עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by nondos,

    שלום, אני מנסה לתכנת תוסף ל mce חיפשתי חומר ברשת אבל העסק די דל, ואין כמעט דוגמאות כיצד לתכנת mcml גם ה sdk של מיקרוסופט לא עזר לי במיוחד אודה לכל אחד שיוכל להפנות אותי לקישורים רלוונטים או יכול לעזור תודה

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  2. Started by IDAN AMRAM,

    יש לי באנר כלשהו.... כשאני שומר אותו בתור swf הכל טוב ויפה.... כשאני שומר אותו בתור gif אז הוא מפסיק לזוז.... הוא מציג רק את התמונה הראשונה... השאלה שלי היא איך אפשר לשמור את זה בתור קובץ gif זז.. תודה לכל העונים...!!! (אני משתמש בפלאש MX אם זה משנה)

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  3. אני מעוניין ליפתוח סוקט בין המחשב שלי לחבר ולהעביר הודעות או קבצים איפה אני מוצא קטע קוד כזה שמתאים לסביבת עבודה של WINDOS ב c++

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  4. שלום, אני רוצה ליצור מן ממשק מסוים שבו אפשר לסדר אוביקטים בגדלים שונים במערך מסוים. הסידור של האוביקטים יהיה בשיטת drag and drop. המערך יהיה סוג של טור בלוקים בגדלים קבועים- והאוביקטים בגדלים של בלוק אחד או יותר. כך שאפשר לגרור אוביקט בגודל שני בלוקים שיתפוס שתי בלוקים מהמערך, ואוביקט בגודל בלוק על בלוק אחד מהמערך. מכל החפושים שעשיתי בגוגל מצאתי רק מדריכים שמסביר איך לגרור אוביקט אחד לתוך אוביקט אוביקט אחר. זה אפשרי לעשות כזה דבר בHTML5 בכלל?

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  5. Started by snaidis,

    אם בניתי אלגוריתם להתקדמות ברשימה אז אם הוא היתקדם לי 3 פעמים אז אני יכול לומר שהוא יתקדם תמיד כמה שאני אקבע לו?

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  6. Started by רוטב,

    במבחן נתון הקוד הבא ויש לומר האם הוא מתקמפל ומדוע. ב-Visual Studio מתקבלת שגיאת הקומפילציה "'initializing' : ambiguous conversions from 'D *' to 'A *'" ושאלתי היא - למה בדיוק? #include <iostream> using namespace std; class A { public: void print() const { cout << 'A' << endl; } }; class B : public A { public: void print() const { cout << 'B' << endl; } }; class C : public A { public: void print() const { cout << 'C' << endl; } }; class D : public B, public C { public: void print() const { cout << 'D'; } }; void main() { A *p = new D; p->print(); }

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  7. Started by Aviv C,

    איך אני יכול להתאים את הערך של תיבה נפתחת למשתנה ASP? אני מתכוון שבמקום הערך הראשון שתמיד מופיע שתיבות נפתחות אני רוצה שיהיה נגיד הערך השני אבל מותאם למשתנה ASP. למישהו יש מושג איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  8. Started by nondos,

    שלום, יצרתי טבלה בעלת עמודה אחת ושלוש שורות לפי החלוקה הזו שורה ראשונה - תפריט שורה שניה - דף התוכן שורה שלישית - תמונה את השורה השניה תכננתי כ Div כדי לקבל תיבה בתוך ה Div שמתי iFrame כדי שאני אוכל לשנות את הדפים בדף התוכן לפי הבחירה בתפריט הבעיה היא שמשום מה ה iFrame מוחק לי את התמונה שבשורה השלישית ולא רואים אותה מצורף קוד: </head> <body> <div align="center"> <table width="757" height="427" border="0"> <tr> <td width="751"><script type="text/javascript"> AC_FL_RunContent( 'codebase','[url]http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,28,0','width','751','height','41','title','menu','sr…

  9. Started by PsyFreak,

    אהלן! ברצוני להכניס לאתר שלי מין חלון שבו יש חדשות ש"רצות" ברגע שהמשתמש מסמן עם העכבר את התוכן החלון עוצר ומפסיק לרוץ וכאשר הוא לוחץ על אותו התוכן זה מעביר אותו לדף אחר איך אני עושה את זה? האם זה סקריפט מסוים? תודה מראש לעוזרים

  10. Started by חנוך111,

    בקוד המצ"ב אני מקבל הודעת שגיאה: Run-time error 424 מישהו יכול לעזור? תודה. [attachment deleted by admin]

  11. Started by matteo,

    אני משתמש במהדר dev c++ אני לא מצליח להשתמש בפונקציית sleep אני עושה ככה sleep(5000); פשוט לא מצליח מישהו יכול לעזור לי אולי צריך להכניס סיפרייה לקוד? משהו?

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  12. Started by Alex89,

    אני מחפש מנוע טוב, כמו E107, שיהיה נוח בעיקר לגלרייה.

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  13. Started by xena,

    אני מנסה להגדיר כראוי טופס לשליחת FEEDBACK מהאתר שלי באמצעות כל מיני טפסים מוכנים של PHP אך ללא הצלחה. הנה אחד מהם: http://www.webinfractions.com/downloads/form_mailer.zip ה WEB HOST שלי הוא BRINKSTER ועד כמה שאני יודע יש שם תמיכה ב PHP. לאחר שאני מעלה את שני הקבצים לאתר (PHP ו HTML) לאחר שליחת הטופס אני מקבל The page cannot be found והכתובת באותו רגע היא http://.../form_emailer.php הקובץ לא נמצא למרות שהוא קיים ב ROOT של האתר שלי. תודה

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  14. Started by Sarlula,

    מהו תכנות WEB? מהן הנושאים הנלמדים במסגרת המקצוע? באיזה שפות תכנות נעזרים? יום טוב, רוי.

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  15. האם קובץ אקסל יכול לשמש בתור טבלה של מסד נתונים? מבחינת השאליתא עצמה אין לי בעיה אני יודע sql אבל עד עכשיו השתמשתי בזה רק לאפליקציות שקשורות באתרי אינטרנט בקיצור תנו לי קצה חוט/מדריך/מאמר וכו בבקשה תודה אה ואין בעיה לשלב c/c#/java/VB אם צריך

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  16. Started by Ghosthunter,

    היי, רציתי לדעת איך אני בודק אם מחלקה מסויימת היא אב קדמון של אובייקט מסויים. לדוגמא: ברצוני להתייחס רק לULים שהם בנים כלשהם של MENU. אני צרךי משהו דומה ל>, רק עבור יותר מרמה אחת. תודה. <ul class="menu"> <li>קובץ <ul> <li>שמור</li> <li>פתח</li> </ul> </li> <li>עריכה <ul> <li>העתק</li> <li>הדבק</li> <li>גזור</li> </ul> </li> <li>תצוגה <ul> <li>רגילה</li> <li>מיוחדת</li> <li>סרגלי כלים <ul> <li>צייר</li> <li>תמונה</li> </ul> </li> &lt…

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  17. Started by frame it,

    שלום לכולם, אני כותב פרויקט ב-C# עם אפליקציות, יצרתי פורמים שונים, והגדרתי אותם בצורה גלובלית, כאשר אני כותב עבור אחד הפרומים Formm.fFirstGame.Close(); ואח"כ דרך פורם אחר אני מנסה לכתוב Formm.fFirstGame.Show(); הוא שולח לי שגיאה, על אף שברור לי שהפורם Formm.fFirstGame לא נהיה null כי אני יכול להוסיף ולשנות לו דברים, האם מישהוא יודע מה הפתרון?

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  18. Started by iem,

    אני חייב עזרה להתחלה של כיוון להתחלת כתיבת התוכנית.... התוכנית מצורפת בקובץ וורד.... תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  19. Started by attiass,

    שלום לכולם אני כותב תוכנה בשפת ++C ב- MFC . כבר שבועיים אני מנסה למצוא פונקציה ( שבטוח קיימת) שתיתן לי אפשרות שליטה במקשים של המקלדת. זאת אומרת אני רוצה שכשאני נמצא באיזשהו dialog box שברגע שהמשתמש לחץ ל מקש, ולאו דוקא על איזשהו edit tool, אלא בכל מקום בbox , שאני אוכל לדעת מה נלחץ. ניסיתי להשתמש ב- onkeydown , באיזשהו מדריך באינטרנט כתבו ב- pretranslatemessage() ואמנם ברגע שהקשתי על תו באמת נכנסתי לפונקציה אבל אני לא מצליח לקרוא איזה תו קלטתי. מבחינתי אני אסתפק אפילו ברמה יותר נמוכה כמו פונקציית scanf ב-C הבעיה היא שה-MFC עוקף את זה. בקיצור אני שברתי את הראש אם מישהו יכול לעזור.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  20. Started by rotber,

    שלום לכולם אני צריך לבנות פקודה כלשהי בדוס והסתבכתי קצת אולי תעזרו לי בבקשה מה שאני צריך זה ככה: יש לי מספר קבצים נגיד : shahar1.pdf, shahar2.pdf וככה עד shahar16.pdf אני רוצה למחוק את השם ושישארו רק המספרים האם מישהו יודע איך? תודה!!!

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  21. Started by טובה,

    אני רוצה עזרה בכתיבת קוד המאפשר למשתמש לציר צורות )gdi) ישר בתוך picturebox אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  22. Started by yahalom,

    אני מעוניין לעשות קובץ DLL אשר בו יהיה DB ולעשות WEBSITE שאפליקציה אחרת תיגש אליו ודרכו תוכל לגשת ל DB אשר נמצא ב ב DLL צירפתי את ה DB אל ה DLL ואני מתקשה להבין מה בעצם אני צריך לממש ב CLASS של ה DLL כדי לגשת מין ה WEBSITE אל ה DB תודה

    • 5 תגובות
    • 628 צפיות
  23. Started by lordgod,

    הורדתי את זה http://sourceforge.net/projects/gogui אני רוצה לשחק בזה ואני לא יכול אני חושב שצריך להריץ את זה / לקמפל .. אז איך אני עושה את זה עם כ"כ הרבה קבצים ? או שפשוט , איך אני מפעיל את המשחק ????

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  24. Started by creative,

    אני רוצה להשוות שני מערכים A וB ולבדוק אם B1 שווה ל A זאת אומר (A1 =B1 או A2 או A3 או A4) ואז ל B2 וכו' לפי גודל המערך. ואז לבדוק אם A1=B1 ואם A2 =B2 וכו'. לפי גודל המערך שנקבע על ידי המשתמש אני לא מצליח אם מישהו יודע בקשה להגיב תודה מראש. (בפסקל!)

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות

דיונים חדשים בפורומים