תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. יש לי פרוייקט ב-MFC מסוג SDI שבו יש MENU אני רוצה לפתוח קובץ כלשהוא בלחיצה על OPEN שנמצא בתוך ה MENU. לאחר יצירת הפרוייקט, ולפני שהכנסתי קוד, כשאני לוחץ בזמן ריצה על הפריט OPEN נפתח לי חלון של WINDOWS שממנו אפשר לבחור את הקובץ שייפתח, אבל מה הלאה? למישהו יש מושג איך אני פותח ולוקח את התכולה של הקובץ? לאחר הפתיחה של הקובץ אני רוצה להפעיל אלגוריתם שכתבתי דרך הפריט RUN שנמצא גם כן ב-MENU אז אני מניח שאת הקוד אני מכניס מתחת לשני הEVENT-ים של RUN ו-OPEN אבל כיצד איני יודע. איני מוצא בספר שממנו למדתי כיצד לעשות את זה אבל אני מניח שלמתכנתי MFC זוהי פעולה פשוטה. דוגמא תעזור לי מאוד. תודה מראש. דן.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני חדש פה!!! מישהו יודע לכתוב תוכניות ולשלב בתוכן גרפיקה מתקדמת (הכוונה שלא לצייר סתם מרובעים וקווים אלא גרפיקה כמו תמונות או אנימציות וכו'). היה פעם איזה שהוא ספר של הוצאת "הוד-עמי" שעוסק בזה אם למישהו יש ויכול לעזור לי או מכיר אתר שמלמד גרפיקה והדגש על מתקדמת אני אודה לו מאוד. תודה ולהתראות האי-מייל שלי: Spidey_man@walla.co.il
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מחפש מערכת שתשמש לגלרית תמונות, שתהיה פשוטה ממבט חיצוני אך בעלת יכולות ניהול מתקדמים. למעשה, אני מחפש משהו בסגנון מערכת האלבומים של פייסבוק - יכולת להוסיף אלבומים, להוסיף תמונות, להוסיף כותרות לתמונות ולמחוק/לשנות את הסדר של התמונות הקיימות. הכל - מתוך ממשק WEB ללא כל ידע מוקדם במחשבים ו/או FTP וכו'. המערכת צריכה לעבוד ב-PHP. צריכה להיות יכולת לשלב את המערכת ב-template קיים. המראה החיצוני שלה צריך להיות מרשים (שזה לא יראה כמו משהו שילד בן 12 עשה), אך פשוט ולא מסורבל עם מיליון אופציות. מטרת המערכת היא לשמש כתיק עבודות, ולכן מערכות מלאות כמו coppermine הן overkill ולא מתאימות בעליל. דרישה קריטית נוספת - המערכת חייבת לתמוך בשמות קבצים בעברית. לא אכפת לי שתעש…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בונה עכשיו בעזרת VB שאמורה לטעון את הנשק שלי במשחקים כל פרק זמן מסויים. התוכנה עובדת בעזרת שימוש בפקודה KEYBD_EVENT שדמה לחיצה על המקש R משום מה התוכנה מדמה לחיצה שעובדים ב WINDOWS בתוכנות כגון WORD ופנקס רשימות, אך כאשר אני נכנס למשחק התוכנה אינה מדמה לחיצות. אשמח אם תענו לי, עומר
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חדש בנושא ואני חייב ללמוד html css php עכשיו אני לא יכול ללמוד במכללה ואני רוצה ללמוד דרך האינטרנט האם אתם יכולים להציע איזה אתרים טובים וברורים תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי דף מסוים באתר מובייל שאני מפתח שבו יש תמונה גדולה ככה שצריך סקרול גם אנכי וגם אופקי מהספריות שניסיתי כולם לא עובדות בכלל או האופקי לא עובד כאשר מוסיפים dir="rtl" ל-body או ל-div בד"כ האופקי לא עובד(גוררים ורואים את הסקרול עצמו אבל שום דבר לא זז חוץ מהסקרול טיפה bouncy כזה- כמו שמגיעים לקצה) יש תמונה וטקסט עם position absolute על גביה ובגלל זה ה-Dir כן חשוב פה, מבחינתי הפלט של התמונה והנתונים שעל גביה זה קופסא שחורה ובזה לא נוגעים(זה קוד שהיה קיים כבר לאתר הלא מובילי) מהספריות שניסיתי: iscroll 4 jquery iscrollview (תכלס הוא פשוט עטיפה של iscroll) jquery.nicescroll jquery.dragscroll על חלקם גם ניסיתי לעשות קיסטומים ב-CSS/JS של להחליף את כל ה-left: ב-right: וגם לא…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מנסה לגרום לדף ASP להכניס נתונים למסד נתונים ולא מצליח לי. הקוד של הדף ASP הוא: <% Dim conn Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") conn.ConnectionString = "DSN=myDSN" conn.Open q=request.form("username") w=request.form("password") e=request.form("email") r=request.form("id") t=request.form("gender") SQ="INSERT INTO users(username,password,email,id,gender) VALUES ('"&q&"','"&w&"','"&e&"','"&r&"','"&t&"')" conn.Execute sq conn.Close Set conn = Nothing %> הודעת השגיאה שאני מקבל: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][מנהל התקן ODBC Microsoft Access] הפעו…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מותקנת אצלי ויסטה 64 ביט כבר תקופה מאוד ארוכה, לאחרונה התחלתי לעשות קורס בשם "מבוא לשפת C" ולאחר התקנת תוכנת C נתקלתי בבעיית תאימות, מערכת ההפעלה פשוט כותבת לי שאין אפשרות להפעיל את התוכנה. אני לא מעוניין לפרמט את המחשב ולעבור להשתמש במערכת הפעלה 32 ביט רק בגלל קורס אחד שעליי ללמוד. האם יש פיתרון לבעיה? ניסיתי את DOSBOX שעבד סך הכול בסדר עד שהייתי צריך להריץ את התוכנית שכתבתי ובשלב הזה הוא לא הבין על איזה "STDIO.H" אני מדבר ונתן לי הרבה שגיאות. מה ניתן לעשות בנידון? בתודה מראש לעונים.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בתרגיל בשפת JAVA זה הולך ככה : בתחרות מכוניות השתתפו N מכוניות . כתוב שיטה ראשית שקולטת מספר מכוניות N ואחריו משך הזמן שלקח למכונית לסיים את המסלול . על השיטה להדפיס את המספרים הסידוריים ואת משך הזמן של מכוניות שזכו במקומות ראשון ושני בתחרות. אז הבעיה שלי הייתה למצוא את המקום ה2 בתחרות כי אני יודע למצוא מקסימום . נקעתי בקטע של המקום ה2 . יש לציין כי זה תרגיל מדף עבודה מסכם בנושא לולאת FOR וזה צריך להיות המרכיב המרכזי של התשובה (לא למדנו מערכים). תודה לעוזרים!!!
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום!!! רציתי לשאול אם מישהו יודע איך אפשר לקבל מסג' של לחיצת כפתור בעכבר או במקלדת ב-WIN32 C . המסג' אבל צריך להגיע לתוכנה גם אם הלחיצה לא הייתה בחלון התוכנה , כאילו אני צריך לזהות לחיצה בכל מקום במסך. ( כמו ב-BABILON ) אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי . תודה מראש , ישי קליין
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי עץ רב בנים - לכל קודקוד שני מצביעים: מצביע שמאלי לבנו הבכור, מצביע ימני לאח אחריו. אין הגבלה למספר הבנים לכל קודקוד. אין יחס מתמטי בין קודקוד האב לבן. בכל רמה (הבנים) מסודרים בסדר עולה. איך מבצעים במבנה נתונים שכזה חיפוש של איבר???? הערה: בנוסף למצביע לשורש ההעץ יש לי מצביע שמטייל בעץ.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמעתי מי מ מלאה אנשים שעם בונים אתר אז אפשר לפרס שם ולקבל על זה כסף. אז ככה יש לי שתי שאלות: 1. כתוב שהם מביאים לך איזה קוד HTML שאתה צריך להוסיף ? איך מה מי ולמה ועם אני בונה עם FROnt page העם זה אפשרי להוסיף פירסומות? 2. איך אני מוסיף פורום . 3.העם יש אתרים שנותנים לך כלים לבניית האתר כמו ליראון הארט וכאלה כי ראיתי הרבה אתרים שהממשק שלהם הוא דומה מאד
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול אם יש פה מישהו שמבין איזה ספר ממולץ לרכוש לשפת התכנות C# באנגלית/עברית - אין לי בעיה להזמין מאמזון. העיקר שיהיה ספר לעניין שמסביר את השפה מההתחלה עד חלק מתקדם. מוכן לשמוע המלצות
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אשמח לקבל ייעוץ D: ד"א - אני לומד כרגע java באוניברסיטה הפתוחה..האם זה טוב בתור התחלה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי טבלה שאני צריך לשלוף ממנה רשימה של כפילויות בעמודה title הטבלה במסד נתונים נראית כך: עכשיו אין לי בעיה לשלוף את הכפילויות ולספור אותם עם השאילתה הבעיה שלי היא שאני רוצה לספור את הכפילויות רק במידה ו- isdeleted הוא 0 לכן כרגע יש לי לולאה כזאת שמציגה את הכפילויות בטבלה: *שמתי לב שחסר סוגריים בסוף addToTable אחרי שהעלתי את התמונה, בקוד שלי זה כתוב נכון יש דרך לייעל את זה כדי שאני לא אצטרך להריץ כל כך הרבה שאילתות בלולאה? **מצטער על התמונות, המערכת של הפורום משום מה מבלגנת את הקוד אפילו שאני מכניס אותו לתגיות קוד
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זו שאלה ממבחן,אשמח להסבר מפורט לפי שלבים אני איך עובד האלגוריתם סרט נע. תודה לעונים מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני בתהליך של למידת PHP כרגע.... אני רוצה ליצור אתר שמאפשר לי לשמור נתונים על המשתמש בזמן הגלישה שלו באתר ושאותם נתונים ימחקו ברגע היציאה מהאתר.. משהו בסגנון פייסבוק(או כל אתר שנרשמים אליו תאכלס)... השאלה שלי אם חייבים לעשות את זה עם COOKIES? לצורך העניין: ליצור עוגיה בכניסת המשתמש לאתר, ולמחוק אותה כשהמשתמש עוזב את האתר. אם כן, אז איך עושים את זה? או-- שמשתמשים בSESSIONS.... ואם כן, אז איך עושים את זה? תודה רבה מראש!!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, התחלתי להשתעשע לי עם עורך C# , אני בונה כל מיני אפליקציות קונסול פשוטות,ואני רוצה לדעת איך להפוך אותם לEXE שכל אחת בלי מהדר C# יכול להריץ. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרך להתאים אתר שהוא מושתת וורדפרס לסמארטפונים שונים. יש איזה שהוא פלאגין שיודע לעשות דבר כזה? מכירים שיטה אחרת? תודה מראש, ליאור
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אחד שיוכל לקחת מידע מחלון, ולא רק מתמונות או PDF תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן. אהלן חברה.... אני כתה י' והשנה אנחנו נצטרך לבנות פרוייקט של לתכנת ג'וק בשפת C...... עכשיו אנחנו נתחיל ללמוד את החומר ר קעוד חודשיים ומשעמם לי אז רציתי לדעת... איך כתובים פקודת OUTPUT.... הבנתי שצריך לכתוב את הפורט.... אבל איך זה נראה איזה INCLUDE.............
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מתחיל ללמוד PHP כמעט מאפס (קצת ידע ב C ו HTML), וכדי להתחיל עם המדריכים אני רוצה קודם כל תוכנה שאוכל לכתוב בה סקריפטים ופקודות, כך שאוכל לראות אותן קורות בפועל. התקנתי את easyPHP והבנתי שאני אמור לכתוב את הפקודות בקובץ ולשמור אותו בתיקייה בשם WWW תחת למשל a.php ואז לפתוח את הקובץ דרך הדפדפן בצורה הזאת: http://localhost/dor.php אך זה לא עבד לי למרות שהפקודות שרשמתי נכונות (דף לא נמצא). הייתי רוצה עוד הסברים בקשר לאפשרויות בתוכנה עצמה כי אני לא ממש מבין מה היא עושה, אני רק יודע שזה קשור ל SQL, ואני גם לא מבין למה לא הצלחתי לפתוח את הקובץ דרך הדפדפן. מה לא עשיתי נכון? ד"א, תוכלו להמליץ לי על תוכנה לכתיבת השפה? כי הכתבן ממש לא נוח..
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה שנתקלתי בה ולא הצלחתי למצוא תשובה באינטרנט. איך ניתן להשוות בין שתי GENERICS? אני מיישם רשימה מקושרת ב JAVA, במקום להתשמש ב OBJECT (שדורש קאסטינג בכל מקום) אני מעדיף את ה TEMPLATES שהיו לי ב C++ שפה הם נקראים GENERICS. הכל טוב ויפה עד שהגעתי לפונקציה: insertSorted(E item) אשר מכניסה איבר לרשימה ככה שהוא ילך למקום שלו בחינתם הערך שלו (כלומר שומר על הרשימה ממויינת), שפסאדו קוד זה נראה בערך ככה: iter = start while(start != end && start.getItem < itemToInsert) iter = iter.next והופה! נודע לי שאסור להשוות GENERICS, חשבתי על לנסות לעשות משהוא כזה: item.getItem.lessThen(itemToInsert) ואז כאילו שכל איבר שיכנס לרשימה שלי יהיה חייב ליישם את הפונקציה lessT…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


