עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Ghosthunter,

    שלום, יש לי מידע כלשהו בSTACK, ורציתי לדעת אם יש דרך להעביר את המידע בSTACK הזה אל תוך הזיכרון. (עדיף בכמה שפחות פקודות). תודה.

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות
  2. Started by A - Type,

    שלום לכולם, ברצוני לכתוב פונקצית הצפנה למילה בינארית בעלת 16 סיביות, כלומר יש לי 2 בחזקת 16 צירופים של מילים כאלה. על תוצאת הפונקציה להיות שונה מהמילה המקורית ואסור שיהיו כפילויות להצפנה בין מילים שונות ( כלומר שלא תתקבל אותה תוצאה למילים שונות לאחר ההצפנה) האם הדבר אפשרי? אשמח אם תעזרו לי לממש פונקציה שכזו בשפת C או VB תודה

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  3. Started by Miyota,

    http://members.lycos.co.uk/haimrev/Untitled-5.html זה האתר זמנית, תנסו להיכנס לאחד הלינקים, תראו שאחרי שתיכנסו בערך ל2 לינקים מאותו רגע והלאה הוא יראה לך שהלינק לא קיים יותר, תטענו מחדש את הדף ותנסו את אותם לינקים שלא עבדו לכם בביקור הראשון, ותראו שפתאום הם כן עולים. זה לא בעיה מסוימת בשרת כי גם בבדיקה שעשיתי עם הקובץ על המחשב שלי בדיוק אותו דבר קורה. אני עובד עם Dreamweaver 8 ורק בתחילת הדרך כמו שרואים. לפני שאני ינסה לכתוב מחדש את כל הדף אני רוצה לשמוע עצות שלכם, במידה ואני לא יצליח אני כבר ינסה הכל מהתחלה, בדרך כלל ככה נפתרות בעיות, אבל לא לומדים הרבה..

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  4. Started by SweeT_EviL,

    כל פעם אני מוותר על העיניין ומשלב את הכל ביחד, הגיע הזמן שאני אדע איך עובדים איתם. בעיקרון יש לי 3 קבצים שאמורים להיות מקושרים student.c בתוכו רשום #include "student.H" המימוש של הפונקציות student.h שבתוכו רשום #include "string.H" #include "stdio.h" #include "conio.h" וכמובן ההכרזות של פונקציות וstudentMain.C שבתוכו רשום #include "student.H" עכשיו השתים הראשונים נמצאים בתיקיה INCLUDE ושלישי נמצא בBIN. וכל הסיפור לא עובד.

  5. נגיד יש לי מחרוזת המכילה את הביטוי "Bird". איך אני יכול לקחת את האות הראשונה של המחרוזת ולהתייחס אליה כאל תו (char)? במקרה הזה התו 'B'. תודה

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  6. Started by hixx,

    אני לא מכיר היטב את השפה ואשמח לתשובה מחכמי הפורום. איך ניתן להשוות בשפת c בין מספרים לx דהיינו : read_val == register; if (read_val == 10xx) printf("error)" תודה

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  7. Started by matteo,

    שלום אני כבר הרבה זמן לומד פרל דרך האינטרנט ורציתי לשאול אם מישהו יודע על איזה ספר בפרל בעברית שאני אוכל להעביר קצת חומר כבר חצי שנה בערך שלא נגעתי שהייתי ממש עמוק בשפה אם מישהו יודע על ספר שניתן לרכוש רצוי בעברית אני אודה מאוד אם אוכל לקבל את שמו

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  8. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם אני כרגע לומד PHP ויש לי פרויקט לבנות אתר באתר שלי עמור להיות למעלה HEADER קבוע .בצד ימין במאונך תפריט (שיהיה שונה תלוי ברמת הרשאה של היוזר שנכנס למעכת) ובצד שמאל את כל התוכן שזה לרוב יציג תבלאות שונות שישליפו מSQL תלוי מה המשתמש בחר בתפריט השאלה שלי איך נהוג ליצר כזה אתר ..האם לחלק אותו לטבלאות ...האם לחלק אותו למסגרות (FRAMES) או בכלל משהו אחר.. ובנתיים אני עושה את הדף login האם זה בסדר שבדף login אין בכלל PHP אלה רק HTML שבכפתור כניסה הוא רק קורא לדף PHP שבודק את היוזר והסיסמה תודה

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  9. Started by ofergpr,

    שלום, עשיתי באתר הזה: http://www.b-yafot.co.il/oren ששמים על קישור את העכבר - התמונה בצד שמאל משתנה... עכשיו מה שאני רוצה זה שיהיה מעבר של טשטוש בין תמונה לתמונה.... כמו זה למשל: http://www.b-yafot.co.il/a.gif

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  10. Started by Alex89,

    אני לא מתליח לקשר טבלה של ACCESS ל SQL כדי שאני יוכל לעבוד עלייה גם ניסיתי לעבוד לפי המדריך שנימצא באתר שלהם וזה גם לא עובד. זה כותב שהHOST לא ידוע יש לכם מושג מה אני עושה?

    • 3 תגובות
    • 724 צפיות
  11. הכוונה למצוא קבצים כאלה לדוגמא FILE.TXT או FILE.EXE ואין את האפשרות בחירה של המשתמש איזה סוג קובץ למצוא, קיצר בלי הפקודה של ה% . DIR *.*X* /S /P חשבתי שזה מה שצריך לעשות אבל מסתבר שזה מראה לי קבצים שהX גם בהתחלה וגם בסוף למשל: FILE.XTV או FILE.TVX

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  12. שלום לכולם יש ברשותי אחסון שנקנה פה בארץ + דומין ישראלי שקיבלתי מהחברה קניתי דומין נוסף מgodaddy איך אני מוסיף את הדומין הזה גם כן... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  13. Started by simla101,

    what does the next line do? sampletable[0] = ((AdcRegs.ADCRESULT0>>4)); sample table is a vector, and ADCRESULT is a 16 bit register... the real question is what does the >> operator do. thanks:)

    • 4 תגובות
    • 724 צפיות
  14. 1. בתכנות בWINDOWS APPLICATION האם יש אפשרות לפנות לפקד בנקודה XY ידועה מראש? 2.רשימה NODE וכל אלה לפי איך שלומדים בבית הספר (וההיגיון) כל NODE מכיל בתוכו 2 תאים אחד של הערך והשני מצביע על הNODE הבא עכשיו לפי המורה שלי ה1 הוא בעל ערך בלבד והבאים אחריו מצביעים עליו ה2 על 1 ה3 על 2 וכל הלאה ולדעתי צריך לעשות את זה הפוך 1 מצביע על 2 2 מצביע על 3 והNEXT של האחרון הוא NULL את הדרך הראשונה אני יודע לעשות בגלל שלימדו בכתה אבל לדעתי זו הדרך השגויה א.מי צודק? ב.אם אפשר דוגמאת קוד ליצירת רשימה מסוג T לפי הדרך השנייה (בקונסול) תודה

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  15. Started by supercars,

    ערב טוב, יש לי מערך סוכמים בו אני רוצה למצוא את שלושת הערכים הגדולים ביותר. אני יודע איך למצוא את הערך הגדול ביותר, אבל את השני והשלישי אני לא מצליח מפני שהם יכולים גם להיות שווים לערך "הגדול ביותר".. מה השיטה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  16. Started by iakovl,

    התחלתי ללמוד JAVA לא מזמן ונתקלתי בבעיה קטנה המורה שלנו הטיל עלינו מטלה שבתוכה צריך לקיים את תקינות הקלט הבאה: " X צריך להיות קטן או שווה לY . כמו כן, X צריך להיות גדול ממש מ-0" הבעיה שלי היא החלק המודגש מה שיצא לי הוא: while ( x<0|| x>y) כלומר אני בודק רק האם הוא גדול 0 איך אני בודק האם הוא גדול ממש מ 0 ? תודה

    • 3 תגובות
    • 724 צפיות
  17. Started by ניר.,

    שלום !! מופיע לי השגיאה הבאה: compile error: constant expression reguired מה השגיאה האומרת? כיצד ניתן לפתור ולתקן את השגיאה הזאת?

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  18. Started by Marokay,

    שלום, אני מעוניין להוסיף את מערכת ההורדות paFileDB 3.1 לתוך האתר שלי כלומר לשנות את המערכת הורדות שיש לי כרגע באתר ולשנות אותה למערכת ההורדות paFileDB 3.1 כמו שיש כאן באתר הזה. זה האתר שלי http://freetalk.sbsil.net/index.php אם מישהו יודע בבקשה לעזור ני כבר מלא זמן מנסה לעשות את זה.

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  19. שלום לכולם, החלטתי לפרסם פה את התוכנה שבניתי ב-VB .Net כמו שאר התוכנות שלפעמים אני מפרסם פה. הרעיון של התוכנה הוא דווקא מקורי והחלטתי לממש אותו, אני לא יודע אם הוא יצליח או לא, אני משער שלא אבל לדעתי יש שימושיות לתוכנה. בעזרת Crusper ניתן יהיה לבצע משימות שחוזרות על עצמן במחשב (פתיחת תוכנית, אתר, קובץ, כיבוי המחשב, וכו...) בעזרת הזזת העכבר לפינה של המסך או כמה פינות (קומביניציה של כמה פינות) ולחיצה על המקש האמצעי של העכבר. ניתן גם להגדיר שזה יתבצע אוטומטית ללא לחיצה על העכבר האמצעי של העכבר (במקור רציתי שזה יהיה ברירת מחדל, דבר שיכול להיות בעייתי אם מזיזים את העכבר בטעות). קישור: http://www.softpedia.com/get/System/Launchers-Shutdown-Tools/Crusper.shtml אשמח לתגו…

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  20. Started by intel suck,

    האם אפשר להציב משתנה שלם במשתנה מסוג STRING או שאפשר להציב משתנה מטיפוס STRING במשתנה מסוג שלם תודה

  21. Started by JVT,

    יש לי כמה בעיות באסמבלר שלא הבנתי.. אני אנסח ת'שאלות בצורה יותר מקוצרת. 1. במשתנה char1 אות אנגלית גדולה. צריך שב-char2 תושם האות העוקבת. .model small .stack 100h .data char1 db 'C' char2 db ? .code start: mov ax, @data mov ds, ax cmp char1, ___________ je xx mov char2, char1 ______________ jmp finish xx: ________________ finish: mov ax, 4ch int 21h end start 2. מה תהיה תוצאת החישוב ומה יהיו ערכי הדגלים CF ו-OF לאחר הביצוע של כל אחד מהבאים? א. mov cl, 0ffh mov ch, 0fh sub cl, ch ב. mov dl, 10000001b sub dl, 5 ג. mov cx, 0a000h mob bx 0ffffh sub cx, bx 3. רשמו מה יהיה מצב הדגלים ZF ו-CF לאחר ביצוע כל אחד מקטעי התכניות שלהלן: א. mov ax, 30h cmp ax, 20h ב. m…

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  22. Started by eladh16,

    שלום אני מתחיל-מקתדם כבר בתחום בניית האתרים אבל יש לי שאלה חשובה. בניתי אתר חדש לגמרי, אני עובד עם מסך 17 אינץ והאתר עצמו נראה עכשיו במצב מצוין על המסך שלי. במקרה יצא לי להיכנס לאתר שבניתי דרך המחשבים של חברים שלי. לחבר אחד היה מסך 19 אינץ ועדיין האתר נראה טוב, השלד עומד כמו שצריך, בקיצור הכל טוב ויפה, אבל לחבר השני יש מסך 22 אינץ רחב, ושם בכלל האתר נראה זוועה. הכותרת בכלל שאמורה להיות באמצע רואים אותה בצד הימני של המסך, התבניות שיצרתי ב front page יצאו לא מתאומות בקיצור לא טוב. מה אני עושה בכדי לסדר שהאתר יראה אותו הדבר בכל הרזלוציות האפשריות? חברה אני באמת צריך תשובה, זה מאוד חשוב לי. תודה ולילה טוב!

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  23. Started by orlupo,

    האם התו "n\" הוא אמור להוריד שורה כאשר אני משתמש ב-echo ב-PHP? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  24. Started by yigael_o,

    היי, אני צריך עורך flash (עדיף בחינם אבל גם אם זה יהיה בתשלום קטן זה בסדר) מישהו יכול להמליץ על משהו?

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  25. שלום רב , עם עבודה עם JTREE אני רוצה לשנות את השמות של אבות / ילדים בכוח במהלך ריצה לאחר שהמשתמש מוסיף בן חדש בשם שהוא רוצה ואזי אני רוצה לבצע רענון על כל העץ JTREE ולבצע חלוקה מחדש בצורה מסודרת כוללת שמות קבועים ומספור קבוע ... איך עושים את זה ? :-) תודה רבה גמר חתימה טובה

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות

דיונים חדשים בפורומים