תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום אני משתמש ב Turbo Pascal 7. בתוכנית שבניתי המשתמשת בפוינטרים יצרתי תאים בזיכרון בשימוש בפקודה new אם למשל יש לי פוינטר p אז השתמשתי ב new(p). בקטע מסוים בתוכנית אני צריך למחוק תאים מסוימים שיצרתי, כלומר שערכם יהיה שווה nil. השתמשתי בפקודה dispose כך dispose(p). כאשר p מצביע על התא שאני רוצה למחוק. הקומפיילר מראה שהכל תקין ואני יכול להפעיל את התוכנית אבל ברגע שהתוכנית מגיעה לשימוש בdispose אני מקבל הודעת שגיאה: :error 204 invalid pointer operation תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עובד עם VISUAL STUDIO 2005 וSQL EXPRESS 2005 עכשיו הכנסתי נתונים לטבלה ובכל שורה בטבלה יש נתיב של קובץ. אני מושך את הנתונים לתוך GRIDVIEW עכשיו הGRIDVIEW מציג לי את הנתיב של הקובץ ,מה שאני רוצה שיתבצע ,שאני אוכל ללחוץ על הנתיב ולשמור/לפתוח את הקובץ אשמח לקבל עזרה תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אהלן, שאלונת... אם אני צריך למצוא את החודש הנוכחי (לפי שעון המחשב \ אינטרנט = לא קריטי), האם המחלקה Date והשיטה getMonth ייתנו לי את החודש הנוכחי או שאני צריך להשתמש במח' אחרת ? תודה !!
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
אני מחפש אובייקט Java דומה לDataSet ב NET. השימוש העיקרי שאני מחפש הינו טעינה של הנתונים לתוך הטבלה באמצעות קבצי XML ו XSD. אם יש איזשהו אובייקט אחר שיוכל לענות על הדרישה הזו, גם טוב. תודה מראש- שגיא.
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
למדנו טיפוס נתונים מופשט ועכשיו עברנו לפונקציות רקורסיביות ויום חמישי יש מבחן מישהו יכול להביא לי איזה מדריך בעיצוב תוכנה?
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום לכולם. מהו הקוד הטוב ביותר לשפה העברית שכדאי לשים אותו ככידוד העמוד? אני כרגע משתמש בתוכנה HEBMASTER, והקידוד שהם נותנים הוא כזה: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-8"> <meta name=Generator content="HebMaster V1.50"> תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אם למישהו יש איזה מאגר של שאלות במבני נתונים אני אשמח אם הוא יביא לי תודה. :]
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
-
-
מצאתי עד עכשיו רק מדריכים לRAILS 1. זה מאד מתסכל שהמדריך לא עובד כי הפונרציה היא DEPRECATED. יש איזשהו מדריך שנכתב לRAILS 2?
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יצרתי מחלקה האחראית על רשימה מקושרת שכל נוד בה היא מחלקה טמפלטית. נתקלתי בבעיה של מימוש האופרטור <<, אני מעוניין להדפיס את כל הרשימה. הבעיה היא אם מדובר ברשימה מקושרת של int אזי אני צריך להשתמש ב-<< הרגיל, אחרת אם אני מעוניין להדפיס מחלקה אחרת(את כל השדות שלה למשל) אני צריך להשתמש במימוש שלי, איך אפשר לגרום לקומפיילר להשתמש במימוש הנכון של האופרטור. תודה מראש על העזרה
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
לא הבנתי מה צריך לרשום פה FTP -s:PutFiles.ftp [hostname] ופה [User_id] [ftp_password] binary mput *.html cd images mput *.gif quit אני רוצה לעלות תיקיה שנקרת firefoxbackup לתיקיה בשרת c
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
אני רוצה לכתוב תוכנית שתדע להחליף שמות של קצבי MP3 לפי הID3 TAG שלהם: נגיד לקובץ קוראים 09_nelly_grillz_www.xyz.com.mp3 והפרטים שלו ב ID3 TAG הם Nelly - Grillz אז השם החדש יהיה: Nelly - Grillz.mp3 זה יעשה הרבה סדר להרבה אנשים. כמובן שהתוכנה תעשה את זה לתיקיה שלמה ולא קובץ קובץ.
-
- 4 תגובות
- 787 צפיות
-
-
כשאני רושם "קאוט" , ואז מרכאות ואז "סלש" , a , המחשב אמור לצפצפף לי ומשום מה הוא לא מצפצף .. אשמח לדעת עם מישהי\ו יודע מה קרה למחשב שלי או איך לפתור את הבעיה ע"י כתיבה או משהו שצריך להוסיף ..
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
-
הורדתי mysql והתקנתי אותה ע"ג win2000. כל פקודה שאני מנסה לכתוב אני מקבל הודעת שגיאה: connect to server at localhost failed צריך להתחבר לשרת ? כיצד עושים זאת ? תודה !
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
היי לכולם. אני בונה ממשק משתמש מבוסס dialog ב-visual c++ ומחפש דרך לייעל את הממשק. האם ניתן לקבץ מספר פקדים ל-Group כמו ב-VB שיש index לכל פקד תחת אותו שם? להגיב ל-events מכל הקבוצה וכו'. (לדוגמא יש לי 10 כפתורים, אני רוצה לדעת אם אחד מה-10 נלחץ ) ושאלה נוספת: האם מישהו יוןדע איך עובדים עם tabs control ב-VC? אני יודע איזה tab נלחץ אך לא יודע איך לעדכן את התצוגה ל-dialog שונה בכל לחיצה... כלומר להציג דיאלוג קטן בהתאם ל-tab שנבחר בתוך הדיאלוג הראשי תודה מראש, big foot
-
- 0 תגובות
- 787 צפיות
-
-
אני מעוניין ללמוד תכנות זאת אומרת איך עושים תוכנות........ אני מעוניין ללמוד PHP SQL ובקשר לאיך עושים תוכנות אני לא יודע באיזו תוכנה אבל שמעתי על C וC++... ואני חדש מאוד בעניין הזה ואין לי שום ידע בזה... ואני לא יודע מה זה פסקל וכאלה דברים... בבקשה עזרו לי
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
-
שלום. אני בונה אתר (לבגרות אל תתייחסו לנושא). עכשיו הקוד הבא זה התפריט של האתר (menu). עכשיו אני רוצה להגדיר את הפונט פעם אחת לכל המסמך במקום להגדיר את זה בכל שורה בטבלה. כבר הגדרתי את ה-class ב-css וניסיתי למחוק את תגיות ה-font מהשורות ולשים את התגית אחרי body אבל זה לא עובד. הנה הקוד שלי: <html> <head> <title>welcome to the ark of orphaned land</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="./izuv.css" /> <script language="javascript"> function changeTextSize() { document.all.main_page.style.fontSize = "20" ; } function returnTextSize() { document.all.main_page.style.fontSize = "16" ; } function change…
-
- 2 תגובות
- 786 צפיות
-
-
טוב אני בונה אתר ובדף הראשי אני עושה התחברות מהירה, ואני רוצה שמישהו יתחבר ישלח אותו בחזרה לדף בית אבל שיהיה רשום במקום שהיה של ההתחברות ברוך הבא + firstName כאילו עם שם פרטי. ואני לא מוצא פיתרון איך לעשות את זה... ניסיתי לעשות דף בדיקה של ASP שבודק אם מופיע שם משתמש וסיסמה כאלה ב-db ואז אם מופיעים זה מקשר אותך לדף חדש שהוא בעצם גם הדף בית אבל רשום בו ברוך הבא+firstName זה ממש מטומטם.. וגם לא עבד לי *הערה* אני לא צריך לבנות דף התחברות חדש כי יש לי אחד.. אני פשוט רוצה בדף הראשי לעשות התחברות מהירה, אני אוהב את זה. אני חייב למצוא פיתרון, פתוח להצעות... ועדיף לדבר באיסיקיו / מסנג'ר אז מי שמעוניין לעזור אני ישאיר לו בפרטי את האימייל או את האיסיקיו. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
-
-
איזו פקודה מוחקת את כל הקבצים ולא חשוב איזה באותה תיקייה בקבצי אצווה?
-
- 7 תגובות
- 786 צפיות
-
-
היי, אשמח לעזרה בדרך כיצד להקצות זיכון למערך דו מימדי של char. יש לציין כי מספר השורות שווה למספר העמודות. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 786 צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם איזה תרגיל רקורסיה קטן צריך לקבל מערך וגודל, ולהחזיר מערך חדש שמכיל כל איבר פעם אחת (כלומר אם יש כפולים אז להשמיט אותם) חשבתי בהתחלה אולי למיין אותו ואז לבדוק כל פעם מתי משתנה מספר, אבל העניין הוא שברקורסיה זה קצת מסבך לי את החיים ובכלל המערך מוגדר כ const אז אני לא בטוח אם מותר לקשקש אותו ככה, אפשר אולי כיוון מחשבה? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 786 צפיות
-


