תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
1. אני רוצה להתחיל ללמוד JAVA מתוך ספר.. אתם יכולים להמליץ לי על ספר ממש טוב? עם הסברים טובים, ודוגמאות. 2. האם אני צריך לדעת שפות נוספות, או דברים נוספים לפני שאני מתחיל ללמוד JAVA?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מדריך טוב (עדיף בעברית..) לג'אבה ומדריך\מאמר שמסביר את כל העניין של מהו תכנות מונחה עצמים תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי חבר'ה, אני עובד עם אפליקציית j2ee ואני צריך להציג שעון על הדף רק אחרי חצי שנייה מרגע שהמשתמש לוחץ על הכפתור שבדף. תודה מראש. אין עליכם.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תסבירו לי בבקשה אייך לתכנת עכבר בשפת C בקופילר הישן על מנת להשתמש בתוכנות
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני כותב javascript בדפי HTML ומריץ אותם באקספלורר - האספלורר רוצה שהמשתמש מתריע על כך שקיים סקריפט בדף ומבקש מהמשתמש לאשר את ההפעלה שלו... זה לא קורה בכל אתר שמתמש בגאווה סקריפט... יכול להיות שיש להם מנגנון הזדהות/אבטחה כל שהוא? מישהו יודע איך לכתוב javascript כך שאקספלורר לא יתריע עליו...?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
איך הופכים תמונה ללינק ב VISUAL STUDIO 2008 ASP.NET, לא דרך הקוד!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני צריך לשכפל כרטיס CF שעליו יושב משחק עם תוקף מסויים שכשהוא נגמר צריך לשלוח למישהו שלוקח כסף על הריסוט למצב ההתחלתי מוכן לשלם כראוי למי שימצא פתרון לדבר הזה נא ליצור קשר בפרטי
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשיתי מחלקה X שהיא טיפוס של עצמים שיווצרו במחלקות אחרות. במחלקה Y יצרתי עצמים מטיפוס X. אני רוצה לשנות את ערכי התכונות של עצם מטיפוס X במחלקה Y.. הבנתי שאני לא יכולה לגשת לתכונות דרך מחלקה Y ופשוט לשנות אותן, אני חייבת להגדיר פונקציות במחלקה X שיגרמו לי לגשת לתכונות של העצם.... אני רוצה בקיצור גישה לתכונה של עצם בלבד, ולא להגדיר במחלקה X פונקציה שמקבלת ערך מסויים ומכניסה אותו לתכונה של העצם.. כי אני מעוניינת לשים ערך בתכונה במחלקה Y עצמה. אפשר לעשות את זה? אם כן איך?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR.xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html> <head lang="en"> <meta charset="UTF-8"> <title>JQuery val</title> <script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.1.3/jquery.min.js" type="text/javascript" > </script> </head> <body> <input type="text" id="num1" /> <input type="text" id="num2" /> <input type="button" id="bt" value="+" /> <input type="text" id="num3" /> <script> $(document).ready(function(){ $("#bt").bind("click", function() { var result = parseFloat(…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחרוזת string אני רוצה פקודה שתדביק את המחרוזת הזאת איפה שיש פוקוס עכשיו מישהו יודע מה הפקודה? אני עובד עם C# תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
public static bool Sod( int[] a, interface k) { for(int i=0,i<a.Length-1,i++) { int j=i+1; while(j<a.Length) { if(a[i] + a[j] ==k) return true; j++ } } return false; הפעולה מקבלת מערך של מספרים שלמים ומספר שלם K. מחזירה אמת אם יש במערך שתי מספרים שסכומם K ושקר אחרת. אני דיי גרוע ביעילות אז אני אודה לכם אם תוכלו לומר לי איך מוצאים מה היעילות של הפעולה הזאת... תודה!!!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים נתקלתי בהמון גרסאות של VISUAL STUDIO 2005 רק ללמידת C לא c++ ולא c# C רגיל רק למטרת למידת אלגוריתמיקה מחפש קומפיילר נוח תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהוא יכול להסביר לי מלמעלה איך השפה הזאת עובדת בערך?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מבין את כל הקוד הזה.אבל לא הבנתי מה אומר Console.WriteLine("The sum is: {0}", sum); שמה אומר ה-0 ו-sum? בקוד הזה? [B]using[/B] System; [B]class[/B] CalculateSum { [B]static void[/B] Main() { [B]int [/B]num1; [B]int [/B]num2; [B]int[/B] sum; Console.Write("Insert first number Please: "); num1 = [B]int[/B].Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("Insert second number Please: "); num2 = [B]int[/B].Parse(Console.ReadLine()); sum = num1 + num2; Console.WriteLine("The sum is: {0}", sum); } }
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני בונה חוקים לעץ משפחתי. חוק של "זוג" הוא- אם יש להם ילדים משותפים, הבעיה היא: שכשאני שואלת married(a,X) אז הוא יחזיר לי X= b כמספר הילדים. איך אפשר לעצור את זה אחרי פעם אחת?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי. אני בונה תוכנה שמורידה קבצים מסוימים, ואני מתכנן לעשות אפשרות בחירת mirrors להורדות. השאלה שלי, אם לתת לבנאדם לבחור את השרת המועדף, או ש"להמליץ" לו או לתת לתוכנה לבחור במקומו. חשבתי לעשות ping לכל אחד מהשרתים, וזה שמחזיר את הכי נמוך - ייבחר. אבל האם זה באמת יעבוד? כלומר, האם פינג נמוך ביותר תמיד יתן קצב הורדה מהיר יותר משאר הקישורים?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם.... אני בונה את האתר של מועדון פג'ו סיטרואן ספורט בישראל... (לקידום הספורט המוטורי בישראל) האתר יהיה אינטרקטיוי ומעניין.... אני כבר בניתי דיי הרבה באתר... אבל עדיין יש עוד הרבה עבודה.. אז אני צריך את עזרתכם אם יש פה אנשים שיודעים את השפות הבאות: PHP ASP JAVA HTML FLASH ויכולים לעזור נא ליצור איתי קשר ICQ:106525052 תודה מראש לכל העוזרים....
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זוהי תוכנה שכתבתי, המאפשרת לטעון קובץ וידאו ולשמור מקטע מסוים ממנו לרצף של תמונות jpg
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד JAVA - יש לי איזשהי זיקה כי אני יודע HTML וקצת PHP.. אבל אני יודע שזאת שפה מאוד שונה. מישהו יכול להמליץ לי על קורס זול וטוב או דרך אחרת ללמוד את השפה מהבסיס ממש?? קניתי ספר אבל נראה לי שהוא קצת מיושן..
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לגרום לתוכנה שלי הוריד קובץ מהאינטרנט מכתובת מסויימת, אני עובד ב VB.Net 2005 הבעיה היא שעלי להוריד את הקובץ בצורה מיוחדת, בעזרת קוקיס בצורה לא גלויה. הצלחתי להוריד את הקובץ בקוד Html אני אתן פה דוגמא: ניתן לשלוח נתונים לדף אחר בשתי שיטות שונות. א. בשיטת GET ב.בשיטת POST לדוגמה , אם רוצים להעלות את הדף בשם peula1.htm בשיטת GET אז יש לכתוב את התג באופן הבא: form action="peula1.htm" method="get" בשיטת GET המשתנים נשלחים בגלוי בצמוד לכתובת הדף. ואילו בשיטת POST המשתנים נשלחים בעזרת קוקיס בצורה לא גלויה. למישהו יש מושג איך למשוך קובץ מהרשת בשיטת Post ב vb.net? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני ניגש לכזה תרגיל ? איך פותרים את זה ?? א. נתון שזמן הריצה T(n) של אלגוריתם כלשהו מקיים: T(1) = q(1), T(n) = T(n/2) + W(n) וכן T(n) = 2T(n/2) + O(n). טענה: T(n) = q(n) . (אפשר להיעזר בנוסחת האב). נכון\לא נכון נימוק:
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אנשים, אני חדש בג'אווה ובמונחה עצמים בכלל אז בעדינות איתי (: ניסיתי לכתוב שיטה שפשוט מציגה לי כפתורים בפריים הראשי ונתקלתי בבעיה, שגיאה בהרצת הקלסס. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איפה טעיתי. import java.awt.Color; import java.awt.event.ActionEvent; import java.awt.event.ActionListener; import java.awt.event.KeyEvent; import javax.swing.JButton; import javax.swing.JFrame; import javax.swing.JMenu; import javax.swing.JMenuBar; import javax.swing.JMenuItem; public class Main { public static void main(String[] args) { // set JFrame JFrame frame = new JFrame("TicTacToe"); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); frame.setSize(450, 260);…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מכניס לסכמה מספר טבלאות. הארוכה שבהן מבחינת מספר רשומות היא באורך של כ225000 רשומות. הרשומות לא גדולות, משהו כמו 25 בתים לאחת. שתי העמודות של הטבלא הנ"ל הן FOREIGN KEYS. אני מפחד לעבור לMYISAM האם זה שווה את זה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-


