תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
איך אני טוען תמונה לתוך BITMAP ועוד שאלה איך אפשר ליקרא פיקסלים מתוך התמונה ולהחניסם למשתנה INT בגודל של 16 סיביות
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
-
שלום לכולם מישוה יודע איך בונים ספר אורחים לאתר? ומה הקוד ? תודה מראש שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
אני כבר די מנוסה בתכנות-אני יודע java C# c וכ"ו. אני גם יודע assembley. עכשיו,אני התחלתי ללמוד ריברסינג ואני מחפש מאיפה להתקדם הלאה באבטחת מידע. הצפנה? וירוסים?. אני מחפש מדריכים/ספרים. אשמח אם למשהו יש המלצות.
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
תשמעו הכנתי תוכנה ב-VISUAL BASIC 6 שיוצרת קובץ DLL מסוים... עכשיו אני רוצה שברגע שיוצאים מהתוכנה או כ-10 דקות לאחר הפעלתה היא תשלח לי לאימייל את הקובץ DLL... האם יש אפשרות כזאת ב-VB6? אם כן אז תעזרו לי...
-
- 7 תגובות
- 919 צפיות
-
-
התרגיל הוא כזה לצייר מין דגל כזה באופן הבא. ***** **** *** ** * * ** *** **** ***** וגם הפוך כלומר להתחיל מכוכבית אחד ולעצור בN הבעייה שלי שאני לא יודע איך להפוך את התנאי עצירה הנה מה שעשיתי עבור הדגל הראשון void flag(int n) { int i; if (n<1) return; for (i=0; i<n; i++) { putchar('*'); putchar(' '); ] putchar(‘\n’); flag(n-1); for (i=0; i<n; i++) { putchar('*'); putchar(' '); } putchar(‘\n’); } }
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני חייב דרייבר אשר דרכו אני יכול לראות פריימים של צילום בתוכנת וויזואל בייסיק
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום, לאחר בערך שנתיים שלא נגעתי כמעט בכל מה שקשור לתיכנות, חשבתי אולי לנסות ולחזור לכל הנושא. לפני שלקחתי את ההפסקה, הייתי מתכנת בVB.NET ובPHP... עכשיו קיימת פה בעיה .. VB.NET היתה הרבה יותר נוחה ומסודרת וכו', אבל הבעיה היא שסרבר SQL לדוגמא הוא לא ממש חינמי, ולמצוא שרתי איחסון תומכי ASP.NET + SQL זאת קצת בעיה בוא נגיד (אני מדבר על להעלות את האתר ככה שיפעל ONLINE ועוד אנשים יוכלו להכנס אליו). מצד שני יש את PHP - כשלPHP יש הרבה יותר שרתי איחסון כך שפה אין בעיה הבעיה היא שPHP בנויה אחרת מVB והיא פחות מסודרת מבחינת המבנה שלה וזה מה שאני לא אוהב בה. עוד משהו, אם מישהו יפתור לי את הבעיה עם ה-VB.NE ויתן לי פתרונות אחרים, שאלה אחרת עולה- מה עדיף? VB או C# לתיכנות בסביבת …
-
- 8 תגובות
- 919 צפיות
-
-
זה הקוד http://dl.dropbox.com/u/24303191/file1.txt אני מקבל תווים וקואורדינטות שבהם אני אמור לשים את התווים בקובץ. יצרתי קובץ "ריק" עם רווחים בהתאם למספר השורות והעמודות של הקובץ נסיתי להשתמש בfseek (בפונקציה הראשונה בקוד) בשביל להדפיס את התווים בקובץ, הבעיה שזה מדפיס לי את כל התווים בשורה הראשונה ולא ברור לי למה...HELP!! תודה
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי הליך כזה: void delstr(char *pstr,int delnum) { char *tmpstr; ... free(pstr); pstr=tmpstr; } ההליך delstr מקבל מצביע לתו ושלם. לא משנה עכשיו מה זה עושה בפנים, מה שבפנים עובד חלק. אז אני משחרר את הזיכרון שאליו מופנה הפוינטר שקיבלנו בתחילת ההליך. אז בסוף אני רוצה שהפוינטר שקיבלנו בהליך יקבל את הכתובת שאליו מצביע הפוינטר שיצרנו במהלך ההליך (ועשיתי איתו שם כל מיני דברים) אבל מה, למשהו זה לא מקבל את זה. הפוינטר pstr לא מתנהג אחרי זה בתוכנית כאילו הוא קיבל את הכתובת של התא אליו מפנה TMPSTR. (במהלך main יש delstr(pstr,2); יש לציין שאם אני מנסה לעבוד עם PSTR בתוך ההליך ולא בMAIN, אז הוא עובד אחרי ההשמה כאילו היא באמת בוצעה... מה קורה פה? :s05:
-
- 7 תגובות
- 919 צפיות
-
-
היי.. יש לי אתר עם אלפי צפיות ביום, ואני מחפש כיצד אוכל להרוויח כסף מהצפיות האלה ? לדוגמא GOOGLE ADS אבל הוא לא נתמך באתר שלי.. יש אופציה אחרת עם אותו רעיון ? ממש תודה למי שיוכל לעזור לי, תומר.
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקלוט תאריך מהמשתמש ע"י הקפצת חלון טקסט (InputBox), אך התצורה של התאריך הוא לפי שיטה אמריקאית, כלומר החודש בא לפני היום, לדוגמא: 1/19/2001. איך אני משנה את תצורת התאריך ב InputBox שיתאים לשיטה האירופאית? תודה
-
- 1 תגובה
- 918 צפיות
-
-
היי שלום אני מנסה לעשות קובץ bat פשוט מאוד שיעשה לי את כול הקבצים בתקיה שמסתיימים בסיומת txt שיכתוב להם בהתחלה $ מה הכוונה נגיד eli.txt שיהיה eli.txt$ שרק יוסיף את הסימן דולר להתחלה הצלחתי לעשות אבל הוא מוריד לי את האות הראשונה של הקובץ ומחליף אותה בדולר וזה לא טוב אני צריך שכול האותיות ישארו ורק הדולר יכנס זה הפקודה שאני רשמתי rename *.txt $*.txt תודה לכולם
-
- 5 תגובות
- 918 צפיות
-
-
איך מוצאים את הID האחרון שנוצר אוטומטית ע"י המערכת בטבלה כלשהיא... אני עובד עם Microsoft Visual C# 2005 asp.net תודה.
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
struct data1 { int size ; char *Data1 ; char Data2[1000] ; }; int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[]) { data1 mydata ; mydata.Data1 = (char *) malloc(100*sizeof(char)); printf("size of data is %d",sizeof(mydata)); int stam=getchar() ; return 0; } הגודל שאני יקבל זה 1008 כאשר אני יריץ את הקוד האם יש דרך להגיר שגם הפוינטר הראשון DATA1 יכניס גם בגודל של ה STRUCT או שזה חייב להיות סטטי .
-
- 5 תגובות
- 918 צפיות
-
-
כתבתי פונקציה.. ואחרי שאני עושה קומפילציה הוא אומר שמשהו לא טובה במשפט הבא: (q+J) = *(p+i) הפונקציה: void Hipoh(int *a) { int b[N]; int *p, *q; int i, J; q=b; p=a; for(i=(N-1),J=0; i>=0; i--, J++) { (q+J) = *(p+i); } Print_a(&(*b)); } מה הבעיה? =\
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
בוקר טוב וגשום, אני רוצה להקים אתר מכירות מאובטח היטב ,אני צריך לדעת א. על מי אתם ממליצים שהוא הכי טוב והכי מקצועי ב. כמה יכול לעלות אתר כזה מאובטח ברמה גבוהה,העומד בתקני סליקה, כולל בדיקות הרצויות תודה
-
- 0 תגובות
- 918 צפיות
-
-
-
שלום לכולם!!! אני צריך עזרה... הכנתי באנר בפלאש שיש לו כפתור שקוף וזה..... אני רוצה לשים אותו בדף אינטרנט שכשילחצו עליו הוא ישמש לי קישור לדף אחר.... את הבאנר שמרתי כקובץ SWF ואני צריך את הפקודה ב ASP או ב HTML תודה לכל העוזרים!!!
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי SQL Server 2005 Express Ediion. בשביל לבנות את הטבלאות של ה- DB אני משתמש ב- SQL Server Management Studio Express. יש לי בעיה קטנה. אני רוצה לבנות טבלה שהמפתח הראשי שלה הוא מסוג text, וזה לא נותן לי את האפשרות להגדיר עמודה מסוג כזה כמפתח ראשי. ב- Access, לעומת זאת, אפשר לעשות את זה. למה ב- SQL Server זה לא נותן לי?
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
היי אני מנסה לכתוב דרייבר לתקשורת בRS232 בשפת C יש למישהו דוגמאות מוכנות? הצעות?
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי קוד שעושה משהו מסויים ומשתמש ב-delay בין פעולה לפעולה, עכשיו מה שקורה ז זה אמור להיות מאוד מאוד מדוייק ה- delay ובגלל כל מיני שורות קוד באמצע הזמן מתארך לי למשל אם הכל צריך לרוץ 50 דק' אז זה יוצא עוד איזה דקה או שתיים שזה קריטי לי, מה שעשיתי זה לשים datetime מסויים איפשהו בקוד ועוד אחד ממש לפני ה- delay ואז הוריד מהזמן של ה- delay את הזמן בין 2 ה- datetime וככה הקוד ירוץ לי באופן יותר מדוייק אז אחרי 2 ה- datetime ששמתי יש לי את השורת קוד הבאה: double dif = d2.Subtract(d1).TotalMilliseconds; כאשר D1 ו-D2 הם ה-DateTime אבל ההבדל יוצא לי כל הזמן 0 ואני לא מבין למה.
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי ספר לימוד מחבר (ויזואל בייסיק 6 ) אך חסר לו הדיסק. יש דרך להוריד בדרך חוקית מהדר שאני יוכל לעבוד איתו? תודה!
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
???איך את התוכנית הזאת אני מעביר לשימוש במשתנים מסוג LongInteger ואיך אני פותר את הבעיות במספרים הגדולים? program find; {$N+} uses wincrt; var d,m,n:double; begin n:=1; while(n<=maxlongint)do begin d:=((n*(n+1))/2); m:=sqrt(d); if round(m)=m then writeln(n:2:0,' ',m:2:0); n:=n+1; end; end. 1 1 6 8 35 49 204 288 1189 1681 6930 9800 40391 57121 ====המספרים הגדולים איליהם אני לא מצליח להגיע=== 7997214 11309768 46611179 65918161 271669860 384199200 1583407981 2239277041 9228778026 13051463048 53789260175 76069501249 ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי דף שממנו יש קישורים לסרטוני וידאו. ואני רוצה שכל סרטון יפתח בחלון חדש, אבל אני רוצה שהוא יהיה בדיוק בגדול של הסרטון. ניסיתי עם javascript ופונקציית ה resizeto, אבל זה משנה את הגודל של כל החלון (ביחד עם הטולבארים והכל). אפשרות שחשבתי עליה היא להעלים את הטולבארים ואז לשנות את הגודל של החלון. אבל לא מצאתי איך אני מעלים את הטולבארים בחלון שכבר פתוח. *המידות של הסרטון קבועות וידועות לי. יש אפשרות אחרת בJS או בPHP לעשות את זה?
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-


