תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
-
היי, שמעתם בוודאי ש Java 7 שוחררה לפני מספר חודשים. סיכמתי כמה מהשינויים היותר משמעותים כאן: http://www.softwarearchiblog.com/2011/10/java-7.html מקווה שמתמצאו את המידע מעניין, ליאור
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
יש לי 2 מערכות שצריכות לדבר בינהן ב WCF הר"צ שלי החליט שכל מערכת תהיה שרת והמערכת השניה תהיה הלקוח שלה. אני חושב שהעיצוב בעייתי ויוצר תלות מעגלית.2 מקומות בהם מוגדרת התקשורת. וכו. ואני מאמין שצריך להשתמש ב SERVERCALLBACK. הר"צ שלי מתקשה להבין את הטיעון. האם מישהו יכול לעזור לי לתאר מה החסרונות במערכת עם שרתים?
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
היי, אילו מערכות פורטלים מוכנות חינמיות קיימות? משהו שיילך טוב עם IBHEB או PHPBB
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום, התחלתי לאחרונה ללמוד בעצמי C++, ורציתי לדעת באיזה ספר מבין השלושה עדיף להשתמש (או אם יש המלצות על ספר אחר בכלל): Sam's Teach Yourself C++ in 21 days (5th Edition) Sam's Teach Yourself C++ in 1 Hour a Day C++ Primer Plus (5th Edition) תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 811 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני כבר מספר שבועות עובד על פרוייקט , ועדיין לא מצאתי פיתרון איכותי לבעיה רצינית שניצבת לפני. אני בונה סימולטור בסביבת visual עבור מערכת real-time שעובדת בסביבת mtos עם קומפיילר של metaware HIGH C יש חוסר התאמה בין הקומפיילרים, כל מיני אופטימיזציות real-time יות שאין בvisual . אז מה אני צריך? אני רוצה להשתמש בקבצי מקור של המערכת real-time אשר כתובים בשפת c ולצרף אותם לאפליקציה שלי. הבעיות הן: 1. בגלל כל האופטימיזציות של הקומפיילר של המערכת real-time אני לא יכול פשוט לצרף אותם אליי 2. ישנם עוד מספר בעיות syntax שקומפיילר metaware "אוכל" ואילו הקומפיילר של visual לא אוכל. אני חשבתי על פתרון כזה: לקמפל את הקבצים של המערכת real-time ביחד עם קובץ שלי, לבצע להם לינק…
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
-
למישהו יש חומר בנושא? או פשוט קוד של איך משדרים נתון בפרוטים אלו?
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
היי אני מנסה להתקין את הויזואל סטודיו איך שאני מתחיל את ההתקנה מופעיה לי ההודעה (מוצגת) מה אני אמור לעשות ??? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 811 צפיות
-
-
-
שלום. ויז'ואל סטודיו לא מריץ ובמקום לכתוב הלו וורד זה מה שהוא כותב
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, אני חדש בתכנות של windows application, יש לי רקע של שנים בתכנות אתרים בכל השפות ועכשיו אני רוצה לעבור לתכנות אפליקציות. יש לי שאלה קטנה, בניתי תוכנה ואני יוצר לה תפריט כמו שיש לכל תוכנה (file,edit,help...), איך אני יוצר את הדף הזה שיש לכל תוכנה שנקרא ABOUT. לדוגמא, הדף about בתפריט help שיש לאינטרנט אקספלורר. איך אני יוצר כזה דף אצלי בתוכנה?
-
- 2 תגובות
- 810 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם. יש לי בעיה, אני בונה מערכת אם תפריט הבא: home articles download about staff עכשיו אני מעוניין להעביר את הפרמטפרים הנ"ל דרך URL בדרך הבא: http://www.domain.com/index.php?page=index http://www.domain.com/index.php?page=articles וכך הלאה. אך אין לי מושג איך. בבקשה תעזור לי
-
- 4 תגובות
- 810 צפיות
-
-
הי לכולם אני רוצה לתרגל קצת MultiThreading, ואני מחפש רעיון לתוכנית שתהיה MultiThreaded וגם תהיה שימושית.. אני רוצה גם לשלב תקשורת נתונים בסיפור, אז זה עוזר לי למקד קצת: אני מעוניין לכתוב MultiThreaded Server. מישהו יכול לתת לי רעיונות?
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
אני רוצה שהפלט שלי יהיה "Hello" (כולל הרגשיים) איך אני ושה את זה? ניסיתי printf(""Hello""); לא עובד
-
- 2 תגובות
- 810 צפיות
-
-
היי אני מחפש פקודה פשוטה ב java ואני לא מוצא... אני רוצה את הindex של אות מסויימת במחרוזת. נגיד יש לי את המחרוזת abcdefg אז אני רוצה פקודה שתתן לי את המיקום של האות e (האינדקס שלה), מישהו מכיר את הפקודה?
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
-
אני מחפש אתר שנותן הרשמה לאתר האינטרנט שלי רצוי בעברית תודה מראש s_b54
-
- 4 תגובות
- 810 צפיות
-
-
הנה הקובץ להורדה: http://www.fileshack.com/file.x?fid=7547 והנה ה README: http://www.shacknews.com/docs/press/081905_quake3.x אם ניסתם לקמפל תגידו, אני ינסה אולי בהמשך השבוע
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
אני מנסה ליצור web test under visual studio pro 2008 3.5 sp1 וזה על פי המאמר הזה http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms182551.aspx אבל כשאני מנסה להוסיף web test אני לא רואה את האופציה הזו (מצ"ב תמונה) מה עושים? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אני מכליל את dos.h וניסיתי כברבכמה קומפיילרים שונים וכל פעם אני מקבל שגיאה שהפקודות הנל לא מוכרות
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אני צריך לבנות שיטה בוליאנית שכאשר אם הערך של כל צומת גדול או שווה לסכום הערכים של התתי עצים שמתחתיו אז היא מחזירה TRUE אחרת FALSE אני צריך לעשות את זה רק על ידי רקורסיה....בלי לולאות יש למישהו רעיון או עצה?
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
1>------ Rebuild All started: Project: 3-94, Configuration: Debug Win32 ------ 1>Deleting intermediate and output files for project '3-94', configuration 'Debug|Win32' 1>Compiling... 1>stdafx.cpp 1>Compiling... 1>3-94.cpp 1>c:\users\q\documents\visual studio 2008\projects\3-94\3-94.cpp(12) : error C2784: 'std::basic_ostream<char,_Traits> &std::operator <<(std::basic_ostream<char,_Traits> &,unsigned char)' : could not deduce template argument for 'std::basic_ostream<char,_Traits> &' from 'std::istream' 1> c:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ostream(930) : see declaration of 'std::operator &l…
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
-
אז ככה אני מריץ IIS במחשב יש לי פרוייקט אתר. הטופס עובד מעולה עם המסד נתונים עכשיו אני רוצה לבדוק את תקינות הכנסת הנתונים בטקסטים של HTML עשיתי את זה עם JS ומשום מה כתוב לי שאין הרשאה או משהו כזה ונתתי הרשאה לכל הדפים. הנה הקוד תגידו לי אם הוא תקין ואם אפשר ממה הבעיה נובעת. <html> <head> <script language="JavaScript"> function is_empty (str){ if (str=="") return false; } function check_wt (str){ if (str.length<2) return false; } function check_ID (str){ if (str.length!=9) return false; } function onlyLetters (str){ for (i=0;i<str.length;i++) for(j=0;j<=9;j++) if (str.indexOf(j)!=(-1)) retu…
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-


