תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
היי מה קורה בניתי תוכנה בפסקל שברגע שמפעילים אותה אז היא אמורה לבקש סיסמה ואם הסיסמה נכון אז לצאת מהתוכנית אבל אם היא לא נכונה אז לרשום שהסיסמה לא נכונה ולבקש שוב פעם סיסמה עד שהסיסמה הנכונה תוכנס ויש לי בעיה בקימפול זה רושם ERROR IN STATMENT הינה הקוד var yxy:longint; begin write('enter the password: '); readln(yxy); if yxy = 1000 then begin writeln('this is the right password'); end else begin writeln('this is the wrong password'); readln; end; var xyx:longint begin repeat writeln('access denied',xyx); xyx:=1000; until xyx=1000; end.
-
- 26 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, הייתי רוצה באופן כללי להבין מה קורה שתכנית Javascript/PHP או אם מדובר באותו התהליך בכל שפות התיכנות איך המעבד מבצע את התכנית, איך הוא "מעבד" את הפקודות(statements ) והפונקציות של התוכנית(במקרה של JS של הסקריפט) בזו אחרי זו. ובכלל איך מחשב באופן כללי עושה את העבודה הזו, מה קודם למה, איך זה מתאפשר, איך זה משתלב עם העבודה השוטפת של הרצת תוכנות אחרות "רגילות" במחשב בו זמנית, מה סדר העדיפויות ואיך הוא מתקדם בביצוע התוכנית. אשמח גם אפשר להפנות אותי למקורות מידע בנושא (אנגלית או עברית זה לא משנה או ספר גם) שמסבירים את הנושא לעומק ואיך קוראים לנושא הזה שמסביר את התהליך הזה שמבצע המחשב. תודה רבה.
-
- 16 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש לי ListBox שאליה אני מכניס קבצים והגדרתי לה Event של MouseHover, אחרי שאני שם את הסמן של העכבר על אחד מהקבצים ב-ListBox אני מריץ כמה שורות קוד שמשתמשות ב-Path של אותו הקובץ אבל פה מתחילה הבעיה שלי כי אני לא מצליח לקלוט את ה-Path. זה הקוד שלי, כרגע רק כשאני מכניס את מספר האובייקט שלי ב-ListBox אני מצליח לקלוט את ה-Path שלו private void listBox_MouseHover(object sender, EventArgs e) { string path = listBox.Items[0].ToString(); if (path != "") { } }
-
- 10 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני מחפש קוד לשרטוט כדור ב-C++, אשמח לקבל עזרה בכל דרך שהיא. בתודה מראש!
-
- 17 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום אני עושה תוכנה שקולטת מילה yes או no. אם yes יש פלט טקסט כלשהו. אם no יש פלט טקסט בהתאמה. עכשיו איך אני יכול לעשות ככה שאני מגדיר משתנה ואז אם המשתנה שווה ל-yes זת' אומרת הקלט yes אז פלט אחד וההפך פלט אחר. ניסיתי לעשות ולא הצלחתי כי הקומפיילר קורא את yes ן-no ששמתי ב-if כמשתנה שלא הוגדר. ואת המשתה שהגדרתי הגדרתי ב-char. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 10 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום רב יש לי שאלה שאני מנסה לפתור אותה אך ללא הצלחה , אפילו אין לי כיוון ואני חייבת עזרה השאלה היא כזו: כתוב תוכנית המחשבת שורש ריבועי של מספר שלם בגודל 32 סיביות ,חישוב השורש הריבועי של המספר יעשה בשיטת ניוטון בה נאמר : אם A הוא קרוב לשורש הריבועי של המספר N אזי : 2/(A1 = (N/A+A הוא קרוב טוב יותר לשורש של המספר . קרוב טוב לשורש מתקבל כאשר ההפרש בין הקירוב הנוכחי לקרוב הקודם קטן מ -1 הקרוב הראשון של השורש יתקבל מהנוסחה: A=N/200+2 אני פשוט תקועה כאן אם מישהו יכול לתת לי כיוון או קצה חוט או משהו בסגנון זה יהיה נפלא תודה לכול העוזרים.
-
- 11 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
התייאשתי, שבוע שלם להגשה ופשוט נתקעתי. 5 תרגילים, 4 עשיתי ואחד פשוט לא מצליח. אשמח שתעזרו לי. התרגיל הוא: כתבו פונקציה חיצונית המקבלת כפרמטר מספר שלם חיובי ומחסנית של ספרות. על הפונקציה להחזיר true אם ספרות של המספר מופיעות ברצף במחסנית בסדר כלשהו ו- false אחרת. איך לעזאזל אני עושה את זה? אני נשברתי כבר נפשית, ניסיתי הכל מהכל. הקוד שלי נראה משהו כזה: Stack<Integer> temp = new Stack<Integer>(); int x = num; boolean flag = false; while (!s.isEmpty()) { if (s.top() == x % 10) { temp.push(s.pop()); x /= 10; if (x == 0) flag = true; } else { temp.push(s.pop()); x = num; } } x = num; while (!t…
-
- 26 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכולם התחלתי להתעניין קצת באקסס ומצאתי את עצמי נתקל בכל מיני מונחים בתוך התוכנה שאני לא מכיר. דוגמא הייתה לי בניסיון ליצור קשרי גומלין בין 2 טבלאות אך קפצה לי הודעה "לא ניתן ליצור אינדקס ייחודי עבור שדה הטבלה הראשית" ועוד כל מיני הודעות כאלו ואחרות על מפתח ראשי ודברים דומים. השאלה היא איפה אני יכול לקבל מדריך קצר למתחילים שבו מרוכזים הנושאים החשובים ביותר? אשמח לכל עזרה או הסבר אחר, תודה.
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
אני תריך עזרה בלסכם ב 5 נקודות למה אני צריך RESHARPER. כדי שהמנהלים הארורים יועילו לרכוש אותו.
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להכין משחק חפרפרת (החפרפרת צצה כל פעם במשבצת אחת מתוך 9 ויש לתפוס אותה לפני שהיא חוזרת פנימה עם אחד מהמספרים). הדבר שחסר לי זה עניין הטיימר. חיפשתי בגוגל ומצאתי שיש ספריה timer.h שבה יש פונקציות שלפי מה שהבנתי יוכלו להתאים לצרכים שלי. רק שלא ממש הבנתי איך מיישמים אותן. אם מישהו יודע כיצד להפעיל אותן ולהסביר (או לתת לינק עם הסבר מפורט) אני אהיה אסיר תודה.
-
- 9 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני יוצר מחלקה A ומחלקה B. אני מעוניין שמשתנה מסויים מ-A יהיה מצביע למחלקה B או לחילופין שפונקציה תקבל/תחזיר מצביע למחלקה B. אני מגדיר B* PB האם אני צריך לעשות include ל-b.h בקובץ a.h או ב-a.cpp ? אני מקבל שגיאה שחסר ";" לפני הכוכבית של המצביע, C2143. מקווה שהייתי ברור. תודה לעונים.
-
- 10 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי :-(
-
- 0 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
רוב האנשים אינם מבינים נושא זה תחילה, לכן החלטתי לכתוב מדריך שיבהיר אחת ולתמיד את השימוש ההמוני במצביעים. http://www.f2h.co.il/2042545784
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
בגדול זה אמור להיכתב במטלב, אבל גם אלגוריתם\רעיון יעזרו. בלי לולאות\רקורסיות\דברים מתחכמים אחרים שעושים דברים דומים תודה
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
במסגרת תרגיל שיש לי אני אמור לרשום את הקלאס הנ"ל, בתור התחלה יש לי כמה מתודות שעלי לרשום, המתודה POP אמורה לפי החתימה שהוגדרה לי להחזיר אובייטק אבל אני לא מבין מה ההיגיון ז"א אם אני עושה POP למה אני אמור להחזיר משהו ? זה התרגיל שלי והמתודות שהוגדרו לי (המתודה POP לא גמורה): כמו כן אני לא מצליח להדפיס את הנתונים שהכנסתי ולא מבין למה using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Collections; namespace MyStack { public class MyStack : IEnumerable { private Object[] Objects; private int iObjects; public MyStack() { this.Objects = new Object[10]; } public MyStack(int MaxSize) { …
-
- 16 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכולם התבקשתי לכתוב תוכנית שתקבל 3 מערכים ABC A=50 B=100 C=200 לכולם אני מכניס RANDOM # ולאחר מכן אני מפעיל את HEAPSORT ובודק את מספר ההעתקות ומספר ההשואות כאשר d=2,3,4,5 משום מה החלק שאמור להיות הכי פשוט תוקע אותי,מרגיש קצת דביל לפנות בשאלה שכזאת אבל אשמח לעזרה הקוד עד כה... public static void main (String[] args) { Random generator = new Random(); int[] a=new int[50]; int[] b=new int[100]; int[] c=new int[200]; System.out.print("TESTING"); for(int i=0;i<a.length;i++) { a[i]=generator.nextInt(1000); } for(int q=0;q<a.length-1;q++) System.out.print(a[q]+" "); …
-
- 5 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
פעם ראשונה שאני רואה את הפורומים האלה, אבל הם נראים טוב, אני מקווה שהדיון פה יעיל ומועיל... בכל אופן ניסיתי לקחת את המערך המקורי(orig)(הסתפקתי בשמונה איברים בינתיים) ולסדר אותו לפי האיבר הראשון בכל זוג, כך שיווצר מערך חדש (new1) שיכיל אותם איברים אבל הם יסודרו בזוגות לפי הראשון בכל זוג, בקובץ המצורף לדוגמה - 3,4 2,9 1,7 0,8. לא הצלחתי עדיין. אולי אתם תבינו מה הבעיה.
-
- 17 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שאלתי היא כזאת , יש לי דף אחד שאני מושך אליך נתונים מטבלה שיושבת בmysql את הנתונים אני מושך בעזרת ajax המתקבלים כאוביקט מסוג json , המעבר מדף לדף מתבצע גם הוא על ידי סקריפט בעזרת הפקודה window.location , האם אפשר להעביר את הטבלה ישירות לדף ברמת הclient? במקום לעשות שוב ajax בדף האחר ולשלוף את אותם הנתונים...
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום! מישהו יכול להסביר לי מה זה תור קדימויות? זה תור רגיל? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
האם השורות בקוד להלן חוקיות? int arr[] = {1,1,3}; int *p = arr; p+=10; /*האם חוקי*/ arr[-1]; /*האם חוקי*/ printf("%p", arr[-1]); /*האם חוקי*/
-
- 13 תגובות
- 3.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, אני חדש כאן קיבלתי תרגיל לכתוב פונקציה יעילה המקבלת מערך ממוין בגודל n של מספרים שלמים. על הפונקציה להסיר איברים כפולים מהמערך ע"י הזזת האיברים הנותרים. דוגמא: עבור המערך: 93 93 81 81 81 81 72 60 60 50 הפונקציה תשנה את המערך המקורי כך שיראה כך: 0 0 0 0 0 93 81 72 60 50 על הפונקציה להחזיר את מספר האיברים שנותרו (5 בדוגמא). אסור להשתמש במערך עזר! על הפונקציה לרוץ בסדר גודל של n. אני לא יודע איך לרשום את הפונקציה העיקרית. עשיתי כבר הקצאה דינאמית וקלטתי מערך, השאלה שלי היא איך בת'כלס פותרים את התרגיל. זה מה שיש לי בינתיים: http://pastie.org/5599435 תודה רבה מראש!!
-
- 8 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני מתחיל את לימודי הBs.c שלי במרץ 2010 ואני בנתיים מחזק את הידע שלי בשפות...כרגע ההתמקדות העיקרית שלי היתה על חומר עוד מתקופת התיכון C,C++,אסמבלי ובנוסף Visual Basic אני עכשיו רוצה להתחיל להיכנס לתחום הJAVA אז יש למישהו המלצה על ספר לימוד טוב?! ואולי עוד שפות שכדי לי לעבור עליהן לפני תחילת הלימודים?!
-
- 8 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
כתבתי קוד ב-C ב-++Visual C. הגדרתי ב-"h file" את TRUE ,FALSE ו-bool. השאלה שלי היא איפה הם מוגדרים ב-++Visual C, כך שאני לא אצטרך להגדיר אותם ב-"h file" שלי.
-
- 13 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי קובץ css גדול מאוד (500KB), הוא גדול משום שיש תמונות שמוטבעות בו. אני רוצה לערוך את הקובץ, אבל כשאני פותח אותו המחשב בקושי זז. ניסיתי גם בעורך הטקסט של windows, בbrackets ובwebmatrix. האם יש עורך טקסט שיוכל לעבוד טוב יותר? לדוגמה ע"י טעינה של חלק מהקובץ בכל פעם. ניסיתי לחפש קצת בגוגל אבל לא מצאתי. תודה. עדכון: מה שמוזר זה שכשאני פותח קבצים גדולים בהרבה כמו תמונות גדולות למשל בעורך הטקסט אין בעיה
-
- 7 תגובות
- 3.2k צפיות
- 1 follower
-


