עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Aviv C,

    אני כותב תוכנית ב- Java שמטרתה לבדוק את השימוש ב- Session עם Servlets. יש לי שני Servlets: זה הראשון שמנותב לנתיב first/ : public class FirstServlet extends HttpServlet { private static final long serialVersionUID = 1L; @Override protected void doGet(HttpServletRequest request, HttpServletResponse response) throws ServletException, IOException { HttpSession session = request.getSession(); session.setAttribute("user", "aviv"); response.getWriter().println("Done"); } } כל מה שאני עושה פה הוא לכתוב ל- Session משתנה של String. זה השני שמנותב לנתיב second/ : public class SecondServlet extends HttpServlet { private static final long s…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by skywalker13,

    שלום. איך אני מוריד את הקו התחתון מהקישור ב-сss? תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by BenC,

    קודם כל היי! אני חדש בפורום ובכלל בכל מה שקשור לשפות תכנות. התחלתי ללמוד לפני כמה ימים שפות תיכנות ורק היום ביצעתי את התכני שלי (יותר נכון של המורה אבל אני כתבתי אותה!). בקיצור אני לומד פסקל, אני יודע שהיא ישנה וכו', אבל המעבר מפסקל לשפה אחרת קל (ככה לפחות המורה אמרה לנו...), וסה"כ השפה קלה ללמידה אז יותר קל ללמוד אותה ולהיבחן עלייה. בקיצור שתי שאלות\בקשות: 1) מאיפה מורידם פסקל (בהנחה שזאת תכנה חינמית...) 2) היכן אני יכול למצוא מדריך או איזשהו מידע על השפה בכלל ועל כל מיני פונקציות בה... בתודה. Ben

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. שלום לכולם, אני מתכנן לבנות אתר, מאחר ואין לי כלל ניסיון בזה כנראה שאשתמש בג'ומלה. עשיתי כמה עמודים של מוצרים שבכל אחד יש טבלה המכילה את שם המוצר, תמונה, ועוד כל מיני סעיפים של הסברים. בעניין הוא שעשיתי את הדף הראשון, ואז העתקתי אותו לדפים האחרים ורק שיניתי את הנתונים ואת הקישורים לתמונות. חשבתי על זה שכרגע, כשיש מעט מוצרים, זה בסדר. אבל באופן כללי זה תהליך די מסורבל כי אני מתכנן שיהיו מעל 50 דפי מוצר. חוץ מזה אם אני ארצה לשנות פעם איזה טעות נגררת או סתם לעדכן את העיצוב אני אאלץ לעשות זאת בכל הדפים. ממש לא לעניין. מה הדרך ה"נכונה" לעשות זאת ? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. אני עומדת להעלות אתר חדש שבעמוד הראשון שלו יש איפריים אחד, וכל יתר הדפים (עשרות דפים) מוצגים בתוכו. כשמנוע חיפוש מאתר דף באתר כמו זה דרך מילות המפתח שלו, הוא נותן קישור שמעלה את הדף לחוד ולא בתוך האיפריים. יש כאן בעיה, ואני מחפשת דרך לפתור אותה. איך אפשר להתגבר על הבעיה הזאת, ושהאתר יוצג כפי שאני מעונינת? (בתוך הפריים, ולא מחוצה לו).

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by DaTHE,

    שלום, יש לי שאלה מעבודה שאני לא מבין את הגיון הלוגי מאחורה: "רשום תוכנית שתקלוט 3 מערכים מטיפוס שלם. כל מערך בן 5 איברים. בעזרת מערך של מחוונים המקבל את הכתובת של 3 המערכים, מצא מיהו המספר הגדול בכל 3 המערכים וכמה פעמים הוא מופיע." השאלה שלי היא בשביל מה צריכים מערך של מצביעים, אם אפשר להשתמש במצביע אחד שכל פעם אני אתן לו את הערך התחלתי של כל מערך וישמור על המספר הגדול בתוך משתנה BIG וכמות הפעמיים במשתנה C_BIG? ואם אפשר, אני אשמח מאוד לדוגמא של איך משתמשים במערך מסוג פיונטרים (לא הגענו לחומר הזה בשיעור ולא מצאתי באינטרנט שימושים\דוגמאות לשימוש במערכים של מצביעים - למרות שמחר המבחן :s05: ). תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. הי, אני קצת חדש בעולם התכנות ויתכן שהבעיה שלי בסיסית מידי ולכן לא מצליח למצוא לה פתרון בשום מקום. אני לומד EMGU עבור #C (מערכת לניתוח תמונה). אני מנסה להריץ קוד מאד מאד פשוט שמגדיר מטריצה ומציג אותה: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Emgu.CV; using Emgu.CV.CvEnum; using Emgu.CV.Structure; namespace matrix_take_5_with_x64_2._4._2 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); } private void button1_Click(object sender, Event…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by orninyo,

    שלום תוכלו לתת לי מסגרת רעיונית לאיך בונים צ'אט לאתר ובמה זה כרוך? וגם האם קיימים סקריפטים מוכנים קלי משקל בנושא. (שפת צד שרת - PHP)

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום לכולם. אני צריך לתכנת קובץ שיוצר גיבוי לספרייה מסויימת בשרת שמחובר לרשת. הקובץ צריך להעתיק ספרייה מסויימת עם כל הקבצים ותת הספריות לתיקייה בשרת, ולדעת לדלג על קבצים שכבר קיימים (גם אם הקבצים בתיקיית היעד השתנו (skip all). אם אפשר להוסיף שורה שיודעת לדלג על כל הקבצים בעלי סיומת ספציפית מה טוב (למשל: דלג על כל הקבצים בעלי סיומת PDF).

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. [TABLE=width: 968] [TR] [TD=class: gutter] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [/TD] [TD=class: code]<?php session_start(); require_once 'function.php'; $users = get_all_users(); ?> <html> <head> <title>login</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/style.css"> </head> <body> <?php $errors = array(); if (isset($_SESSION['login'])) { header('Location: index.php'); break; } el…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  11. צריך עזרא קטנה בבקשה... התחלתי עכשיו להתעסק עם c++ אחרי שזנחתי אותה איזה שנה ושכחתי איך אני אמור לעצור תוכנית שאני מריץ כי הקומפילר פשוט מריץ אותה יותר מדי מהר ואני לא מתליח לראות את התוכנית הערה: התוכנית רצה בדוס והקומפילר הוא של וינדוס(אין לי אפשרות לקומפ' של דוס...) Plz...

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. אני צריך לעשות 2 דברים: 1)לאפס כל [grade] בטבלת grades שקטן מ [min grade] בטבלת subjects ע"פ קישור ה [subject] שמופיע ב grades. אני לא מצליח להשתמש בקישור הזה, כל מה שהצלחתי היה לגרום לכך שכל מה שקטן מה [min grade] הכי קטן יתאפס. 2)לעדכן את [new grade] בטבלת grades ע"פ מכפלה שלו ב [multiply] מטבלת subjects חלקי [hours] מטבלת courses. אני לא מצליח לעשות את זה כמו שצריך (במיוחד לא ע"פ נתונים ע"פ קשרי גומלין כמו ב1). זה דרש ממני כוחות נפשיים רבים להשפיל את עצמי ולכתוב לעזרה. תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by RonCohen,

    אני רוצה לכתוב תוכנה שתשתמש בטבלת SQL אפשר מדריך כי אני לא מוצא שום דבר. ושוב אני כותב בC++. עריכה: הSQL הוא MS Access

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by RonCohen,

    יש לי בעיה עם הוק (אני מנסה לקלוט איזה מקשים הוקלדו ואז לעשות פעולות לפי זה) הבעיה היא שכשאני מריץ את התוכנית במחשב שבוא אני מתכנת הכל רץ חלק ובידיוק כמו שהתכוונתי אבל ברגע שזה במחשבים אחרים התוכנית קורסת

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by eli33,

    נוצרת בעיה כשאר אני עובר ממחשב למחשב. במחשב אחד התאריך מוגדר ב DB כ dd/mm/yyyy ובמחשב שני הוא מוגדר ב DB כ- mm/dd/yyyy . ושאני מנסה לשלוף נתונים מה DB הוא נותן שגיאה שאני מנסה לעשות DateTime.Parse(mtxbDate.Text); או שאני מנסה להכניס נתונים לDB הוא נותן שגיאה ואומר שהתאריך לא תקף. עכשיו פתרתי את הבעיה במחשב אחד ע"י זה שהעברתי את כל התאריכים למצב של mm/dd/yyyy אבל במחשב השני זה עושה בעיות. איך פותרים את הבעיה לשני המחשבים שיפעל בכל מצב? תודה! עריכה קטנה: מדובר באותו הDB פשוט שאני מעתיק אותו ממחשב למחשב הוא משנה את הformat שמירה של ה datetime . מדובר על sql server 2005 .

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by MeLeH,

    שלום לכולם, אני עובד על אתר שמספק תקצירי משחקי כדורגל ונתקלתי בבעיה שאין לי מושג מאיפה היא נובעת... בכל דף באתר יש לי Iframe של פייסבוק בגודל 308x242 כשה אני פותח את האתר עם Internet Explorer או Firefox הכל בסדר. כשה אני פותח עם Safari (או באייפון) הIframe יושב מצד שמאל לתבנית שבה הוא אמור להיות. ספארי: דפדפנים אחרים: כתובת האתר: http://takzir.com אם מישהוא יודע ויוכל לעזור לי לסדר את זה אני יודה לו מאד תודה דוד~

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by mgm,

    שלום לכולם, איך אני מגלה את ה- IP של המחשב שלי באמצעות פקודות בשפת C ? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום, לפני שבוע לערך בניתי משחק סנייק מאוד בסיסי ב-C++. זה המשחק הראשון שאני בונה ב-C++ שמצריך תזוזה כלשהי. כדי לעשות את ההצגה של המשחק עשיתי לולאה ראשית שכל עוד השחקן לא נפסל, הנחש מוחק את עצמו, זז לפי הצעד הבא ואז מצייר את עצמו בחזרה למסך. הבעיה עם זה היא שאני רואה את הנחש מהבהב ואני בטוח שאפשר לסדר את זה איכשהו אבל אני לא יודע איך. איך אני יכול לעשות שהוא לא יהבהב? עריכה: 1. הנה המשחק אם זה יעזור לכם: http://www.fileflyer.com/view/I8VLoAa (מקשים: WASD). .2 במחשב שלי זה עובד בסדר אבל במחשבים של בית ספר זה עבד על הפנים.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by ofer_fas,

    שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד c# ואני צריך ספר... אין לי ניסיון קודם (חוץ מרקע מאוד כללי באסמבלי) תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by arkins,

    אני בונה אתרים קטנים בגודל 1 מגה כל אתר אני צריך מקום אחסון + דומיין co.il לכל אתר כזה שגם תומך php מכירים שרת מומלץ לאחסון במחיר נמוך?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by redead,

    בדרך ללימדה של בניית אתרים אני כרגע מעוניין ללמוד CSS. יש קישורים שיכולים לעזור לי בזה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  22. אהלן, באתר שאני בונה יש גלריה שבתוכה קוד JS לא מסובך מדי, שנעזר בJQUERY. הקוד משנה את הסידור של התמונות ע"י משחק עם CSS, ובנוסף מכיל colorbox לתמונות (http://colorpowered.com/colorbox/) משום מה הדף הספציפי הזה רץ ממש גרוע* באקספלורר 8, בינוני למדי בפיירפוקס החדש, וללא רבב על CHROME. למישהו יש רעיון ממה יכול לנבוע דבר כזה? * הכוונה שאנימציות הJS איטיות בהרבה משהן אמורות להיות. תודה מראש לעוזרים, יונתן

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by elik56,

    שלום. התקנתי visual studio express ,והוא עושה לי שגיאה כזאת בהרצה פשוטה. תודה רבה

  24. Started by bdoron,

    אני רוצה ללמוד לעשות דפי נחיתה, אני יודע שיש הרבה מקומות עבודה שדורשים דברים מהסוג הזה בכל אופן אני לא יודע איך קוראים לדף נחיתה באנגלית מה השם המקצועי באנגלית לדפים האלה? כדי שאני יוכל לחפש בגוגל מידע על זה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים