תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אהלן, אני אמנם למדתי לפני מספר שנים אך שכחתי לגמריי. יש בידי עיצוב של אתר אינטרנט מסוים כאשר אני רוצה לשלב מסד נתונים של ACESS , כאשר המטרה היא שהמתמשים יוכלו להזין נתונים באתר, הנתונים יקלטו באותו מסד הנתונים ויישמרו שם, וכך בעצם כל משתמש שמזין נתונים - נתוניו נשמרים במסד הנתונים. יש לי אתר מוכן אני רק צריך את המסד נתונים ואת הקוד להכניס את ה שורות שבהם המשתמשים יזינו נתונים - כלומר אני צריך את הקוד ששולח את הנתונים למסד הנתונים ואת ה כפתור ושדות הנתונים שבהם ישתמשו המשתמשים באתר, תודה מראש זה ממש חשוב לי!
-
- 2 תגובות
- 934 צפיות
-
-
כתבתי תוכנית קטנה שמתקשרת עם מספר אתרי אינטרנט , הבעיה היא שכל פעולה שלה מתבצעת בסיום פעולה קודמת . מה שלדעתי מוסיף הרבה זמן ריצה . יש דרך למקבל פעולות ב C++ ? בפרט פקודות אינטרנט (אני משתמש ב webclient) ? בתיעוד של webclient ראיתי שיש שם סט של פקודות שרשום עליהם "without blocking the calling thread" (אולי יעזור) או אם יש שפות\פקודות אחרות שניתן לבצע איתם ?
-
- 2 תגובות
- 934 צפיות
-
-
בהידור הקוד דלהלן אני מקבל הודעת שגיאה: קוד: // temp1.cpp #include <iostream> using std::cout; void myM(char *); int main() { myM("june"); return 0; } void myM(char *month) { switch(month) { case 'june': cout << "\nJune"; } } הודעת השגיאה אומרת: ציטוט: error e2383 switch selection expression must be of integral type in function myM(char *) מישהו יכול לעוץ לי מה לשנות בקוד כדי שיעבור הידור ? תודה !
-
- 6 תגובות
- 934 צפיות
-
-
תראו יש גרסה חדשה ל-phpbbheb שאני רוצה להתקין עשיתי גיבוי לפורום... ואני רוצה להתקין את הפורום ושכל המשתמשים וההודעות שבו יחזרו.. מה אני אמור לעשות עם הקובץ שהורדתי בשביל להחזיר את הפורום לקדמותו רק שיהיה בגירסה החדשה אני נמצא עכשיו בקטע של התקנת הפורום שאלתי כבר בפורום של phpbbheb והם לא עונים וגם אם הם עונים אז הם לא עוזרים מישהו יכול לעזור לי פה? תודה לעזורים..!!
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
אני מחפש קומפיילר לדוס של C (רצוי ++C) ולא Turbo C++ 3.1. בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום, יצא למישהו להתעסק עם הסיוט frameset? יצרתי 2 מסגרות אפקיות עם הקוד הבא: <frameset rows="272,318"> <frame src="title.htm" noresize scrolling="no" frameborder="no"> <frame src="body.htm" noresize scrolling="no" frameborder="no"> </frameset> וקיבלתי את 2 התמונות שבתוך 2 קבצי ה htm שהוגדרו כמסגרות. אלא מאי ? 2 התמונות מופרדות בפס לבן שאינו מן הענין ואין לי כל חפץ בו ! רציתי ש 2 התמונות (במסגרות) תהיינה רציפות וללא פס לבן ומרגיז שחוצה אותן. יש למישהו מושג איך להתפטר מהקו המרגיז הזה ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 933 צפיות
-
-
הי אני מנסה ליצור ולידאטור ל CheckBoxList שיקבל כפרמטר איזה סוג ואלידציאה, האם חובה לסמן n אופציות או לחילופין חובה לסמן עד n אופציות וכמובן פרמטר המציין כמה פריטים לסימון כלומר את ה n הבעיה שלי שהוא זורק הודעת שגיאה לגבי ה ControlToValidate שלא יכול לקבל את ה CheckBoxList אודה לעזרתכם בנידון כמו כן חשוב לי לציין שמדובר על קוד ב .NET גרסה 1.1 ולא 2 ואני חייב שזה ישאר כך. Imports System Imports System.Web.UI Imports System.Web.UI.WebControls Public Class CheckBoxListValidator Inherits BaseValidator Enum ValidationLogicOptions Exacty Upto End Enum Dim _ValidationLogic As ValidationLogicOptions Dim _ItemsToSelect As Integer Public Property ItemsT…
-
- 0 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש אתר (עברית,רוסית,אנגלית) ללמידת שפת c. יש לי די בסיס בתכנות לא גדול אבל קצת. זת' אומרת אני מבין במושגים כמו-לולאות,פונקציות וכאלה... פשוט אתר שיעזור לי ללמוד. תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 933 צפיות
-
-
היי לכולם, אני כותב כרגע תוכנה שלדעתי צריכה Button Group שבעצם תאפשר לי לבחור בין שתי פעולות ובכך לשלוח את הבחירה לפונקציה אחרת ובכך לקבוע איך היא תפעל הלאה בהתנייה. אני עובד עם NetBeans IDE 7.0.1 העדכני ביותר ויצרתי JFrame חדש. כל שדה אחר שהגדרתי, טקסט או כפתורים עובד בלי בעיה. אבל אני לא מצליח להכניס את ה Button Group. כשאני גורר את ה Button Group ל Panel שיצרתי, הוא לא מופיע. כאשר אני יוצר אותו ב constructor בקוד ומנסה לחבר בינהם, גם לא מצליח לי. אם יש למישהו רעיון איך לעזור לי, אשמח. אם אני לא ברור, אשמח להבהיר. תודה מראש על העזרה, לב.
-
- 2 תגובות
- 933 צפיות
-
-
עקב היציא שם המעבדים החדשים - 64 BIT והכפולי ליבות...יש לי שאלה אחת, איך זה משפיע עלי ועל התוכנות שני כותב.... .... עוד חאט יוצא ה windows xp 64 bit ולונגהורן קרב. השאלה שלי היא כזות.... יש לי תוכנה שניכתה לפני זמן קצר, אני משער שזה בנוי ל 32 BIT... מה דרוש ממני כדי לכתוב תוכנה ל 64 BIT? האם ווינדוס מטפל בזה, או שסט פקודות ל 64 ביט...האם הקימפול הוא אחר?...מה בדיוק?
-
- 3 תגובות
- 933 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול שאלה קטנה לגבי ממשקים בג'אווה מותר במתודה בתוך ממשק לשים פקודה הדפסה כלשהיא או שבכלל אסור וזה רק כותרות ? ולגבי משתנים בממשק מותר רק Static או רק Final או רק Static final ? התבלבלתי עם אלה בממשק ויש כזה תרגיל: יש ממשק AnimalBehavior עם 2 כותרות לא משנה מהן כרגע.. ומחלקה Mammal שמיישם את AnimalBehavior ומחלקה נוספת Cow שיורשת את Mammal (כל זה נמצא בתרשים, מ-Cow אין חץ יישום ל-AB) אז האם הכותרת של Cow צריכה להיות: Cow extends mammal וזהו ? ואם כן אז בכל מקרה Cow אמורה לממש את המתודות של AnimalBehavior ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 933 צפיות
-
-
יצרתי DATABASE בMYSQL , יש שם בפנים שני רשימות : 1- SUBJECTS 2- PAGES עכשיו זה כאילו נושא ותת נושא בתפריט כאשר מה שמקשר ביניהם זה הID בSUBJECT ו SUBJECTֹ_ID בPAGES, אם זה אותו המספר אז הם מתאימים ( מקווה שאתם מבינים ). עכשיו השאלה שלי זה איך אני בעצם שולף את המידע כדי לסדר את זה כמו שצריך בתפריט שלי באתר ? כמו שציינתי אני דיי חדש ומתחיל בPHP ככה שהשמח לקבל הסבר כמה שיותר פשוט, אם יש איזה לינק לחומר קריאה בנושא או דוגמאות זה גם יהיה אחלה. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 932 צפיות
-
-
יש לי Microsoft Visual C++ 6.0 על WIN98 וכל פעם שאני מריץ את התוכנית אז חלון הדוס שדרכו התוכנית רצה הוא קטן ותמיד אני נאלץ להגדיל אותו. איך עושים זאת באופן קבוע שירוץ לי על חלון גדול?
-
- 1 תגובה
- 932 צפיות
-
-
אני מחפש איזה סקריפט ב PHP שמראה התקדמות כגון Progress Bar או אחוזים שתהיה למשתמש אינדיקציה שמשהו קורה ולא סתם נתקע. צריך שהדרישות של הסקריפט יהיה מינימלי, ללא התקנה מיוחדת של תוספים ל PHP. מישהו מכיר סקריפט כזה שהוא השתמש בו פעם וזה עבד טוב ?
-
- 0 תגובות
- 932 צפיות
-
-
אני צריכה להכין עבודה בנושא ADT גנרי שבה אני צריכה ליצור סימולציה למערכת לניהול קבצים.. יש לי כאילו כונן קשיח ועליו אני צריכה ליצור ספריות וקבצים. ממש כמו כונן C במחשב. אני צריכה ליצור את זה בעזרת ADT גנרי. הכנתי את המבנים הבסיסיים אבל אני קצת מתקשה להפוך את זה לרשימה גנרית ואשמח לעזרה. נראה לי הדרך הכי נכונה היא ליצור רשימה גנרית של קבצים וספריות. כמובן שבכל ספריה יכולים להיות גם קבצים וגם עוד ספריות. המבנים שיצרתי הם: מבנה לכונן הקשיח: typedef struct Drive_t { char* name; double MaxSpace; double FreeSpace; Folder* MainFolder; }; מבנה לתיקייה: typedef struct Folder_t { char* name; double size; int deleted; struct Folder* ListOfFolder; File* ListOfFiles;…
-
- 2 תגובות
- 932 צפיות
-
-
יש לי את זה <img src="../../Shits/Coins.JPG" height="50" width="50" /> <font color="#FF0066" face="David"> <u><h1>Refunds</h1></u> </font> 1.איך אני עושה שבין התמונה למילה לא תיהיה ירידת שורה? 2.ועוד שאלה איך אני מוסיף פונטים משלי לHTML? זה אפשרי בכלל?
-
- 3 תגובות
- 932 צפיות
-
-
-
שלום, מישהו מתמצא בביטויים רגולריים ? ברצוני לנסח ביטוי העשוי על טהרת האותיות ומונה 10 אותיות בדיוק. ארשום אותו כך: /^[a-zA-Z]{10}$/ הבעיה שלי היא: אם אני רוצה ביטוי כנ"ל באורך 10 תוים מקסימום ו 2 תוים מינימום כיצד מנסחים זאת בביטוי רגולרי ? תודה
-
- 2 תגובות
- 932 צפיות
-
-
היי, לאתר שאני מרים אני צריך לנהל מסד נתונים קטנטן. (ניהול ליגה ושמירת ניקוד בתוצאות משחקים) אני לא ממש מכיר את התחום, עבדתי בעבר עם Access. האם יש אפשרות להעלות קובץ Access לאתר שלי, ולנהל את קבלת / הפקת הנתונים דרך FORMS אינטרנטיים ? אם לא, יש לכם הצעה איך לנהל מסד נתונים קטנטן ?
-
- 0 תגובות
- 932 צפיות
-
-
מישהו שמע/התנסה בקורסים האלה? אשמח לחוות דעת.
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
-
-
אני חדש בשפת C שאלה ממש פשוטה איך אני מזיז את הנקודה במספר שלם? לדוגמה 527=5.27 תודה התוכנית אמורה לקבל מספר עשרוני כלשהו ולעגל אותו כלפי מעלה או מטה int main () { int d,x,t,u,h; float num1,num2; printf ("enter price:"); scanf ("%f",&num1); x=num1*100; u=x%10; t=(x/10)%10; h=x/100; if (u>=5) { u=0; t++; x=(h*100+t*10+u); פה אני נתקעתי\\ num1=(x/100)%10; } . . . יש המשך בגדול לאחר שאני מפרק את המספר אני רוצה להחזיר אותו לעשרוני
-
- 4 תגובות
- 931 צפיות
-
-
-
הורדתי עיצוב לאתר שלי. ואני רוצה שהוא ישאר בכל דף שאני פותח. איך אני עושה את זה???
-
- 8 תגובות
- 931 צפיות
-
-
לא מבין את זה... הגדרתי שיטה בתוך ה- main() ולמרות זאת הוא רושם: (מצ"ב) מה הבעיה המח... הפעם ? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 931 צפיות
-
-
אני רוצה לקחת כל קובץ שבא לי ולשנות לו את הENCODING לUTF-8. בזמן ריצה כמובן. מישהו יודע איך עושים את זה? כי ניסיתי סתם לקרוא את הקובץ ואז שוב לכתוב אותו וזה הפך לי את כל התוכן שלו לריבועים. רק הספרות נישארו בסדר. ניסיתי לעשות את זה ככה: File.WriteAllText(filePath, File.ReadAllText(filePath), Encoding.UTF-8);
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-


