תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אם אפשר משהו מההתחלה ממש למתחילים ... ברצוני לעשו קצת web-dev ואני צריך קצת מדריכים שממש עוברים על מה זה ואיך זה עובד ... וכמובן קצת סקריפטים שכדאי לדעת... ואיך כותבים אותם בצורה טובה... תודה !
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש דרך איך אני יכול למחוק קבצים מספריה מסוימת לסל המחזור, האם מישהו יודע? דחוף!!!
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אם נגיד רשום www.example.com אני רוצה לדעת את זה ולא www.example.com/default.aspx נגיד (בגלל זה Request.Url לא עוזר לי כאן למשל...). איך אני עושה את זה?
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
-
האם זה נכון שלא ניתן לשלוח אישור להרשמה למייל של וואלה שכותבים ב-PHP ??
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-
-
מחפש סוג של מונה לאתר שיתן סטטיסטיקה יותר מקיפה מאשר רק מספר המבקרים, למשל שיהיה כתוב לאנשים כמה אנשים כרגע באתר ועוד כל מיני שטויות.. תודה.
-
- 3 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני מנסה לכתוב מספר תסריטים בVBScripting לאוטומציה של רשת (וסתם עזרים חביבים למשתמשים),הבעיה שלא מצאתי אף אתר עם רשימה מכובדת של הפקדים האפשריים של Windows/DirectX וכדומה. בכל האתרים שיש ישנן מספר דוגמאות מצומצם, באף אחת מהן אין רשימה. מישהו אולי מכיר משהו כזה או יכול לכוון אותי היכן למצוא (בטח באתר של מיקרוסופט...) תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 906 צפיות
-
-
[list type=decimal] [*] שאלה צריך ליקלוט סדרה של 3 דלת ספרתים איך לעושת בדיקה תקינות [*] האם השלשה של המספרים חוקית ולא מפסיקה את מהלך הבדיקות. תמצא ותדפיס את ערכו של המספר הגדול ביותר בכל שלשה של מספרים שנקלטה.תבדוק עבור כל שלשה של מספרים, האם הגדול ביותר הוא חיובי או אפס, אם הוא חיובי, תחשב ותדפיס את השורשהריבועי של המספר, אחרת, התכנית תדפיס "המספר שלילי ולכן אין לו שורש" תבדוק האם בתוך השלשה שנקלטה יש מספר ראשוני, במידה וכן תדפיס אותו עם הערה מתאימה. void main () { int a, b ,c,tamp=0 ; scanf("%d%d%d",&a,&b,&c); while(tamp>100&& tamp<1000) { if(a<b && a<c) printf("the big number is:\n",a ); else i…
-
- 1 תגובה
- 906 צפיות
-
-
היום מצאתי את עצמי יושב וחושב על "בתור מתכנת, מה תכנות ב64ביט יתן לי כיום?", הרי לי לא ידוע על שום אפשרות שאפשר לעשות ב64 ביט ולא ב32 ביט. אז משם התעניינתי בנושא הזה, וחיפשתי בגוגל כל מיני קודים לתוכניות שפועלות רק ב64ביט (בכל מיני שפות תכנות), ולראות איפה בא לידי ביטוי השוני. אבל החיפושים לא העלו שום תוצאות. אז אני מפנה את השאלה שלי אליכם. האם באמת יש פעולות שאפשר לעשות בסביבת 64ביט שלא ניתנות לביצוע בסביבת 32 ביט? באילו שפות תכנות וע"י אילו תוכנות אני יכול לתכנת יישומים שינצלו את יכולות ה64 ביט?
-
- 6 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה באמת השוני שביניהם ועם מה הכי כדיי להתחיל ... ובמי משניהם אני ימצא את השפה ++C ?
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
מה יש בקבצי MDF וLDF שנמצאים בתיקיה הנ"ל: c:/program files/microsoft sql server/MSSQL/DATA אני מעריך שאחד זה הנתונים תכלס כלומר הטבלאות והכל והשני זה LOG פעולות על כל DB... אני צודק? אם כן, איך אפשר לסנן את זה קצת או למחוק משם דברים אין לי מושג מאיזה צד לבוא לזה
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
-
-
מנהלים מצטער על ההפרה של חוקי הפורום אבל מחר אני צריך להגיש את האתר ויש לי בעיה הבעיה היא כזאת כשאני נותן סשן למשתמש ואז המשתמש עובר דרך הפריים סט לדף אחר הסשן נמחק ! מה עושים ? cookies ? או שיש פיתרון אחר ? ? ? בבקשה זה דחוף ולא סובל דיחוי
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
יש לי אוזניות סגורות. הפלייבק מהמיקרופון מרעיש מאוד את הסאונד הכללי, אבל היות ואני לא שומע את עצמי עם האוזניות - אני חייב פלייבק כשאני משתמש במיקרופון. השתקת המיקרופון לא מספיקה, כי אם הפלייבק עדיין פעיל - בכל זאת יש רעשים על האות (כ.קול מובנה... מה לעשות). הצלחתי מאוד בקלות לייצר קיצור דרך שמשתיק את המיקרופון או את הרמקולים/אוזניות בכללי באמצעות תוכנה שנקראת nircmd.exe, אבל לא הצלחתי להשתיק רק פלייבק מהמיקרופון - שכן זה תת פרמטר של התקן הרמקולים (כמו back, front, center/sub, line in front, line in back וכו'). למישהו יש רעיון לגבי איך לעשות את זה?
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
יש לי איזה בעיה עם הסוגריים לא הבנתי בדיוק טעות טיפשית import java.util.*; public class MyClass { static scanner reader= new scanner(system.in); public static void main() { int a,b,c,d; double avg; for (int i=1; i<20; i++) { System.out.println ("how many goals in game1"); a=reader.nextInt(); System.out.println ("how many goals in game2"); b=reader.nextInt(); System.out.println ("how many goals in game3"); c=reader.nextInt(); d=(a+b+c); avg=(d/3); System.out.println ("the number of player is and the avg is"+ i+avg); if ((a=0) // (b=0) // (c=0)) { System.out.println ("lo evkia"); } if (d>5) …
-
- 4 תגובות
- 905 צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לתרגיל הזה באלגוריתם מילולי, מותר לי להשתמש בפונקציות שקיימות על מחרוזת? יעני אני יכול לרשום באלגוריתם המילולי נניח אורך_מחרוזת (קיימת פונ' srtlen או משהו כזה.. )? תודה!
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום רב, אני בונה לפרוייקט גמר לבית הספר סנייק, וכמובן צריך להשתמש בחצי המקלדת, מצאתי את הקוד האסקי שלהם, ועשיתי תו שקולט קלט מהמקלדת ע"י getchar. הקודים משום מה אינם עובדים לי, עשיתי switch למשתנה ששומר בתוכו את קלט המקלדת, כשאר אני עושה לו 8,6,4,2 שאלו החצים בצד, הנחש עובד ואני מצליח לזוז, כאשר אני שם לו את הקוד האסקי של החצים הרגילים, זה לא עובד, מישהו יכול להגיד לי מדוע? מה אפשר לעשות? מה הקודים ,אולי מה שיש לי הם לא נכונים. תודה...
-
- 1 תגובה
- 905 צפיות
-
-
אני בןנה תוכנה ב#C שכוללת מסך כניסה LOGON, אני צריך ליצור קובץ LOG ושהנתונים ישמרו בקובץ XML כדי שיהיה מעקב אחרי יוזרים שנכנסים, אשמח לעזרה בנושא. בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אחרי שהוספתי עוד קובץ של players (סתם שם) כדי להשים שמה את ה CLASS קובץ אחד של CPP ואחד של H נוצרה בעיה שאין לי מושג איך לפתור אותה..אני עובד עם VISUAL STUDIO 2003 אני אצרף פה את כל הפרוייקט אם מישהו יוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד.. אם תוכלו חוץ מהעזרה לתת גם כמה עצות לשיפור הפרוייקט זה יעזור מאוד .. (אני עושה משחק כובש/סוגר שטחים) הקובץ נמצא פה http://www.f2h.co.il/866751 האתר הזה עושה קצת בעיות עם FF אז תנסו ישר עם IE טאב או אקספלורר.. תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום אני מנסה לכתוב קוד בVB בשביל אקסל, אני לא מכיר VB אני יודע רק C#. מה שאני צריך זה בעצם משהו כמו SWITCH שהבנתי שכותבים select case אני מתליח לעשות את זה, הענין הוא שאני רוצה לבחור כל CHAR מהCELL בפני עצמו. אני אתן דוגמא בC# for(int i=0;i<20;i++) { foreach(char c in cells(i,"A").text) { switch(c) { case bla bla bla bla } } } איך אני אמור לעשות את זה בVB? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום אני צריך איזה DLL, שנותן יכולת לתקשר עם COM Port. אני צריך שה-DLL הזה יהיה COM, ולא NET., מהסיבה שאני הולך לפנות אליו דרך שפת תכנות COM-ית. כל מה שאני צריך מה-DLL, זה יכולת לכתוב ולקרוא אל/מ COM Port. מישהו מכיר משהו כזה? תודה רבה card
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום, ניסיתי ליצור תוכנית שתחליף את הרקע של המחשב בתמונה שאני אבחר, אבל אני לא רוצה לקרוא לתמונה דרך התיקייה שלה, אלא דרך resource files. השאלה היא איך אני יכול להגיד בתוכנית שאני רוצה לקרוא לתמונה שנמצאת בresources זאת התוכנית שבניתי: #include <Shlobj.h> void main() { SystemParametersInfo(SPI_SETDESKWALLPAPER, 0,L"img2.jpg", SPIF_SENDCHANGE); } מאוד ארוכה ומורכבת אבל היא עדיין לא עובדת לצערי הקובץ img2.jpg נמצא על שולחן העבודה וכדי להוסיף אותו לresource files פשוט לחצתי על resource files כפתור ימיני וadd existing item תודה רבה לכל מי שיעזור!
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם JS וטופס אשמח אם מישהו יעזור לי: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255" /> <title>Untitled Document</title> </head> <body> <script language="javascript"> <!-- function loc(loca) { document.write("X"); var chr = split(loca); for (i=0;i<chr.length;i++) { if (chr[i]=="p" && chr[i+1] == "r") { chr[i] = "l"; chr[++i] = "2"; break; } } win…
-
- 11 תגובות
- 904 צפיות
-
-
היי אני גם SDL וגם בgraphics.h של TC .. יש לי שאלה ... אתה טקסט שיודפס על המסך אני יכול לקבוע איפה הוא יהיה .. האם אני יכול לקבוע גם את הקליטה ? יש פונקציית קליטה מיוחדת בgraphics.h כיאילו חוץ מscanf שזה בstdio ..? תודה רבה רבה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 904 צפיות
-
-
היי, אני רוצה למחוק את כל הקבצים בתיקייה מסוימת דרך ה Command Prompt. אני לא רוצה למחוק את התיקייה עצמה או את תיקיות המשנה שבתוכה אלא רק את הקבצים שבתיקייה. הקבצים הם מכמה סוגים (כולמר מספר סיומות)
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אני משתמש בקוד הזה : http://www.codeproject.com/KB/IP/JabberClient.aspx?msg=2887722 כדי להתחבר ל CHAT של פייסבוק בעזרת C# כשאני מבקש את רשימת אנשים הקשר המחוברים אני מקבל מספרים במקום שם נורמלי. מישהו יודע למה זה ואיך אני יכול לקבל את השם הנורמלי?
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-


