תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
התחלתי לבנות אתר נסיוני ב-ASP.NET לצרכי עבודה (האתר הוא למטרות בדיקה שלי). אין לי שום ניסיון ב-ASP.NET, אבל יש לי ניסיון רב ב-C#. את האתר אני בונה ב-VS2005. בקיצור, אני רוצה לראות מה דעתכם על האתר (האתר עובד, אבל אני לא יודע אם כתבתי אותו בצורה טובה בכלל). ועכשיו לעניין: האתר מאוד פשוט - כשהמשתמש נכנס לדף הראשי הוא מקבל cookie בשם id (מספר אקראי) שמעכשיו יזהה אותו. בצד השרת, האתר שומר מידע על המשתמש לפי ה-id. הדרישה שלי הייתה שהאתר יהיה כמה שיותר פשוט מבחינת קוד - בלי מסדי נתונים, בלי precompiled code (כך שיהיה אפשר לערוך את האתר על השרת) וכד'. בשביל זה יצרתי קובץ בשם Logic.cs המגדיר קלאס בשם Logic, שמכיל את כל הפונקציות שאני צריך. חוץ מזה, הוא מחזיק static Dictionary שממ…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אנסה להסביר את השאלה בצורה יותר ברורה: אני מעלה דף מכירה באתר (אמזון) הבעיה היא שהתוכנה שלהם סורקת את התוכן ומורידה את הדף בתואנה שיש היא מזהה שזהו מוצר שיש בעיה למכור שם. המציאות היא שיש הרבה שכן מוכרים את זה ואני מנסה להתגבר על הבעיה (באופן רשמי זו באמת בעיה והמוכרים האחרים איכשהו עוקפים את המערכת). את התוכן אפשר לכתוב בקוד HTML ואני מנסה להבין האם יש אפשרות לכתוב בHTML את התוכן באופן שהתוכנה שלהם לא תוכל לקרוא את הטקסט (לפחות חלקו). תודה מראש על העזרה!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש הבדל בין Visual C++.NET ובין ++C ? ואיזו מהן כדאי ללמוד?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחלקה היוצרת פריטים . ברצוני לצור מערך של אותם פריטים אבל ששם הפריט החדש יקבע מבחוץ . כלומר שבכול פעם שאני מכניס פריט לספריה אז הוא יקבל את השם מבחוץ והתכונות מהמחלקה .
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברים. אני באחרונה לומד עצמאית HTML טיפין טיפין כמו שאומרים ועלתה לי שאלה, אם אני רוצה לפתוח קישור חדש אני צריך לרשום את האלמנט הבא : <a href="URLLINK">link text</a> ואם אני רוצה לפתוח קישור בחלון חדש אני צריך לרשום : target="_Blank" אבל איך אני גורם ללינק להיפתח אוט' בחלון חדש ללא צורך בכתיבת הפקודה האחרונה ? האם אפשר בקוד ה-סי אס אס לרשום פקודה מסויימת שברגע שאני מכניס קישור הוא אוט' יוסיף את הפקודה שגורמת לקישור להיפתח בדף חדש ? תודה מראש לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אינני מגיע מעולם ה QA, אך להבנתי התפיסות המקובלות בד"כ לבדיקות אוטומטיות הינן הקלטה של תסריטי בדיקה והרצתן, או ברמ ה מתקדמת יותר, כתיבת תשתית היודעת לנתח את מבנה הדפים, לזהות את האלמנטים השונים, ובעזרת קוד להזריק ערכים לשדות ולסמלץ מצבים, כלומר, כתיבת הבדיקות אינן בצורת הקלטה, אלא בצורת כתיבת קוד, שכאשר הוא מורץ, הוא מסמלץ שימוש במערכת. הבעיה העקרונית היא שכך או כך, זמן ההרצה זהה לזמן הבדיקות הידניות (למעט כמובן הרצה לילית וללא הפסקות), כך שלא ניתן להריץ בדיקות רגרסיה עמוקות ומלאות על כך המערכת, בזמן סביר. כלומר, חסכנו (נניח) את משאבי כוח האדם הנדרש לביצוע הבדיקות, אך לא חסכנו את הזמן שנדרש לביצוע הבדיקות, כך שהתשובה האם המערכת עברה את בדיקות הרגרסיה או לא, תתקרבל רק לאח…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את הפעולה הבאה שכל מטרת להדפיס את המערך הדו מימדי אבל יש לי איזו שהיא טעות בבדיקת אורך שורה ואורך טור ואני לא מבין מה הבעיה (אל תתנו לי הצעות לכתוב 2 במקום כי זה אמור להיות קוד כללי) int[,] a=new int [2,2]; a[0, 0] = 1; a[0, 1] = 2; a[1, 0] = 3; a[1, 1] = 4; int i,j,s,t; s = a.Length(0); t = a.Length(1); for (i = 0; i <s; i++) { Console.WriteLine(""); for (j = 0; j < t; j++) { Console.Write(a[i, j]); } } הבעיה שלי בa.length שניהם מה לעזאזל לא נכון אם משיהו לא הבין שיגיד כי זה דחוף לי נ.ב השפה היא C#
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, מה קורה? אז אני שגיא ובחודשים האחרונים הקמתי עם חברים אתר שנקרא "פרויקט דה וינצ'י". המטרה העיקרית שלו היא ליצור קהילה של חבר'ה שמתעסקים בקוד ובתוכנה (קצת דומה לפה). הקהילה מחולקת בגדול לשני חלקים - חלק ראשון "מחלקת ההדרכה" ואילו החלק השני הוא העבודה בתאכל'ס. המחלקת הדרכה היא סוג של בי"ס וירטואלי למקצועות התוכנה (בניית אתרים\פיתוח אפליקציות\פיתוח תוכנות וכדומה), זה אומר שמתקיימים שיעורים אחת לשבוע על גבי שרת קולי, ביחד עם מדריך ועוד מספר חניכים, וכל מה שצריך בשביל להשתתף בהם זה מיקרופון ואוזניות. קורסים נמשכים כשלושה חודשים. הכל בחינם וללא מטרות רווח. החלק של העבודה תאכלס הוא קצת מורכב. בגדול הוא כולל ביצוע של פרויקטים בתחום התוכנה אך בראיה חברתית. זה על קצה …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשלוח מיקום של תמונה במערך דו מימדי,כאשר אני לוחץ יש הפנייה למתודת הלחיצה. אל מתודה הלחיצה אני רוצה להעביר(בתור חלק מהפרמטרים) את המיקום של התמונה הנלחצת(את האינדקס שלה במערך) כיצד אני עושה זאת? קוד: http://pastebin.com/fa1dFzFt http://pastebin.com/qH9Rgv36 לClick_Pic אני רוצה להעביר את האינדקסים (מיקום במערך תמונות) של התמונה הנלחצת
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה ליצור אופציה\תוכנה \ WEB של חיפוש לפי משתנה שיחזיר לי ערכים מאתרים שונים . יכול להיות בצורת אפליקציה יכול להיות גם כאתר אינטרנט . בגדול לרכז את הנתונים שמתקבלים בכל חיפוש ולהציג אותם בצורה שאני יסדר אותם . למישהו יש רעיון איך אני יכול להוציא את זה לפועל ? באיזה שפה הכי טוב לכתוב דבר כזה ? זה למטרה אישית ולא למטרה פרסומית\שיווקית\כלכלית . אין לי בעיה שהנתונים יוצגו אפילו בקובץ אקסל או ACCESS העיקר שיוחזרו הנתונים הרלוונטיים . יש לי רקע בתכנות אבל אני צריך כיוון ועזרה תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה, אני צריך עזרה בהכנה קובץ BAT שיעשה את הפעולות הבאות: יסגור את הקובץ bla.exe - יעתיק (לא יעביר) את הקובץ C:\dir\bla.dll ל D:\dir\bla.dll (חשוב לציין שהקובץ כבר קיים, אז שיחליף) - יריץ את הקובץ D:\dir\bla.exe חשוב לציין שאם הוא לא מצליח לעשות את אחד מהדברים האלה שלא ימשיך בפעולות .. אני מאמין שזה לא ממש בקשה גדולה ולא תהיה בעיה להכין אותה.. בכל מקרה תודה מראש, אליאור. (אגב זה השם שלי למי שלא ידע ) עריכה: אחרי עזרה מגוגל ומהפקודה HELP הצלחתי לבנות את זה לבד אבל יש לי רק בעיה קטנה אני רוצה לעשות טיימר בין שתי הפקודות האלה קודם כל שיעתיק את הקובץ יחכה כמה זמן שאני יגדיר (נגיד 1 או 2) ואז יריץ את הקובץ EXE
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי,קיבלנו היום תרגיל בjava לשיעורי בית.את התרגיל צריך לפתור עד לרמה של מחרוזות(לא כולל,אלה אם זה ממש מקל את העבודה). שברתי תראש בשאלה הגעתי למסקנה שהמסגרת הכללית תמיד תהיה 6*n+1 ומשם הלכתי לאיבוד אשמח לכל עזרה (גם אם זה סתם לתת כיוון) זאת השאלה: כתבו תוכנית אשר קולטת מהמשתמש מספר טבעי n>0 ומדפיסה למסך n מסגרות של כוכביות ,אחת בתוך השנייה, ובמרכז המסגרת הפנימית ביותר תודפס האות X שתורכב מ 4*n+1 כוכביות. דוגמא בתמונה המצורפת. תודה מראש!!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
בס"ד שלום רב, אני מחפש להבין אם יש בשוק תכנות המאפשרות תכנות של בקר ארדואינו בצורה קלה וידידותית , מבלי להתעסק עם שפת תכנות, אלא באמצעות גרירה של סמלים וצלמיות . אשמח לתגובות בנושא, האם ניתן לפתח כזה דבר? baruch.next@gmail.com
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אם כן, אז איך עושם את זה? כי בג'אווה זה אוטמטית וזה ממש נוח.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אתר שאני מפתח עכשיו שמשתמש בPHP ובקידוד UTF8. כרום ו-IE מזהים את הקידוד מצוין אוטומטית אבל FF לא. אני לא יודע אם זה בעיה בהגדרות של FF (לא נראה לי בכל זאת כי הלכתי להגדרות ב-CONTENT ואמרתי שם שקידוד ברירת מחדל הוא UTF8 - למרות שאני יודע שצריך להיות איפשהו אפשרות "זהה קידוד אוטומטית") אבל אני זוכר לפני הרבה זמן שהיה לי את הבעיה הזאת וזה היה קשור לPHP. מצאתי אז קוד ( בPHP) שמכריח את הדפדפנים להציג את הדף בקידוד של UTF8. אני לא זוכר את הקוד ואני גם לא מצליח למצוא אותו מחדש. מישהו יכול לעזור?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחרפנתי מהשילוב הזה! אני כבר יום שלם יושב ומנסה להבין מה הבעייה. משום מה כאשר אני שומר ערכים ל-Database באמצעות ממשק הניהול של osCommerce, רק ה-4-5 אותיות הראשונות נשמרות(או שפשוט לא רואים טקסט בכלל). למשל אם אכניס את המשפט - 'ניסיון אחת שתיים שלוש', רק 'ניסיו' ייקלט. כמובן שבאנגלית אין את הבעייה. ניסיתי להגדיר כמו שצריך ב-PHPMYADMIN לקידוד + coalition של hebrew_bin(windows cp 1255). מה עוד יכולה להיות הבעייה? זאת בעייה בשמירה לDB משום שאין בעייה בצפייה בעברית שאינה עוברת דרכו. ---------------------------- מהתבוננות בDB נראה שכל המידע נשמר כ-UTF-8 - למשל - ניסי(למיטב הבנתי ככה זה אמור להיות תמיד, ללא תלות בקידוד שנבחר). או…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. לקראת הצבא, שאני חושב על כל האופציות שיש לי, אני רוצה שגם תהיה לי אפשרות ללכת למשהו במחשבים בצבא, שבמיונים אני אצטרך לעבור מבחן כלשהוא או לבוא עם רקע כלשהוא. אני מעוניןן להתחיל ללמוד שפץ תכנות כלשהיא\רשתות\טכנאות\אלקטרוניקה\ אולי אפילו בתחום הקולנוע ביתי שמושך אותי. יש הצעות? מקווה שהצלחתי לכוון אותכם בערך לכוונה שלי. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יודע לקרוא ולכתוב קובץ, אבל אני רוצה שהסקריפט שלי ידע להריץ INI מסויים כשהמשתמש גורר את הINI על האייקון של הסקריפט... (אני מקווה שאני מספיק ברור) ??? הכוונה שלי היא לא שהסקריפט ידע ללכת לחפש את ה INI אלא מראש בהפעלה שלו הוא ידרוש זאת. צריך את זה למשל כשיש כמה סוגים של INI וכל אחד מתאר פעולה שונה, אבל הסקריפט הוא אותו אחד. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף את האתר הזה למועדפים אבל שאני לוחץ יפתח לי חלון שבתוכו אני מכניס מילה http://www.babylon.com/definition/WORDHERE/Hebrew תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש אתרים/Manuals עם פתרונות קריאטיבים (שורות קוד) לתקשורת שרת-לקוח תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג קוד C או אסמבלר , לתקשורת של RS232 במחשב עם רכיב חיצוני? את הרכיב אני יודע לתכנת שיעבוד בפרוטוקול RS232 (מיקרו בקר PIC16F877A), אך כדי לחבר אותו לתקשורת עם PC אני חייב לתכנת את ה PC שידע לעבוד עם הפרוטוקול, אך אין לי מושג. א. אני לא יודע אם הפרוטוקול מובנה כבר במערכת ההפעלה, או שצריך לכתוב את פונקציות הזיהוי של ה START וה STOP, וכולי, ובנוסף לאיפה נכתבים הנתונים, להשתמש בפסיקה או לא צריך פסיקה, אלא רק לקרא מבאפר, כי אני צריך תקשורת דו כיוונית. (שמתי רכיב מתאם MAX-RS232 להמרת מתחים 12V-5V , אז מהבחינה הזו אני מכוסה) עידו
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא הזה. משום מה, המקום הזה נראה לי הכי מתאים - מקווה שפגעתי. ??? בכל מקרה, יש לי בעיה מסוימת שאולי תוכלו לעזור לי לפתור אותה. יש לי בלוג דרך גוגל (BBLOGERׂ) ומצאתי מדריך איך להוסיף תגובות של אנשים דרך הפייסבוק שלהם (כמו שיש בכל מיני אתרי חדשות). עשיתי זאת, פעמיים, אך בבלוג שלי, המערכת לא מופיעה בצורה מסודרת, אלא נבלעת (תמונה למטה). האם מישהו יודע איך אני מייצב את המערכת, או יותר נכון - מתאים אותה לבלוג? ניסיתי לסדר את זה דרך ההגדרות של הבלוג, אך אין אפשרות כזאת.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן שוב האם יש למישהוא מושג איך אני עושה רקורסיה שרצה על כל איברים במערך דו מימדי?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך ליצור תוכנה שתוכל להדפיס נקודות על המסך (כאילו המסך מישור מתמטי עם 2 קורדינטות). אשמח לעזרה בקשר לאיך עושים את זה. מעדיף לתכנת ב-JAVA. תודה. עריכה: אפשר גם C#. יש לי את Microsoft Visual C#.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אני יכול לשנות את העימוב של טופס זה Text <html> <head> <title> כניסה </title> </head> <body> <body bgcolor="SILVER"> <font size=5 color=black face=david><b><p align=right> כניסה </p align=right> <br><br><br> <form name=form1> <form action=1.html method=post> <div align=right> <table border=5 width=600> <tr align=right> <td><input type=text size=15 name=a> שם פרטי </td> <tr align=right> <td><input type=text size=15> סיסמה </td> <tr align=right> <td> <a href=EE.html>כניסה</a> <…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


