עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by SupeRnovA,

    שלום ברצוני ליצור קובץ חדש, להכניס עליו מחרוזת ואז לקרוא את המחרזות ממקום אחר אני עשיתי ככה: 1. כתיבה לקובץ: fp=open("c:\\tc\\bin\\FPM\\DATA\\info.dat","wb"); if(fp==NULL) { printf("Error openning file\n"); } . . fwrite(&name,sizeof(char),1,fp); fclose(fp); [/code ] name זאת מחרוזת אשר מקבלת שם משתמש 2. קריאה מהקובץ: fp=open("c:\\tc\\bin\\FPM\\DATA\\info.dat","rb"); if(fp==NULL) { printf("Error openning file\n"); } fread(name,sizeof(char),1,fp); outtextxy(510,70,name); fclose(fp); אין לי מושג למה זה לא עובד לי כל פעם שאני מגיע לדף הכתיבה לקובץ התוכנית יוצאת לי מישהו יודע אולי מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  2. לא ידעתי איזה פורום הכי מתאים לשאול בו את השאלה, בכל אופן, המטרה היא בסופו של דבר לתכנות. הרבה אתרים מכילים מנגנון כלשהו שמתייחס לכתובת האייפי של הלקוח (כגון אתרי הורדות שמונעים ממך להוריד שנית ע"י האייפי עד תום פרק הזמן שהם הקציבו) רציתי לדעת, אם לדוגמה בכיתת מחשבים (כזאת שיש בבתי ספר,מכללות, אוניבסיטאות) כאשר מעל כל חיבורי האינטרנט בכל מחשב יושב ראוטר מרכזי שמתקשר עם ה"עולם שבחוץ" (ה-WAN) - האם כאשר כמה משתמשים באותה כיתה נכנסים לאותו אתר כמו שתיארתי בדוגמה, אתר הורדות או כל אתר אחר המנהל מנגנון שמתייחס לאייפי כפרמטר, כל אחד מוצג לאתר כלקוח שונה או כאותו אחד? דבר נוסף - לדוגמה יש לי אתר שבו אני מספק משתמש ואני רוצה שלא יהיה אפשרי שיהיו כמה לקוחות שעובדים עם אותו משתמש ב…

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  3. Started by Electric Boom,

    אהלן רציתי לדעת איך לקחת באופן ראשוני את הפלט הראשי(desktop,לצורך העניין) כ-back buffer ולהשתמש בpage flip ממנו אל - לא חשוב כרגע, עוד דרך באפר או שתיים(בדרך יהיה redirect לעיבודים ודחיסה, לאחר מכן עיבודים נוספים) יענטו לקחת את "המסך" ולהציג ב-surface אחר, ב-30 פריים לשנייה נגיד (אני משתמש בספרייה של chilkat ) kinda like redirecting stdout to a file, if you will...

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  4. Started by orgordin,

    איך אני עושה תפריט שנגיד יש תמונה רגילה ואז שעוברים עם העכבר יש תמונה נוספת. איך אני עושה את זה בלי פלאש? יש אולי קוד HTML או משהו?

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  5. Started by matteo,

    צריך המלצה לספר הכיטוב בעברית שתציעו visual c++ מה אתם אומרים?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  6. Started by gabi21,

    רציתי לכתוב סקריפט שעושה את הפעולה הבאה המשתמש מכניס לו את ה PATH של תיקייה מסויימת והוא יודע להוציא ממנה את כל הקבצים מלבד ה תיקיות ולהוסיף מספר לשם הקובץ למשל אם יש קובץ שנקרא FILE הוא יהפוך אותו ל FILE1 הבעיה היותר מסובכת שלי זה שיכול להיווצר מצב שיש בתוך תקיייה עוד תיקיות ועוד קבצים ופה הכל מתבלגן לי יש כמה פקודות בודדות שעושות את זה אם מישהו יכול לעזור לי ולתת לי אותם כי הסתבכתי עם זה וזה פשוט לא עובד לי תודה רבה רבההההההה

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  7. מצ"ב השאלה... הצלחתי לעשות כך : MOV SI,200H MOV CX,10H MOV DX,41H CMP [sI],12CH מה ההמשך ? תודה ! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  8. Started by בלה,

    שלום, חשבתי לבנות sniffer . אני יודע להשתמש ב- Winsock אבל אין לי ניסיון גדול בכתיבת ישומי רשת. מישהו יוכל להפנות אות למקור מידע שיראה לי איך להגיע ל promiscious mode ? אה ואם מישהו כאן גם מכיר מדריך ל- raw sockets זה יהיה נחמד. תודה

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  9. שלום לכולם, אני התחלתי לעבוד עם Assembly ויש לי בעיה, אני לא מצליח להציג תו על המסך ולהזיז אותו בעזרת החצים. יכול להיות שהערך האסקי שונה בווינדוס XP או שהוא בדיוק אותו הדבר ב -98? תודה לעוזר\ים.

  10. האתר הזה בנוי בPHP http://www.no-flats.co.il/ בצד ימין ושמאל יש באנרים (תמונות) שלוחצים אליהם זה מעביר לדף אחר מה שאני רוצה שיקרה שלוחצים על התמונה יעביר לדף אחר לא למה שמעביר עכשיו איך אני יכול לעשות את זה? בכל שורת קוד כתוב לי בסוף TPL את השני אלה setLeftBanners($tpl); setRightBanners($tpl אני לא רואה את התמפלטים שלהם לא מוצא (כי אין לזה תמפלט) לכן אני לא יודע איך לשנות אם אני ימחק את השורת קוד הזאת התמונות לא יופיעו מה אני יכול לעשות כדי לשנות (); $tpl->loadTemplatefile(DIR_WS_TEMPLATES . TPL_DEFAULT, true, false); setHeadVariables($tpl); setHeaderBlock($tpl); setLanguages($tpl); setLeftMenu($tpl); setLeftBanners($tpl); setRightBanners($tpl); …

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  11. שלום רשמתי סקריפט ששולח מיילים בPHP ע"י האובייקט MAIL הוא עובד על שלושה שרתים חוץ משרת אחד בחברת INTERSPACE. בשיחה איתם הם אמרו לי שהשרת שלהם מחייב AUTHENTICATION , בכל הבדיקות שלי ראיתי כי האובייקט MAIL לא עובד עם AUTHENTICATION ורציתי לדעת ולבקש האם זה הגיוני מה שהם אמרו לי ובמידה וכן אשמח לקבל הפנייה לסקריפט שעושה את זה בבקשה תודה רבה דורון דורון

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  12. השאלה נובעת מהשימוש של MATLAB בספרייה SWING ויצירת WINDOWS APPLICATION. איך הם עשו את זה ? האם קיימת דרך לפתח WINDOWS APPLICATION בעזרת JAVA ? אולי איזה לינק קטן לTUTORIAL ?

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  13. היי, האם קיים אתר אכסון אתרים חינמי מומלץ (אתר בסיסי ללא DB או PHP) - ללא פרסומות - שמאפשר שימוש בשם דומיין קיים. תודה

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  14. Started by gal_il50,

    התקנתי JAVA עם ה-JDK וכשאני מנסה לעשות COMPILE אז יש לי ארור בפקודה IMPORT COREJAVA. התוכנה בדוקה כטובה פשוט רשום לי גם A:\ExperimentReduction.java:1: package corejava does not exist כנראה הגדרתי או התקנתי משהו לא טוב. מישהו יכול לעזור לי בבקשה.?

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  15. Started by eXpire,

    שלום לכולם רציתי לעשות שילוב קטן של web service בפרויקט שלי ונתקלתי בכמה בעיות... מה שאני רוצה לעשות זה הדבר הבא: האתר שלי עוסק בקנייה/מכירה של מוצרים(דמוי ebay/amazon וכו') וברצוני שבעזרת DropDownList עם AutoPostBack יהיה אפשר לשנות את המחיר של המוצר ממטבע אחד למטבע אחר. מחיר המוצר כמובן נמצע במסד נתונים. עכשיו נתקלתי בבעיות הבאות: -אני לא מצליח ליצג את המחיר מחדש עקב העובדה שמדובר בנתונים מDB ואני משתמש ב Gridview/DataList/Repeater בשביל להציגם הוא פשוט לא נותן לי להוסיף כפול משתנה או חלקי משתנה. -מאיזה מטבע אני ממיר, הWebservice לא נותן לי לתת לו כמשתנה את המטבע ממנו הוא מומר בגלל שזה משתנה Type. -לאיזה מטבע אני ממיר, אותה בעיה לא מקבל משתנים. אשמח אם תוכלו לעזור לי בב…

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  16. פתחתי form1 בו יש כפתור "sell" תווית labl_total_money בו מופיע סכום כסף שעולה כל פעם שלוחצים על הכפתור את הסכום הגדרתי כint totalmoney ;lbl_total_money.text=("$"+totalmoney) וכפתור שמעביר לform2 ובנוסף עוד כמה כפתורים ותיבות טקסט שלא רלוונטיים לשאלה. אני רוצה שהפרמטר totalmoney יהיה משותף לשני הטפסים כך שה;lbl_total_money.text=("$"+totalmoney) של form1 יהיה ששווה ל;lbl_total_money.text=("$"+totalmoney) של form2 (אמרו לי sql ואמרו לי אובייקט גלובלי, ניסיתי את שניהם לא עבד)

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  17. Started by michal81,

    שלום, אני בונה יישום אינטרנט שבין השאר בונה ומציג תרשימי זרימה ושרטוטים באופי דינמי - כתלות בקלט מהמשתמש. איזו שפת תכנות מומלצת ליישום שכזה? תודה מראש, מיכל.

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  18. Started by tsvika,

    שלום רב! יש לי טופס שנראה ככה: עכשיו אני רוצה שמישהו ייכנס לטופס הזה, יכניס לשתי הtextbox-ים ערך של מוצא וערך של יעד וכאשר הוא ילחץ "חפש", יופיעו בdatagrid למטה כל השורות במסד הנתונים שלי (ACCESS) אשר בשדה ה"departure" שלהם מופיע הערך שהוזן לתיבה הראשונה ובשדה הdestination שלהם מופיעה הערך שהוזן לתיבה השנייה. אני כבר יודע איך להתחבר למסד נתונים ולשלוח ערכים וכל זה... והבנתי שכדי לעשות את מה שאני צריך אני צריך את השורה הבאה: Set rst = Flights.OpenRecordset("select * from Flights where departure=text1.text and destination=text2.text ") זה נכון לעשות ככה בכלל? עכשיו ברגע שבחרתי כבר הכל, איך אני יכול לגרום לכל מה שנבחר להופיע בdatagrid? תודה.

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  19. בעיקר כיצד לשנות את המראה להוסיף תכנים וכו'

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  20. Started by yonir,

    אני רוצה להתקין Visual Studio ורציתי לשאול איזה גרסה לדעתכם כדאי להתקין. קודם כל אני אציין שהכל חוקי, אני לוקח את התוכנה בעזרת הרשיון של הטכניון עבור סטודנטים בהנדסת חשמל. הגרסאות הזמינות הן: Visual Studio .NET 2002 Professional Visual Studio .NET 2003 Professional Visual Studio 2005 Standard Edition Visual Studio 2005 Professional Edition Visual Studio 2005 Team Suite השימוש העיקרי שלי הוא ב-Visual C++, על מחשב עם E6300 ו-2GB זכרון. אני מניח ש-2005 עדיפה על 2002-3, למרות שכבר היו מקרים שתוכנות רק התדרדרו עם הזמן.. אז אני שואל ליתר בטחון. ואם זה אכן עדיף, אז איזה גרסה מתוך ה-2005 עדיפה? (אני לא בטוח מה ההבדלים) תודה

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  21. Started by Mr Gadget,

    התוכנית הבאה אמורה להציג על המסך כוכביות בצורה הבאה: * * * #include <stdio.h> #include <conio.h> void main() { clrscr(); int i,j; for (i=0;i<3;i++) { for (j=0;j<3;j++) { if (i==j) { printf("*"); } printf("\n"); } } } אך התוכנית אינה עושה את מה שמתבקש מה אני צריך להוסיף או לשנות כדי שיוצג לי כוכביות על המסך בצורה הנ"ל?

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  22. ברצוני לנגן בתוך תוכנית מסויימת קובץ סאונד/וידאו. ישנה איזושהי מחלקה שעוזרת לי לבצע את הפעולה ביתר קלות ובלי הרבה פקודות? מצאתי ג'אווה אפלט ,אבל היא לא עובדת לי עם הקוד , רק לבד. אשמח לקבל עזרה/הכוונה לקוד או תוכנית שכזו. תודה!

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  23. Started by Shbd,

    עריכה: לא משנה הסתדרתי

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  24. שלום, הובכן בניתי טופס ב asp שבגדול הוא בעצם HTML עכשיו אני רוצה לעשות לו וידוי לפני שהוא נשלח כלומר שהוא יבדוק שדות רלוונטים שיש חובה למלאם. על כן כתבתי סקירפט ב JavaScript שאמור לעשות זאת העיניין שהוא מישום מה לא מצליח לעשות לי וידוי לשדות בטופס שהם מסוג select. אז הינה אני מצרף לכם את הקוד של הדף ואני עודה לעזרתם המהירה אם אפשר בפיתרון בעייתי. <%@LANGUAGE="VBSCRIPT" CODEPAGE="1255"%> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <title>ביטוח רכב - הצעת מחיר לביטוח רכב</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> <st…

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  25. פתחתי משתמש חדש בשביל הפרסום כדי שזה יהא רשמי יותר =] אני מתנדב במרכז היזמות באוניברסיטת תל אביב וכחלק מהפעילות שלנו, אנו מפיקים בשבוע הבא תחרות גדולה במיוחד שעשויה לעניין את רובכם. אני מצרף פה כמה קבצים של יחץ אבל אתם יכולים להתקשר אלי ולשאול שאלות במספר 0505758989. אם יש פה חבר'ה שרוצים להגיע בקבוצות כדאי ליצור איתי קשר או דרך האתר [שימו לב בדף ההרשמה לעניין הקבוצות] - אני אוכל לארגן חינמים. אגב, התשלום הוא סימלי והוא רק בשביל האוכל [חופשי והרבה] - זה ארגון ללא מטרות רווח והולכות להיות שם חברות גדולות [נציגים, מנטורים מחברות גדולות שבאו בהתנדבות לעבור בין הקבוצות במהלך התחרות ולעזור להם איפה שצריך]. אגב, יהיו שם גם לא מעט אנש…

דיונים חדשים בפורומים