עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by pavelr,

    אני מעוניין בקניית ספר טוב ואיכותי ללימוד C#, יש לי רקע די טוב בשפת C (פרוייקט בגרפיקה מחשבית בבית הספר), אז רצוי משהו שיתחיל מהשוואת פקודות בסיסיות בין C ל-C# ויסביר גם את כל הקטע של העבודה עם classes. השפה של הספר צריכה להיות עברית או רוסית (לא ממש עקרוני בשבילי איזו מהן), תציינו גם את מחיר הספר תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by lidro,

    אני תלמיד כיתה יב' ואנחנו עושים את הפרוייקט של הרובוט בשפת VHDL אתמול נתקלתי בבעיה שישבתי עליה כל היום ולא הצלחתי לפתור אותה עשיתי State machine בתוכנית שלי ומשום מה, בלי שום סיבה STATE עובר למצב when Others כשאין מקום בתוכנה בכלל שהוא מופנה לשם. עברתי על התוכנה כל היום ואני בטוח ב99.9999 אחוז שאין איתה בעיה. בנוסף, המורה שלי סיפר לי שהוא מתישהו גם כן נתקל בבעיה כזאת שאין לו בעיה איך להתמודד איתה אז הוא פשוט כתב הכל בצורה אחרת. יש למישהו מושג באיזה מקרים STATE עובר ל when OTHERS ? תודה לכל מי שעוזר

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by PhoenixBoy,

    שלום, רציתי לדעת כיצד אפשר לחשב ממוצע עם משתנה אחד בלבד... אין מערך ואי אפשר לעשות משתנה אחת של סכום ומשתנה אחד של מספר איברים... הנחת יסוד: הקלט הוא מספרים טבעיים. לפי מה שהבנתי אפשר לעשות את זה איכשהו עם מספרים ראשוניים.

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. Started by Ewingum,

    אני רוצה ללמוד את ASP.NET. מצאתי ספר ענק שהוא אך ורק על זה של הוד-עמי, אך שם מתואר על הASP.NET עם VB.NET ואני רוצה להשתמש בC# לא בVB.NET. בספרים על C# יש פרק על ASP.NET, אבל בכל מקרה אני רוצה המלצה לספר כשהמטרה העיקרית היא לימוד ASP.NET (בשימוש בC#), לא משנה מה הנושא העיקרי של הספר כל עוד הכיסוי לגבי הASP.NET מקיף. נ.ב. - איפה ניתן לברר ולקנות ספרי MICROSOFT PRESS בארץ? האם אתם ממליצים לקנות אחד אולי לגבי ASP.NET? יש מתורגמים לעברית?

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  5. Started by RonCohen,

    איך אני כותב קוד שפותח קובץ לא בצורה שאני יערוך אותו דרך התוכנה אלה כמו ללכת אל הקובץ עצמו ללחוץ עליו כי כתבתי קוד בC# כדי לערוך קובץ ובסוף אני רוצה שהוא יפעיל את הקובץ

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by smootskin,

    אני לא יודע איפה לפתוח אשכול, זה נראה לי הכי מתאים.. בכל מקרה, אני לא מצליח להוסיף DB ל - sqlserver אני מקבל את ההודעה הבאה: ממה שאני מבין, אין הרשאות למשתמש. אם אני צודק או לא, מה אני אמור לעשות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Perl/Php/ASP? אפשר גם יתרונות וחסרונות של כל שפה? בתודה מראש imac! ;D

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by opbenesh,

    Pex הוא מנוע לניתוח קוד של מיקרוסופט, שמנסה להבין "מה הקוד עושה", ע"י חיפוש מקרי קצה, קלטים בעיתיים וכו'. כדי להדגים אותו מיקרוסופט יצרו אתר בשם Pex For Fun, שמאפשר למבקרים להציע חידות בצורת קטעי קוד C#. המשתמש מנסה להבין מה הקוד עושה, ואז המנוע של Pex בודק את הקוד ומוצא את התשובה. עוד אלמנט נחמד הוא מקרה בו עליך לכתוב קטע קוד שיבצע פעולה ספציפית, ו-Pex בודק אם הצלחת. רוב החידות מתאימות למתכנתים מתחילים, אז למי שחדש ב-C# אני מאוד ממליץ לראות. למי שותיק, סתם שווה להיכנס לכמה דקות ולראות מה זה, זה באמת נחמד.

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. Started by KloWN,

    שלום while(password!='\n') { scanf("%c", &password); if (IsLower(password)) low++; if (IsCapital(password)) cap++; if (IsDigit(password)) dig++; if (IsSpecial(password)) spc++; length++; } יש לי בעיה בקוד, כשאני מפעיל את הEXE - אחרי שאני מזין את התווים ולוחץ אנטר, הלולאה מסתיימת. הבעיה היא כשאני עושה REDIRECTION מקובץ TXT, אז הלולאה נתקעת, כי היא לא מקבלת מקש אנטר. איך אני פותר את הבעיה? תודה

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  10. Started by lordgod,

    אני מתכוון גם לתלת מימד , והייתי רוצה ללמוד איך עושים את זה ... אם אפשר אתרים :auto:

    • 18 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by ronen062013,

    #include <iostream> using namespace std; class c { public: int x,y; c& set(int xx,int yy) { x = xx; y=yy; return *this; } }; int main() { c c1,c2; c2 = c1.set(1,1); //איך סי2 מצליח לקבל מצביע ולמה זה העתקה ולא רפרנס? //c2 = &c1; //כאן יש שגיאה וזה מובן כי סי2 הוא לא מצביע c1.set(3,3); cout<<c2.x<<c2.y<<endl; //הוכחה שסי2 הוא העתק ולא רפרנס לסי1 return 0; } סי2 הוא מקבל את המצביע this למרות שסי2 לא מסוג מצביע. איך זה עובד ולמה זה מבצע העתקה ולא רפרנס לסי1?

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by moses_23,

    אמממ...קיבלתי לעשות עבודת בית א. אני אמור לצייר כל דבר לא משנה מה העיקר שיזוז (כאילו אנימציה...) המורה אמרה לי שעושים זאת ע"י delay עכשיו, אני לא כזה גאון ב- C אז אני צריך קצת עזרה עם הפונקציות האלו... ב. איזו תוכנה ל-C אני צריך בשביל להריץ ב- XP ? מאיפה אני יכול להוריד?

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. אני חדש בכל העסק וצריך ספר שיכין אותי לתואר. תודה לכולם :]

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by alex7788,

    יש לי את המבנה הזה typedef struct node { int data; node*left,*right }Tree; אני צריך לעשות פונקציה שיוצרת עץ ופונקציה שמוסיפה מספר לעץ איך אני עושה את זה? תודה

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. אוקיי, אז המורה שלנו הפילה עלינו פרוייקט ב- C במערכות גרפיות(מערכות גרפיות זה גרפיקה דרך שפת C) אנחנו אמורים לבנות או משחק או לומדה. אני הלכתי על לומדה לכיתה ב' שתלמד שם את לוח הכפל עם תרגילים. הדברים שצריכים להיות בפרוייקט הם: לצייר משולש, עיגול,קו, קו מקווקו,מרובע, למלה את הצורה בצבע, צריך שהצורה תסתובב,ותזוז. לא משנה איפה אני שם את הצורות, העיקר שהם יהיו בלומדה בצורה כזאת או אחרת. למשל: 2ריבועם מקווקווים*5 ריבועים מקווקוים=10 ריבועים מקווקווים (כשאם התשובה היתה נכונה אז נצייר 10 ריבועים ועוד צורה שזזה או משהו כזה) אסור לי להכניס מילים בכלל! (כאילו אסור printf("very well!")c אני לא יודע איך לצייר קו אפילו! אז אני ממש זקוק לעזרה! תאריך אחרון להגשה: 12/01/2006 תודה לעוזרי…

    • 27 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. שלום רב. אני מחפש בן אדם שיודע להעביר למחשב תוכנת משחק שצרובה על לוח אם שנמצא בתוך מכונת משחק. יש איזה חבר לאבא שלי בשם ג'ורג'. הוא מחפש מישהו שיוכל בדרך כלשהי להעביר לו למחשב (לתוך ווינדוס) את התוכנת משחק הצרובה על הלוח אם שנמצא בתוך המכונה. לתוכנת המשחק קוראים בינגו. זו תוכנה ספציפית שלא ניתן להשיגה ככל הנראה באינטרנט. לפי מה שהוא אמר לי, מתכנתי מחשבים צריכים לדעת איך לעשות את זה. בלוח אם הזה יש eeprom, שזה שבב לפי ידיעתי. אל הלוחם אם הזה מתחברים עוד שני לוחות אם קטנים יותר. הדגם של האיפרום הזה הוא: m27c4002. הדגם של המכונה הוא: aristocrat mk6/mvp-540 הוא סיפר לי על מתכנת מערכות בשם: ECU Programmer - Elnec Beeprog Programmer. דרך המתכנת הזה והסריקה שלו ניתן להעביר את …

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. Started by yaloner,

    מה הדרך הפשוטה ביותר לקלוט מספר (int) מהמשתמש בשפת C?

  18. Started by Pure-Gold,

    מדריך וידיאו קצת שהכנתי אתמול המסביר בכלליות על sql injections ואיך להימנע מהם. יש שם כמה דברים קטנים שלא המדריך לא מכסה כמו החלפת סימני ' שלא יפילו את קוד ה sql וכו'. תהנו

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. שלום, כתבתי קוד הממש מחשבון בשפת גאווה. כאשר אני מכניס קלט דרך ה-eclipse הפלט יוצא נכון וכמו שצריך, גם כאשר אני מריץ את התכנית דרך ה-cmd הפלט יוצא נכון אם הקלט הוא דרך המקלדת, אך כאשר אני מכניס את אותו הקלט דרך קובץ יוצא פלט שונה, מצורף קובץ תמונה של ה-cmd והקובץ ממנו נלקח הקלט.

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by netanel1,

    שלום אני כרגע עובד על פרויקט טכ"מ בשפת VB. ואני צריך לבנות דוח שבעתיד יודפס. האם מישהו מוכן לעזור לי ולהסביר לי איך לחבר את הדוח למסד נתונים לדוח? בבקשת עזרה תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by maimon_y,

    שלום. יש לי בעיה בconnection strings בתכונה visual studio 2013 הכתבות שקיימם בproperties של המסד לא טובה, היא כוללת את הכתובות של מיקום המסד במחשב. ניסנתי להוריד את הכתובת של התקיה ולהכניס את שאר הכתובת זה לא עזר. ( SqlConnection connection = new SqlConnectionh(conncetion string כדי להתחבר למסד הנתונים אני משתמש במסד ב Service -base Batabase. מה שרשום ב connection string : Data Source=(LocalDB)\v11.0;AttachDbFilename="C:\Users\pc-name\Documents\Visual Studio 2013\Projects\SimpaleDataBase\SimpaleDataBase\SampleDatabase.mdf";Integrated Security=True;Connect Timeout=30

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  22. אהלן אני מעוניין לבנות אתר אינטרנט - תוכן שיהיה בעל יכולת הוספת תגובות וכו'. מה ההבדלים העיקריים בין JOOMLA DRUPAL ו WORDPRESS? ומה זה בעצם WIX? מודיפיקציה של WORDPRESS? או משהו אחר לחלוטין? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. ניסיתי ואני פשוט לא מצליח להבין איך להתמודד עם זה. קודם כל בשביל לקצר תהליכים, זה תרגילים שצריך להשתמש בלולאת for וב if. מי שיכול לפתור לי ב c# בבקשה זה יעזור מאודדדד תודה! =] 1. כתוב תוכנית שמקבלת כקלט מספר שלם חיובי, ומציגה כפלט את: א. מספר הספרות של המספר. ב. סכום הספרות. ג. מכפלת הספרות. 2. בתחרות מכוניות השתתפו n מכוניות. כתוב תוכנית שמקבלת כקלט את מספר המכוניות ואת המהירות של כל מכונית. התוכנית תציג כפלט את מהירות המכונית שזכתה במקום הראשון בתחרות ומהירות המכונית שזכתה במקום השני בתחרות.

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. אני רוצה שיבנו לי אתר חנות וירטואלית עם מכירות פומביות אבל אני לא מבין בבניית אתרים ולכן אני צריך את העזרה שלכם אני רוצה חברה טובה עם מחירים אטרקטיביים מה אומרים?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. מתוך שיעורי בית: קבל משתנה מסוג STRING חפש את כל אפשוריות הפלינדרום שבו (פלינדרום זה -abcba , 123321) הדפס את הפלינדרום הארוך ביותר ואת אורכו. אני חושב שהצלחתי חלקית את התרגיל - אבל יש לי בעיה לגבי מערך סטריגנים, איך מגדירים את האורך של המערך בלי לדעת מה יהיה האורך שלו ? כי האורך תלוי במספר החלקים בסטרינג בהם יש שני תווים זהים , כמו [glow=red,2,300]A[/glow]vnjxcvhjxcv[glow=red,2,300]A[/glow] עריכה: הצלחתי , הבעיה היתה כשהאורך של המערך הראשון לא הספיק לאורך של המערך השני (שנשלח לבדיקה) , אבל אם מכפילים את האורך בריבוע האורך של המערך הראשוני (כי אלו סה"כ האפשרויות) אז זה עובד. אשמח לאפשוריות לייעל את התוכנית , כי כרגע היא לא ממש יעילה using System; using System.Co…

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים