תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אין לי מושג למה הוא נותן לי את השגיאה הבאה: Error 1 'Unit4.CollectionsLib.Queue<int>' does not contain a constructor that takes '1' arguments C:\ConsoleApplication1\ConsoleApplication1\Class1.cs 13 30 ConsoleApplication1 בפעולה הנ"ל: public static int Size(Queue<int> qt1) { int x = 0; Queue<int> qt2 = new Queue<int>(qt1); while (!qt2.IsEmpty()) { qt2.Remove(); x++; } return x; }
-
- 30 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
היי, התקנתי לא מזמן את visual studio 2008 וברשימת הפרוייקטים שניתן לפתוח יש C?++ או C# אבל אין C. גם לאחר שפתחתי סתם קובץ טקסט שמרתי אותו עם סיומת .C ופתחתי עם ה VISUAL הוא לא נתן לי כלל אפשרות לקמפל אותו ? יש פתרון לזה? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה כשאני מנסה להשתמש במשהו מסויים בSQL ב Visual basic יש לי FORM שבו יש DATA (data1) ואני רוצה שהמשתמש יכניס את הסכום כסף שהוא רוצה שיהיה מינימום \ מקסימום מחיר, ואז זה יציג רק מוצרים מעל\מתחת למחיר המצויין x = Val(Text4.Text) s = "SELECT * FROM table1 where price>x" Data1.RecordSource = s Data1.Refresh] זה עובד עם במקום של ה price>x אני רושם price> 777 לדוגמה, זאת אומרת שיש בעיה רק עם המשתנה... ניסיתי, חיפשתי... כל מיני דברים ולא הצלחתי לראות מה הבעיה. הוא נותן את הארור הבא: Too few parameters. Expected one ומסמן בצהוב את השורה Data1.Refresh (לא נראה לי שזה אומר שהבעיה בשורה זו...) תודה לעוזרים!
-
- 29 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שימו לב, להחליף את TC בספרית הטורבו C אצלכם, ולעשות Options Linker Libraries V graphics library כל מה שאחרי // אומר הערה.
-
- 7 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
יש לי database מסויים ובאחת הטבלאות יש לי 12 שדות. אני עושה query שמחזיר לי את כל השדות: public IQueryable allmovies() { var sratim = from seret in dataBase.Movies orderby seret.MovieName select new { seret.MovieID, seret.MovieName, seret.MovieTypeID, seret.Copies, seret.Summary, seret.Year, seret.Lenght, seret.CountryID, seret.MoviePicUrl, seret.TrailerUrl, seret.Active, seret.DateAdded}; return sratim; } כאשר אני קולט את התוצאה מהפונקציה ע"י: IQueryable movies = vid.allmovies(); איך אני בדיוק אמור לראות את כל השדות שיש לי בטבלה ב-database ? (כשאני נכנס עם דיבגר ל-movies אני לא רואה אותם)
-
- 3 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שלום לכלום אני עובד עם C++ ורציתי לדעת איך אני יכול להחליף את התוכן של שתי נעלמים ללא עזרת נעלם נוסף אם אפשר תוכנית כתובה זה יעזור מאוד תודה
-
- 9 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, כבר הרבה זמן שחשבתי ללמוד על התחום של Functional Programming, ועכשיו אני מתכוון להתחיל בזה. ראשית אני צריך עזרה בהחלטה באיזו שפה לבחור (Common Lisp / Scheme / Haskell / Clojure / משהו אחר). אשמח אם מישהו יסביר במילה או שתיים על ההבדלים המהותיים בין השפות השונות הללו, ואשמח אם ימליץ על אחת שלדעתו הכי כדאי להתחיל בה. יש להתחשב בזה שיש לי נסיון בעיקר ב C/C++ ופייתון, ויש לי כבר נסיון ב imperative programming וב OOP (אולי זה דווקא יהיה לרעתי בלמידה בהתחלה?). שנית אשמח אם תפנו אותי למקורות מידע (ספרים, אתרי אינטרנט, בלוגים..) איכותיים שמהם אוכל ללמוד, בהעדפה שיהיו מיועדים לאנשים עם הבנה טובה בתכנות ולא כאלה שמלמדים מאפס. בנוסף אקבל בשמחה כל טיפים ועצות שיש לכ…
-
- 6 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני כרגע מנסה להכין תוכנית שמחפש מספרים ראשוניים וכותבת אותם (לא תוכנה מסחרית, סתם בשביל הכיף) ויש לי שגיאות. מישהו יכול להגיד לי מה לא טוב פה??: Program Tamir; Uses Crt; Var X,Y: integer; ANSWER: char; Begin clrscr; X:= 2; Y:= 2; Writeln ('Do you realy want to find First Numbers??'); Readln (ANSWER); If (ANDWER ='n') Then EXIT Else Begin Writeln ('If you want to STOP press S'); Repeat Begin If (X/Y mod 0) Then (X:=X+1,Y:=2) Else (Y:=Y+1); If (Y:=X) Then Writeln (X,' is a First Number); End; Until Readln ('S') End; Readln; END.
-
- 30 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
ניסיתי לחשוב על אלגוריתם לבעיה הבאה: קלט: קובץ C. פלט: אותו קובץ C רק שבמקום שורות בהן יש include הן יוחלפו בתוכן קובץ ה-include עצמו. ניתן גם להניח שקובץ ה-C המקורי יהיה במבנה הבא: בתחילתו יש include-ים, רק לאחר מכן define-ים enum-ים ולאחר מכן void main. בנוסף, התוכנית לא תעסוק ב: קבצי include שקוראים בעצמם לקבצי include אחרים. קריאות ל-include שאינן בתחילת קובץ ה-C. חשבתי על כמה אלגוריתמים כמו מערך דינמי של מצביעים לקבצי ה-include שנוצר לאחר מעבר ראשון על הקובץ, ולאחר מכן פתיחת כל קובץ ופריסתו לקובץ החדש. אבל אלגוריתם זה די מיותר בהתאם לדרישות השאלה ובמיוחד שאין include-ים משורשרים ולכן ניתן לבצע הכל במעבר ראשון. אלגוריתם נוסף שחשבתי עליו הוא פשוט לחפש את הביטו…
-
- 23 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
מחפש לכתוב פונקציה שמקבלת סטרינג ומחזירה אמת אם הסטרינג תקין או שקר אם הסטרינג לא תקין. את תקינות הסטרינג את רוצה לבדוק ע"י רגולר אקספרשן מהו הפורמט של סטרינג תקין? map body map כאשר התחילית והסיומת חייבים להיות map ואז רווח גוף הטקסט (body) יכול להכיל כל תו חוץ מ-רווח תודה
-
- 10 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
היי אני מעוניין ללמודת שפת תכנות אין לי ידע בנושא (אבל אחד המטרות שלי זה פיתוח משחקים לפלאפון) לא יודע באיזה שפה כידי או ממולץ להתחיל קודם עם תוכלו לעזור לי להגיד לי באיזה שפה כידי ולמה ?? תודה לעוזרים
-
- 21 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
בדקתי בגוגל ויש המון תשובות שונות ולא מובנות ואני עדיין לא מבין למה זה מתחיל ב0 ולא ב 1 אשמח לקבל תשובה.
-
- 6 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
היי, אשמח להכוונה: אני סטודנט (מתחיל שנה ב) יודע מהלימודים C/C++, Java ברמה של של קורס באוניברסיטה, כמו כן גם python ברמה סבירה שלמדתי בעצמי (דרך שני קורסים אחד בסיסי של code academy ועוד אחד מתקדם יותר דרך coursera) ואני יודע להשתמש/משתמש בlinux. הייתי רוצה להצטרף ולעזור לפתח לפרוייקטים של קוד פתוח על מנת להעשיר את הידע שלי ועל מנת שיהיה לי גם דברים להראות שאולי בעתיד בחיפוש עבודה ייראו טוב. איך ומאיפה אני מתחיל? פתחתי משתמש בgithub אבל כל issue למשל שאני מוצא בפרוייקטים ניראה כאילו הידע שלי לא מספיק, אולי אני לא יודע לחפש טוב שם, עוד לא ממש עיכלתי את הממשק. אשמח להכוונה וייעוץ מה לעשות
-
- 3 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
-
שלום חברים רציתי להתחיל ללמוד תכנות ורציתי לדעת איזה שפת תכנות היא שפה קלה ושאפשר להגיע איתה לתוצאה נורמלית
-
- 29 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, הפעם במערכים דו ממדיים. התרגיל שאני צריך לעשות הוא לקבל מערך דו ממדי מהמשתמש ולסדר את האלכסון הראשי שלו (זה שהולך מהאיבר הראשון עד לאחרון) לפי סדר יורד. כתבתי קטע קוד שאמור לבודד את הערך הגדול מכולם ואז להציב אותו במערך ריק חדש. הבעיה היא שאני לא יודע איך לבודד את המיקום שלו ואז לאפס אותו, מה שקורה בפועל הוא שהערך הכי גבוהה פשוט נכנס לכל התאים במערך החדש. אשמח אם תוכלו להעיף מבט על הקוד ולראות אם יש לי אופציה לעשות שם משהו מועיל. המערך tmp[] הוא ערכי האלכסון בסדר בהם הוכנסו והמערך order[] מתיימר להכיל את אותם ערכים בסדר יורד. for(i=0; i<row; i++) //reorder the array tmp[] in a new array order[] { for(j=0; j<row; j++) { …
-
- 8 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
בDATABASE שלי יש טבלת PRODUCTS עם שדות כמו שם, מחיר, תמונה וכו'. יש לי קובץ אקסל עם טור ארוך של שמות מוצרים, אך אין באפשרותי להעתיק את כולם לטבלה בDATABASE כי היא פותחת שורה כל פעם - פעם אחת. האם ניתן להמיר את כל הEXCEL לטבלה לDATABASE?
-
- 10 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולכם. אף פעם נכנסתי לפורום זה כי אני לא ממש מבין בתכנות (חוץ מטורבו פסקל, קצת). אני מכין פרוייקט כרגע בשביל איזו חברה, והוא כולל מצגות והרבה מסמכים ב word . אני אמור להביא לחברה את הפרוייקט, כשאני אסיים אותו, על דיסק, ובו כל החומר שכתבתי. ואז עלה במוחי רעיון , אני רוצה שכל פעם שמכניסים את הדיסק לכונן, הוא יפעל בצורה אוטומטית, בעזרת קובץ autorun. ברגע שהקובץ מופעל יופיע תפריט ובו המשתמש יבחר מה ברצונו לראות - מצגות, מסמכים וכו'.... עכשיו כל זה בגדר רעיון בלבד, ואני ממש לא צריך משהו מסובך מדי. פשוט אין לי שמץ של מושג איך אני עושה את זה ! ??? אין לי מושג איך עושים את ה - autorun וגם אין לי מושג איך עושים את התפריט ב - windows עכשיו אני בסך הכל מבקש …
-
- 8 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני רוצה לבנות משחק זכרון בJAVA SCRIPT, איך אני מוסיפה כפתור לכל תא בטבלה? יש 3 אפשרויות של גודל הלוח (4X4, 8X8, 10X10)- כך שאני צריכה לבנות טבלה דינמית ובכל תא לעשות new Button- איך אני קוראת לכל כפתור בשם חדש?
-
- 1 תגובה
- 3.5k צפיות
-
-
אני חדש בעסקי הפיתוח ל iPhone. עשיתי תוכנית פשוטה של Hello World, איך אני מעביר אותה למכשיר ?
-
- 17 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בלימודים באוניברסיטה ואני מעוניין להתחיל ללמוד בניית אתרים. עברתי קורס ב-JAVA ואני יודע HTML בסיסי והייתי רוצה לעבור לשלב מקצועי יותר. מה אתם מציעים ? מה הדרך הכי טובה ? מורה פרטי? קורס ? קריאה באינטרנט? וכלל, מה השפה שכדאי ללמוד אותה היום כדי לעוף בנושא ? בתודה מראש
-
- 14 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
נתנו לי לממש מסכם גלי שיודע לסכום מספרים בגודל 4ביט השאלה שלי האם RIPPLE-CARRY ADDER ומסכם גלי הם אותו דבר רק ש RCA מוגדר לצורה כללית וגלי הוא מקרה פרטי של RCA? ואיך אני מגיע לכתיבת קוד בQUARTUS WE, לא ממש הצלחתי למצוא את זה. תודה רבה לעונים
-
- 0 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום, כדי לעדכן בסיס נתונים, אני משתמש בUPDATE tabe SET... כדי להוסיף אני כותב INSERT INTO... ואם אני רוצה לעשות את שני הפעולות בquery אחת? איך אני מחבר בניהן כדי שהדבר יעבוד? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות פונקציה שמקבלת מערך ואת האורך שלו ומדפיסה את המערך ממויין מהקטן לגדול בעזרת מיון הכנסה אבל משום מה לא עובד לי האלגוריתם שאני בניתי ואני לא מצליח להבין למה. את הקוד בניתי בC. הנה הפונקציה: void in(int arr[], short n) { int tmp; int j=0; int indx=0; for(indx<n; indx++ { j=indx; for(j<n; j++ { if(arr[indx]>arr[j]) { tmp = arr[indx]; arr[indx] = arr[j]; arr[j] = arr[indx]; } } } indx=0; printf("\n"); while(indx<n) { printf("arr[%d]: %i",indx,arr[indx]); printf("\n"); indx++; } } תודה רבה!
-
- 13 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
היי, אני מנסה לשמור קובץ לXML יש בו משתנים מסוג int float וכו'... בעייתי היא, כאשר אני רוצה לשמור משתנה מסוג brush יש שגיאה. כיצד אפשר לשמור בכ"ז? את משתנה color שרציתי לשמור, חילקתי ל3 int ים כי גם color לא מוכר בשמירה. אשמח לעזרה.
-
- 14 תגובות
- 3.5k צפיות
-


