תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני פרילנסר שבונה אתרי PHP + MYSQL מישהו יכול להמליץ לי על חברת אחסון לאתרים שתהיה טובה ואמינה? כמו כן, אני צריך שהשרת יתמוך ב - php5 תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-
-
כמו שאתם רואים בדף הבא[http://www.cs.rpi.edu/courses/sysprog/sockets/sock.html/u] יש את קטעי הקוד ב C לשני הפעולות אבל במימוש שאני מקמפל את זה בMicrosoft Visual C++ 6.0 חסרים לי מלא קבצי H אז אני מחפש בגוגל ומוצא אותם וממש אותם אבל פעולה זו לא נגמרת אף פעם כי יש מלא קבצים של H FILE מישהו יודע איך אני יכול לממש את הקוד שהוא יתקמפל לי בלי להוסיף כל פעם קבצי H יש איזה ספריה מוכנה לקוד זה עם כל הקבצים של ה H כי לי אין ב Microsoft Visual C++ 6.0.
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
אני צריכה דחוף מורה פרטית(עדיפות לנקבה) אני ישמח אם מי שמכיר שיפרסם תודה ענקית!!
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להתחיל להכנס לעניין של שפות תכנות ואבטחת מידע, יש לציין שלא עסקתי בתחום מעולם ואני די מתחיל מ-0. כמובן שיש לי ידע בסיסי+ במחשבים אבל הייתי מעוניין להרחיב אותו. איפה אני צריך להתחיל? יש בסיס כלשהו? תודה מראש לכל העונים.
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
יש לי שאלה ויש לי את הפתרון, אבל אני בכל זאת לא מצליח להבין את זה.. את סעיף a שזה דיי טריוואלי כן הבנתי. אם מישהו יוכל לרשום גם את האלגוריתם , אפילו בפסאדו, אני מאמין שזה יעזור מאוד. Q. (Cormen 22.5-6) Given a directed graph G = (V, E), explain how to create another graph G' = (V, E') such that: a. has the same SCC as b. has the same components graph as c. is as small as possible. Describe an efficient algorithm for computing A. 1. Calculate the SCC of 2. leave the components graph as is 3. create a cycle from each component (remove redundant edges) תודה, אור.
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
לום לכולם אני מחפש מערכת של oscommerce-2.2 מתורגמת לעברית אם מישהו יודע על מקום שאפשר להוריד או שיכול לעזור לתרגם.. ושאלה נוספת האם המערכת של PHPNUKE יש לה יכולות להוות אתר מכירות עם קטלוג וממשק של מכירות והכל? תודה על העזרה
-
- 5 תגובות
- 695 צפיות
-
-
-
שלום יש לי תוכנה שכתבתי ב visual c++6 ואני רוצה ליצור ממנה גירסא שתרוץ לי במחשבים שאין בהם visual c++ אז יש לי שתי שאלות: 1. האם אני צריך לקמפל את הגירסא בתור קונפיגורציית release או שאני יכול להישאר עם גירסת debug רגילה דיפולטיבית. אם אני צריך בגירסת release איך אני עושה את זה? ניסיתי , ויש לי כל מיני include שהוא כותב לי עליהם error מה שלא קורה בגירסת ה debug . 2. יש כלי שחבילת visual שנקרא install shield ע"מ ליצור מהתוכנה שלי גירסת תוכנה להתקנה והתוכנה הזו מייבאת את כל מה שהיא צריכה ויוצרת קובץ setup שמכאן ואילך התוכנה היא כמו כל תוכנה רגילה שמורידים באינטרנט למשל וכו' אבל גם תוכנה זו יצרה לי גירסה שלא עובדת במחשבים שאין בהם visual. האם יש למישהו רעיון איך אני יכול ל…
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
אני השתמשתי בMicrosoft.Office.Interop.word.Find.Execute לצורך חיפוש והחלפה בקובץ word ואחרי עריכה של קובץ הword שעליו פעלה התוכנה הוא הפסיק לעבוד(כלומר להחליף). השינוי שעשיתי היה להעביר את הטקסט שצריך להיות מוחלף לתוך תיבת טקסט במקום שישב סתם בתוך טבלה. האם מישהו יודע איך מפעילים את הפונקציה גם על התיבות טקסט בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום, ניסיתי לעשות פונקציה שסופרת כמה structs יש לי בקובץ... אבל זה לא הצליח הלולאה פשוט אינסופית. הינה הקוד: int count_structs(FILE *fin) { int i=1; struct book b; rewind(fin); while (!feof(fin)) { fseek(fin,sizeof(b),SEEK_CUR); i++; // printf("i= %d\n",i); } return i; } מישהו יכול לעזור לי להבין למה זה לא עובד? תודה רבה לכל מי שיעזור ושבת שלום
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום לכולם, הכנתי פרויקט ב-VB6 שמייצר קובץ DLL מסוים... אני לא מצליח להכין או למצוא קוד שיאפשר לי לשלוח את הקובץ DLL הזה אלי ל-FTP\ לאימייל. אם מישהו ממכם מכיר קוד כזה ויכול להגיד לי מהו כאן או בפרטי אני יפצה אותו ב-2 מספרי אייסיקיו בעלי 7 ספרות. אני יודע שזה לא פיצוי גדול אבל בבקשה אני כבר חודשיים (בלי צחוק) מחפש קוד כזה. נ.ב: נראה לי שהיחידי שיענה כאן יהיה UnsignedInteger, הבנאדם הזה הוא אחד הגברים בפורום.
-
- 3 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום כתבתי קוד ב vb.net 2005 להורדת הודעה מקבוצות דיון והצגתו ב textbox הקוד עובד, אך רק עם הודעות קטנות בהודעות גדולות הקוד מציג רק את תחילת ההודעה. Imports System.Xml Imports System.Net.Sockets Imports System.Text Public Class Form1 Private Sub Form1_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load Dim _username As String = "********" Dim _password As String = "********" Dim tcpClient As New TcpClient Dim sendBytes As [Byte]() Dim _buffer As String tcpClient.Connect("news.giganews.com", 119) Dim networkStream As NetworkStream = tcpClient.GetStream() 'Read the Welcome message into a byte buffer. Dim bytes(tcpClient.ReceiveBufferSize) As …
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
יש לי כמה אובייקטים מסוג -ToggleButton בצבע כחול מתחלף. אני רוצה שכשילחצו על הראשון הוא ישנה את הצבע ל-לחוץ (ירוק מתחלף). וכשילחצו על הבא (השני) הראשון ישנה את הצבע לנלחץ בעבר (אדום מתחלף), והשני כעת לצבע של לחוץ (ירוק) וכן הלאה. יש את הproperty IsChecked כדי לבדוק על מי לחצו, ועל מי לא. איך אני קובעת את הצבע של אוביקט שכבר לחצו עליו, אבל עכשיו הוא לא במצב של לחיצה?
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
שלום לכולם אוקיי, אני דיי חדש בקטע של הגרפיקה והורדתי כל מיני קודי מקור כדיי לראות איך כל העניין עובד (למשל הורדתי שעון אנלאוגי), אך מתי שאני עושה Run, הוא כותב לי : Grapichs not initialized (use initGraph). Turbo Pascal הינו המהדר שבו אני משתמש. אני ממש יודה לכם אם תעזרו לי, תודה רבה ויום טוב
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום לכולם, שמי שי, סטודנט לקוי למידה. השימוש במחשב הכרחי עבורי ללמידה. לאחרונה מצאתי מחשפון גרפי ברשיון GPL, כיוון שאין לי רקע בתיכנות התקשתי לתרגם את הממשק. את התוכנה ניתן להוריד מהאתר http://www.graphcalc.com/download.shtml אשמח להעזר בחבר עם רקע בקוד תוכנה ובקימפול. בתודה, שי
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום, הקוד הבא: <head> <title>test</title> <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <meta http-equiv="Content-Language" content="en-us" /> <style type="text/css"> #first {width:1em; float:left; border:1px solid red;} #second {width:10em; border:1px solid blue;} </style> </head> <body> <h1 id="first"> A</h1> <h1 id="second">B</h1> </body> מציג את הדף הזה:. האות B מוצבת מימין ל A כפי שהייתי מצפה אך מעט גבוה יותר מסיבה בלתי ברורה לי. שינוי התערך בתכונה width לסלקטור #second ל 1em מביאה לכך ש B ירד מתחת ל A בדף מסיבה בלתי ברורה לי לחלוטין. אם #first…
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
חבר שלי אמר לי שאפשר הרבה פשוט לעשות טבלאות חדשות זה באמת ככה? או שלכל בלוג או פורום אני צריך מסד נתונים משלו?
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל את הטורבו פסקל ומופיעה ההודעה הבאה גם שאני לוחץ התעלם זה לא פותח לי יש הצעות??? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
http://code.google.com/soc/ מישהו מהכבדים פה נרשם ? אם כן למה, השנה הפרויקטים די מעפנים, לא ? (ד"א, יש עוד זמן, עד מחר בערב או משהו ).
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
יש לי אתר כבר הכל מוכן וזה.. הוא מאוחסן ב-ftp.members.lycos.co.uk ויש לי דומיין TK... עכשיו שאני נכנס לאתר כתוב לי ב-Address לא את השם של האתר אלא את המיקום של הקבצים שלי (כאילו ה-FTP) עכשיו אני צריך איזשהו קוד כדי שיהיה כתוב שם את השם של הדומיין ולא את ה-FTP. מקווה שהבנתם, תודה.
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
קיבלתי קוד של דף aspx לתוך משתנה דרך XMLHttpRequest, איך הופכים אותו לHtmlElement? פשוט כדי לקחת ממנו רק את הbody בלי התוספות.. בבקשה עזרה דחופה!! :s05: :s05: :s05:
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום! האם מישהו בבקשה יוכל להסביר לי בשפה פשוטה מהו מערך תווים (Character set)? ניסיתי את מזלי בויקיפדיה, אבל זה יצר לי עוד יותר בלאגן בראש... אני לא מצפה לכל התורה על רגל אחת, כמובן, אלא להסבר כללי בשפה שגם מתחיל כמוני יוכל להבין. גם לינק להסבר פשטני יעשה את העבודה. תודה רבה מראש! נא להעביר אם זה לא המקום המתאים לשאלה הזו.
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי בזה הוא יקבל כסף על זה אני מדבר על משהו רציני הוא יקבל כסף על זה... אני רוצה תוכנה דומה בערך כמו בירבורים.. (מה שהיה פעם) אני אשמח אם מישהו יעזור לנו בפיתוח ממשק תוכנה כזה... כמו שאנחנו רוצים ושוב אני אומר הוא יקבל כסף על זה עבודה באמת שווה מי שמעוניין שירשום פה הודעה את האיסיקיו שלו או שיצור איתי קשר באיסיקיו 177506123 תודה מראש עמית
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
אוקיי יש לי 2 שאלות.. 1. יש לי אתר, זה רק לבי"ס אז העליתי אותו כדי שתעזרו לי.. http :// www . planetnana. co . il / hagai345 תכנסו עכשיו בדף הראשי יש טקסט ואז רשום בקישור להמשך הכתבה לחץ כאן. תלחצו ותראו שזה פותח את הדף אך לא בפריים אני רוצה שזה יפתח בפריים ולא מחוצה לו.. 2. הכפתורים בצד, אני רוצה שאני יעבור על הכפתור הוא ילבין אבל ממש טיפה לא הרבה. אם לא הבנתם את שאלה 2 תגידו ואני יסביר יותר מפורט ואני יתן דוגמא.. תודה מראששששש..
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-


