תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום קרובת משפחה מעוניינת שמישהו יקים עבורה אתר. לא מדובר באתר מורכב במיוחד, הוא צריך לשמש כסוג של כרטיס ביקור שיציג אותה ואת העבודות שלה. כמובן שהעבודה היא בתשלום. רציתי לדעת מה טווח המחירים לעבודה כזאת ואם מישהו יודע לאן לפנות? תודה ושבוע טוב
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
היי, אני מחפש מערכת לניהול תוכן שמספקת את הדרישות הבאות: 1. תמיכה בפיצ'רים של רשת חברתית כמו קשרים בין משתמשים (חברים / עוקבים / חסומים וכו') 2. תמיכה בהעלאת פריטי תוכן שונים על ידי משתמשים (תמונה, פוסט של בלוג, לינק וכו') 3. מאפשרת יצירת פריטי תוכן מסוגים מותאמים אישית (למשל - פריט תוכן שמכיל תמונה + טקסט בפורמט מסוים), והגדרת התבניות/טפסים להעלאת תוכן מותאם לאתר 4. מאפשרת יצירת תצוגות שונות של פריטי תוכן (מיון על פי פרמטרים שונים, סינון לפי תגיות או סוג הפריט, תצורה גרפית לתצוגה) 5. תמיכה ב- moderation (הצבעות לפריט, סימון כספאם, עריכה וכיו"ב בדומה לstackexchange) 6. ממשק ניהול נוח ואינטואיטיבי אני כותב פוסט זה לאחר חקירה מעמיקה שעשיתי בנושא בשבועות האחרונים, התוצאה של…
-
- 2 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בונה תוכנה בעזרת Visual basic 6 (כן אני דיי ישן, אבל החלטתי לעבוד ולהישאר עם זה בגלל שאנחנו עובדים עם זה גם בבית ספר), ומעוניין לחפש בתוך תיבת טקסט (textbox), מילה שנמצאת בין שני מילים ולהעתיק אותה לתיבת טקסט, אבל אני לא מצליח, פשוט לא עולה לי רעיון אפילו איך להתחיל את הקוד, עשיתי חיפוש דיי ארוך באינטרנט והבנתי שאולי איכשהו intstr קשור לזה ( כניראה) , אני אשמח אם תוכלו לנסות לעזור לי למצוא את הקוד המתאים, ובבקשה עם הסברים. תודה לכולם!
-
- 9 תגובות
- 975 צפיות
-
-
מישהו מכיר את התואר? מה אתה חושבים עליו? ההתמחות שאני מעוניין שם היא בתקשורת ואינטרנט (הדגש בתואר הספציפי הזה הוא פרקטיקה ו JAVA)
-
- 6 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום כולם עכשיו סוף סוף יש לי זמן ללמוד קצת תכנות אז רציתי לדעת אילו שפות שווה ללמוד היום ? שפות שימושיות כיום ולעתיד ? למשל אל תגדיו פסקל כי זה כבר ענתיקה אני בנתיים יודע html וטיפה וויזול ביסיק עם התוכנה של מיקרוספוט הדרעק הזה
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום, אני לא ממש מבין בשאלה שאשאל כי זה עזרה לחבר, אני מעביר את השאלה כמו שהיא, אשמח מאוד אם מישוה יוכל לעזור. I would like to write an Excel macro that will save a worksheet containing HTML as a standalone .HTML file (saving the worksheet to Notepad). Can this be done? כפי שאני מבין הוא רוצה לכתוב מאקרו שישמור קובץ אקסל עם שמכיל HTML תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר ללימוד html בעיברית ? :html
-
- 2 תגובות
- 975 צפיות
-
-
האם ניתן לבצע XOR על בלוקים, בלי שימוש בלולאת FOR או לולאות? תודה
-
- 6 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום אנשים... כמו שהכותרת של הפוסט מרמזת אני מחפש דרך לשלב בין שאילתת SQL לקוד VB במייקרוסופט אקסס למשל: בניתי שאילתה שמחזירה את הגיל של האדם הכי מבוגר בכיתה מסוימת - נקרא לערך הזה X עכשיו אני רוצה לשלב את הנתון שהוחזר מהשאילתה בקוד ה-VB של טופס מסוים... למשל בתנאי if: if student.age > X then do some shit end if אני זקוק לעזרה בצורה די דחופה... בבקשה אנשים המון תודה לעוזרים!!!
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש ספר טוב שילמד אותי אלגוריטמיקה ושפת с. אני מדבר על מדריך שלם לאנשים בלי רקע בתכנות (כמוני.... ) תודה על כל המלצה מראש.
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-
-
שלום, מה צריך כדי לפתח משחק דפדפן ? משהו אסטרטגי נגיד בסגנון המשחק Travian למי שמכיר. איזה שפות צריך לדעת? (נראה לי מבוסס JAVA) האם צריך שרת אם כן איזה ? ומהן העלויות ? כמה שעות העסק הזה דורש?
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום. אני מנסה להשהות תוכנית ב-MATLAB ולא מצליח. כתבתי את הקוד הבא: ... t=timer('TimerFcn', ';', 'Period', 30); spy(m1); start(t); wait(t); spy(m2) ... וזה לא עובד, התוכנית פשוט מתעלמת מהטיימר... למה? עריכה: זה בגלל שכתבתי Period במקום StartDelay... שעה ישבתי על זה!
-
- 0 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אהלן חברה, הכותרת בטח בילבלה, אז אני אסביר, יש אתר שנותן כל מיני סקריפטים של Javascript בחינם, הנה הסריפקט שאני רוצה להוציא משם http://www.dhteumeuleu.com/theories-of-mind/ הסקריפט הוא חינמי, כמו שאתם יכולים לראות הוא מציג גלריה של תמונות עם תכונת Flow. בכל מקרה, בצד ימין למעלה יש אפשרויות בחירה Demo Live, Source Code,XML File, Inline Version לכן אנחנו נרצה להעתיק את הקוד בשתי קבצים Source Code + Xml נשאר לנו לערוך את קובץ ה XML ולשנות את הכתובות של התמונות שאנחנו רוצים בגלריה. עשיתי את זה, וזה פשוט לא עובד לי.. ניסיתי להריץ את זה אפילו על LOCALHOST וזה גם לא עוזר. בדקתי כמה פעמים שהתמונות רשומות נכון אבל לדעתי יש פה בעיה אחרת. ניסיתי גם את גרסת ה INLINE שהיא ללא …
-
- 3 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום, לא כל כך מבין מה המשמעות ומה הבדל בין שני המושגים? תודה
-
- 2 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום לכולם לחלק מהאתרים יש מוזיקת רקע. האם יש דרך להוריד למחשבי את המוזיקה הזו? בתודה, יהודה
-
- 6 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אין לי את האפשרות לעשות dg.focus או myLable.Focus כמו שרשום בכל רחבי האינטרנט שפוקוס הוא חלק מהטדה-גריד מה ניתן לעשות? עלי לכתוב זאת בצד שרת שפה: vb.net
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום לכם התקנתי את ה SQL SERVER EXPRESS 2005 ואני עובד עם C# EXPRESS ברגע שאני מנסה להוסיף מסד או להתחבר לאחד הוא רושם לי שגיאה כזאת: Failed to generate a user instance of SQL Server due to a failure in starting the process for the user instance. The connection will be closed. אני כבר מתוסכל אני לא יכול לתכנת ככה שאני לא יודע מה נכון מה לא אני חייב לבדוק ומעצבן אותי לעשות את זה רק בבצפר... תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום. הצלחתי פעם לעשות זאת ושכחתי, אם אפשר לעזור לי בזה אשמח.. אני מקבל ערך מדף HTML לדף ASP אבל לא מצליח להציג אותו דרך ג'אווה סקריפט.. איפה הטעות שלי??.... <% dim fname fname=Request.querystring("fname") Response.Write("Hello " & fname & "!<br />") %> <html> <head> <script type="text/javascript"> function fnchange() { var x = <%=fname; %>; alert(x); } </script>
-
- 3 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום, אני תקוע על תרגיל ב- C ואין לי מושג איך לגשת אליו. מבקש את עזרתכם, תודה!!
-
- 6 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אהלן יצרתי לי struct פשוט: public struct Student { public int studentID; public string studentName; public decimal averageGrade; public Student StudentObject() { Student name; Console.WriteLine("Please enter student ID"); int a = Int32.Parse(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Please enter student name"); string b = Console.ReadLine(); Console.WriteLine("Please enter student avarage grade"); decimal c = decimal.Parse(Console.ReadLine()); name.studentID = a; name.studentName = b; name.averageGrade = c; return name; } אך משום מה אני לא מצליח להיכנס למטודה שלו static voi…
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
איך קובעים גודל של פאנל בawt (ולא ב swing) איך קובעים ב- checkbox מימין לשמאל (עברית) ולא משמאל לימין (אנגלית).
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
המורה שלנו נתן לנו סתם שאלה לבדוק.. הוא שאל כמה סמלים (אין לי מושג מזה) ידרשו לייצוג מספרים אוקטלים? מישהו יודע ?? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
מישהו יכול להראות לי איך קולטים ערכים למערך דו מימדי מסוג אינטג'ר? תודה
-
- 8 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה קוד שאיתו אוכל לקבוע סיסמא לאתר האינטרנט שלי, שאני אוכל לקבוע את הסיסמא. תודה.
-
- 2 תגובות
- 973 צפיות
-
-
הי, יש לי את אותו קוד בידיוק שמשנה צבעים לפי 4 מצבים, מה שאני עושה בנתיים זה להשתמש בSWITCH אבל זה ניראה לי לא יעיל. האם יש דרך שאני יכול לקחת סטרינג שמאוחסן במשתמש ולהוציא ממנו את שם המשתמש שממנו אני רוצה למשוך מידע? לדוגמא: var i = 'name'; var name = ['123', '456']; wanted result , something like => i[1] = 456 תודה
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-


