עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Ghosthunter,

    שלום, אני בונה תוכנה בVB 6 ורציתי לדעת האם יש דרך לשלוח דוחות שאני בונה(הרגילים לא CRYSTAL) בEMAIL? תודה!

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  2. Started by ranran,

    שלום אני יציג תבעיה בקצרה string conStr = @"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;" + @"Data Source=C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\StockS\StockS\StocksDB.mdb;" + @"Persist Security Info=True"; אני רוצה מיקום יחסי איך לעשות? דרך אגב מה יותר כדאי OLEDB או SQL מה היתרונות\חסרונות?

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  3. Started by קיפוד,

    אני רוצה להפיץ אימיילאשר מכיל מספר שאלות אמריקאיות- סקרון קטן מה שאני רוצה שעבור התשובות אני אדע כמה אנשים ענו על שאלה 1 עם תשבוה 2 לדוגמא איך עושים את זה? המון המון תודה

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  4. Started by margo,

    שלום רב התוכנית הבאה אמורה להיות מורץ מדוס בפורמט הבא HW1_4 -i input.txt -o output.txt הפונקציות בנפרד עובדות נפלא הבעיה מתחילה כאשר מתחילה עבודה מול הקבצים. אני כבר לא יודע איפה לחפש את הבעיה הרצתי מעקבים חוזרים על כל פיפס במערכת אני די במצב נואש ואשמח לקבל עזרה בנושא אני מצרף את קובץ הINPUT ואת קובץ התוכנית בפורמט טקסט עקב מגבלות של פרסום קבצי C וEXE אשמח לקבל כל עזרה תודה בראש [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  5. Started by ofcourse,

    היי אני מעוניין לבנות אתר חדש שירכז סיפורים שגולשים יעלו ע"י אימייל או טופס. אני אהיה מעוניין שתהיה אפרות לבלוגים אישיים ורשת חברתית בא הגולשים וכותבי הסיפורים יוכלו לדבר בינהם. חשבתי לבנות את האתר עם ג'ומלה או עם BUDDYPRESS. אציתי לדעת מה מבינהם הוא מומלץ ועדיף לאתר מהסוג הזה ? או אם יש משהו שהוא יותר טוב. תודה

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  6. Started by Devil Servant,

    יש לי כמה שאלות,אשמח לתשובה 1. כיצד משנים אייקון לתוכנת קונסול במקום החלון הלבן 2. האם אפשר לבחור צבע טקסט? אלו בינתיים השאלות,תודה ;D

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  7. Started by infifi,

    האם קיימת איזושהי פקודת טיימר בדוס? לדוגמא שתוכנה תפעל בעוד 5 דקות.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  8. Started by donkey kong,

    למישהו יש מדריך לבניית פורום בASP הכי פשוט שיש(אם אפשר בעברית לא חובה) ולא קוד לפורום כי אני רוצה לבנות פורום רק מדריך לבניית פורום בASP עם טבלה באקסס תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  9. Started by יוחנן שוודרון,

    היי שלום לכולם אני סטודנט למדעי המחשב ובלימודים אנו לומדים את שפת C++ איך אני מריץ ב VS2022 על שפת C++ כי כשאני מריץ הוא מבקש לי את מה שבתמונה

  10. Started by Burned,

    משהו ממש פשוט.. אני לא מבין כל כך בפעולות ואני צריך לעשות משהו.. יש לי את התוכנית הזאת: static void name(string name1) { Console.WriteLine("What is your name?"); name1 = Console.ReadLine(); Console.WriteLine("Good luck {0}", name1); } static void Main(string[] args) { name(); } איך אני גורם לפעולה לפעול דרך הMAIN?

  11. Started by shlomom,

    אני מעונין לשלוט בתוכנה על יציאות הוידאו בכרטיס מסך עם שתי יציאות. המטרה זה להציג לדוגמא סרט כאשר הוא מושהה בכמה פריימים באחת מהיציאות. איך ניתן לשלוט בזה והאם צריך כרטיס מסויים או שאפשר בכל כרטיס עם שתי יציאות?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  12. Started by 17core,

    שלום, ברצוני להוסיף לדף אינטרנט מודולים מסויימים, למשל: -כתובת IP של המבקר באתר. -מבזק חדשות של ynet עשיתי חיפוש ומצאתי "תוספים" של joomla ו phpbb..... ??? את האתר אני בונה באמצעות frontpage ואין לי ידע בפלטפורמות פיתוח כמו ה"קללות" הרשומות בשורה מעל. האם יש דרך להוסיף את המודולים / תוספים האלו, בצורה פשוטה ?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  13. היי, אני רוצה להתקין את סביבת הפיתוח VS .net 2003 ויש צורך להתקין את Front Page Server Extensions כתנאי מקדים. כיצד עושים זאת בויסטה? תודה, אופיר

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  14. Started by s_b54,

    <html> <head> <title> JavaScript no. #4 </title> <script language = "javascript"> var k=20; function countDown() { for (var k=20; k>=1; k--) { document.write(k*1+" "); } } </script> </head> <body bgcolor = "#3D3D3D" text = "#D3D3D3" link="#D3D3D3" alink="#FFFFFF" vlink="#D3D3D3"> <font size = "4"> <center> <br /> <h4>What's that up in the sky? it's a bird, it's a plane... no - it's</h4> <h1>JAVASCRIPT World!</h1> <table border="0" align="center" cellspacing="3"> <tr> <td bgcolor="#FFFFFF" alig…

  15. Started by oren,

    שלום רב, בתוכנה Movie Collector, תחת "עלילה" הטקסט מיושר לשמאל: בהגדרות התוכנה לא מצאתי דרך לשנות זאת, משום שכל הדף הוא למעשה תבנית XSL, התבנית מצורפת כקובץ להודעה זו. אשמח ללמוד כיצד ניתן לשנות את התבנית, כך שהטקסט המוצג תחת "עלילה" יהיה מיושר לימין בצורה אוטומטית. תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  16. Started by efergan7,

    שלום כולם אני רוצה לדעת איך עושים את כל החלונות כרדיט האלו כמו בטריינרים למשחקים או קובצי NFO מנגנים וכל הדברים האלו אף פעם לא התעסקתי בשפות תיכנות אבל אני קולט מהר אני לא רוצה להוסיף לזה פקודות ופונקציות כמו לטריינר רק חלון עם מידע וכמה אפקטים איזה תוכנות אני צריך בשביל לעשות את האפקטים המוזיקה והחלון עצמו (או שזה בתוכנה אחת?) הנה דוגמא

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  17. Started by IDAN AMRAM,

    רציתי לדעת איזה פקודות פשוטות בפסקל יש לעיצוב טקסט או רקע.... לא משהו של תוכנית שלמה... דברים קטנים.... הפקודה היחידה שאני מכיר היא textcolor אז אני אשמח אם מישהו יכיר לי עוד...... :nixweiss: תודה לכל מי שיש לו כח לשאלה כזאתי מטומטמת

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  18. שלום לכולם אוקיי, יש לי שאלה ... אני כותב בעזרת Visual basic 6, אני רוצה שהתוכנה שאני בונה לא תבדיל בין Capital letter לדוגמא: "Hello" אני רוצה שאם המחשב ימצא את המילה hello לא יעבור עלייה אלא יציג אותה (Hello = hello ) בכאילו... קראתי על משהו עם Ucase , אז איך אפשר? תודה!

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  19. Started by שרה144,

    לא מזמן שאלתי על קישור לcontact באאוטלוק,והצלחתי לעשות זאת. הבעיה היא, שאני אמורה לשלוף את כל השדות על כל איש קשר. כלומר (שם,טלפון בבית,טלפון בעבודה וכדו') אני עושה את זה ע"י שהגדרתי אובייקט item כלומר: בלולאה על כל הitems שיש בתקיה Dim ContactFolder As Object Dim objItem As ContactItem Dim Name As String Dim Company As String (Set objItem = ContactFolder.Items(i לדוגמא עבור שם וחברה- Name = objItem.FullName Company = objItem.CompanyName הבעיה כזו: יש שדה מסוים שאני לא מצליחה להגיע אליו בשום אופן. זה הריבוע הגדול להערות שיש בכל איש קשר. אם תפתחו איש קשר חדש תוכלו לראות את זה בצד ימין למטה בצורה בולטת. איך מגיעים לשדה הזה???אני מתחרפנת! :kopfpatsch:

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  20. <asp:DropDownList ID="DropDownList1" runat="server"> <asp:ListItem Value=F14>F-14</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=F15>F-15</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=F16>F-16</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=F18>F-18</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=F22>F-22</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=F117>F-117</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=B2>B-2</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=B52>B-52</asp:ListItem> <asp:ListItem Value=A10>A-10</asp:ListItem> </asp:DropDownList><br /> מה הוא הקוד שאני מוסיף ל-DROP DOWN LIS…

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  21. מישהו יכול להביא לי אתרים עם חומר הסבר עליהם אני לא צריך קוד אני מעדיף הרבה חמור תאורטי עליהם תודה.

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  22. Started by yoahe,

    כאשר אני יוצר פקד בעזרת REMOTING במחשב השני הוא עושה לי בעיות מישהו מכיר את זה אולי? הוא מדפיס לי את ההודעה המצורפת בקובץ מה זה אומר? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות

דיונים חדשים בפורומים