עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by s_b54,

    יש לי די הרבה שאלות ב php מישהו יכול לעזור לי בבקשה 1.איך אני יורד שורה כשאני כותב ב php 2. האם יש דרך לשלב קוד PHP באתר שבנוי על HTML 3. ושאלה אחרונה איך אני יוצר תפריט בדיוק כמו של האתר הזה רק עם תמונות שונות כמובן תודה רבה לעוזרים S_B54

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  2. Started by T-MacH,

    אני די חדש פה ואני צריך עזרה אני רוצה להשתלב פה בפורום אבל אני לא מבין הרבה על שפת תיכנות משהוא יכול לשלוח לי מדריכים או עזרה כל שהיא תודה!

  3. איך ניתן ללחוץ על תוכנה אחרת (לא שלי) דרך VISUAL BASIC .NET הכוונה אני פותח את התוכנה שלי (שפותחה ב VB) והיא לוחצת קליק על תוכנה אחרת שפתוחה (לא שלי)

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  4. Started by ranran,

    שלום לכם אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה נותנים הבסיסים השונים בתיכנות למשל אני מתכנת בC# מה יתן לי לעבוד עם בסיס הקס במקום דצימלי וגם איך אני משתמש בהקס בC# תודה רבה (גם הפניה לאתר עם הסברים תעזור לי)

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  5. Started by Ni3t,

    אני יכול לעשות PHP ם בלי לינוקס ???

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  6. Started by Wood-Elf,

    האם אתם מכירים קומפיילר טוב וחינמי לCPP? ובקרוב כנראה צפויות לכם הרבה שאלות ניוביות על CPP.

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  7. Started by yitzy,

    אני בונה אתר קטן עם גלריה אישית שלי בגדול העיצוב הוא, תפריט עליון (בית, גלריה וכדומה..) וחלק תחתון עם מידע\תמונות כל העיצוב הוא עם CSS‏ ‏(ולא טבלאות) השאלה שלי היא, אם לדוגמא עוד חודש אני ארצה להוסיף עוד דף וקישור אליו בתפריט העליון (לדוגמא 'אודות') אני אצטרך לשנות את התפריט בכל אחד מהדפים באתר??? אני יודע שעם טבלאות אפשר לעשות שבריבוע יהיה רק קישור לתפריט העליון וכך אפשר להחליף רק את הקובץ עצמו אבל לפי מה שהבנתי, טבלאות זה כבר לא לפי התקן... מצטער אם השאלה טיפשית...אני בונה את האתר בעזרת גוגל וניסוי וטעיה... תודה רבה יצחק

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  8. Started by ניר.,

    שלום רב !! בניתי משחק APPLET וברצוני לעלות אותו לאתר מסויים (שיש לי גישה לשרת) ולשים בו את המשחק.. א. אילו קבצים אני צריך לעלות לשרת ? ב. אם יש תמונות במשחק האם צריך לעלות גם אותם ? ג. איזה פקודה יש לרשום בדף לשם הצגת המשחק ? ד. אם יהיו עידכונים לגירסת הג'אווה האם זה התעדכן לבד או שאני אצטרך לעדכן אותו באופן ידני ?

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  9. Started by omri123,

    נתון לי קובץ TXT עם שורות של נתונים 1)האם יש דרך יותר יעילה בעזרת FSEEK לרדת לשורה מאשר לעשות כל הזמן FSCANF? 2)האם יש דרך אחרת למחוק שורה כתובה או שחייבים להשתמש בקובץ עזר?

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  10. Started by Godmoney,

    אני רוצה שבלחיצה על ה Textbox ה Value הראשוני שלה ישתנה למשהו לבחירתי. ניסיתי מליון ושבע וואריאציות ואני לא מצליח לעשות את זה בשום דרך... למישהו יש רעיון?

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  11. למי שיש ידע בפיתוח אתרים מורכבים כולל מסדי נתונים נא לשלוח את הפרטים שלו אלי. עבודה למשך 3 שבועות +-. יש לציין שלא אני מחפש והפרטים יעברו לבחור המעוניין בשרותכם. הזמן קצת והמלאכה מרובה

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  12. Started by Elram,

    1. איך אני כותב תוכנית שמקיימת יל את התנאי הבא: הגבלת שם למינימום 2 תווים ומקסימום 10 2. תקינות קלט -בסיסי *שהשדה לא ריק *אותיות בלבד - בשימוש עם מקף, גרש *ספרות בלבד *מספר טלפון - ספרות, מקף תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  13. Started by Runny,

    שלום, אני מעדכן אתר שיש בו Login Control של ASP.NET 2.00. בכדי לגשת למאגר הנתונים של התמחברים אני זקוק לדרך לשחזר/ליצור מחדש את הסיסמאות שהוא שומר (בקובץ Aspnetdb.mdf). אני משער שהשמירה היא בHash אך כיצד ניתן למצוא באיזה מפתח הControl השתמש ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  14. Started by TheReaper,

    הוא כותב לי relative jump out of range by 000ch bytes מה זה אומר?

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  15. Started by blabla600,

    אוקיי אז עשיתי מן מציג תמונות כזה... אפשר להעלות תמונה לסובב אותה 90 מעלות ימינה/שמאלה ואפשר לשמור. הבעיה היא בשמירה זה לפעמים מצליח ולפעמים לא.. תלוי בתמונה.. בדר"כ מצליח אם אני שומר את התמונה אחרי שסיבבתי אותה והיא בצורה אנכית כזאת. אבל אם אני מנסה פשוט לשמור את התמונה רגיל אז אני בדר"כ מקבל הודעת שגיאה ובמקום יש קובץ תמונה ריק. אולי תדעו מה הבעיה.... (העלתי RAR ) http://www.upf.co.il/file/221680404.html

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  16. Started by wow,

    יצרתי Slider וקבעתי שיהיו לו 8 מצבים (עם הערך Maximum), איך אני מכניס ערך מספרי שונה לכל אחד מהמצבים לאורך ה-Slider למשל אם אני בוחר את האפשרות הראשונה אני מקבל ערך מספרי מסויים וככה כל ערך אני מקבל ערך שונה אבל הקפיצות הם לא שוות לאורך ה-Slider תודה.

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  17. Started by elnat4,

    In AT91/ARM7 processors (I work with the AT91FR40162 processor), how do I manage 1. A Fast Queue Handler? 2. How do I handle a Nested Interrupts, either in IRQ or in FIQ?. If you have examples of how to handle both questions I'll appreciate it. Thanks in advance, Ariel. Best Regards, Ariel Ze'evi Bae systems- Phone : 02-5329839 Fax : 02-5822522 E-mail : ariel@rokar.co.il

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  18. Started by קיפוד,

    היי הורדתי TEMPLATE ליצירת אתר FLASH עבורי מאיפה להתחיל\מה צריך לעשות על מנת שאני יכול לעלות או לבנות לי שרת אינטרנט ולשים עליו את או TEMPLATE? תודה

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  19. Started by baruch_555,

    1. איך אפשר לעשות עוגיות כשמישהו מתחבר לאתר? לפי זמן(כמו בפורום הזה: לתמיד,חודש,שבוע...)? ואיך עושים למחוק את העוגיות ולהעביר לדפי פתיחה (יש מסגרות באתר..)? 2. איך מעדכנים לבסיס נתונים?

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  20. Started by matteo,

    עריכה: שכחוו מהכול הבעיה היא אחרתת אז ככה יש לי בעיה יש לי תוכנה שפותחת סוקט - התקשרות, עם תוכנת סרבר ואחרי שהסוקט נפתח אני שולח לסוקט הודעה כל שהיא עכשיו יש בעיה עד שאני לא סוגר את הסוקט ההודעה לא נשלחת יש למישהו פתרון? אני מוכן לשים את הקוד של התוכנה

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  21. Started by Da-Funk,

    היי חברים, צריך עזרה דחוף , במציאת פרוייקט גמר לקורס ASP.NET. שיכלול גם AJAX ו ADO.NET. בגלל מילואים ממושכים הפסדתי את רוב הקורס ואין לי שום ידע דרוש , ואני ממש חייב לעבור אותו כי זה הקורס האחרון שלי בתואר. לכן מספיק לי פרוייקט צנוע למדי. חיפשתי באינטרנט ומצאתי כל מיני דברים אבל לא משהו שנראה כמו פרוייקט של סטודנט ממוצע. כל עזרה תתקבל בברכה. מוכן לשלם גם עבור פרוייקט , רק אם אתה תותח ASP.NET והולך להסביר לי את כל הפרוייקט :]

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  22. Started by pilotkevin,

    יש למישהו נסיון עם הוספת אפשרות הרשמה לתוכנה, ועד שלא נרשמים התוכנה זמינה רק ל-X ימים? אני לא מדבר על איך להצפין ולהפוך מידע לקוד או ההיפך - זה כבר דיון אחר. אני מדבר על איך/איפה לשמור את המידע של המשתמש במקרה והוא אכן נרשם, כי אם זה במקום ברור מדי אז אפשר פשוט להכנס לשם ולשנות ערכים וככה "להרשם" ידנית. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  23. יש לי מבחן מחר בJAVA... משהו דיי בסיסי... אני יודע הכל חוץ מאיך לכתוב אלגוריתם (בעברית) לדוגמה ללולאת פור או וויל... מישהו יכול להסביר לי בקצרה? ולרשום איך כותבים כל דבר...לדוגמא לולאה או מערך או לא יודע מה... תודה מראש ערן.

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  24. Started by matteo,

    איפה אפשר ללמוד תכנות api בסיפיפי ספר או איזה משהו

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  25. Started by Spider76,

    שלום, מישהו בבקשה יכול להסביר/לתת דוגמא להכנסת Click events לתוך אופציית ה- Treeview ב- VB.NET? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות

דיונים חדשים בפורומים