עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Aviad56,

    אהלן, אני מעוניין להתחיל ללמוד תכנות, איזו שפה מומלצת להתחלה שקל להבין וליישם? כעכקרון אני רוצה להתקדם במסלול של אבטחת מידע בעיקר, עם יש לכם ספרים/מדריכים/אתרים מומלצים/טיפים/הצעות, אשמח לשמוע. יש לי ניסיון ממש ארוך במחשבים, בעבר גם ניסיתי ללמוד PHP,היה לי כמה אתרים מצליחים, יש לי ידע בקידום אתרים, BLACK SEO / WHITE SEO ועוד, אבל אף פעם האמת לא הייתי נמצא על דבר אחד יותר מחודשיים-שלוש עם השקעה תמידית של כל יום. למדתי HTML - שד"א מאוד משעמם בלי פויאנטה רצינית..

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. שלום לכולם... אני רוצה לתרגל את C++ על המחשב שלי... השאלה שלי היא ככה: איזה תוכנה אני צריך להוריד בשביל שאני יוכל לכתוב עליה את השפה(כמו שבייסיק כותבים על VISUAL BASIC...) אם אפשר לינק,אני אשמח...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Access Denied,

    איך ניתן לבצע החלפת תוכן של מחרוזות בפונקציה? נניח שיש לי רשימה שמכילה מחרוזות, ואני שולח אותה לפונקציה אחרת כדי שתשנה חלק מהמחרוזות לפי התוכן שלהן. לא ראיתי שיש השפעה על תוכן הרשימה בפונקציה הקוראת לפונקציה הזו בשום דרך.

  4. Started by omer1595,

    שלום, קודם כל, רציתי לדעת אם הקליטה שלי של מערך TCHAR מTEXTBOX נכונה: SendDlgItemMessage(hwnd, 6, EM_GETLINE, (WPARAM) 0, // line 0 (LPARAM) Name); בנוסף, רציתי לדעת איך אני יכול להדפיס מערך של TCHAR לתוך TEXTBOX.ודבר אחרון, איך אני יכול לקבל את הגבולות של החלון שלי, וליצור גדלים יחסיים (עם כפל או חילוק בקבועים).תודה רבה לכל מי שיעזור עריכה:הצלחתי לקלוט את המערך TCHAR מתוך TEXTBOX1, אבל הבעיה שבנוסף למה שאני כותב יש במערך זבל, ואני לא יודע איך להיפטר ממנו...איך ממירים TCHAR לCHAR, ולהפך, ובנוסף איך מדפיסים CHAR. עריכה 2:יש לי בתוך קובץ sturcts שבנויים מchars, איך אני יכול …

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by orninyo,

    מישהו יודע איזה ידע צריך בשביל להתקבל למשרת QA ? (חוץ מלהיות סטודנט שנה שלישית) האם צריך ידעת בתוכנות ובשיטות בדיקה מסויימות או שהידע הזה נרכש בתקופת התלמדות? למישהו פה יש נסיון בזה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by shimon956,

    שלום לכולם מישהו יכול לומר לי או לכוון אותי למדריך שמסביר איך לכתוב לקובץ ולקרוא ממנו בjavascript? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by maphisto324,

    שלום לכולם. התחלתי להשתמש ב visual c++ 6 לאחרונה. הרבה פעמים בכתיבת התוכנית (בעיקר שאני משתמש בפעולת חילוק פשוטה), התוכנה פשוט נתקעת בבנייה (build). אני יכול לצאת מכל החלונות של התוכניות, אבל לא מהתוכנה עצמה. אי אפשר גם לעשות "stop build". הדרך היחידה לצאת מהתוכנה היא בעזרת השילוש "ctrl+alt+delete". חבר העלה השערה, שאולי מכיוון שיש לי מעבד מחברת AMD, הדבר יוצר בעיה. מה לדעתכם הבעיה וכיצד אפשר לתקנה?

  8. Started by Lidor2000,

    אוקיי אז בניתי שלוש מחלקות כאשר כל אחת יורשת מהשניה כלי רכב-מכונית-מכונית ספורט משום מה כשאני בא לפנות למחלקה העליונה ביותר מהמחלקה הנמוכה ביותר ע"י super.super.toString() הוא נותן לי שגיאה...למישהו יש מושג? public class sportcar extends car { private double engineVolume; public sportcar(double engineVolume,double maxVelocity,String model){ super(model, maxVelocity); this.engineVolume=engineVolume; } public String toString() { return super.super.toString(); } public double getEngineVolume() { return engineVolume; } }

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. היי אני צריך api כלשהוא שמאפשר לי לזהות את מה שהמשתמש אומר. שימו לב שלא מדובר בזיהוי דיבור מלא אלא רק השוואה של מה שהמשתמש אמר אל מול מאגר של 50 הקלטות למשל זיהוי הספרה שהמשתמש אומר האם יש משהו כזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Noririco,

    #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int get_newsize_CAP(char arr[]){ int i; int newsize=0; for(i=0;arr[i]!='/0';i++) if (arr[i]>'64' && arr[i]<'91') newsize++; return newsize; } int get_newsize_small(char arr[]){ int i; int newsize=0; for(i=0;arr[i]!='/0';i++) if (arr[i]>'96' && arr[i]<'123') newsize++; return newsize; } void char_split(char A[],int sizeA,char **B,char **C) { int sizeB = get_newsize_CAP(A); int sizeC = get_newsize_small(A); int i,j=0,k=0; *B = (char*)calloc(sizeB,sizeof(char)); *C = (char*)calloc(sizeC,sizeof(char)); for(i=0;i<sizeA;i++) { if (A[i]>'64' && A[i]…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. Started by bdoron,

    אני יוצר אנימציה של כפתור שזז בתוך grid והייתי רוצה שהוא יעצור בcoloumn מסויים ושורה מסויימת אבל בשביל זה אני צריך לדעת מה המיקום של אותו כפתור בתוך הגריד האם יש דרך לקבל מהכפתור את המיקום שלו בתוך הגריד ? זאת אומרת שאני בודק כל הזמן מה הcoloumn ומה הrow של אותו כפתור ואז לעצור אותו ברצוי

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by orlupo,

    האם אני יכול לשלוח נתונים מטופס html לקובץ PHP, אך שיפתח בחלון? בתודה מראש

  13. פשוט דבר מציק לגמרי היום פתחתי פרוייקט ישן שלי וכל הסוגריים שפותחים קטעי קוד וסוגרים התהפכו. נגיד Class asxadc } puclbic rgvr } { { מה עושים עם זה? זה קורה גם בפרוייקטים חדשים. ד"א אני באובונטו

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by kEv,

    הייתי רוצה לשמוע עצות ממכם מה כדאי, כלומר: עם שפת C מה אפשר לעשות? כדיי ללמוד או זה כבר ישן? VISUAL BASIC 6 מה אפשר לעשות איתו? עם איזה שפה בונים משחק, תוכנה ואת מערכת הפעלה WINDOWS? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by אוראלהזמיר,

    היי חבר'ה אני לומד C ודי נשבר לי מהבורלנד הישן ראיתי את ה visual c אבל לא ממש הבנתי אם אני יכול לכתוב בו בדיוק כמו שאני כותב תוכניות בבורלנד מבחינת ספריות וסינטקס.. אז החלטתי להוריד את האליקפס עכשיו גם בו אני לא ממש יודע אם הכל אותו דבר... מה שעוד אני לא מצליח להריץ תוכניות וזה כותב לי שגיאה צריפתי תמונה תודה לעוזרים..: http://img84.imageshack.us/img84/7826/91699505uc7.jpg

  16. Started by LazyBoy,

    אני מנסה ללא הצלחה לגרום לדפדפנים לא להציג את הhorizontal scrollbar. או לחילופין להכריח אותם להציג את האנכי (למרות שהוא יהיה באפור כי התוכן לא דורש אחד) לא ממש משנה למה, זה חלק מעיצוב שאני עובד עליו לאתר שמשתמש בפריימים והחוסר בscrollbar גורם לפריים אחד "לצאת מהקו" של העיצוב. איך לגרום לזה לעבוד?

  17. הרעיון הוא (למי שלא ראה בפורום "כללי") הוא לעשות אתר על מתכונים במטבח הישראלי (מכל הסוגים: סיני, איטלקי, יפני, מזרחי וכולי).. עכשיו התחלתי לבנות את האתר (כמובן מהחלק הכי מסובך - כמה מתאים לי) ובניתי מסד נתונים ב-Access שכולל שלושה טבלאות: 1. מתכונים 2. סוגי מתכונים (איטליקי/סיני/יפני/וכולי) 3. משתמשים רציתי לדעת מהי דרגת הקושי עבור מישהו שכבר ראה שימוש ב-SQL (במקצוע Visual Basic) אבל לא ממש השתמש בו לשלב את עם האתר? באתר אני רוצה שיהיה רשימת תפוצה של דואר (אני מניח שזה דרך מסד נתונים), ורשימת מתכונים. מה נדרש ממני מבחינת SQL כדי לעשות את זה? האם אני יכול פשוט לקחת ממשק מוכן ופשוט לחבר אותו למסד נתונים (מדובר בפרויקט לבגרות)...? ד"א, איפה יש אתרים שמסבירים תחביר של SQL ו…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום יש שני דברים שאני לא מצליח להוסיף לתוכנית שלי בc++ אני משתמש ב visual studio 6 הנה הקוד שכתבתי לכפתור: CreateWindow ("button", "ellipse", WS_CHILD | BS_PUSHBUTTON| WS_VISIBLE ,10,75,105,25,hwnd, (HMENU)6,((LPCREATESTRUCT) lParam) -> hInstance, NULL); אני מעוניין להוסיף תמונה חיצונית על הכפתור אבל לא מצליח הנה קוד שמצאתי ברשת אבל יש בעיה HBITMAP bmp=(HBITMAP)LoadImage(0,"Trident_logo_best.bmp",IMAGE_BITMAP,0,0,LR_LOADFROMFILE); SendMessage(GetDlgItem(hwnd,ID_BUTTON_TEST),BM_SETIMAGE,IMAGE_BITMAP,(LPARAM)bmp; getdlgitem נותן הודעת שגיאה cannot convert parameter from HWND__* to int הערה: כמובן ששיניתי את שם הכפתור מid_button_test בהתאם לשלי בעצם כל פונקציה …

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by QuAKeR_996,

    שלום חברה. אני אגש ישר לבעיה: יש לי תמונה. אני מסמן עליה פוליגון (רצף נקודות במרחב שמתחברות בשרשרת). אני רוצה לרוץ על כל הפיקסלים על התמונה, שנמצאים בתוך הפוליגון. אני חושב שהאלגוריתם צריך להיות דומה לזה שבפונקציה המוכנה e.graphics.drawpoligon() , כי היא בעצם צובעת את כל הפיקסלים שנמצאים בתוך התמונה. אני צריך כיוון בנושא. תודה! אודי.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by satlan1,

    :s05: יש לי תרגיל לש"ב ואני צריך עזרה. נתון מערך בגודל N , במקומות הזוגיים נתונה סידרה מספרים עולה ובמקומות האי-זוגיים סידרת מספרים יורדת. צריך למיין את הסדרה שתהיה סידרה עולה. ראיתי כמה הודעות מתחת על שיטת מיון בועות... אבל המורה לא התכוון שנמיין לפי זה שהוא נתן את התרגיל(אם הוא היה מתכוון לשיטה הזאת הוא היה נותן סתם מערך...). יש למישהו רעיון איך לעשות את זה? ניסיתי לעשות עם מערך עזר שיקח איבר מההתחלה ומהסוף, אבל לא יצא לי כלום מזה:\ אה ועוד שאלה, יש כזאת שיטת מיון שלוקחת מקסימום במערך ומעבירה אותו להתחלה וככה ממיינת את המערך? אם כן מישהו יכול בבקשה להביא את התבנית או את השם של השיטה תודה :-*

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. שלום, ברצוני לפתוח בלוג חדשות רכב וקידום הספורט המוטורי בארץ ישראל. נכון, חלום מוזר כך יחשבו חלק מהאנשים.. הבעיה היחידה שעומדת בפתח היא תבנית לאתר bloger , שלתוכה אכניס את חדשות הרכב ומודעות הפירסום למיניהם ובכך אני צריך את עזרתכם. יש אתר בשפה האנגלית שעוסק בתחום ובדיוק כך אני רוצה שהבלוג שלי יראה. אני מעוניין לקחת את תבנית הבלוג שלו ולערוך בה שינויים גרפיים קלים על מנת להקים את הבלוג הישראל לנושא הזה לינק לבלוג: http://carscoop.blogspot.com/ כיצד אוכל להשיג את תבנית הבלוג הזה ? תודה רבה לכל העוזרים !

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by שוקו,

    אם מישהו יכול לכוון אותי לאיך עושים את זה אשמח, כרגע נודע לי שהנושא שלי לפרויקט הוחלף לנושא הנ"ל ולא הצלחתי למצוא שום דבר שיעזור לי תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. או בגדול באיזה שפות משתמשים בדרך כלל ברוב התוכנות הרציניות ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. היי אנשים, אני הסתבכתי עם מסד נתונים פשוט למדי. בעקרון המסד עצמו הוא של מכירה קנייה נניח שאני קונה פריט ואז מוכר אותו. אני צריך לשמור את פרטי הקנייה , את פרטי המכירה כמובן שאת הפרטים של הפריט שקניתי ואת פרטי האדם שממנו קניתי או אליו מכרתי לכן כמובן שתהיה טבלת לקוחות. הצורך שלי הוא לחשב את הרווח על כל קניה , וכך גם לחשב רווח קלפי תקופת זמן (לכן אולי צריך לשמור היסטוריה מסויימת). לכל פריט יכולים להיות מספר תתי פריטים שיכולים להמכר בנפרד אני צריך גם איכשהו לטפל בזה. הפתרון שהגעתי אליו הוא: טבלת פריטים -> זיהוי פריט + כל שאר הפרטים בנוגע לאותו פריט טבלת לקוחות -> פרטי לקוח טבלת עיסקה -> זיהוי עסקה + פרטי עסקה + זיהוי לקוח + זיהוי פריט (יכול להיות מכירה או קניה וצריך…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by efod26,

    שלום, הקוד הבא אמור לקבל מהמשתמש 3 תווים או מספרים ולתת את הגבוה, יש איתו בעיה בפלט ובעיה בקלט התווים אולי בקשה גדולה מידי אבל מישו יכול להגיד לי מה הבעיה??? #include<stdio.h> #define SIZE 3 void main_1(int *n ,int ar[] ,int ar2[],int *d); void read_num(int ar[], int n); void read_ab (char ar2[], int n); void max_num(int ar[] ,int n ,int *d); void max_ab(char ar2[] ,int n ,int *d); int main() { int d ,x = 0; int a[SIZE]; char b[SIZE]; printf("For Num Check Press 1\nFor letters press 2\n"); scanf("%d",&x); main_1(&x,a,b,&d); } void main_1(int *n ,int ar[] ,int ar2[] ,int *d) { switch (*n) { case 1 : read_num(ar ,SIZE ,&d); break; …

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים