עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by ZeppeliN,

    אוקיי אז ככה. יש לי כזאת טבלה ששם מוצגים כל הרשומים במסד נתונים (access) בדף ASP כמובן. אני רוצה להוסיף עמודה שבה יהיה לכל תא כזה לינק שכשלוחצים עליו הערך נמחק מהמסד. ככה זה נראה: איך אני עושה את זה? נ.ה: מצאתי את זה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=264047.0 אבל לא כ"כ הבנתי מה הם אומרים לעשות שם.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  2. Started by YE999,

    יש אתר בו אפשר ללמוד איך לכתוב קוד שהמחשב ישחק? בונה משחק בתוכנה CVI כפרויקט בלימודים ורוצה לעשות שהמשתמש ישחק נגד המחשב עם רמות קושי יש מקום בו אני יכול ללמוד איך לעשות את זה?

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  3. Started by wolf_,

    שלום לכולם,בניתי אתר במסגרת תכנות בסביבת אינטרנט ביה"ס. ואני רוצה לשים הרשאות בכפתורים. למשל אורח יוכל לקרוא מידע ולראות תמונות.. ומשתמש רשום יוכל להכנס להורדות חידונים ועוד כול מיני אפשרויות. אני רוצה לעשות את זה בעזרת ASP ו session. אשמח לקבל הסבר איך זה עובד,בתודה מראש אור :]

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  4. Started by intel suck,

    אני שולח נתונים מטופס לטבלת אקסס עד עכשיו זה תמיד עבד פתאום היום אני מקבל הודעת שגיאה Microsoft JET Database Engine (0x80040E07) Data type mismatch in criteria expression. /shirionsite/insert.asp, line 28 מה זה אומר?

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  5. אז ככה המערכת שביקשו ממני היא כזו: בניית אתר אחד פשוט מעיצוב מוכן שאני נותן לך. באתר צריכה סה"כ להיות מערכת של הוספת/עריכת/מחיקת דפים עם טקסטים. בהנחה שהאתר הזה ייצא טוב, אגיד לך לשכפל אותו נאמר עוד 4 פעמים עם עיצובים שונים אבל אחרי שכל האתרים הללו יהיו מוכנים ארצה מערכת שבפעם אחת אזין בה שאני מעוניין שיהיה קישור לאתר וואלה עם הביטוי "פורטל מצוין" ואוטומטית זה יוסיף את זה בכל ה5 אתרים כמה עולה למכור מערכת כזו? ואני מבקש מחירים כמו מחיר לבניית המערכת לניהול דפים מחיר על כל שכפול מחיר למערכת עם הקישורים תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  6. Started by ZenMaster,

    מישהו יודע כיצד מוסיפים תגיות מידע, שכאשר אתה עומד על כפתור, תופיע תגית צפה (צהובה) כזו שתיתן לך מידע מה הכפתור עושה ? תודה מראש.

  7. Started by intel suck,

    using System; class CarsWeight { static void Main(string[] args) { int count; char letter; count = 0; while (count <= 10) { Console.WriteLine("enter the letter"); letter = char.Parse(Console.ReadLine()); if (letter = 'a') { count = count + 1; } } } } הקומפיילר רושם לי : Error 1 Cannot implicitly convert type 'char' to 'bool' 14 17 ConsoleApplication1 למה הכוונה?

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  8. Started by yoahe,

    יש לי טופס ויש עליו פקדים ואני עושה בהם כל מיני שינויים ,יש מצב לעשות שבשדה PROPTIES של ה FORM אני יגיד לו שאני יבצע שינויי במיקומי הפקדים אבל הוא(FORM) לא יציג לי את השינוי (לא יציג במסך))עד שאני יתן לשדה ב FORM ערך של TRUE או FALSE יש שדה כזה בכלל?

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  9. Started by yoahe,

    אני הקמתי בלקוח חיבור לשרת עד לפה הכל בסדר התחבר לי Properties.Settings.Default.ip = "localhost"; TcpChannel chan = new TcpChannel(); ChannelServices.RegisterChannel(chan, false); obj = (IRemoting_func_able)Activator.GetObject( typeof(game.IRemoting_func_able), "tcp://"+Properties.Settings.Default.ip.ToString()+":8085/server"); if (obj == null) MessageBox.Show("Could not locate server"); עכשיו אני רוצה להפוך אותו לשרת עם: TcpChannel chan1 = new TcpChannel(8087); ChannelServices.RegisterChannel(chan1, false); RemotingConfiguration.RegisterWellKnownServiceType( Type.GetType("game.Remoting.Client_Remote_Func"), …

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  10. יש לי פרויקט שרץ מצוין בצורה לוקאלית, אך לאחר שהעליתי אותו לענן (ויש לי מסד נתונים בענן) - יש בעיה כאשר אני נכנסת ע"י קישור לפרויקט שלי. בלוגים של הסרבר מופיע שיש בעיה במחרוזת החיבור למסד הנתונים- שיש שם פרמטר name, וזה שגוי. בדקתי, הדפסתי ואף ניסיתי מחרוזת חיבור של מישהו אחר שכן עבד לו אותו פרויקט, אך השגיאה נותרה כמו שהייתה. הרבה זמן אני מנסה לפתור את הבעיה שלי, ללא הצלחה. אם מישהו יוכל לעזור לי בעניין- אני מאד אשמח. תודה רבה.warn.pdf

  11. Started by eido300,

    הי אני מחפש ocr שאני יכול לאמן כך שיזהה את הפונט הספציפי (שכמובן אף אחד לא מזהה) שאני צריך, מישהו מכיר ספרייה בc# שאפשר לאמן (train) או לחלופין איך עושים ocr באופן עצמאי?

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  12. Started by yoav1000,

    אני חדש בתחום ואני מעונין לדעת איך עושים את הדבר הבא: אני יצרתי מסד נתונים SQL בVB ואני רוצה שכאשר אני לוחץ על כפתור התוכנה תבצע חיפוש עם הנתונים בתיבת טקסט בעמודה "שם" במסד הנתונים ותקפיץ הודעה עם הנתונים בעמודה "כיתה" שנמצאים ליד השם תודה למגיבים

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  13. Started by Aviv C,

    איך אני יכול, אם בכלל אפשר, להריץ דף אינטרנט שאני כתבתי אוטומטית כל כמה זמן?

  14. Started by ani,

    בכל משבצת (או template) יש לי לינק. איך אני יכול לשמור בsession את ה-id (או כל פרמטר כלשהו אחר שנטען מהמסד) הספציפי שממנו לחצו על הלינק? לא מצאתי אף דרך בעע

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  15. Started by rubiliani,

    שלום, מישהו יודע איך אפשר לגרום ללשונית של הסימניה שלי להבהב? הפכתי הכל ולא מצאתי את התכונה של הצבע של הלשונית + גודל טקטס וכו'.. בעצם, כל מה ששייך ללשונית ולא לסימניה עצמה אני לא מוצא איך לגשת!. תודה מראש לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  16. Started by ranran,

    כמו שיש באתרים כאילו פלאג אין של מדיה פלייר כזה שמנגן משהו האם אפשר להוסיף כזה בC# בווינדוס פורמס תודה

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  17. Started by Aviv C,

    אני מחפש שרת איחסון חינמי טוב שתומך ב- PHP, ASP ו- mySQL ביחד. אתם יכולים להמליץ לי על אחד כזה?

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  18. נחמד שיהיה לו תמיכה גם ב SQL אבל לא חובה

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  19. Started by intel suck,

    היי אני צריך עזרה עם קידוד אתר יש לי עיצוב ואני רוצה שכל העיצוב יכנס בפריים אחד פשוט כי אני חייב שיהיה פס גלילה אסור להשתמש באייפריים רק בפריימסייט לפי חומר הלימוד איך אני עושה שכל האתר יהיה פריים אחדד בלי שאני אצטרך לחלק את העיצוב לכמה חלקים? תודה

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  20. Started by taurus007,

    שלום , בדקתי את הנושאים זה נראה לי הכי קשור לפה אבל תקנו אותי אם אני טועה ... על כל מקרה קניתי דומיין לאחרונה , ואני רוצה לעשות מחשב ישן שלי כשרת לדומיין, איך אני יכול לעשות את זה ? נתונים של המחשב 2.4C של אינטל , DDR 1024 והארדיסק לא זוכר של איזה חברה אני חושב של WD שהוא SATA נפח של 80 ג'יגה , החיבור אינטרנט עצמו עומד על 1 מגה בייט אפלוד , אבל ככה או ככה , האתר שאני רוצה לעשות לא יהיה על נתוני תעבורה גבוהים , לפחות בהתחלה , שעשיתי חיפוש ברשת ראיתי מאמרים מאוד בסיסיים וקצת מהם , והרבה מאוד דברים שלא קשורים הורדתי תוכנות מסויימות לא הבנתי מה אני צריך לקשר בNO IP והאם אני צריך לשלם או לא לNO IP , כי במידה שצריכים לשלם כבר שווה לעשות אירוח אתרים של איזה חברה , ובמידה שאת…

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  21. Started by Hacker1221,
    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  22. Started by idanzo,

    שלום לכולם , התחלתי ללמוד ניהול רשתות ואבטחת מידע ,כרגע... אבל אני גם רוצה לדעת איזשהי שפת תכנות שיהיה לי ידע אישי לעצמי .. תמיד רציתי לדעת את שפת C או את הג'אווה ...הבעייה היא שאין לי רקע בשום שפה מהשפות ...ואני מאד רוצה לדעת ..השאלה אם לקחת קורסים בנושא? או שיש אפשרות ללמוד לבד ?דרך ספרים ?אינטרנט?מאמרים ?מדריכים? והאם כדי לי לחכות שאני אסיים תלימודים או בזמן הלימודים ... תודה מראש לעונים

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  23. Started by Aviv C,

    אני צריך שתעזרו לי במהירות האפשרית כי אני צריך להגיש את העבודה ביום שישי. אני לא מצליח לסגור טופס ממודול. אני מתכוון להגיד שאני משתמש בפעולה מהמודול אבל אני לא יכול משום מה לסגור את הטופס הפעיל משם. מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  24. Started by לידור2,

    שלום לכולם. אני בונה אתר אינטרנט לצורך יחידת מחשבים בבי"ס, ונתקלתי בבעיה הנוגעת ל-asp. יש לי דף אשר בו המשתמש נרשם, אך הבעיה היא כי ההרשמה לפעמים עובדת ולפעמים לא (עם דגש על - בד"כ לא!). http://www.upf.co.il/index.php?page=view&id= - הקובץ בפורמט .txt כמו כן, הנה הקוד של קובץ ה-asp (זה אותו קובץ, שמתי את הקוד שלו גם פה בכ"ז): <html dir="rtl"> <head> <title> הרשמה לאתר </title> </head> <body> <% Set connection=Server.CreateObject("ADODB.Connection") stconnection="Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source="&_ Server.MapPath("/db/Traveler.mdb") connection.open stconnection User_name=request.Form("Use…

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות

דיונים חדשים בפורומים