עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. היי. אני רוצה להתחיל לבנות אתר ב ASP ואני צריך להפעיל במחשב את השרת הזה שנקרא IIS. יש לי מערכת ויסטה. עכשיו, מצאתי מדריך באינטרנט והפעלתי את ה IIS ועכשיו באמת יש לי תיקית Inetpub עם wwwroot וזה אבל אני שם קבצים של ASP ב wwwroot (שמתי כמה קבצים - חלק אני כתבתי וחלק הורדתי מהאינרטנט אז הם כולם תקינים שלא תגידו שהבעיה בקובץ) וכשאני מנסה להיכנס דרך הדפדפן אל הקובץ (localhost/myfile.asp או 127.0.0.1/myfile.asp) זה מה שהוא רושם: מה אני יכול לעשות?[br]פורסם בתאריך: 25.03.2007 בשעה 16:52:11 up

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  2. היי יש לי בגרות עוד שבוע ואני רוצה להיות מוכנה..את המגן עברתי בזכות המון מזל שהיה לי [=עזרה מאנשים אחרים וגם כי ידעתי בערך מה ישאלו..] אני רוצה לקבל 100 (: אילו שאלות שאלו אתכם בבגרות? אילו שאלות אתם חושבים שישאלו? [אני איכשהו צריכה לשנן את כל המושגים..יש איפשהו באינטרנט את רשימת המושגים שצריך לדעת ומה כל מושג אומר?] תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  3. Started by yoav1000,

    אני התחלתי ללמוד שימוש בGUI וגרפיקה בJAVA (עד עכשיו זה היה עבודה עם הקונסול בלבד) כתבתי תוכנית שאמורה להציג בcanvas משפט.משום מה אם אני מקמפל את התוכנה ומריץ אותה המשפט יופיע ואם אני סוגר ופותח ישר אחרי את התוכנה שוב המשפט לא יופיע אבל אם אני מחכה כמה דקות המשפט יופיע שוב.אני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איפה הטעות וכיצד לתקן זאת. קוד התוכנה: /* * To change this template, choose Tools | Templates * and open the template in the editor. */ package test; import java.awt.*; import java.awt.event.*; public class NewClass { private static Label l=new Label("event chk",Label.CENTER); public static void main(String[] args) { Frame f=new Frame("event chk"); Canva…

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  4. Started by SHAY951,

    אוקיי, הבעיה הולכת ככה: יש לי משתנה מטיפוס קטע שאני הגדרתי - רשומה עם שתי קורדינאטות של X,Y שמסמנות לי את נקודת ההתחלה והסוף של הקטע במע' צירים . אני רוצה להגדיל/להקטין את הקטע (לבנות פרוצדורה שתקלוט משתנה מטיפוס קטע, ועוד מספר ותגדיל/תקטין את הקטע במספר הזה). השאלה היא בכמה אני צריך להגדיל/להקטין את שיעורי הנקודות בתוך הטיפוס של הקטע כדי להגדיל/להקטין את הקטע במספר המסוים ? (נראה לי שזה יותר קשור למתמטיקה העניין הזה..)

  5. Started by Cyron,

    שלום איך אני יכול ליישם מספר של count בתוך שאילה בודדת למשל, יש לי טבלה של קבוצות, טבלת משחקים, טבלת תוצאות אני רוצה להציג בשאילה אחת עבור כל קבוצה את מספר נצחונות הבית, מספר נצחונות חוץ וכו... תודה.

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  6. Started by lurya,

    שלום! דבר ראשון אני לא מתכנת, לכן אזדקק לעזרה, בעניין פשוט יחסית להערכתי... בחודשים האחרונים אני בונה מסד נתונים עבור קטלוג תקליטים/ דיסקים. המסד בפורמאט Access, הסבירו לי בצורה ברורה איך עליי למלא את הטבלה והרשומות, כך שתוכנה חיצונית תוכל לקרוא אותן בהתאמה. הבעיה שלי מסתמנת במציאת או יצירת תוכנת/ מנוע חיפוש פשוט שידע לחפש פריטים לפי הקטגוריות שהצבתי בטבלאות. שוב, קחו בחשבון שאין לי כל ידע באיזשהיא שפת תכנות, ואין לי תקציב לקניית תוכנה כזו - לכן אשמח לקבל רעיונות פשוטים וחינמיים תודה

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  7. שלום חבר'ה.. אני כרגע עובד על פרוייקט מבצפר שכולל HTML, JS ו- ASP. יש לי מסד נותנים שאליו אני מכניס נתונים בעזרת ה- ASP. אני יודע איך להכין שאילתת מחיקה שתמחק אנשים דרך ה- ASP בעזרת הכנסת תעודת זהות, יודע! מה שאני רוצה לדעת, זה איך אני מוסיף תמונה קטנטנה של מחיקה בטבלאת המשתמשים שיש לי שאני רואה באתר (הצגת המשתמשים גם נעשית בעזרת ה- ASP) שברגע שאלחץ על התמונה, ימחק המשתמש. ז"א שבכל שורה בטבלה יהיו נתוני משתמש, ותיהיה עמודה אחרונה שבכל שורה יהיה סמל קטן של איקס שמשמעותו מחיקה. אני רוצה לדעת איך אני עושה את זה כך שברגע שאלחץ על אותו האיקס, ימחק רק המשתמש שבאותה שורה של האיקס ולא כל המשתמשים במסד הנתונים. מקווה שהבנתם, תודה!

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  8. Started by dingo,

    שלום לכולם הביאו לי אתר שעשוי מפלאש וביקשו ממני שאני יעלה אותו לאינטרנט בקיצור העלתי אותו לשרת זמני לבדוק שהכל בסדר אבל יש לי בעיה שברגע שלוחצים על כפתור מסויים האתר נטען מחדש הנה הקישור שלו http://members.lycos.co.uk/dingoman23 תודה מראש למי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  9. Started by Aviv C,

    איך אפשר לשלוח דואר אלקטרוני ב- ASP, אם בכלל אפשר?

    • 1 תגובה
    • 710 צפיות
  10. Started by jackok111,

    שלום, אני מנסה לקבוע את מיקום הטופס שיוצג על גבי המסך ולא מצליח. ניסית להשתמש בשתי הפונקציות (כל אחת בנפרד): form.location = new point (x,y) וגם ב- form.left = 300 , form.top = 300 לא משנה איך שיחקתי עם הקורדינאטות - תמיד הטופס באותו מקום. מישהו יודע למה ?

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  11. כרגע אני עובד על פרויקט Java הכולל מניפולציה של תאריך, ונתקלתי בבעיה בלתי צפויה בקוד שלי. הנה גרסה פשוטה של הבעיה: import java.text.SimpleDateFormat; import java.util.Date; public class DateManipulation { public static void main(String[] args) { // Attempting date manipulation Date currentDate = new Date(); SimpleDateFormat sdf = new SimpleDateFormat("yyyy-MM-dd"); String formattedDate = sdf.format(currentDate); // Output the formatted date System.out.println("Formatted Date: " + formattedDate); } } למרות הקוד הפשוט לכאורה לעיצוב התאריך הנוכחי, אני לא מקבל את הפלט הצפוי. מה יכול להיות הגורם …

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  12. Started by tom123,

    יש לי שלט רחוק ששולח קוד מסויים לבקר (89c52) עכשיו שמתי את הקוד הזה במשתנה d. בכל פעם שאני לוחץ על כפתור מסויים יש לי משתנה vt שהופך ל- 1 וכאשר אני עוזב את הכפתור הוא יורד ל-0. עכשיו הקודים שיש לי זה אלה: קדימה d=30H אחורה d=40H עכשיו איך אני עושה שמתי שאני לוחץ קדימה זה יסע קדימה ושאני אעזוב זה יפסיק ושאני לוחץ אחורה זה יעשה אותו דבר?

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  13. שלום רב, אני בן 12 ואני רוצה להקים אתר. עוד לא חשבתי על איזה אתר אני רוצה להקים, אבל לדעתי זה יכול להיות אחלה דבר שילמד אותי המון על תכנות (וזה גם מעניין אותי). האתר הוא לצרכי לימוד. אין לי ידע בתכנות חוץ מכמה אתרים שמלמדים HTML ברמה נמוכה. יש לי המון מוטיבציה ואין לי בעייה להשקיע בלימוד לאורך זמן. הקטע הוא שאני לא יודע מאיפה ללמוד להקים אתרים. מצאתי ברשת כל מני אתרים שמלמדים HTML ו- PHP אבל הם ברמה נמוכה ומלמדים את הבסיס בלבד. האם מישהו יכול להמליץ לי על אתר/פורום/תוכנה שמלמדת להקים אתרים ברמה גבוהה (אומנם אני צעיר, אבל יש לי הרבה זמן ואני חושב שאני מסוגל לעמוד בזה). תודה רבה, YOSDA-BOY.

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  14. Started by doker,

    אני משתמש ב VC++ .net רציתי לדעת איך אני מוסיף פקד oxc לתוכנית וגם האם הפקדים האלה הם סוג של יחידות ספרייה תודה

    • 5 תגובות
    • 710 צפיות
  15. Started by SaarD,

    איך אני יוצר הרשאה של כתיבה וקריאה לכל הקבצים?? DirectoryInfo dir = new DirectoryInfo("c:\\"); foreach (FileInfo f in dir.GetFiles("*.bat",SearchOption.AllDirectories)) { f.SetAccessControl(dir); string name = f.FullName; long size = f.Length; DateTime date = f.CreationTime; Console.WriteLine("{0,-15},{1,15},{2,30}", name, size, date); } אני רוצה להגיע גם ל- sub directorys

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  16. תודה.[br]פורסם בתאריך: 30.12.2006 בשעה 17:41:31 מצאתי :]TheArrayListName.Count מתחיל מ0[פריט אחד = 1. שני פריטים = 2 וכו']

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  17. Started by nir567,

    איך אני בוחר ממחרוזת ב-vb 6 תו לפי האינדקס שלו. משום מה ארין לי את הפקודה strings.getchar. מה עושים? תודה! ניר

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  18. שאני פותח קובץ כלשהו שנבנה על XP הוא אומר שיש לו בעיות התאמה ואם אני אומר לו שימצא פתרונות באינטרנט הוא אומר שיש עדכון ממיקרוסופט,חיפשתי במיקרוסופט ולא מצאתי.. אפשר עזרה ?

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  19. Started by pyro_man,

    שלום אני צריך תכנאי לאתר מסויים שאני רוצה לבנות העיצוב כבר מוכן עכשיו רק חסר מי שיתכנת הכי הרבה שאני יכול להציע מבחינת תמורה זה פירסום באתר ועיצוב של אתר...או שתיהיו חלק מהמשפחה של האתר והרדיו גם שווה... מישהו מעוניין? יש גם איכסון לאתר והכל זה לא סתם לבנות אתר זה גם להרכיב לנו מערכת ניהול בסיסית למרות שיש לי אתר קיים שאין בעיה לתכנת כי כל הקודים נמצאים שם רק יש צורך בשינוי של הבסיס נתונים..אבל מעדיף מישהו שיעשה הכל מחדש...

  20. Started by gotex,

    איך הופכים את המחשב לשרת שיריץ פורום

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  21. Started by EMAN,

    אני מנסה לעשות דף הגדרות מנהל באתר שלי בעזרת ASP. יש את טבלת המשתמשים, וכל משתמש מקבל שורה משלו עם כל הפרטים שהוא הכניס. אני רוצה לדעת איך אני מוחק משתמשים, כאשר יש שני שיטות אפשריות בשבילי: או שבסוף כל שורה של משתמש יהיה קישור שברגע שאני לוחץ עליו המשתמש נמחק, או לעשות מיני טופס מתחת לטבלה שבו אני מכניס את שם המשתמש שאותו אני רוצה למחוק והוא מוחק אותו. אז איך אני עושה את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  22. Started by Pure-Gold,

    מישהו מכיר דרך טובה לשלוח מייל עם צרופות (Attachments) ב PHP אבל שיעבוד טוב על שרת Windows ? ניסיתי את הפונקציה mail עם הוספת Headers כמו שיש פה: http://il2.php.net/mail בשרת Linux אין בעיה והכל עובד כמו שצריך. בשרת Windows הוא שולח לי את המייל אבל הוא דופק את הקובץ וה Body נעלם לו. תודה.

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  23. Started by Noririco,

    #include <stdio.h> void main() { int a,b,c,max; printf("please enter 3 numbers\n"); scanf("%d, %d, %d" ,a,b,c); if (b>a) && (b>c); { max=b; printf("max number %d\n", max); } else if (c>a) && (c>b); {max=c; printf("max number %d\n", max);} else {max=a; printf("maximus maximum number of the maximilian is: %d\n" ,max);} }

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  24. Started by The-Devil,

    אני לומד על SQL ואני רוצה גם לתרגל אבל אין לי את התוכנה ביקרתי באתר של oracle ואין לי מושג מה אני צריך להוריד אם מישהו יודע מה אני צריך או שיוכל לתת לי קישור , אני אשמח מאוד

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  25. Started by pure perfection,

דיונים חדשים בפורומים