תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
ברצוני לשלוח נתונים מסויימים מחלון קטן שנפתח בעזרת חלון אחר לתיבת טקסט שנמצאת בחלון ה"אב" לדוג': יש לי חלון א', פתחתי דרכו את חלון ב' ובחלון ב' לחצתי על קישור, הקישור יסגור את חלון ב', וירשום בתיבת הטקסט של חלון א' מלל מסויים. איך? תודה.
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
כתבתי את הדבר הבא והקומפיילר מתלונן על השורה jmp con אין לי מושג למה ... כל המשתנים שאני מזכיר הוגדרו אז זה בסדר, אני משתמש באיזי CPU כקומפיילר hefresh: jmp start switch: mov bl,dl mov dl,cl mov cl,bl jmp con yes: inc ans jmp end start: pop ax ;adress pop cx ;num2 pop dx ;num1 cmp dl,cl js switch con: ; continue sub dl,cl cmp dl,2 je yes end: push ax לא משנה פתרתי לבד end היא מלה שמורה
-
- 1 תגובה
- 795 צפיות
-
-
לפי מה שידוע לי קיימים שני סוגי קידום PRE ו POST קידום PRE: ++var; קידום POST: var++; עכשיו אני שואל את עצמי מה ההבדל? כבר הרבה זמן אני מנסה להבין את ההבדל.. והאם ה FOR הזה: for(i=0;i<n;++i) שונה מה FOR הזה for(i=0;i<n;i++) ? אם כן במה? תדוה רבה על העזרה.
-
- 8 תגובות
- 795 צפיות
-
-
יש לי לינק מסויים שפותח חלון פופאפ עם תמונה בפנים...איך אני מגדיר שגודל חלון הפופאפ יתאים אוטומטית לגודל התמונה? (בלי להגדיר את הערכים של גודל התמונה). אם אפשר את הפתרון הכי פשוט כי הידע שלי בתכנות לא משהו... תודה
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני סטודנט לקולנוע, שמתחיל קמפיין ביחד עם 'פעולה ירוקה' בת"א נגד פרסום במרחב הציבורי. אם אלה שלטי החוצות בגודל של בניין רב קומות, טלוויזיות הענק ועוד. אני רוצה להרים אתר פשוט, שגולשים יוכלו להכניס פרטים כמו שם, ת"ז ואימייל כדי לחתום על עצומה שדורשת הסרה של כל הפרסומות במרחב הציבורי. עם העצומה אנחנו ניגש לראש העיר, ונצרף אותה להצעת חוק. אני אצלם את הקמפיין והעוזרים לו. אודה לכל עזרה אפשרית. אם יש מתנדב שמרגיש כמוני וכמו רבים אחרים לגבי פרסום, ויכול לעזור בתכנות, שיפנה אלי ל- yuval.shor@gmail.com או ב: 054-2096757
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לעשות דף ב ASP שכאשר משתמש נכנס לדף הזה הוא יראה את שם המחשב שלו. אני מצליח לעשות שזה מראה את שם המחשב של השרת. יש למישהו מושג ?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול מה צריך לעשות כדי שקובץ EXE מוגמר של פלאש יעלה לתוכו קבצי SWF מבחינת הסקריפט אני לא חושב שיש בעיה כי מאותו publish ה SWF המוגמר מעלה לי בלי בעיה. בתודה!
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
אנחנו 2 יזמים בתחום משחקי המחשב. בשנתיים האחרונות עבדנו במשרה מלאה ובמימון עצמי על design של משחק מחשב, שמבוסס על רעיון חדשני שעדיין לא קיים בשוק משחקי המחשב העולמי. המשחק כולל גם עוד כמה חידושים מעניינים. בדקנו את הרעיון מבחינה טכנולוגית, ובנוסף הכנו כמה הדגמות במחשב של אלמנטים ספציפיים של הרעיון. כמו כן, הכנו בין השאר תסריט מלא של המשחק, ומסמך concept. המשחק הוא mainstream והז'אנר שלו הוא 3d shooter. השאיפה שלנו היא ללכת בעקבות מה שחברת Majorem ניסתה לעשות בעבר, ומה שחברת Funtactix מנסה לעשות היום, כלומר לפתח משחק מחשב רציני. המטרה הראשונית שלנו היא להשיג מספיק משאבים כדי לעשות דמו ורק אז להשיג את ההשקעה הגדולה. כלומר הכוונה היא לגייס השקעה ראשונית שבאמצעותה נגבש צוות …
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
float n1,n2; char c; printf("Please enter the first number: \n"); fflush(stdin); scanf("%.2f",&n1); זה קולט לי זבל לn1 , אני זוכר שיש איזה באג עם float אבל לא זוכר איך מונעים אותו.
-
- 4 תגובות
- 794 צפיות
-
-
במחלקה שבניתי על חלק מהפונקציות וגם על התכנית הראשית: error C2601: 'main' : local function definitions are illegal מה זה אומר????? הצילו!
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
כשהיה לי XP פשוט הלכתי ל: http://127.0.0.1/'filename'.asp וזה עבד. אבל עכשיו, כשאני משתמש במ"ה VISTA ULTIMATE x86 אני מקבל את השגיאה הבאה: http://i26.tinypic.com/2qtwncj.jpg אגב, לקבצי html. אני כן יכול להיכנס. פתרון, מישהו? עריכה: במחשבה שנייה, אולי זה יותר מתאים לפורום 'תוכנה'.
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ביקשו ממני בבית הספר להכין אתר פשוט כזה שבו יש שתי תיבות שאם אתה שם בהם משהו למשל שם משתמש וסיסמא זה שולח ל-EMAIL מסוים... בשביל orlupo העילג... אתם יכולים לתת לי את הקוד HTML של זה?
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום, בעבר העליתי הודעה דומה ונעניתי שפיירפוקס לא קורא מילים שמורות של javascript כגון for ו event ויעצו לי לכתוב פונקציה במקום להשתמש במילים הללו. אז הנה javascript עם פונקציה וללא מילים שהוא איננו מבין (למה הוא איננו מבין? הוא דפדפן לא ?!) <HTML> <HEAD> <TITLE>Test9fff</TITLE> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> window.document.onclick=clickTrapper function clickTrapper(){ alert(" You've just clicked "+window.event.srcElement.tagName) } </script> </HEAD> <body> <img src="body.gif" /> <span id="spanner"> abcdefg </span> <img src="title.gif" id="title" /> </body> </HTML> IE מבצע את ה…
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות מין חתימה שאומרת באיזה דפדפן אתה משתמש איזה אייפי איזה מערכת הפעלה יש לך וכו' בקיצור ככה: ip: os: browser: views: server: מישהו יכול להסביר לי איך לעשות את זה? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
איזו סביבת עבודה צריך לשם כך? (האם הEXPRESS EDITION של Microsoft Visual C# 2008 מספיק? אם כן - איזה פרוייקט צריך לפתוח?)
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בלעשות תוכנית שמציגה כפלט את 20 הכפולות החיוביות הראשונות של 5 אני צריך לעשות את זה בלולאת WHILE ובלולאת FOR תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 794 צפיות
-
-
הינה כתובת לאתר שלי: http://bupdate.tollfreepage.com/ אם תשימו לב יש בעיה עם כמה אותיות: ם,ו,א איך אני פותר בעיה זו? זה ממש דופק את האתר. ואני לא יודע איך לסדר את זה. תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מנסה לכתוב תוכנה שגולשת לאתרים ומרידה משם מידע (ב C#), הבעיה שלי היא שכרגע הקוד שלי מאוד מסורבל וגם לא תמיד עובד.......... תהיתי אם מישהו יודע על מימוש שכזה כלומר אחד שתומך בגלישה לאתר, לחיצה על לחצנים, קומובו בוקסים וכו'. תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
שלום.. מישהו יודע אם יש אפשרות להתחבר לשרת MYSQL דרך האינטרנט? דרך רשת בייתית הכל פועל מצויין אבל דרך הIP של האינטרנט אני לא מצליח.. יש דרך מסויימת לעשות את זה? אני כותב בג'אווה
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
כיצד אני פותח קובץ תמונה דרך תוכנית ב-VB בעזרת פקודת SHELL ?
-
- 0 תגובות
- 793 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי אם מגדירים MASTER PAGE מסוים , אז כל הדפים רק יורשים ממנו את העיצוב. מה שאומר שאם נניח יש לי קישורים בתוך הMASTERPAGE , הם לא יתאימו לדפים שנמצאים בתוך תקיה ויורשים את העיצוב של הMASTER PAGE. אין דרך לעשות שאותם דפים רק "ישלחו" מידע לתוך הMASTER PAGE ? (כמו בIFRAME) תודה
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
אני כותב פרויקט סיכוםבשפת בc#(משחק frame it שמורכב מלוח בגודל n*n משבצות ומשבצת אחת היא ריקה, המטרה לסדר את המשבצות בתת המטריצה בגודל 2 -n-2*n לפי לוח אחר נתון בגודל n-2*n-2) אני רוצה שהמחשב יעזור לי להגיע לפתרון בצורה הטובה ביותר, המשחק הוא כעין מבוך אבל האלגוריתם של מבוך הפשוטים לא עזרו לי,אם יש למישהו כיוון או רעיון זה יעזור לי מאד! תודה רבה. ???
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
נגד העתקת תמונות בעיקר. וגם בפיירפוקס למשל אפשר לגרור תמונה לשורת הכתובת ואז אפשר לשמור את התמונה. יש אפשרות שגם אם גוררים תמונה לשורת הכתובת, המשתמש יקבל כתובת אחרת? לא אכפת לי אם יראו את המקור דרך הקוד, רק חשוב שזה לא יהיה נגיש בדרך אחרת חוץ מהקוד. זה ממש חשוב. תודה לעוזר/ים (שניצל ושניצל) 8)
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-


