תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני עושה עבודה עם רשימה מקושרת גנרית. ככה נראה ה node שלי void* data node *next יש לי רשימה מקושרת של סוכנים שה data שלהם הוא char* ויש לכל סוכן כזה רשימה מקושרת של נסיעות. יש לי בעיה עם ההדפסה של הרשימה המקושרת של הנסיעות. בתוך הפונקציה שיוצרת את הסוכן ומוסיפה אותו לרשימה המקושרת אני מצליח להדפיס ללא בעיה את הרשימה המקושרת של הנסיעות של אותו סוכן. הבעיה היא מוחוץ לאותה הפונקציה. זה מדפיס לי הכל ב ג'יבריש. ניסיתי כבר הכל לא יודע מה לעשות. זה הפונקציית הוספה של הסוכן לרשימה void create_agent(LinkedList* list, char* final,char* a){ Node* n; char *s; Agent* new=(Agent*)malloc(sizeof(Agent)); new->id=(char*)malloc(sizeof(char)*17); strcpy(new->id,a); new->tr…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי. כתבתי תוכנה קטנה ב- .net שעושה את הדברים הבאים: 1. מריצה תוכנה שעושה בדיקה למחשב ושומרת קובץ log. 2. התוכנה מחכה ואז קוראת את קובץ ה-log. מה שחשוב לי עכשיו זה התזמון. האם בקוד שנכתב בקובץ HTA ואשר משתמש בתוכו ב-VBscript יכול לתת לי פיתרון דומה? מה שאני מנסה להבין אם שורת פקודה שתריץ לי תוכנה חיצונית תחכה עד שההפעלה תסתיים, או שתמשיך לרוץ עם הפקודות ואצטרך לשים איזשהי לולאה שתחכה עד שהריצה תגמר על מנת להמשיך לבדוק את קובץ הLOG. דבר נוסף שאני מחפש, האם ב-HTA וב-VBscript אני יכול למצוא פיתרון דומה ל-Autoit? אני רוצה לעשות אוטומיזציה מסויימת כשאני פותח תוכנה אחרת. לצערי, בסביבה בה אני עובד, יש תמיכה רק בקבצי HTA ו-VBscript. כלומר, ברגע שאני פות…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם: אני צריך מתכנת. שמעתי מחבר על אתרים אשר מפרסמים מתכנתים מכל העולם. באתרים אלה אפשר להשיג מתכנתים במיידי ובמחירים זולים במיוחד. מישהו יכול להמליץ לי על אתר כזה, או במקרה היותר טוב, מתכנת ספציפי מהאתרים האלה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני מנסה להעמיס את האופרטור ">>" לפי הדוגמאות שמצאתי, אני מקבל שגיאת קומפילציה ולא ברור לי למה. error C2804: binary 'operator <<' has too many parameters הגדרת האופרטור ב-CLASS ostream& operator<<(ostream &output, const Transport &PrintTransport); האופרטור ostream& Transport:: operator<<(ostream &output, const Transport &PrintTransport) { output << PrintTransport.Name; return output; } יש למישהו רעיון?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אודה למי שיוכל לתרגם לי את הכתוב פה: http://en.wikipedia.org/wiki/Daemon_(computer_software) או להסביר לי על זה בקצרה. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המשימה שלי לבנות תוכנית על פי התרגיל הבא: תוצאה של שחקן יכולה להיות אחת מתוך הערכים הבאים 0,15,30,40,60 ניקוד 60 הוא ניצחון במשחק משחק מסתים בניצחון של אחד השחקנים פתח וישם אלגורתים המקבל כקלט תוצאות משחק בין שתי שחקנים אם מספר הנקודות שצבר משיהו לא חוקי יש להדפיס לר חוקי אחרת יש להדפיס את ההפרש בין שני בשחקנים הנה מה שאני עשיתי הבעיה שאצלי אם אני מקיש אצל שתי השחקנים תוצאה לא חוקי לדוגמא 12,13 זה רושם לי אין סוף פעמים לא חוקי הנה מה שכתבתי תנסו לעזור לי עריכה הכול עובד אבל אם אתם מכניסים 60 בשתי השחקנים אז זה מסיים תתוכנית ואסור שלשתיהם יהיה תיקו חייב אחד 60 והשני 0 15 30 40 60 import java.util.*; class tanis { static Scanner reader = new Scanner(System.i…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין בלהוסיף SmartShader HDR לאלה שקיימים כבר בדרייברים של ATi, אך אין אפשרות כזאת בהגדרות של הדרייברים. כרגע אני עושה זאת עכשיו בעזרת RegHack שאני צריך ליישם כל פעם שאני רוצה להפעיל/לכבות את האפקט. לכן אני רוצה לבדוק האם אפשר בקלות(יחסית) להכניסו לצמיתות לGUI ע"י שינוי קוד המקור. יש לי את הSDK של הקטליסט, אבל לא בו, ולא בSDK של הSmartShader ישנה אפשרות להוסיף SmartShader לצערי לGUI של הדרייברים. :-\ דרך אגב אם אתם שואלים למה לכל הרוחות אני רוצה לעשות את זה, זה פשוט גורם למשחקים להראות מגניף ;D [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, נתקלתי בבעיה מסוימת... יש לי סעיף כזה: הוסף את הנדרש לתוכנית כך שאם המספרים שונים יודפס קודם המספר הגדול ואחריו המספר הקטן. איך לעזאזל אני מוסיף את זה??? הנה התוכנית שעשיתי: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication21 { class Program { static void Main(string[] args) { int a; int b; Console.Write("Enter first number: "); a = int.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("Enter second number: "); b = int.Parse(Console.ReadLine()); if (a == b) { Console.WriteLine("equal"); } else { Console.WriteLine("dif…
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך ספריה בשפת C שתאפשר לי להתחבר ל FTP + שליחה של קבצים? או כל המלצה על אך לעשות את זה תודה .
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. בספר כתוב שהקוד הבא הוא עושה ככה שברגע שהעכבר יעבור על הקישרו צבע הרקע של המסמך יהפוך לצבע אחד ואם להסיר את העכבר מהקישור הרקע ישנה את הצבע למשהו אחר וזה לא בדיוק עובד. הנה הקוד (מועתק מהספר): <html dir="rtl"> <head> <title>5-01</title> </head> <body bgcolor="green" text="yellow"> <h1>הוד-עמי, נותנים לך ידע להצלחה</h1> <hr /> <br /> העבר את הסמן <a href="http://www.hod-ami.co.il" onmouseover="document.bgcolor='red';" onmouseout ="document.bgcolor='lightblue';"> כאן </a> כדי לשנות את צבע הרקע </body> </html>
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך מדריך לASP.NET+VB+SQL בשביל פרוייקט יד הפרוייקט יהיה אתר אינטרנט ובתוך הקוד ישולב VB וSQL יש מדריך טוב שיסביר לי על זה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ניסיתי לאתחל משתנה חדש במחלקה POINT ולהכניס לתוכו 2 ערכים מטיפוס INT using System.Drawing; class Point { static void Main(string[] args) { Point p1=new Point(1,2); Console.WriteLine(p1); } } וקיבלתי את השגיאה הבאה : 'Point.Point' does not contain a constructor that takes '2' arguments למרות שכן צריך להכניס 2 פרמטרים בשביל לאתחל את הטיפוס במחלקה. *ניסיתי לאתחל משתנים בעוד מחלקות ובכולם קיבלתי את השגיאה הזאת, זה עבר קימפול רק שהעצם נשלח בלי פרמטרים ובהדפסה נכתב : point.point. למישהו יש מושג מה הבעיה ? ???
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
האם יש אפשרות להוסיף סימן של חץ/משולש לחלק מהעמודות בטבלה שכשלוחצים עליו מתמיינת הטבלה לפי העמודה הזו (מההתחלה לסוף, ולחיצה שניה מהסוף להתחלה)??
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חשבתי תחילה שהבעיה התכנית, אבל אז כדי לבדוק את זה רשמתי סתם איזה משהו #include <stdio.h> void main() { int i; for (i=0;i<9 ; i++) printf(“%d\n”,i); } מריץ , וזה מריץ לי בכלל תכנית אחרונה שעשיתי... שיניתי לתכנית בלי FOR, עובד בסדר, אחרי זה שוב ניסיתי עם FOR, שוב מריץ את התכנית האחרונה שעשיתי..
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם, בימים אלו אני עובד על בניית אתר כלשהו ורציתי להוסיף לאתר מסד נתונים של ACCESS אבל איני יודע איך בדיוק אני יכול לעשות זאת כי עד כה השתמשתי במסד הנתונים שנמצא בתוכנה בניתי מסד נתונים ב ACCESS ושמרתי אותו כ .accdb, עכשיו שאני מחבר אותו לאתר ומריץ הוא נותן לי את ההודעה הבאה : An attempt to attach an auto-named database for file (מיקום הקובץ). A database with the same name exists, or specified file cannot be opened, or it is located on UNC share אין לי מושג מה אני עושה לא נכון, איך בעצם אני מחבר מסד נתונים חיצוני לאתר שמיוצר ב WEB DEVELOPER אם תוכלו לעזור לי בנושא אני אודה לכם מאוד! תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קודם כל, אם זה לא הפורום המתאים ליכתוב הודעה זו, אני מיתנצל מראש מפני כל הפורום, ומבקש מהמנהלים שיעבירו את זה לפורום המתאים. אז ככה, קוראים לי ליאור, ואני אחד ממנהלי אתר "נמלטים" הישראלי הרשמי. www.prisonbreak.co.il האתר מבוסס על מערכת התוכן PHPnuke ההותאמה בימיוחד לצורכי האתר. האתר זקוק למערכת קארמה (סטייל הפורומים של GAMER) למערכת הפורומים הבאה עם המערכת (PHPbb) שהמסד נתונים שלה קשור למסד הנתונים של האתר. אשמח אם מישהו שיכול לתכנת כזה דבר לנו, ישאיר פה דרכים ליצירת קשר, ואנחנו ניצור איתו קשר בהקדם האפשרי. תודה, ליאור. צוות אתר "נמלטים" הישראלי הרשמי. www.prisonbreak.co.il
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני בכיתה יב' וצריך עזרה בבחירת נושא פרוקיט גמר בגודל 5 יחידות בc# אשמח לשמוע על רעיונות לתוכנות משחקים ודברים מעניינים שניתן לעשות אך לא קשים במיוחד . תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני עובד כרגע על דיסק bootable שמאפשר להעלות windows pe ודוס. יש לי כבר הכל וזה עובד מצויין, אבל אני חייב להשאיר את חותמי האישי איכשהו על הדיסק... האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות כי עומדות לפני גם מערכת 32 ביט של windows xp וגם 16 ביט של דוס. מקום על הדיסק אין כ"כ הרבה ולכן פסלתי אפשרות של ניגון שיר בלחיצה על קומבינציית מקשים. נכון לעכשיו, הרעיון היחיד שייכנס הוא ציור קריקטורות שלי ושל הבנאדם שעובד איתי, כנראה בלחיצה על קומבינציית מקשים. איזה עוד רעיונות יש לכם? כמפתחים, ודאי כולכם מכניסים easter eggs לתוכנות שלכם... זה החלק הכי כיפי
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי קובץ DLL שאפשר לקרוא את הפונקציות שלו מMATLAB שמותקן על WIDOWS 32. ישנה בעיה לבצע את אותה פעולה ממחשב שמותקן עליו 64. האם קומפילציה(במחשב אחר) עם איזשהוא flag יכולה לפתור את הבעיה? (הDLL נעשה ע"י Visual studio 9) תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי משיהו מכיר את הפתרון לעיניין של העיברית בחלון הדוס? לא רואים עברית אלא ג'בריש האם יש איזה תיקון לזה ?? השאלה הזו מתחילה מזה שרציתי לעשות סקריפט קטן BATCH FILE שכל תפקידו בעולם הוא להוסיף קובץ לשולחן עבודה הבעיה מתחילה מזה שה XP בעברית ואין DESKTOP יש "שולחן העבודה" וכאשר שומרים את קובץ הטקסט ומשנים אותו לBAT הדוס כנראה לא קורא את זה נכון כי הוא לא מוצא את הנתיב אם אני רושם בדוס בעיברית אז הג'יבריש נראה שונה ממה שהוא מקבל מהקובץ BAT למישהו יש רעיון ??
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה ליצור אתר מסויים, משהו קצרצר ולא מסובך מחפש מישהו שיש לו ידע ורוצה להרוויח כמה גרושים. נא ליצור קשר בהודעה פרטית.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אפשר ליצור ליסט שיהיה לו מאפינים נוספים כמו dim files as new list of string files(0).name files(1).size as int ןלא רק files.name
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי ידע בסיסי, רציתי לשאול, אני רוצה לעשות פרויקט קטנטן שיהיה GUI, שאליו אני יכול לבחור ספרייה ולערוך את כל הקבצים בספרייה יחד. באיזו שפה אתם ממליצים לי לעשות\ללמוד את זה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-


