תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
באיזה מאפיין מכניסים את הכותרת של הPANEL? ואיך מסמנים את הגבול שלו? וגם - מה ההבדל בין stackPanel ל dockPanel - מתי עדיף להשתמש בכל אחד מהם?
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
אני מנסה למחוק רשומות שמוצב בהם null אין לי שמץ של מושג איך בכלל הם מפתחו ואני לא יכול למחוק אותם!
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
מכיל נתונים ? יש אפשרות "לדחוף" את כל הפלט בקובץ בגודל הקלט שאני צריך להכניס ? או שצריך להעתיק לקובץ חדש ולהוסיף את הקלט במקום המתאים ?
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום לכולם! נתקלתי בבעיה קטנה ב- Assembly. את הקוד הבא: Mov AL, DS:[DI-BX] Add AL, DS:[sI-BX] DAA Div DH Mov DS:[sI-BX], AH Add AL, DS:[sI-BX-1] DAA Mov DS:[sI-BX-1], AL ה- Turbo Debugger הופך להבא: Mov AL, DS:[DI+BX] Add AL, DS:[sI+BX] DAA Div DH Mov DS:[sI+BX], AH Add AL, DS:[sI+BX-1] DAA Mov DS:[sI+BX-1], AL
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-
-
הי אני משתמש בויז'ואל סטודיו 2010 (C# Express) אני באמצע לבנות תוכנה, כדי להתאים לקונטרולים מסויים אני בונה אותה ב net 3.5. עכשיו מאתמול הוא פתאום התחיל להציג לי את ההודעה הבאה [tt]Error 2 Tracker.exe is required to correctly incrementally generate resources in some circumstances, such as when building on a 64-bit OS using 32-bit MSBuild. This build requires Tracker.exe, but it could not be found. The task is looking for Tracker.exe beneath the InstallationFolder value of the registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Microsoft SDKs\Windows\v7.0A. To solve the problem, either: 1) Install the Microsoft Windows SDK v7.0A or later. 2) Install Microsoft Visual Studio…
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-
-
אני בונה משחק באסמבלר ואני צריך שבכל תזוזה של השחקן תתבצע בדיקה של התו שכתוב על הלוח מולו. אמרו לי שהפקודה הזאת נמצאת תחת הפסקה של int 21h וקראתי את כל הפקודות שיש באתר שם (http://spike.scu.edu.au/~barry/interrupts.html) ולא הצלחתי למצוא... הפקודה שאני צריך היא בסך הכל בדיקה של איזה תו כתוב בנקודה מסוימת על הלוח. תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 972 צפיות
-
-
המורה שלנו הטיל עלינו פרויקט והייתי רוצה לשמוע עצות וטיפים על איך לעשות וכו'... המטלה: סימולציה של זבובים על המסך בעזרת X ו- Y וכל מיני פקודות שקשורים לכמות של הזבובים , פגישה של הזבובים (יצירת זבוב חדש) וכו'.. בבקשה עזרו ותנו טיפים עידכון: הנה הפרטים אני משתמש בC/C++ יש צורך ברשימות מקושרות (אחת הדרכים ליצור את התרגיל) הפרטים של זבוב: *זבוב הוא זכר או נקבה (ומיוצג על ידי X Y בהתאם) *לזבוב אורך חיים מוגבל *מפגש בין X ל Y יוצר זבוב חדש * כל מפגש מקצר את חיו של X ב 10% * כל מפגש מקצר את חיו של Y ב 5% *כאחר יחס X+Y לשטח = 80% תוחלת חיים קטנה ב50% *
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום רב, אני בונה את משחק הסנייק (כמו בפלפאונים) למחשב, כפרוייקט גמר לבית הספר. ונתקלתי בבעיה. עשיתי שהנחש ינוע בתוך מלבן שקבעתי, כלומר ציירתי מלבן ובתוכו הנחש נע. עשיתי לולאת while שכל עוד הנחש לא יצא מהגבולות הוא ימשיך לזוז, אבל כאן מגיעה הבעיה, שדרל אגב קרתה לי אחרי שהוספתי בדיקה לארבע כפתורים שממוקמים לי במשחק שיפעלו תוך כדי הזזת הנחש, כי אלו כפתורים של: save,pause,new game, return ולכן אני צריך שהם יפעלו במהלך המשחק, הבעיה היא כזאת: כאשר אני מגיע לגבול כלומר נפסל, המשחק מסתיים וזורק אותי לעמוד של התפריט, כלומר עמוד אחד לפני המשחק. חשבתי כיצד לעשות שהוא לא יצא לי אלא ישאר במשחק, ורק כאשר אני ילחץ return הוא יחזור, אבל לא הצלחתי לחשוב על דרך לפתור זאת. למישהו יש אפשרות…
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-
-
-
התחלתי לבנות אתר למחלקה שלי בבסיס ואני מסתבך קצת בניתי את האתר שלי כתמונה אחת בגודל של 1280 720 בפוטושופ כשהמטרה להלביש על האזורים של הלינקים רק באנרים עם אפקט (אתר לא כלכך מפואר) לא משנה איך אני מנסה כל מסך מגיב אחרת לתמונה ואפילו שהרזולוציה של התמונה היא סבבה אצלי לדוגמא (23.5) התמונה ממש קטנה אני רוצה לכתוב את האתר שכל מסך יפתח את הדף שלו על FULL SIZE של התמונה מישהו יכול לעזור לי?
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
ובלי שייפתח החלון של בחירת הקבצים? אשמח לתשובה בהקדם
-
- 7 תגובות
- 971 צפיות
-
-
מצאתי דוגמאות באינטרנט לתוכניות קווין (תוכנית שכותבת את הקוד של עצמה), אבל אני לא מצליח לחשוב על האלגוריתם. הבנתי גם שזאת שאלה נפוצה בראיונות עבודה... אשמח לעזרה, תודה !
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
שגיאה לדוגמה 1>Parser.obj : error LNK2005: "void __cdecl addEntry(class MyString,int)" (?addEntry@@YAXVMyString@@H@Z) already defined in main.obj הקוד: #ifndef SymbolTable #define SymbolTable #include <string.h> #include <iostream> #include "MyString.h" using namespace std; MyString* Mysymbol; int* value; int symbolsNum=0; void addEntry(MyString symbl, int address) { if (symbolsNum==0) { Mysymbol=new(nothrow) MyString[1]; Mysymbol[0]=symbl; value=new(nothrow) int[1]; value[0]=address; symbolsNum++; } else { MyString* tmpsymbol; tmpsymbol = new(nothrow) MyString[symbolsNum]; int* tmpvalue; tmpvalue = new(nothrow) int[symbolsNum]; for(int i=0…
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
אני מנסה לקבוע שבלינק מסויים השורת מצב תשתנה למה שאני רוצה, ושסמן העכבר יראה סמן של טקסט כשעוברים מעל הלינק. כתבתי את הקוד הבא ולא עובד לי: <a href="AE.html" OnMouseOver="status='';return true; this.style.cursor='text';" OnMouseOut="status='';return true;">לינק</a>
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
אחי ביקש ממני לפרסם שאלה על קומפיילר טוב ללימודי תואר ראשון במדמ"ח (אונ' ת"א אם זה מעניין) הבנתי שעד היום הוא עבד עם dev-cpp והוא רוצה לעבוד למשהו נוח יותר השאלה אם יש משהו עדיף או טוב יותר? יש לנו אופציה לקבל בחינם MS visual studio 2008 pro או MS visual studio .NET האם הם עדיפים? מה ההבדלים שיש ביניהם?
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
ערב טוב חברי פורום יקרים הורדתי והתקנתי את התוכנה C / C ++ for Visual Studio Code ואני רוצה לבנות משחק מחשב בשפת תכנות C++ בתוכנה אפשר לקבל הדרכה איך אני עושה זאת בבקשה? תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
הי, אני עובד על אתר (מפתיע) ויש לי כל מיני פונ' PHP שעובדות מול השרת ולא ממש מתיישבות על ההגדרה של קונטרולרים, דברים כמו עיבוד תמונה וכ'ו. איפה לדעתכם צריכים לשבת קבצים כאלה? האם אני צריך לאנוס אותם להיות קונטרולרים או שסביר להכניס אותם ביחד עם קבצי הJS?
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
אנחנו מפתחים תוכנה שבה נצטרך לשלוח כמות גדולה של הודעות סמס. אני יודע שיש מספר רב של חברות צד ג' שמספקות API לשליחת סמס דרכם, אך השאלה שלי היא האם יש דרך להתחבר ישירות למפעילים (אורנג/סלקום/פלאפון) דרך API במקום לעבור דרך צד ג? אני בטוח שיש עובדה שכל החברות צד ג' עושות זאת, השאלה איך?
-
- 0 תגובות
- 970 צפיות
-
-
השאילתה היא זאת: strSql = "select *from StudentsDeatayls where " & FildName & " Like '" & Cntrol.Text & "*'"a (ה-a בסוף השורה זה רק כדיי לסדר את ההודעה אפשר להתעלם ממנו...) זה אמור לעשות שאם נגיד יש לי 1234 1235 12356 1246 ואני יתן לו בקוטרול 123 אז הוא יראה לי את כל מה שמתחיל ב-123. תודה מראש אור חן.
-
- 2 תגובות
- 970 צפיות
-
-
השאילתא סופרת מס' מופעים של שם תרופה מסויימת וממיינת את המופעים בסדר יורד , אני רוצה שהיא תחזיר את התרופה עם המס' מופעים הרב ביותר (כלומר השורה הראשונה). SELECT trufa FROM tipulei_hole GROUP BY trufa ORDER BY Count(trufa) DESC תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום הורדתי ספר אורחים מוכן ב php ,עשיתי את כל השינוים שהייתי צריך בקודים ,אבל גיליתי שאין לי מושג איך מחברים את כל הקבצים . למי שמתעניין ,הורדתי מפה את הספר אורחים המתקדם: http://proxy2.de/scripts.php תודה.
-
- 0 תגובות
- 970 צפיות
-
-
איך אני עושה כזאת טבלה שיש בה כותרות מוואלה, נענע וכו'(חדשות), ואוטומטית מתי שזה מתעדכן אצלהם זה מתעדכן אצלי.. תודה, מתן.
-
- 4 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה. השאלה: כתוב פונקציה חיצונית שמקבלת טורים (בסדר עולה) ממיינים, הפונקציה תחזיר טור ממזוג שגם הוא ממוין. (הטורים לא באותו גודל) התשובה שלי: class Question1 { public static int MixedQ(queueObject q) queueObject q1,q2; queueObject temp = new queueObject(); while (!q1.isEmpty()) && (!q2.isEmpty()) if (this.q1.remove() > this.q2.remove) q1.insert(q.temp); else (this.q2.remove() > this.q1.remove()) this.q2.insert(this.q.temp); if (this.q1.isEmpty()) insert(this.q2.remove()) else insert(this.q1.remove) } return ("{0}",q.temp…
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה להתייחס לטפסים שהמשתמש יצר לבד במשך שהתוכנה פעלה, המשתנים שלי הם על שמות מספרים כמו 1 , 2 , 3 וכו.... יש לי משתנה בשם i , אני מנסה נגיד לגרום לטופס שקוראים לו נגיד 2 לשנות את השם שלו ל-1 הבעיה היא כזאת, שאני רושם i+1.name=i או (i+1).name=i הוא לא נותן לי הוא רושם לי Syntax error נכון לגבי עכשיו שהתוכנה לא רצה זה נכון, אבל שהתוכנה רצה והטפסים האלה אכן קיימים, אני רוצה שהם ישתנו, אין איזה אפשרות לגרום לכך שה-VB .NET יתייחס אל הטפסים האלה מבלי לתת שגיאה? או לפחות שיטה אחרת להיתייחס לטפסים בעזרת משתנה מסוג זה? תודה!
-
- 6 תגובות
- 970 צפיות
-


