תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
למישהו יש איזשהו קישור לדוגמה? אני צריך את זה לשימוש בנוסחה שהפלט שלה צריך להיות בסופו של דבר לפי התפלגות נורמלית תודה לכל מי שיעזור
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם, התחלתי ללמוד במכללה שפת JAVA ויש לי שיעורי בית שאלה מסוימת. אם תוכלו מישהו שיעזור לי תודה מראש. השאלה היא לא להרצה. בהנחה שמוגדרים שני משתנים מטיפוס int, והם i ו- j . א. מה מבצע קטע הקוד הבא? i = i+j; j = i-j; i = i-j; ב. כתבו קטע קוד אחר שמבצע אותו דבר (כמובן, לא רק להחליף שמות משתנים...)
-
- 9 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אוקיי,יש לי שני אתרים אחד שיש בו רישום משתמשים ואחד שאין בו רישום משתמשים. ואני רוצה לאחד את קבצי הקוקיז כדי שגם אם יכנסו לאתר שאין בו רישום משתמשים אז האתר יזהה אותו כמו האתר שיש בו רישום משתמשים. כלומר: ליצור איחוד בין האתרים. מי שרשום בבסיס הנתונים של אתר שבו כל המשתמשים נמצאים, יכנס לאתר עם אותו שם וסיסמה, יותר מזה הוא יהיה מחובר בכולם אם הוא מתחבר באתר אחד. בתודה מראששש
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
היי. יש לי אפליקציית קונסול שמבצעת מספר פונקציות לפי input שהמשתמש מכניס. הבעיה היא כשהקוד מגיע לסופו, התוכנית מסתיימת. אני רוצה לעשות שלאחר כל input הקוד יחזור על עצמו מההתחלה, ורק אם ה-input יהיה "exit" - רק אז התוכנה תסתיים. ניסיתי לשלב goto אבל לא הצלחתי. יש למישהו רעיונות? (בלי סגירת התוכנה והרצה מחדש).
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
מישהו מכיר מדריך טוב לINFOPATH??? בבקשה זה ממש חשוב תודה
-
- 2 תגובות
- 904 צפיות
-
-
כלומר זה יתרום לי משהו לאוניברסיטה בכלל? זאת אומרת זה ממש פרוייקט מסובך ומעאפן לדעתי...אני לא חושב שמסתכלים עליו בכלל. וגם אמרו לי לא פעם ולא פעמיים אנשים סטודנטים לא לעשות את הפרוייקט ולהתמקד במה שחשוב כמו פיזיקה מתמטיקה וכו'. מישהו יכול לתת לי כאן עצה מנסיון או מנסיון של אחרים? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
שלום. יש לי דף: <!DOCTYPE HTML> <?php require("auth.php"); require("../constants.php"); ?> <html> <head> <title> TorahForMe.org </title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> <meta http-equiv="Content-Language" content="he-IL" /> </head> <body> <div style="border: 0px solid black; clear: both; background-color: black; color: white; width: 100%; padding: 2px;"> <?php require("top_menu.php"); ?> </div> <div style=" vertical-align:top; float: left; border: 0px solid black; width: 200px; padding: 0px;"> <?php require("menu.…
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מסה לבנות מוד לתוכנת Koffice (אופיס של לינוקס, כתוב ב C++) - בתוכנת ציור יש כלי של Perspective Transform. אני רוצה להוסיף כלי דומה נוסף אבל אם מתמטיקה שונה של ה Transform כדיי לקבל אפקט שונה בגרסה האחרונה של Koffice הכלי של ה Transform לא נמצא אז התחלתי מהגרסה הקודמת שבה הכלי נמצא ועובד ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/koffice-2.2.2 הכלי נמצא בתוך הקוד ב koffice-2.2.2/krita/plugins/tools/tool_perspectivetransform בתור התחלה, ניסיתי להעתיק את הכלי הקיים תחת שם חדש כדיי לקבל 2 כלים זהים ואז אני אתחיל להכניס את השינויים לאחד מהם שיניתי : העתקתי את התיקיה koffice-2.2.2/krita/plugins/tools/tool_perspectivetransform ל koffice-2.2.2/krita/plugins/tools/tool_perspectivetransf…
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם אני יכול לתת למשתמשי הפורום שלי לשים תמונה או סרטון פלאש בחתימה ואם כן אז איך?
-
- 8 תגובות
- 903 צפיות
-
-
היי אני מחפש הסבר/מדריך כמו שצריך לבניה נכונה של דיוים. למשל איך לפתוח DIV אחד גדול, לתת לו מסגרת, ובפנים להכניס עוד דיוים עם מסגרות ושכל אחד יהיה במיקום שונה. עיקר הבעיה שלי זה לסדר דיוים בצדדים. ואני רוצה ללמוד פעם אחת ולתמיד איך לבנות בצורה נכונה. תודה!
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי קוד הזדהות פשוט ואפילו פריץ בלי סיבוכים ב MYSQL? ב PHP.. תודה רבההההההה לעוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
בס"ד שלום וברכה, יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור אני מעוניין להעלות שרת IIS (בינתיים המחשב שלי בתור שרת) ובתור התחלה לקחתי אתר לדוגמא שכבר קיים שממומש בקבצי CGI ושפת PERL. קראתי קצת באינטרנט ועשיתי כמו ההדרכה (הורדת activeperl, וכל הקונפיגורציות בממשק הIIS) אך לבסוף כשאני מפעיל קובץ CGI כלשהו (נניח login.cgi) הדפדפן מחזיר לי שגיאה HTTP Error 502.2 - Bad Gateway והפירוט הוא : Can't locate ../global_defs.cgi in @INC (באמת בקובץ login.cgi יש require ל global_defs.cgi) כך: require "../global_defs.cgi"; אשמח לכיוון פתרון.... תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
היי , אני עזרה בארגון תפריט שמשתנה אם מנהל נכנס לאתר אפשר לראות שההגדרות של שני הלינקים האחרונים בתוך הSITEMAP מכילות גם פרמטר ROLES , שאותו רק מי שיש לו Session שווה ל-0 יוכל לראות גם את שני התפריטים האחרונים. השאלה היא איך אפשר לעשות את זה.. כלומר , אי אפשר לקבל את eval["roles"] a לתוך משתנה או משהו דומה.. עכשיו בעקרון אם המנהל מחובר אז גם הקלאס של atzuma צריך להתחלף למשהו אחר (כדי לשמור על margin של התפריט) הנה הקוד של התפריט בMasterPage: <div id="links"> <ul><asp:Repeater runat="server" ID="linkmenu" DataSourceID="SiteMapDataSource" EnableViewState="false"> <ItemTemplate> <li class='<%#Eval("Description")%>'> <asp…
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מצטער אם זה לא הפורום המתאים. לא הייתי בטוח אם זה לפה או לשפות תיכנות. אני חדש בלינוקס ומשתמש בkdevelop .איך אני יכול ליקבוע קלט לתוכנית? כלומר קלט שאותו פונקציית מיין תקבל. אני משתמש בגירסה 3.5.1 ועובד בשפת c. אגב אם אתם מקירים תוכנה יותר טובה שיש בה דיבגר גרפי אני ישמח לקבל קישור תודה
-
- 4 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש לי להגיש היום פרוייקט באסבמבלר ואני בינתיים רק בפרוייקט עצמו ועוד יש לי אלגוריתם לכמה דברים... מישו יכול לעזור לי בבקשה עם התוכנית.. קולטים מספרים 1-9 למערך של 6 תאים. קולטים קוד פעולה 1 או 2 כך שאם זה 1 התוכנית בודקת אם המערך סימטרי נגיד 123321 שאפשר לקרוא אותו מ 2 הצדדים אותו דבר וקוד פעולה 2 בודק אם המערך בסדר יורד... התת תוכנית שבודקת אם המערך סימטרי עובדת התת תוכנית שקוראים לה SIM לא עובדת ממש טוב היא תמיד כותבת שתמיד הוא בסדר יורד... מישו יודע מה הטעות?מה לתקן? הנה הקובץ: txt http://www.mytempdir.com/1360063 בבקשה תעזרו לי עם זה...אני גם ככה ביום איחור בגלל המורה
-
- 8 תגובות
- 903 צפיות
-
-
למתן תמיכה\עזרה בכתיבת עבודת גמר ידע מעמיק בvb - בסביבת Visual Studio 2005 תמורת תשלום כמובן.(אזור חיפה קריות עמקים) danikgl@gmail.com
-
- 1 תגובה
- 902 צפיות
-
-
כתוב תוכני תהכוללת 10 שלשות של מספרים שלמים א)התוכנית תדפיס עבור כל שלשה את המספר הגדול ביותר של השלשה ב)התוכנית תחשב ותדפיס את המספר הגדול ביותר מבין כל המספרים שנקלטו . תודה רבה לעוזרים נ.ב פורים שמח !
-
- 8 תגובות
- 902 צפיות
-
-
הופיעה היום במבחן ועד עכשיו אין לי מושג איך לפתור את זה: נתון מערך לא ממוין עם n איברים שונים. מגדירים "היפוך" כזוג איברים, כך שאחד מהם גדול מהשני ונמצא לפניו במערך. צריך להציע אלגוריתם שמוצא את מספר ההיפוכים במערך, בסיבוכיות (O(n*logn.
-
- 2 תגובות
- 902 צפיות
-
-
צהריים טובים, איך אני מציג לצורך העניין נניח 5 ערכים הכי גבוהים ביותר בשאילתת SQL ... ניסיתי לחפש פונקציה שמגבילה את מספר שורות התוצאה כלומר שאני אעשה order by price ולאחר מכן להגביל את מספר השורות המוחזרות ל5 האם זה אפשרי ? מישהו יכול לעזור ? תודה
-
- 2 תגובות
- 902 צפיות
-
-
אנחנו מנסים להעביר התקנה של התוכנה שלנו שלא תדרוש הרשאות של מנהל. אנחנו משתמשים ב install shield 11 premier edition basic MSI לצורך שימוש בVB COM שיש לנו, אנחנו רוצים לרשום אותו כEXE כדי שירוץ בPROCESS נפרד. במכונה של WIN7 64 הכל עובר חלק. על VISTA 64 - מקבלים שגיאה ביצירה של CLASS. מישהו מכיר משהו בנושא? נקודות עניין לחקירה?
-
- 0 תגובות
- 902 צפיות
-
-
הי, יש לי אפליקצית VB2010 שעובדת מול מסד נתונים של access ומאפשרת למשתמש מסויים להכניס נתונים למסד. בטעינה הראשונית של המסך הראשי של המשתמש הנ"ל נוצרת רשימה דינאמית של linkLabel בטופס, כאשר לכל שורה במסד הנתונים נוצר לינק לטופס אחר שמאפשר לראות את כל הנתונים של אותה שורה במסד. (בטופס הראשי מוצג רק סיכום של המידע). הבעיה היא שכאשר אותו משתמש יוצר (דרך מסך נפרד שנפתח מהמסך הראשי) שורה חדשה במסד הנתונים וחוזר למסך הראשי שלו - הלינק החדש לא מופיע. עשיתי הרבה בדיקות ואני יודע שהלינק עצמו נוצר. אבל הוא לא מופיע על המסך עד שלא סוגרים את הטופס הראשי ופותחים אותו מחדש שזה משהו שאני לא יכול לעשות מסיבות טכניות. ניסיתי כבר מספר פקודות כגון Refresh Invalidate ללא הצלחה אשמח לעזרה
-
- 7 תגובות
- 902 צפיות
-
-
שלום לכולם, התבקשתי לממש את שלוש הפונק' הבאות : void *aligned_malloc(size_t size, size_t alignment); void aligned_free(void *ptr); void *aligned_realloc(void *ptr, size_t size); עליי להשתמש בפונק' malloc, realloc, sizeof ו free בלבד כאשר הפרמטר alignment חייב להיות חזקה של 2. מימשתי את שלושתן ובמשוב שקיבלתי נאמר לי כי בפונק' aligned_realloc אני לא משמר את הבאפר המקורי שהוקצה במקור. צירפתי קובץ עם המימוש (ניסיתי להשתמש ב# אבל משום מה זה יוצא מאוד לא מסודר) אני אודה אם תוכלו להסביר היכן הבעיה.
-
- 7 תגובות
- 902 צפיות
-
-
-
-
אני מנסה להריץ את אחד התוכנות והחלון דוס נפתח ומיד נסגר. אגב לפי מה שרשום באתר שממנו אני לומד רשום stdio.h שאני מחליף ב-conio.h,בתחילת התוכנית רשום void main שאני מחליף ב-int main וגם מוסיף בסוף התוכנית getch; האם עשיתי בסדר ומה הבעיה שלי? (אתם יכולים לראות לפי התמונה באיזה קומפיילר אני משתמש)
-
- 7 תגובות
- 901 צפיות
-


