עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. היי,שיניתי נושא להודעה קודמת שהייתה לי.. טוב אז ככה,נגיד יש לי משחק רשת כלשהו ואני רוצה לשנות אותו לגמרי (נגיד מאנגלית לעברית) איך עושים את זה? אם זה כל כך חשוב המשחק נקרא gunbound wc .. תודה רבה רבה מראש!! (כמובן שלפני כל שינוי והפצה של המשחק בעברית לחברי אני ישאל את מנהלי המשחק,אני בקשר טוב איתם כי כל הזמן פורצים לי ילדים מהכתה!!! )

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by xyo,

    העלתי לשרת אכסון template בשם php melody 1.6.5 http://i20.fastpic.ru/big/2011/0424/45/0e10fc1c1f16740775024cf2b8d90a45.jpg http://i20.fastpic.ru/big/2011/0424/d1/e6bf0271bfdc85902bd4b6a0e109aad1.jpg יש הסקיפרט שאני רוצה שיפעל במידת הצורך https://gist.github.com/436663#file_megavideo_get.sh embed <script src="[url]https://gist.github.com/436663.js?file=megavideo_get.sh"></script>[/url] איך מוסיפים אותו בכל האתר ? ובאופן כללי ניתן להוסיף plug in כמו זה? http://activeden.net/item/book-v2/70980 איך אפשר ליצור תוכן חדש שיטען ויוצג בעזרת ה plug in הקבצים בשרת אבל אין אפשרות חדשה ב Admin Area

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by ageva10,

    שלום! יש לי בעיה אני יצרתי לינק: echo "<td><a href='javascript:void(0)' onclick='showText('{$row['username']}')'>{$row['username']}</a></td>"; והוא נשלח לקובץ js שבו יש את הפונקציה: function showText(u) { alert(u); } והוא לא מציג לי את השם משתמש למה ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Nahum2,

    טוב אני ב כתה יג ויש לנו קורס אסמבלר 088086. אבל אנחנו משתמשים בקומפיילר המיושן של בורלנד. (TASM) אני צריך קומפיילר מבוסס וינדוס. אבל שיכול להריץ קוד ש נכתב בTASM

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. ובכן, אני לא יודע כלום ב PHP ואני צריך לסדר בעיה קטנה בפורום כלשהו. אני יודע C++ ככה שאת הכיוון הכללי שת התכנות אני מבין, רק לא יודע כלום מ PHP. הפורום הנ"ל מכיל פונקציה שמציגה בתחתית הדף הראשי סטטיסטיקה של מספר ההודעות הכללי ומספר ההודעות ליום. הבעיה: הפורום "חושב" שהוא אותחל בתאריך 01.01.1970 ולכן הסטטיסטיקה של מספר ההודעות ליום שגויי לחלוטין, בלוח הבקרה של האדמין אין שום אפשרות לקבוע את התאריך הנכון ולכן אני מנסה לתקן את זה. הקוד הרלוונטי: $installdays = (time() - $installdate) / 86400; if ($installdays < 1) $postperday = $stats['postcount']; else $postperday = $stats['postcount'] / $installdays; משיטוט באינטרנט אני מסיק שמה שקורה פה הוא שהמשתנ…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by yigael_o,

    מישהו יכול לומר לי איפה אני יכול למצוא קוד של kernel? בוודאות יש אם בלינוקס מקמפלים אותו כל מיני משתמשים. כל מה שאני מצליח למצוא זה קבצים על סיומת משונה. הקבצים לא אמורים להיות C ו C++? אשמח לקישור אם יש למישהו. אם הסיומות שונות אז עם איזה תוכנה אני יכול לפתוח אותם בוינדוס?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by ilia990,

    או מה זה אמור לעשות כשזה בא ככה 0x1 & ???

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by דין.,

    שלום לכולם, אני מתכנת מתחיל ואני מנסה לעשות פרוייקט C חדש בVS'08 אבל משהו לא מסתדר לי. אני עושה פרוייקט חדש ריק ב-Visual C++ (כי אין אפשרות לVISUAL C) ואז כשאני מנסה להוסיף קובץ חדש (NEW ITEM) אין לי אפשרות ליצור קובץ C אלא רק קובץ CPP. בבקשה תעזרו לי, תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by נעמה.,

    תכנית שמבצעת הדמיה של קו ייצור כסאות הכולל 4 עמדות עבודה המתבצעות במקביל. העמדה הראשונה בונה את השלד של הכסא משלושה סוגים שונים של עץ . העמדה השניה מקבלת את השלד מהעמדה הראשונה וצובעת את השלד באחד משלושה צבעים. העמדה השלישית מקבלת את השלד הצבוע ומרכיבה עליו את המושב (יש רק סוג אחד). העמדה הרביעית מקבלת את השלד עם המושב ומרפדת את המושב באחד משני סוגי עורות. כל תהליך המייצג עמדה, מעביר הודעה עם פרטי הכסא המוזמן לתהליך המייצג את העמדה הבאה, לאחר שסיים את הפעולה. בסיום המשימה האחרונה יש לרשום האם הכסא הושלם או שחסר בו דבר. (בכל מקרה מעבירים הלאה את פרטי ההזמנה) עבור הקלט יש ליצור 'הזמנות' בעזרת ערכים אקראיים. סיום העבודה ע"י 'דגל' מוסכם. השאלה שלי: מה יש בc…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by arielman22,

    אהלן קיבלנו משימה לכתוב מחשבון מדעי אני מסתדר עם כל הפונקציות אבל לא מצליח להבין איך לתכנת את הסוגריים, לדוגמא: (3+2(5*4))*2 לצורך הענין התוצאה אמורה לצאת 86 אני אשמח לעצות והכוונה איך עושים זאת

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Guy Eshel,

    הי, גילוי נאות, אין לי ידע בתכנות בכלל. יש לי אפליקציה שכתבו לי ואני רוצה לערוך אותה בעצמי, בסך הכל רוצה לשנות את הטקסט בכמה מקומות. אני מוצא את הטקסט שאני מחפש דרך ctrl+shift+f, משנה את הטקסט אבל לא מצליח לשמור את זה, מה שאני עורך נמצא בשורה הבאה: "android:title="@string/rewards איך בעצם שומרים עדכון באנדרויד סטודיו?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by iliagildin,

    קיבלתי משימה לעשות תוכנית REAL TIME כאשר יש לי נקודה שזזה לפי פונקציה מסויימת ואני אמור לעקוב אחריה עם העכר ואז להציג את הגרף של הנקודה יחד עם הגרף של תנועות העכבר שעשיתי את הפונקציה של תנועות העכבר המרצה נתן לנו והיא:function mouseMove (object, eventdata) xyPosition = get (gca, 'CurrentPoint'); xyPosition = round ( 100 * xyPosition ) / 100 ; title(gca, ['(X,Y) = (', num2str(xyPosition(1,1)), ', ',num2str(xyPosition(1,2)), ')'], ... 'fontSize' ,20 ); התוכנית שמזיזה את הנקודה עשיתי כך: y=0.5; x=1:0.01:100; x2=sin(x); delay=0.0005; for i=2:numel(x); pause(delay); hold on plot(x2(i),y,'ob'); plot(x2(i-1),y,'ow') end עכשיו כאשר אני קורא לפונקציה של העכבר בלולאה ע"י הפקודה ה…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by patrik,

    אם אני קולט למשתנה x מספר אז התוכנית הולכת כהלכה , אם אני קולט אליו מחרוזת או כלום אז יש שגיאה האומרת מה שצירפתי בתמונה ומסמנת את השורה המובלטת בקוד. Private Sub Command6_Click() Dim x Dim recmark If MsgBox("האם ברצונך לחפש באמצעות מס' גביה?",vbYesNo) = vbYes Then x = InputBox("הכנס מס' גביה") Call SelectAllGviotKsafim With Adodc1.Recordset recmark = .Bookmark .MoveFirst .Find "ms_gvia ='" + x + "'" If .EOF Then MsgBox "לא נמצא" Else Adodc1.Recordset.Fields(8 ) = 1 Adodc1.Recordset.Update End If End With End If End Sub ms_gvia מוגדר בטבלה של access כמספר אוטומטי. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by assaf990,

    יש לי מערך מסוג CHAR ואני רוצה בכל פעם שמופיעה בו סיפרה, להשתמש בה כמספר רגיל. איך עושים זאת? לסיכום 2 שאלות: 1. איך ממירים מערך של CHAR למערך של INT ? 2. באופן כללי איל ממירים סיפרה של CHAR לסיפרה אמיתית INT?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. היי כתוצאה מהשיעמום של החופש וחיפושי מקומות תעסוקה אני מנסה לפתח את התוכנה הבאה: תוכנה שתגריל 8 מספרים בין 1 ל25 ואלו יהיו המספרים הזוכים , לאחר מכן התוכנה תצטרך להגריל 8 מספרים נוספים כל פעם בבת אחת עד שתגיע שוב למספרים הזוכים. שם היא תגיד כמה פעמים היא הייתה צריכה להגריל מערכים כאלה. הנה מה שעשיתי עד עכשיו : הבעיה המוזרה היא ששני המערכים הראשונים מקבלים את אותם ערכים בדיוק ואפילו באותו הסדר: using System; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { int[] arr = ReturnRandomArr(7); int[] WinArr = ReturnRandomArr(8); for (int i = 0; i < arr.Length; i++) { Console.Write(arr[i]+","); …

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by _uri,

    שלום, היה לי קוד כדי להציג / להסתיר div בעמוד שלי, אני השתמשתי ב inline styling ושינית את ה display. אחרי שקראתי מדריך של google החלטתי לשנות את הקוד ונעזרתי בדוגמה שלהם. לצערי הקוד החדש לא עובד ב explorer. דוגמאות ניתן לראות: http://www.math.tau.ac.il/~urigrupe/student.php ו- http://www.math.tau.ac.il/~urigrupe/index.html הבעיה היא שכשהקוד מופעל מה event listener הוא לא מזהה נכון את האוביקט שבו הוא נימצא. האם למישהו יש פתרון? עדכון: הבעיה נפתרה, הוספתי ארגומנט לפונקציה והשתמשתי ב target.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by zahiz007,

    Hi guys, I am trying to get some class properties from a persistent manager in Java. the code is made of JAVA && jsp. some one know how to achieve this? thx

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by chatmecoil,

    פיתחתי צ'אט אינטרנט שבו ניתן לדבר עם אנשים, יש חדרים, יש חיפוש, יש שיחות פרטיות ועוד... אשמח לקבל ביקורת לשיפור הצ'אט, הכתובת: http://chatme.co.il/

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by darkman,

    מישהו יודע איך עושים את זה? ניסיתי לשחק עם "GO TO" אבל ללא הצלחה. מישהו יודע תפקודה המדויקת? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. הפונקציה מקבל משתנה או מספר מסוג double חשבתי על משהו בסגנון: להתחיל מהספרה הראשונה(לשמור אותה בנפרד) ולבדוק האם שווה לשנייה אם כן אני אבדוק האם כל הספרות של המספר השמור שוות לרצף המספרים הבא וכך עד סוף המספר(או לפחות כמה פעמים) אם לא אני אוסיף את המספר השני למספר הראשון (כך שהם יהיו עכשיו מספר דו ספרתי) ואחזור על הפעולה הראשונה אם לא ימצא רצף עד סוף המספר אני אזרוק את המספר הראשון אחרי הנקודה ואנסה את אותו הדבר על המספרים שנשארו וכן הלאה. ואפשר לעשות שבמקרה שיש עד X ספרות ללא חזרה כמו 0.671 הוא יופיע כ671/1000 א. אני לא בטוח שזה הגיוני אולי לא חשבתי על משהו ... ב.זה לא נראה יעיל במיוחד תודה

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by freesoul23,

    באיזה שפה עדיף להשתמש כדי לכתוב את צד השרת של אתר אינטרנט, מבחינת נוחות עבודה, אבטחה, מחיר. בנוסף, אם אני משתמש ב ASP.NET ובניתי אתר מסחרי שמכניס לי כסף האם אני צריך לשלם למיקרוסופט תמלוגים או על רישיון או משהו אחר? כמו כן, אשמח להמלצה על עורך נוח וטוב לכתיבה ועיצוב אתרים.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. שלום לכולם. אני עושה צעדים ראשונים ב-C#, ועבודה עם Web Services. נניח שבניתי Web Service קטן: namespace MyService { public class Calc : System.Web.Services.WebService { [WebMethod] public int Add(int a, int b) { return a+b; } } } כעת לפני שאני מחזיר את התוצאה ללקוח, אני רוצה לקבל עליו פרטים (למשל, מאיזה כתובת הוא מתחבר). רציתי לדעת איך עושים זאת, ואיזה פרטים אפשר לדעת בכלל... כמו כן, איך אני יכול לגלות התחברות אצלי? כלומר אני רוצה לדעת כל פעם שמישהו משתמש בשירות שלי. אז לא הצלחתי למשל להקפיץ Form או MessageBox... האם ניתן לפתוח איזו קונסולה שאליה אכתוב את הפרטים? או שהדרך היחידה היא לכתוב לקובץ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by dad11223,

    Run shortcut זה תוכנה שבעזרתה אפשר להפעיל הרבה פונקציות שונות של וינדוס כמו msconfig, dxdiag, ועוד הרבה אחרות. תאמת בניתי את התוכנה בשביל לקצר לי את הדרך להגיע לפונקציות שונות בוינדוס, התוכנה הזאת פועלת ממש טוב עם יש לכם תוכנה בוינדוס של HOTKEY וכדומה שבא תגדירו שנגיד כפתור מסויים במקלדת יפעיל את התוכנה שבניתי ואז תבחירו את הפונקצייה הרצויה. אם אתם רוצים להגיע ל MSCONFIG אז ידנית בשביל להגיע אליה אתם צריכים ללכת ל start--->run---->msconfig פה אתם מפעילים את התוכנה שלי (בעזרת כפתור מסויים על המקלדת שבחרתם באחת התוכנות ה HOTKEY) ולוחצים 1 וזהו זה מפעיל את MSCONFIG ועוד משהוא בתוכנה יש גם 2 תוכנות קטנות שהשתלתי בתוכנה, הם תחת פונקצייה 11 ו 13 שהם: חישובי אינטרנט והש…

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by POD,

    שלום לכם, לא הבנתי את סדר העדיפויות של האופרטורים הנ"ל ומה קורה במצב בו האופרנדים הם מספרים כלשהם? לדוג' איך מתבצע החישוב בביטוי הבא: x= 2 OR 3 AND 5 תודה. אה, ודרך אגב, אני פתוח להצעות על מדריכים או ספרים שיודעים להסביר על VBSCRIPT אבל רק ב-WSH, אני לא מתכנן לבנות אתרים.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. אני מחפש אלגוריתם לאיזון עץ בינארי כאשר הדרישות ממנו הן כדלהלן: 1) האלגוריתם צריך לסדר את העץ רק פעם אחת ולא לשמור עליו מסודר. 2) האיזון לא חייב להיות מושלם. 3) האלגוריתם צריך להיות פשוט ככל הניתן.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים