תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
Linking... LINK : fatal error LNK1168: cannot open Debug/ex_3.exe for writing Error executing link.exe. יש לכם אולי מושג למה לעזאזל למה הלינקינג לא מצליח ,,חוץ מהקטע שהוא לא מצליח לפתוח את הקובץ אני לא מצליח למצא סיבה.ויש אולי דרך לעשות לינקינג בצורה ידנית? זה בvusual studio C++
-
- 4 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום רב, אני זקוק לעזרה בנוגע לבעיה כללית שבה ניתקלתי עם המערך בקוד הבא: <?php error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE); $filename="processes.txt"; //Read File $handle=fopen($filename,'r'); $index = 0; $LineArray = array(); //Create An Array That Holds All Of The Lines if (is_readable($filename)) {//reads Lines To An Array: while(!feof($handle)){ $CurrentLine = fgets($handle); $LineArray[$index] = $CurrentLine; $index = $index + 1; }} fclose($handle); $index -= 3; while($index>=0){ //Display The File Back To The HTML $display .= '<li class="menu"> <a href="" onclick="Msg('.$index.');"> <img alt="Description" src="thumbs/other.png" /> …
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי זימון מחיל המודיעין לפרויקט גמא אני מתלבט עכשיו אם ללמוד עוד שפת תכנות כמו PHP , כדי שיגביר את הסיכוים שלי להתקבל לגמא אני יודע עכשיו אסמבלר ופסקל. איך אני יכול ללמוד PHP ומה הכוונה כשאומרים שבונים איתו אתרים? זה לא שפת תכנות בפני עצמה?
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
תוסף ONE TAB מיועד לחסוך בזכרון המחשב בריבוי חלונות בדפדפן. האם אפשר לשלב תוסף כזה בתכנה פרטית שבה יש אפשרות לפתיחה של חלונות רבים ששותים מזכרון המחשב?
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
- 1 follower
-
-
פונקציה בJavaScript או קטע קוד שיוריד את העמוד לתחתית בעת טעינתו. תודה לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום חברים. אני הולך להעלות אתר בחודש הקרוב ומחפש חברה טובה עדיף שיהיו לה שרתים באירופה. כמובן שתיהיה אמינה ותומכת .NET 4.5 ו SQL SERVER 2012 ד\אשמח לשמוע על המלצות.
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
אתר שבניתי, כרגע אין בו כלום(וגם לא מתכוון להיות בו). רק העיצוב לא שלי, מה אני יעשה, אני לא יודע לעצב. www28.brinkster.com/ghosthunter00/ מה דעתכם עליו(אנא הציעו הצעות כי אני מתכוון לשפר אותו)?
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
תראו, בפינת ההורדות שלכם אתם משתמשים במערכת מוכנה (לא משנה איזה). הכנסתם אותה בתוך האתר, בפעולת include אני חושב, אבל כאשר נכנסים למקום מסויים בתוך המערכת נשארים עדיים באתר. לעומת זאת, אם אני מנסה לעשות את זה ולוחץ על קישור מסויים בתוך המערכת, הוא נפתח לי ואני רואה רק את המערכת, בלי כ מה שהיה מסביב. למישהו יש מושג איך אני עושה את זה?
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
איך אני ממין נתונים במיון בסיס (RADIX) ? מה העיקרון מאחורי מיון זה ? מה התחביר של מיון זה ?
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי אני חדשה פה אז אני מקווה שהכל בסדר עם מה שאני כותבת... אני אמורה להגיש פרויקט לבגרות בעוד יומיים ואני פשוט לא יודעת מספיק ASP... אז ככה-איך אני אמורה לאשר או לא כניסת מנהל? הבנתי שצריך לכתוב בטבלת אקסס את המנהל ואת הסיסמה ואח"כ לעבור בלולאת for each על כל איברי הטבלה ולהשוות הבעיה היא שאני לא מבינה היכן מתבטאת בקשת המשתמש כלומר בלולאת each for-היכן מכניסים לו מה ה-item? [איך בעצם מתבצעת בדיקה האם שם המשתמש והסיסמה קיימים במאגר הנתונים?] תודה רבה מאוד --- עריכה מצאתי את זה: select * fromtclub where 1=0 האם זה איכשהו יכול לעזור? ובכלל- האם אפשר לכתוב במקום התנאי 1=0 -name=איבר בשדה [בעמודה]? איך כותבים את זה?
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי הסיפור הוא כזה, יש לי חבר שהוא אפיין איזה אפליקצית אינטרנט שהיא מעין פטנט (לא רשום בשום מקום) שלו, ואני כרגע מתכנת אותה, הסיכום היה בהתחלה שאני אתכנת ובתמורה אקבל חצי מהרווחים של המערכת כשהיא תרוויח כסף כתוצאה מפרסומות שיהיו בה אני כרגע בתהליך של הסדרת חוזה על העיניין הזה המערכת בעיקרון מקימה אתר בכמה קליקים ומאפשרת הכנסת פרסומות אליה מתוכניות AFFILIATES שאני והוא נרשמים אליה (כדוגמאת ADSENSE) השאלה שאני והוא לא מצליחים לפתור , מה קורה במידה והשותפות נסגרת ולא רוצים להמשיך לעבוד יחד, מה קורה עם הקוד? האם נהוג לתת את הקוד מקור ? כי הרי זה הרעיון , הפטנט הוא שלו והאפיון של המערכת והחשיבה מאחורי זה של איך זה יראה ויפעל זה שלו! בפועל חוץ מלתת לי את האפיון ולהנחות אותי א…
-
- 5 תגובות
- 927 צפיות
-
-
יצרתי קובץ Properties ואני מעוניין למחוק אותו - לצערי אני לא מצליח הקובץ נמצא בכתובת: workspace\Proj\Data\2011 ניסיתי את הפקודה File f=new File("Data\2011\year.properties"); f.delete(); לא עובד. ניסיתי גם לכתוב את הBackslash בעזרת File.Seperator ועדין לא עובד. הקוד עובר קומפילציה פשוט הפעולה לא מתבצעת. אני מניח שלא ככה מוחקים קובץ Properties אבל אני כבר יום שלם חופר בגוגל ולא מצאתי תשובה. \: תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום לכולם יש את המחלקה הבאה import java.sql.ResultSet; import java.sql.SQLException; import java.util.Hashtable; import java.util.Map; public class card { public int cardid; public static int numberOfCards=0; public String input; public String output; public String blinds; static Map cards=new Hashtable(); sql db; card(int cardid) { numberOfCards++; this.cardid=cardid; System.out.println("card"+cardid+"created"); db=new sql(); ResultSet rs=this.db.selectQuery("select * from status where cardid='"+cardid+"'"); try { rs.next(); this.input=rs.getString("input"); this.output=rs.getString("output"); this.blinds=rs.g…
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום לכל התותחים פה, יש לי 2 שאלות שאני כבר שובר את הראש עלייהם מעל לשבוע אשמח לתשובה . 1. אני מנסה לתפוס את מקשי המקלדת לפני שהם מודפסים למסך. אני משתמש בHOOKING כדי לתפוס את המקש שנלחץ אבל הבעייה היא שהוא מופיע עדיין. מה שאני רוצה לעשות זה לקבל את המקש שנלחץ - לבצע פעולות משלי אבל בלי שנקרה אח"כ את מה שנלחץ על המסך. 2. בעזרת SENDINPUT אני מנסה להכניס תו לתור של מערכת ההפעלה. אני רואה את התווים נלחצים אבל משהו שם לא מסתדר לי טוב, כרגע אני שם את התווים ב wVK וזה לא ממש נראה לי טוב, כי אני רואה שנכתבים לי רק מספרים ... מה אני עושה לא נכון ? איך בדיוק משתמשים בפקודה הזו כדי להזין תווים? אשמח לדוגמא ברורה. תודה לכל עזור ועונה.
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
מישהו יודע האם וכיצד ניתן לקבוע רקע שקוף ל-PICTUR BOX ב-VB ?
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני חיפשתי להוריד ADX COM Add-In ולא מצאתי. האם משהוא מכיר את זה, האם יש למשהוא את ההתקנה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום חברי, בשיעורי הבית האחרונים שקיבלתי אני צריך להסביר מה זאת תופעת GIBBS. אני יודע מה זה בגדול(תופעה ש"מעגלת" קצוות מחודדים של פונ), אך לא יודע איך להסביר את זה לעומק. אודה לכם אם תעזרו לי. תודה רבה, אופיר תדמור. נ.ב. שמתי בפורום הזה מכיוון ששיעורי הבית היו כהכנה למעבדת MATLAB.
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לעבוד עם התוכנה BORLAND C בוויסטה. אני מצליח להריץ, אבל לא לFULL SCREEN וזה משגע אותי. מה גם שאני חייב להשתמש גם ככה בdosbox כדי להריץ את תוכנית הEXE (אני מכין פרוייקט גמר במחשבים) למישהו יש הצעה?
-
- 5 תגובות
- 926 צפיות
-
-
בקשר לאקסס , אני מחפש משהו בסגנון של לייק שבודקת רק לגבי סטרינגים אם קיימת מחרוזת במחרוזת אחרת, אני מחפש משהו לאינטג'ר, רציתי לדעת אם קיימת כזו אפשרות? בקשר לעיצוב, אני רוצה לעשות מצב שברגע שאני אלחץ על לחצן, יופיעו לחצנים וברגע שהם יופיעו, הדאטא גריד יירד לי בכמה שורות למטה, הכוונה שינוי פויזשן בזמן הופעה של דברים אחרים.. יש אפשרות כזו?
-
- 7 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות לעצמי מקרו כפתור באקסל שיוסף לי כבצים כאייקון וישנה להם את השם לשם של הקובץ (במקוץ לכל הPATH) בנתיים יש לי את הקוד הזה Sub IsrtFile() Dim FileToOpen Dim holdvar FileToOpen = Application _ .GetOpenFilename("Package (*.*), *.*") If FileToOpen <> False Then holdvar = FileToOpen While InStr(holdvar, "\") > 0 holdvar = Right(holdvar, Len(holdvar) - InStr(holdvar, "\")) Wend ActiveSheet.OLEObjects.Add(Filename:=FileToOpen, Link:=False, _ DisplayAsIcon:=True, IconFileName:="packager.exe", IconIndex:=0, _ IconLabel:=holdvar).Select End If End Sub הקוד פועל טוב עבור קבצים יחידים אבל אני רוצה לשפר אותו ואני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי …
-
- 0 תגובות
- 926 צפיות
-
-
הבנתי שאי אפשר לקרוא לפונקציה של PHP מתוך MYSQL.. אז איך כן ניתן לעשות כזה דבר ? ניסיתי באמצעות הפונקציה EVAL ללא כל הצלחה.....
-
- 9 תגובות
- 926 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות פונקציה שתקבל מספרים למערך וכאשר היא תקבל את הערך 1- היא תצא, זה בשפת C ועד עכשיו כתבתי את זה void get_array(int a[]) { int i=0, q; while (q!=-1) { scanf("%d",a); q=a; i++; } exit(0); } שמשום מה לא יוצא כשאני מקיש -1 כול עזרה תתקבל בברכה....
-
- 5 תגובות
- 926 צפיות
-
-
אני צריך תוכנית שמעבירה bmp to ascii, כלומר תמונה לייצוג התמונה באותיות או מספרים בקובץ טקסט. מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את זה, מהאינטרנט? המעבר צריך להיות לקובץ טקסט, ולא לhtml.
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
התקנתי עכשיו sql-server, ולא הצלחתי להפעיל את השרת. כשאני מפעיל את ה SQL Server Service Manager, בוחר ב- SQL Server ולוחץ על Start הוא אומר לי "השירות לא הופעל עקב כשל בכניסה" שגיאה 1069. מישהו יודע איך לפתור את הבעיה? תודה רבה. עריכה: קפצתי מוקדם מידי. פתרתי את זה ע"י שינוי מי שנכנס לשירות ב"ניהול" שתחת המחשב שלי. תודה רבה לעצמי!
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-
-
איך עושים בה compile או run ....?????????????????????? http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=6105
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
-


