עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Lotar_88,

    אני צריך המלצה לספר לימוד תכנות של שפת C או לשפה שכדאי להתחיל ממנה אני צריך ספר בעברית תודה !

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  2. Started by kidbob,

    אהלן. אני מנסה ליצור ולשלוח קבצי XML דרך הרשת, השליחה וכל הנלווה לה מתבצעים בסדר. אבל התכנית זורקת אותי כשאני מנסה לפענח את הקובץ באקספשן הזה :There is an error in XML document (1, 1). קטע הקוד של המחלקה המטפלת בקבצי XML: using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; using System.Xml.Serialization; using System.IO; using System.Xml; using Data; namespace XMLHandler { public static class XMLHandler { public static string Serialize(string path, Data.Data d) { if (!Directory.Exists(path)) Directory.CreateDirectory(path); path = path + @"\Save.xml"; XmlDocument xmlDoc = new XmlDocument(); FileStream str…

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  3. אני בונה אתר בASP.NET. אני רוצה שכל ראש חודש תופעל מתודה מסוימת על הDB. איך עושים את זה? מריצים תוכנה נוספת ליד השרת?

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  4. Started by liran12345,

    מבקש המלצה לספר טוב להתחיל ממנו בעברית

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  5. היי, אני רוצה לשנות ב Boot.ini את אחד ה Switch (כדי שה- DEP יהיה מבוטל). אני יודע איזה טקסט צריך למחוק ואיזה טקסט צריך להכניס. אפשר לעשות את זה ב Batch File?

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  6. נגיד ואני בונה תוכנה שאמורה לקלוט מס' משתנים ולהחזיר את הממוצא, ועפ"י כמות המשתנים שהיא קלטה היא קוראת לmethod המתאים... import java.util.*; public class avarage { public static void main(String[] args) { Scanner scan = new Scanner(System.in); String str; int num1=0, num2=0, num3=0, ctr =0; System.out.println("Enter nums:"); str = scan.nextLine(); scan = new Scanner(str); while (scan.hasNextInt()) { if (ctr == 0) num1 = scan.nextInt(); else if (ctr == 1) num2 = scan.nextInt(); else if (ctr == 2) num3 = scan.nextInt(); ctr++; } if (ctr == 2) System.out.println(doAvarage(num1, num2)); else if (ctr == 3) System.…

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  7. Started by Albetx,

    אהלן, אני בשלבים אחרונים של תכנות משחק קטן ויש לי בעיה מאוד מוזרה. משום מה הקומפיילר מחליט כמעט תמיד (במיוחד בהרצה הראשונה של הלולאה) לדלג על התנאי שבלולאה. הקוד: while ( turn ) { if (mX != lastClick && empty [pr] [pc]) { board [pr] [pc] = 0 ; empty [pr] [pc] = false ; int [] mouse = findPlaceToDraw ( findPlaceOnBoard (mX,mY) ) ; p.add (o[i]) ; o.setBounds(mouse [0], mouse [1], d, d); lastClick = mX ; turn = false ; } } [/i] התנאי הראשון מתקיים אך השני ( empty [pr] [pc]) לא מתקיים והקומפיילר מכל מקרה מריץ את הקוד. מה יכולה להיות הסיבה? תודה

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  8. שלום כולם ברצוני לבנות מערכת הרשמה לאתר שלי ! האתר משתמש בהב ניוקר ואני צריך עזרה לדעת איך להוסיף הרשמה לטורנירים ! למשל שיבוא איש וילחץ על הקישור יכנס להרשמה ואז הוא יבחר איזה משחק הוא רוצה לעשות בטורנירים ואז הוא ימלא פרטים והאז לאחר המילוי פרטים המערכת תשלח אימיל לאימיל שלי האם זה אפשרי איך אני עושה את זה? אין לי בעיה גם לעשות את זה ב html רק איך!!! תודה לעזורים!!!

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  9. שלום לכולם! אני אספר בקצרה..אני צריך לעשות פרוייקט בשפת C ואנחנו משתמשים בכיתה בקומפיילר BORLANDC. בכיתה אנחנו עובדים תחת חלונות XP והכל פועל כרגיל. יש לציין שהעברת הקומפיילר לא הייתה כרוכה כלל וכלל בהתקנה, אלא רק העברנו את הקומפיילר ברשת בין כל המחשבים. הבעיה היא שבבית שלי, שגם בו אני בXP הקומפיילר מסרב לרוץ. שזה לא שהוא עושה בעיות או משהו, פשוט כשאני פותח אותו יש חלון שחור וסמן מהבהב וכלום לא קורה...לפעמים אחרי 5 דקות בערך הוא רושם איזה AX= BX וכל מיני דברים באסמבלר ובסוף רושם ש"המערת לא יציבה" ויש ללחוץ T כדי לעשות TERMINATE. אצל כמה חברים שלי שגם להם יש XP התוכנה פועלת חלק. אצלי ניסיתי על שני מחשבים בבית, אחד חדש והשני ישן אולם על שניהם יש XP ואותה בעיה. ניסיתי להריץ …

    • 6 תגובות
    • 855 צפיות
  10. Started by thejinji,

    האם ישנה דרך [למעט עריכת הדרייבר למקלדת] לתכנת את Scroll Lock ככפתור פונקציונלי בחלונות XP ? (היתרון של פעולה כזו היא מנורת האינדיקציה בנוסף על שימוש בכפתור שלא עושה (כמעט?) כלום) אני מתכוון האם אפשר לשלב באיזו תוכנה או סקריפט תנאי כלשהוא שבודק אם הנורית דלוקה או לא ובהתאם לכך לבצע משהו ודבר נוסף "להאזין" לכפתור בזמן אמת

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  11. אני מעוניין לבנות מנגנון LOG מהיר יש חישטבים שהמחשב עושה ואני לא רוצה שיתעסק ה IO לפתוח קובץ...להכניס נתונים בתהליך ...ולסגור אותו אני לא יודע כמה זמן זה לוקח ...אבל אני יודע ש IO לוקח זמן. שאלתי עם CMEMFILE שאני יכול לנצל ובכך רק בסוף לדחוף לקובף...האם זה יתן יתרון משמעותי ? וכמה זה עולה לפתוח ולסגור פייל ?200MS ? 500MS ?

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  12. צודק, עברתי ל C# והבעיה נפתרה...

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  13. Started by gal_il50,

    אני אמור לבנות תוכנים לצימצום שברים. הכל הולך טוב חוץ מזה שאם אני מחלק 0 במספר מסויים זה לא רושם לי 0 כמו שהגדרתי אלא שגיאה. מישהו יכול להגיד לי מה הטעות שלי?

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  14. התקנתי IIS אך אני לא מצליח לגשת לאתר שנמצא בכתובת C:\inetpub\wwwroot\israel\main.htm . כל פעם שאני מנסה לגשת לדף main.htm דרך 127.0.0.1/israel/main.htm אני מקבל שגיאת דף לא נמצא. מה עלול למנוע ממני גישה?

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  15. Started by חנוך111,

    כאשר התוכנית מתחילה, כל ה- TextBox ריקים. אני מעוניין שה- TextBox יכילו את הערך האחרון שהמשתמש הכניס לפני סגירת התוכנית. מישהו יכול לעזור? תודה.

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  16. Started by segevon,

    שלום.. אני רוצה לדעת איך אפשר לייצא מ-Eclipse קובץ exe כי אין כזאת אפשרות.. או אם אי אפשר בכלל.. איך אני ממיר JAVA ל-EXE.. תודה

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  17. Started by eran10,

    שלום לכולם, אני כותב ב-JAVA אפליקצייה פשוטה שמשתמשת ב-RMI להעברת מידע מהשרת לקליינט, לצורך העניין השתמשתי בדוגמא קיימת שהעתקתי מהאינטרנט רק כדי לראות איך זה עובד וקבלתי את השגיאה : access denied (java.net.SocketPermission 127.0.0.1:1099 connect,resolve) הנה הקוד שרת שלי : import java.rmi.Naming; import java.rmi.RemoteException; import java.rmi.RMISecurityManager; import java.rmi.server.UnicastRemoteObject; import java.rmi.registry.*; import java.security.Permission; import java.security.Security; public class RmiServer extends UnicastRemoteObject implements RmiServerIntf { public static final String MESSAGE = "Hello world"; public RmiServer() throws…

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  18. Started by GENERAL,

    שלום התקנתי VISUAL STUDIO ובכל פעם שאני נכנס לאתר מסויים ומראה כי יש BUG מסויים איך אני מבטל את האופציה הזאת על מנת שהוא "יקפוץ כל פעם"

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  19. Started by guy81,

    מישהו יודע מה פשר הבעיה הבאה: כשאני מפעיל את אקליפס מופיעה ההודעה הבאה http://srv1.jpg.co.il/9/5040a2ae43e8f.jpg

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  20. Started by jackok111,

    שלום, כנתי תוכנית בשפת visual c# שיוצרת מעין חידון בסגנון "פיצוחים" (התוכנית של פעם עם שוש עטרי). עכשיו אני רוצה שכל תשובה נכונה יושמע צליל א, וכל טעות יושמע צליל ב'. אשמח לעזרה איך לעשות את זה.

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  21. Started by SuperKiller2,

    שלום, לפני כמה ימים נתקלתי באתר הזה: http://www.img4u.com מישהו יודע על איזה מנוע הוא עובד?

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  22. Started by Iris Shrager,

    שלום לכולם, רציתי להציג (מקווה שזה בסדר - זהו אינו תוכן שיווקי) כלי שפיתחנו שמטרתו לרכז את כל הקורסים המתקדמים שקיימים היום בשוק. לא אחת שמתי לב שאין מקום אחד מקצועי שבו להבין אילו קורסים קיימים ומי מוסמך להדריך אותם. אני חייבת לציין שאני לא מוכרת לא את המדריך או את הקורס - פשוט ריכזנו הכל במקום אחד. הרעיון הוא שאם צוות פיתוח יחפש קורס בנניח angularJS - הוא יוכל לעיין בכל הקורסים הקיימים ובכל המדריכים הפוטנציאליים. אפשר למצוא קורסי תכנות בכל הקשת הטכנולוגית: .net , C++ פיתוח למובייל - פיתוח web וכיוב' אם מדריך רוצה לפרסם את עצמו אצלנו - שיפנה אליי אישית. לעיונכם: http://www.skilit.net/course/ או http://www.skilit.net/find-instructor/

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  23. Started by Jeka90,

    הביאו לנו שיעורים בפסקל ואני לא כל כך מסתדר איתם: איך עושים את זה? מישהו יכול לתת לי הדרכה או איזשהי דרך לעשות את זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  24. Started by alex15,

    אני רוצה ללמוד תיכנות אני חושב ש JAVA וגם ללמוד .NET אבל השאלה היא מ מלמדים בתוכן . יש שרתים כאילו plesk , apache ,cpanel וגם שאר השרתים לומדים עליהם קצת מבוא ?

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  25. Started by Shoko,

    [left] public class Rishoni { /********************************** * תרגיל 59 פרק 7 . * תוכנית המדפיסה את כל המספרים הראשוניים בין 2 ל100 * לידור אלון *********************************/ public static void main(String[] args) { int i , n = 1 ; boolean prime = false; for (i = 2 ; i<=100 ; i++){ while (n<i && prime == false ){ if (i % n == 0) prime = true; n++; } if(prime == false) System.out.print(" " + i); i++; prime = false; n=1; } } }[/left] מה לעשות כדי לגרום לתוכנית לעבוד ? תודה מראש (מה שהתוכנית צריכה לעשות רשום בתיעוד)

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות

דיונים חדשים בפורומים