עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום. אני משתמש במחלקה של php_mailer ואני רוצה שהוא ינסה קודם להשתמש בפונקצית mail() רגילה ואם אי אפשר אז שישלח דרך gmail. איך אני בודק אם יש שרת smtp דרך קוד בPHP ואם אפשר להשתמש בפונקציה? (אני מעדיף שזה יהיה דרך סקריפט למקרה שאני אחליף שרתים בעתיד- אז בבקשה לא להציע לבדוק עם השרת)

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  2. אני מפתח תוכנה שיש בה המון פונקציות והמון פרוייקטים קטנים, באחד הפרוייקטים הייתי צריך לעשות שינוי רב כדי לשפר אותו אז יצרתי פרוייקט חדש בשם שונה והתחלתי לעשות את השינויים ובו והגעתי למצב שיש לי באלגן ושיש לי המון פונקציות שלא מנוצלות כבר בפרוייקט הקודם וחלק מנוצלות על ידי פרוייקטים אחרים. רציתי לדעת אם יש כלי כלשהו, או תוכנה צד שלישית שיכולה לעשות לי סדר בתוכנה ולתת לי רשימה של פונקציות שאף פרוייקט לא עושה בו שימוש כך שיהיה לי יותר נוח למחוק אותם ולעשות סדר בין הפרוייקט הישן לחדש. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 914 צפיות
  3. Started by Buffer,

    היי, יש לי פרויקט בשפת C שיש בו את הקבצים הבאים: Board.c Board.h PlayBoard.c ErrorHandle.h ErrorHandle.o אני מנסה להריץ את זה ב-CodeBlock ואני מקבל את השגיאה הבאה: Switching to target: default Linking console executable: C:\Documents and Settings\Administrator.OR-CD0400C56A44\My Documents\אוני\C\Ex3\q4\q4.exe mingw32-g++.exe: .objs\ErrorHandle.o: No such file or directory ניסית להשים את הקובץ ErrorHandle.o בתוך התקיה .obj אבל אז הוא נותן לי את השגיאות הבאות: /cs/course/current/labc/StuffMat/ex3/ErrorHandle.c:8: undefined reference to `stderr' /cs/course/current/labc/StuffMat/ex3/ErrorHandle.c:8: undefined reference to `fwrite' /cs/course/current/labc/StuffMat/ex3/ErrorH…

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  4. בס"ד קודם כל שלום לכולם, פעם ראשונה בפורום, ובאתי מצויידת עם שאלה: יש דרך לזמן קובץ ג'אווה מקובץ ג'אווה אחר? אני לא מתכוונת לפנייה ישירה לקובץ, כמו זימון פונקציה מקובץ אחר או שימוש במבנה נתונים שיצרתי. אני מתכוונת לדוגמא: אם אני רוצה שהתוכנית תקלוט שם של קובץ ושם פונקציה בתור מחרוזת, ואת המחרוזת אני אוכל להזין בתוכנית בתור פקודה. כמו למשל הפונקציה שקיימת בג'אווה שפותחת קבצי טקסט. יש נגיד פונקציה כזו שפותחת קבצי ג'אווה ויכולה להפעיל אותם? אני מצרפת קובץ וורד עם דוגמא תודה לעונים

  5. Started by Friend,

    היי, משימה: כתוב תוכנית שבודקת אם המספר הדו ספרתי מקיים את התנאים הבאים: ספרת העשרות זוגית ספרת האחדות גדולה מספרת העשרות. כתבתי תוכנית שהIf שלה הוא כזה: If (a<100)&&(a>=10)&&(a%10>a)&&(a/10)/2 זה בסדר?

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  6. Started by dor_g,

    שלום. ברשותי שרת VPS אך ללא דיירקט אדמין. אני מקים את האתר שלי ישירות דרך APACHE קבצי האתר נמצאים על תיקייה נפרדת http://12.34.56.78/site אני יכול לעשות הפניית דומיין אבל אז מה שייקרה זה שברגע שאני אכתוב www.mysite.com זה יופנה ל http://12.34.56.78 ובשורת הכתובות ייראו שזה קופץ ל 12.34.56.78 מה שיוצר אי-אסטתיות. אני יודע שב GODADDY או אפילו בשירות הדומיין החינמי TK ניתן "לנעול" את הכתובת וכל דף שנפתח הכתובת המוצגת היא אותה כתובת. אשמח לדעת איך אני מקשר דומיין ל apache

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  7. Started by evy,

    אהלן ,צריך קצת את עזרתכם,קצת הסתבכתי. נתון לי קובץ שבו יש שמות מוצרים וליד כל מוצר יש מחיר מסויים של המוצר דוגמא: a220 ac450 we420 aa450 vv025 ודרוש ליצור שני קבצים אחד של מחירים יחודיים שלא חוזרים על עצמם והשני מחירים החוזרים על עצמם. הקבצים מסודרים בסדר עולה ממחיר נמוך לגבוה. תודה לכל מי שעוזר.

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  8. אפשר לעשות את זה ב-C? אני פשוט לא יודע לעבוד עם קבצים.. נגיד דוגמא: יש לי טקסט כזה: ואחרי התוכנה הקטנה.. הטקסט יראה ככה: שיניתי ',' ל-'!'

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  9. Started by omer1595,

    ניסיתי לקלוט מתוך editbox משתנה מסוג Int בעזרת הפונקציה: GetDlgItemInt אבל משום מה הקליטה נכשלת לי כל פעם! int h,w; BOOL flag1; xStart = GetDlgItemInt(hwnd,17,&flag1,false); if(flag1==NULL) MessageBox(hwnd,NULL,NULL,NULL); yStart = GetDlgItemInt(hwnd,18,NULL,false); h = GetDlgItemInt(hwnd,19,NULL,false); w = GetDlgItemInt(hwnd,20,NULL,false); כל פעם קופץ לי הMessageBox שאומר שהקליטה נכשלה, ובנוסף הערכים שמקבלים המשתנים שווים ל0. יש למישהו רעיון איך ניתן לתקן את זה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  10. אהלן, אני רוצה לבנות אתר עם מערכת תוכן מוכנה, שאני יוכל לערוך בקלות את התוכן שלי.. אך בנוסף אני צריך שהמערכת תהיה נוחה לשינוי הממשק שלה.. אני מעוניין ליצור אתר דינמאי עם תפריטים נגללים, חיפוש תוך כדי הקלדה וכ'ו, איזה מן המערכות החינמיות שיש בשוק יכולות להיות הכי מתאימות לשינוי כזה?

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  11. התחלתי ללמוד אסמבלר וכעת אנחנו כותבים בעזרת כלי ה DEBUG ש"אמור" להיות מובנה בכל מערכת הפעלה {cmd -> debug} יש לי WINDOWS 7 ULTIMATE 64 BIT ולהפתעתי מיקרוסופט החליטו שלא לכלול את הכלי הקטן הזה. בנוסף - זוג הקבצים ASM.EXE LINK.EXE שבעיקרון עובדים ב 16 ביט אינם עובדים ב 64 ביט (בעיית תאימות) ניסיתי כמה פתרונות שכנראה לא צלחו (להתקין את SDK / WDK גם powershell אשר מותקן אצלי לא מריץ את DEBUG ולא את שני הקבצים האחרים) האם למישהו יש איזה כיוון לפיתרון לבעיותיי? יש לציין שעל מערכת 32 ביט עובדים כל הכלים כולל DEBUG כמובן שאני מחפש פתרון שלא ידרוש ממני להסיר את המערכת הפעלה ולהתקין 32 ביט במקום - ושיהיה יותר יעיל מלהריץ על VPC מערכת הפעלה 32 ביט. תודה רבה לכל העוז…

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  12. היי. הכנתי מערכת קטנה שבה אני יכול לעדכן בין היתר דברים. במסד יש לי 3 עמודות - title, page, id כאשר id זה מספור אוטומטי. הכנתי עמוד עריכה: <% IdNo = CLng(Request.QueryString("ID")) sq="select * from table_pages where id=" & IdNo set con=server.createobject("adodb.connection") con.open "DSN=db_pages" set r=con.execute(sq) %> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </head> <form action="update.asp" method="post"> כותרת <input type="text" name="title" value="<%=r.fields("title")%>"><br> תוכן <textarea name="page"><%=r.fields("page")%></textarea> <…

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  13. Started by kisin,

    אני שולף נתונים ממסד נתונים באמצעות שאילתת SQL כשאת התוצאות אני מנסה למיין (ORDER BY) לפי הא-ב. העניין הוא שבעמודה שלפיה אני מנסה למיין יש גם עברית וגם, לפעמים, גרשיים ואז קורה שהשורות הראשונות שאני מקבל במיון הן שורות כמו: 'בן-חיים סרג, 'פרידמן משה פרופ, ... ורק אחרי כל השורות שמכילות: גרש, גרשיים, סוגריים. אני מקבל את התוצאות ממוינות לפי הא-ב. האם יש אפשרות איך שהוא לגרום לSQL להתעלם מכל הסימנים הללו בעת מיון?

  14. שלום אני רוצה לבנות אתר שמקבל תמונה ממשתמש, מציג אותה על המסך, והמשתמש מסמן מלבן על התמונה. את התמונה והסימון של המלבן (המלבן למשל יכול להיות מיוצג ע"י 2 נק' על התמונה) אני מעביר לתכנית שרצה על השרת. בניתי טופס להעלאת תמונה לפי האתר הזה http://tech.hawkfield.be/archives/000009.html והתמונה עולה לשרת לתיקייה מסויימת שקבעתי. עכשיו אני מחפש איך לבנות UI שיתן למשתמש לצייר מלבן על התמונה ולא מצאתי כ"כ... אין לי ניסיון כמעט בPHP אבל אמרו לי שמאוד קל לבנות אתרים כאלה בPHP. למישהו יש רעיון או קישור שמסביר כאלה דברים? תודה ויום טוב

    • 4 תגובות
    • 913 צפיות
  15. הי שלום לכולם, רציתי לדעת אם מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני עושה את זה? אני מניח שאני צריך איזה שילוב של Jquery & php אבל איך? אני גם לא ממש יודע מה לחפש בגוגל כדי למצוא את התשובה. =\ המון תודה

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  16. אני צריך דוגמה לקוד הכי בסיסי! של בסיס נתונים המשתמש בקוב. MDB ב VB. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  17. Started by oded900,

    מה השימוש של json_encode ו- json_decode ומה ההבדל בין הפקודות האלה לפקודות serialize ו- unserialize תודה

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  18. שלום. לאחר קורס קל ושטחי על עולם המחשב, ארצה לדעת יותר על נושא המתג החשמלי שבמעבד (ועקרון ה On, Off החשמלי). מה בדיוק קורה שם, ואיך? אשמח לקבל לינק, או הפנייה לספר, לסרט, או כל דבר אחר. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  19. Started by aviv8,

    שלום, יש לי שרת VPS. במקום שקניתי ממנו את הדומיין לא ניתן להכניס רשומת A אלה רק אפשרות להזין שרתי DNS, כלומר להכניס שם את השרתי NSים. איך אני עושה שהשרת שלי יהיה גם שרת DNS כך שאני יוכל להכניס את הדומיין שלי לשם, כמו למשל: ns1.mydomain.co.il ns2.mydomain.co.il מה צריך להתקין ומה צריך להגדיר? הבנתי שצריך להתקין named / bind אבל צריך גם לדעת לקנפג' את זה. אין לי DA ואין שום פאנל ניהול בשרת, לכן אני צריך לבצע את זה ידנית. מישהו יכול לעזור? בנתיים אני משתמש בשירות של האתר http://freedns.afraid.org/ אבל זה טיפשי להגיד ללקוחות שלך להגדיר דברים דרך שם ושאין שרת DNS כמו בכל חברה.

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  20. אורח
    Started by אורח,

    הייי...אז ככה בקרוב אני מתחיל ללמוד בביצפר C ואחר כך C++ אני אשמח אם מישהו פה יתן לי תוכנה שתעשה בשבילי הכל..תוכנה לכתיבת הקוד,דיבאג וכמובן הידור של הקוד והרצה.. יש לי את Microsoft Visual Studio .NET 2003 ואין לי שמץ של מושג מה לעשות ?!?!מסובכת בצורה רצינית אני רוצה תוכנה נוחה ושיהיה קל לעבוד איתה..אין לי שום בעיה של משאבים.. תודה רבה לעוזרים..

    • 7 תגובות
    • 913 צפיות
  21. Started by vourt,

    היי, צריך פיתרון לכתיבת מידע לתוך oracle db מתוך excel. מישהו מכיר איך אפשר לעדכן טבלאות דטאבייס במידע שקיים בתוך עמודות של האקסל? תודה!

    • 5 תגובות
    • 912 צפיות
  22. Started by nahoom,

    הי אני לומד ++C ואני כתבתי תוכנה אבל יש לי בעיה קטנה זה מה שהתוכנה עושה (זה תירגול): יש X ו-Y אם X גדול מX, Y ניצח אם Y גדול Y, X ניצח אם תיקו שואל שאלה אם באמת תיקו אז אומר OK אם לא באמת תיקו עונה בהתאם לכתוב קיצר הבעיה: כשאני עושה תיקו נגיד 5 ו-5 אז השורה: Y WON יורדת ונכתבת אם השאלה cant be in real score ויש אותה בעיה למטה מישהו יכול להסביר לי איך אני מוחק את המילה Y WON משורת התיקו הינה הקוד: #include <iostream.h> int main() { int x,y; cout<<"x score:"; cin>>x; cout<<"y score:"; cin>>y; { if(x>y) cout<<"x won"; else cout<<"y won"; } { if(x==y) cout<<"cant be in real sco…

    • 3 תגובות
    • 912 צפיות
  23. Started by fakeme,

    שלום, אני מחפש כלי חינמי שיסתיר את הקוד שלי, ושלא יאפשר קריאה שלו בעזרת Reflector או כלים דומים. יש כזאת חיה?

    • 3 תגובות
    • 912 צפיות
  24. Started by shaiga,

    היי, כתבתי את הפלאש (AS3) הזה כי אני צריך בשביל העבודות שלי ולא מצאתי קומפוננטת גראפים ראויה שתומכת בעברית ולא עולה אלפי שקלים. אשמח גם לרעיונות לשיפור. קראתי לזה multiChart: http://chart.sqlcode.org

    • 2 תגובות
    • 912 צפיות
  25. היי אני רוצה לדעת איך שמים את קוד ההצבעה בתחרות אתרים מסויימת בתוך הפורום שלך...עזרה דחוף

    • 0 תגובות
    • 912 צפיות

דיונים חדשים בפורומים