עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום רב, השנה הייתי צריך לעשות פרוייקט גמר לביה"ס במחשבים, בתכנות בשפת סי. אני בניתי את המשחק המוכר סנייק, עכשיו אני עובד על הספר פרוייקט, ואחד השלבים בספר היא צילום המסך והסבר בספר פרוייקט, ניסיתי לעשות צילום מסך בעזרת print screen אך זה לא עובד, מישהו מכיר דרך לצלם את מסך הפרוייקט? יש תוכנה? תודה מראש לכולם! נ.ב. שחכתי לציין שאני עובד בווינדוס אקס פי

    • 3 תגובות
    • 3.6k צפיות
  2. Started by pazer005,

    אני רוצה לבנות אתר מסחרי מתוך הנחה לכמות לקוחות גדולה שבה אדם יכול לרכוש מוצרים אפילו כל 2 דקות אך בתוך כל זה האתר יצטרך להחזיר כסף ללקוחות ולהרבה לקוחות. השאלה היא, איך מנהלים דבר כזה מבחינת בנקים והעברות כספים וכו'.

    • 17 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. לא מוצא פקודת CSS כדי להניח טבלה סימטרית בסנטר

    • 14 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. Started by snaidis,

    כיצד אני יכול למצוא קומבינציות של מספרים כמו לדוגמא: 1,2,3 אז יכולות להיות הקומבינציות 3,2,1 1,3,2 וכו... בכל קומבינציה צריכים להיות כל המספרים שקיבלת.

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  5. Started by efod26,

    בוקר טוב, יש לי שאלה, האם אפשר להגביל מס' תווים? לדוג': אני רוצה שהקלט יהיה מס' ת.ז,משקל וגובה. ת.ז יהיה מקס' 10 ספרות משקל מקס' 3 וגובה 4 את ההגבלה אחרי הנק' אני יודע לעשות מה עם לפני? תודה,

    • 22 תגובות
    • 3.6k צפיות
  6. Started by eliom,

    אפשר הסבר איך זה הולך החישוב של העצרת הזאת? x! = x * (x-1) * (x-2) * (x-3) * ... * (2) * 1 וזה יכול להרשם ככה x! = x * (x-1)!

    • 2 תגובות
    • 3.6k צפיות
  7. שלום לכולם !! אני בונה פרויקט ב-JAVA כיישום APPLET וברצוני להוסיף תמונה כתמונת רקע של הפרויקט כאשר התמונה שמורה לי בתיקייה הראשית של הפרויקט... מישהו יודע כיצד אני יכול להוסיף תמונה אשר תשמש כרקע בזמן הריצה של התוכנית ? איך מבצעים את זה ?

    • 12 תגובות
    • 3.6k צפיות
  8. Started by Cahiml,

    אני זקוק לתרגול פקודות SQL (כגון Select Join וכדומה) למטרות התרעננות לאחר שלא יצא לי להתעסק עם בדיקות SQL Server זמן מה. אני מתכוון לתרגל על הגרסה החופשית של Microsoft® SQL Server® 2008 Express. אשמח לקבל קישור לאתרים או קבצי תרגול לצורך תרגולת אחזור מידע בטבלות שונות. תודה מראש למסייעים...

    • 10 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. Started by idanohh,

    שלום לכולם ! טוב אז ככה השאלה העיקרית שלי היא איזו שפות תכנות עליי ללמוד בשביל לתכנת תוכנות ואתרי אינטרנט... עדיפות לאתרי אינטרנט קודם וכמובן באיזה סדר ... אז ככה אני כבר חבר בפורום הזה מאז שהתגייסתי לפי מה שזכור לי ויכול להיות שאפילו לפני עכשיו סיימתי צבא ומחפש ללמוד קצת ולהעשיר את הידע במחשבים יש לי ידע קודם במחשבים ובסה"כ אני מבין מחשבים יודע להרכיב לפרק להתקין ולעשות את כל מה ש 90% מחברי הפורום הזה עושים פה מידי יום . אבל בקשר לתכנות אני ממש ממש לא מעודכן בוא נגיד שעשיתי 5 יחידות מחשבים עדיין לימדו פסקל ( מחזור אחרון שלמד פסקל אבל עדיין ) למדתי גם HTML וצריך רק לרענן את שניהם ... עכשיו איזה שפות אני צריך ללמוד ובאיזה סדר אמרו שתמיד עדיף להתחיל ב C++ או VISUAL אבל אנ…

    • 21 תגובות
    • 3.6k צפיות
  10. Started by catsmonster,

    החלפתי לאחרונה את השרת אחסון שלי, ואני מנסה להחזיר לאוויר את האתר wordpress שלי. הורדתי מהשרת הקודם את כל התוכן שהיה על ה- FTP, ונכנסתי ל- PHPMyAdmin והורדתי גיבוי של המסד נתונים שלי. עכשיו אני מנסה להעלות את הכל בחזרה לשרת החדש, העליתי את כל הקבצים אל ה- FTP, אבל כשאני מנסה להעלות את ה- SQL ל- PHPMyAdmin, הוא נותן לי את ההודעת שגיאה הבאה: [h=1]Error[/h] SQL query: -- -- Database: `asakoshe_asa` -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Table structure for table `wp_commentmeta` -- -- Creation: Oct 10, 2012 at 07:17 AM -- Last update: Aug 29, 2013 at 11:47 AM -- CREATE TABLE `wp_commentmeta` ( `meta_id` bi…

  11. Started by kobikal,

    שלום לכולם , הקשה הזו היא קצת לא רגילה , אני מחפש קוד / אלגוריתם עדיפות לשפות C / C++ בנושא קידוד NRZ . אם יש למישהו משהו בנושא לא משנה מה אני אשמח לקבל.... תודה !

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  12. Started by X-Gamer,

    באיזה שפה אני יתחיל אני חשבתי על C++ אבל כל קומפיילר שאני מוריד אני כותה תקוד שיש במדריך אבל תמיד זה אומר לי התוכנית לא שלמה וזה תמיד מייאש אותי ותמיד אני מפסיק בגלל זה אז אולי מישהו יעזור לי?

    • 25 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. Started by sh780,

    שלום אנשים, אני מנסה פה לעשות איזה תרגיל(ולא מצליח) שבודק אם המספר שאני מקליד הוא פלינדרום תעיפו מבטבבקשה) import java.util.Scanner; public class Targil_3 { public static void main(String[] args) { int number,digit,new_num=0,temp; Scanner in = new Scanner (System.in); System.out.println("הקלד מספר חיובי שלם"); number = in.nextInt(); temp=number; while(number>0); { digit=number%10; new_num=(new_num*10)+digit; number=number/10; } if(temp==new_num) System.out.println("המספר הוא פלינדרום"); else System.out.println("המספר אינו פלינדרום"); } }

    • 2 תגובות
    • 3.6k צפיות
  14. שלום אני צריך להגיש אחרי החופש עבודה במחשבים המבוססת על תוכנת אקסס את המסד עצמו כבר בניתי, עכשיו המורה רוצה עבודה מודפסת שתראה את כל הטפסים ואיך הם עובדים. לפי ההוראות שלה לא הבנתי בדיוק אך אמורה להיראות העבודה. למישהו יש עבודה מוכנה לשלוח לי ככה שאני אוכל להבין מה אני אמור להגיש? או שמישהו יסביר לי בדיוק מה ואיך אני אמור לכתוב תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 3.6k צפיות
  15. כתבתי קטע קוד שמגריל 5 מספרים אקראיים. הבעייה היא שבכל פעם הוא מגריל את אותם מספרים. static void RandomNumbers() { Random rnd = new Random(); int i; for (i = 1; i <= 5; i++) { Console.Write("{0} ",(rnd.Next(1,49))); } Console.WriteLine(); } איזו פקודה אני צריך להוסיף כדי לסדר את זה?

    • 9 תגובות
    • 3.6k צפיות
  16. Started by 1gever1,

    שלום לכולם, הקדמה ==== אני בוגר הקורס מבוא למדעי המחשב בטכניון. הקורס מלמד את העקרונות ואלגוריתמיקה בסיסית די טוב. למדתי את הקורס במסגרת תואר להנדסת חשמל שלא סיימתי. כעת הייתי רוצה להשתלב בתכנות (אני מכיר את התעשייה, לא רע בעיקר מהכיוון של אבטחת מידע) ומה שמעניין אותי זה פיתוח בסביבת dotNET תוך שימוש ב- C# וכמובן גם ASP.NET באופן ספציפי. חיפשתי קורסים בנושא בכל מקום אפשרי. רוב הקורסים הינם קורסים להסמכת MCPD והם בהיקף של 350-450 שעות המתורגמים לשנה וחצי. זה מאוד לא פרקטי עבורי, גם עלתה בי תמיהה שאולי הקורסים האלה פשוט מנופחים מעבר לכל פרופורציה על מנת לסחוט את כספי הפיקדון של החיילים המשוחררים בגלל המחיר האחיד בשוק: כ- 20000 ש"ח. שאלה ===== האם מישהו יכול להמליץ על קורס ק…

    • 12 תגובות
    • 3.6k צפיות
  17. Started by Oded.Dwek,

    הייתי רוצה לקבל המלצות לעורכי טקסטים (עדיף IDE) לשפת C / C++. אני אישית לא מצליח להסתדר עם Visual Studio 2008 / 2010 fכי הם רצים ממש לאט אני לא מחפש דברים מיוחדים שיהיה קומפקטי ומהיר והשלמה אוטומטית יהיה נחמד.. עריכה: כרגע מצאתי Code::Blocks ו NetBeans, שתיהם נראים לי מספיק טובים, אבל אם יש לכם עוד הצעות אשמח לשמוע. תודה

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  18. היי, המצב הוא כזה: האוניברסיטה שלי קצת מפגרת כשזה נוגע לפרסום ציונים. ישנו דף אינטרנט שעושים אליו LOGIN ואז שם מופיע רשימה של כל הבחינות, כאשר מתפרסם ציון מופיע כפתור ליד הרשומהה של הבחינה שעליו ניתן ללחוץ כדי לראות את הציון. בגלל שלא בא לי לעשות ריפרש כל כמה דקות ולהתחבר בטלפון כדי לעשות ריפרש לראות אם התעדכנו ציונים חשבתי על לכתוב סקריפט פייטון שעושה לוגין ומרפרש וברגע שמשתנה מבנה העמוד (הרי אם יש ציון נוסף כפתור חדש בעמוד) שיתריע לי. אשמח להכוונה לגבי ספריות/כלים למטרה הנ"ל (צריך שיידעו להתמודד עם עברית כי העמוד מכיל כיתוב בעברית) אולי אפילו הכוונה מה לכתוב. תודה מראש

  19. Started by assaf990,

    האם רק להודעות שגיאה קריטיות או גם לאזהרה לא קריטית למשתמש. למשל: המשתמש רוצה למחוק קובץ שלא קיים. האם במנגון הנ"ל או סתם הודעה על ידי IF רגיל? וגם: מה קורה אם התרחשה שגיאה ואני רוצה לסיים את התוכנית בעקבותיה. מה לרשום ב- catch? ועוד: לגבי מחיקת קבצים C++ א. מה ההבדל בין הפונקציה remove ולבין unlink? ב. במה נהוג להשתמש?

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  20. Started by toxigun,

    לפני זמן קצר נתנו לנו, הסטודנטים בקורס מבוא למדעי המחשב באונ' חיפה עבודת בית מאד מעניינת - למצוא מרחק עריכה בין שתי מלים. מרחק עריכה הוא הכמות המינימאלית של פעולות אלמנטריות שצריך לעשות בכדי להגיע ממחרוזת אחת לשניה. פעולות אלמנטריות הן החלפת תו בתו אחר, מחיקת תו והוספת תו חדש (insert) במקום מסויים במחרוזת תוך הזזת שאר התוים אחריו קדימה. הנה פונקציה edit_distance שמחשבת מרחק עריכה הין שתי מלים (הפתרון של שעורי הבית שלנו :): #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int min3(int a, int b, int c) { if (a<=b && a<=c) { return a; } else if (b<=a && b<=c) { return b; } else if (c<=a && c<=b) { return c…

    • 7 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. ערב טוב לכולם. עקב לחץ של זמן אני עומד לעלות בקרוב פרוייקט שלי, רשת מועדפים חברתית, הפרוייקט נכתב על ידי ושוכתב כמה פעמים מ 0 בגלל חוסר תיכנון נכון. אני לא יכול לאשר לעצמי לשכתב אותו שוב כי הזמן לא מאפשר לכן אני נאלץ לעלות את הגרסא הראשונה וישר להתחיל לעבור על הגרסא השנייה. הגעתי למסקנה (כבר כמה פעמים הגעתי עליה ועדיין לא מצליח ליישם אותה :\ ) שלקפוץ הישר לקוד זה טעות, לא משנה עד כמה המוח שלך גדול אתה לא יכול לתכנן הכל בראש וטעות אחת יכולה לעלות לך הרבה זמן ושיכתוב קוד. אני יודע תיכנות, אני יודע איך לעשות א' וב' אבל אני לא יודע איך לתכנן פרוייקט נכון. אני מאמין שקיים סטנדרט כלשהוא לתיכנון פרוייקט אבל אני מתקשה למצוא אחד כזה. ניסיתי להריץ חיפושים שונים בגוגל ובפורומים אחרי…

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. Started by lior120,

    צריך אתר שמביא חומר בשפת אסמבלר. תודה

    • 1 תגובה
    • 3.6k צפיות
  23. Started by bluz,

    התחלתי אתמול ואיזה מישהו דיי עזר לי הרכבתי סקריפט של סייד באר.. ואני רוצה לשים בו טיימר הכנתי את האובייקט של הטיימר ובדקתי אותו - הוא פועל. עכשיו יש לי בעיה בשינוי תיבת הטקסט: בטעינת המסמך יש פונקציה שעושה TimeText.Text = tDate; זה פועל אבל אח"כ אני רוצה שכל 1000 מילישניות (שניה) תרוץ פונקציה אחרת שתעשה בדיוק אותו דבר. אם אני עושה MessageBox זה מראה לי את התאריך והשעה הנכונים, אבל אם אני עושה TimeText.Text = tDate (ומכין לפני זה את הtDate כמובן..) זה לא פועל ומראה לי תשגיאה הזאת =\ (למרות שהוא מצליח לבנות תSolution)... למישהו יש מושג?

    • 10 תגובות
    • 3.6k צפיות
  24. Started by c3pu,

    איך אני עושה ראנדום בC++??? (אם אפשר איזה תוכנית דוגמא קטנה קצרצרה שמראה את כל הראנדום) זה ממש דחוף יש לי מחר מבחן בזה

    • 2 תגובות
    • 3.6k צפיות
  25. אני קולט מספרים אבל התוכנה לא מציגה לי אותם בכלל using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace T150_reverse { class Program { static void Main(string[] args) { int[] misparim = new int[5]; //Read all numbers into the array for (int i = 0; i <= 5; i++) { string stMispar = Console.ReadLine(); int iMispar = int.Parse(stMispar); misparim[i] = iMispar; } //print all numbers in reverse order for (int i = 4; i >=0; i--) { Console.WriteLine("mispar:"+misparim[i]); } } } }

    • 3 תגובות
    • 3.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים