עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by falukky,

    אני צריך לכתוב פונקציה שמקבלת 2 מחרוזות S1 ו-S2 ומחזירה true אם S2 היא תת מחרוזת של S1 ו-false אם לא. זה מה שכתבתי עד עכשיו: אני נותן לינק לרשת לקוד שלי כי כבר מאתמול אני לא מצליח לכתוב פוסט שיש בו קוד: http://www.pastebin.ca/2536950 אני שולח לפונקציה 2 מחרוזות: heyl ו-el לאחר שה-e מושווה מול ה-e של המחרוזת S2 מגיע התו y ובגלל שהוא לא נמצא אני רוצה להתחיל מחדש ולשלוח לפונקציה את המחרוזות המקוריות אבל כבר שיניתי אותם אז חשבתי להשתמש בהעמסת יתר אבל בשאלה רשום בפירוש שאם אני לא ישתמש בהעמסת יתר והתשובה שלי נכונה אני יקבל את מלוא הנק' אז אני לא רוצה להתשמש בהעמסת יתר אבל לא מוצא דרך אחרת.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by donkey kong,

    אני מנסה להוציא את המידע מהDATABADE באמצעות סלקט ויש לי רק שורה אחת בDATABASE ובניתי בקובץ ASP מקום ל3 תאים <% Set c = Server.CreateObject("ADODB.Connection") set r = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") c.Provider="Microsoft.Jet.OLEDB.4.0" c.Open Server.MapPath("proj.mdb") r.activeconnection=c r.open "select * from news" if not r.eof then response.write(r.fields("tit")) response.write("</br>") response.write(r.fields("mess")) r.movenext %> <% response.write(r.fields("tit")) response.write("</br>") response.write(r.fields("mess")) r.movenext %> <% response…

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. התחלתי ללמוד C עם הספר, הבעיה היא שאין לי את הפתרונות של התרגילים שמופיעים בספר, צריך עזרה במציאת הפתרונות של כל התרגילים בכל הפרקים!!! תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. Started by powerhorse,

    היי חברים, אני מחפש סקריפט שירוץ על התיקיות סדרות\סרטים ויתאים את השם של התרגום לקובץ של הסרט. רצוי שפעולה זו תקרה רק במצב שזה הקובץ SRT היחיד באותה תיקיה. חייבים powershell בשביל זה ? או שיש דרכים טובות יותר? לצערי אין לי ידע בתחום זה, אשמח אם מישהו מעוניין לעזור

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by goldamit,

    שלום, התחלתי להבנות אתר בוויקס, אבל עדיין לא מצאתי פיתרון לעיוות בכתיבה בעברית (סימני פיסוק בהתחלת משפט, משפטים מתבלגנים וכו'). האם יש פיתרון נורמלי או שחייבים לכתוב מראש בצורה מעוותת? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום, במסגרת בגרות באלקטרוניקה אני נדרש לכתוב תוכנית בשפת C שתדליק לדים שיחוברו בעזרת ערכה ליציאה של המדפסת. יש תוכנה שמדמה את פעולה זו? כלומר מראה לי לדים/יציאות על המסך ואני יכול לראות אם יוצא 1 או 0 או לחלופין אם נדלק הלד או לא? על מנת להוציא מידע אני משתמש בפקודה Out32. מקווה שהבקשה ברורה, תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. היי חברים תודה מראש למי שעוזר לא מצליח לפתור את השאלה אחד מהאלגוריתמים הפשוטים ביותר למיון נקרא מיון הכנסה.(Insert Sort) הרעיון האלגוריתמי: - בצידו הימני של המערך, יהיה לנו תת-מערך לא ממוין, שבכל איטרציה יקטן באיבר אחד. - בתחילת האלגוריתם, תת- המערך הלא ממוין הוא המערך כולו. - בצידו השמאלי של המערך, יהיה לנו תת-מערך ממוין, שבכל איטרציה יגדל באיבר אחד. - בתחילת האלגוריתם, תת- המערך הממוין הוא ריק. - בכל איטרציה נעיין באיבר השייך לתת- מערך הלא ממוין, ונכניס אותו למקום המתאים בתת- מערך הממוין. - ההשלכות הן שהאזור הממוין גדל באחד,והאזור הלא - ממוין קטן באחד. - כאשר לא ישארו איברים בתת- המערך הלא - ממוין, האלגוריתם יסתיים. ממש אלגוריתם זה -…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by QuAKeR_996,

    שלום חברה. אני רוצה לכתוב תוכנית שתציג לי מערך של אובייקטים מסוג bitmap בפלטפורמת windows forms (מנסה לעשות את זה כמה שיותר פשוט. התוכנית היא לפרוייקט סוף תואר). הרעיון הוא שאני אוכל וויזואלית, להוסיף תמונה, להסיר תמונה, וכל זאת באופן וויזואלי. חשבתי על מראה פשוט בסגנון thumbnails (כמו ש explorer של windows מציג קבצים של תמונות) בנוסף, לכל תמונה יהיה מערך מסוג אובייקט מסויים שאותו אני מגדיר, והוא בא לייצג חיתוכים (crop) שאני לוקח מהתמונה. כאשר אני אלחץ על תמונה מסויימת, אז יפתח חלון חדש בו יהיה אפשר להתמקד בתמונה הספציפית, ולחתוך ממנה (גם את זה אני כבר יודע לעשות). יש לכם אולי כיוון בשבילי? אני מעדיף לשמור על פשוט, ומכאן הבחירה ב windows forms, אבל אם פלטפורמות אחרות מאפ…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by assaf990,

    מאיזו נקודה ועד איזו נקודה מוגדר הזמן של רינדור הדף?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by c5123,

    mov al,ah אני חושב שזה לא חוקי אבל לא 100% בטוח 2 פעולות על אותו אוגר ??? RD WR

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by master whilee,

    אני מנסה לכתוב תוכנת לקוח המדברת עם שרת באמצעות socket. הנה הקוד של תחילת התוכנית: #include <stdio.h> #include <winsock.h> int main() { int sockfd; WSAData wsaData; printf("starting WSA..."); if (WSAStartup(MAKEWORD(1,1),&wsaData) != 0) { printf("failed.\n"); exit(1); } printf("Done!\n"); printf("Creating Socket..."); if ( sockfd = socket(AF_INET,SOCK_STREAM,0) == INVALID_SOCKET ){ printf("failed.\n"); exit(1); } printf("Done!\n"); } הבעיה היא שהמשתנה sockfd מקבל תמיד 0 אחרי שאני מפעיל את הפונקציה socket. ואז אם אני מנסה לעשות לו למשל connect אני מקבל את שגיאה 10038, שאומרת שאני מנסה לעשות פעולה שצריכה משתנה שהוא socket, על משתנה שהוא …

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by ofirzak,

    שלום, אני אדריכל במקצועי והייתי מעוניין ללמוד לתכנת ע"מ למקסם את הכלים שעומדים לרשותי, לקצר תהליכים וליצור גיאומטריות שאין באפשרותי לעבד בקלות באמצעות התוכנות המוכרות לי. חיפשתי בפורום ולא מצאתי התייחסויות לנושא ולכן אנסה לפרט מהם השיקולים שלי ומה ההתלבטויות: 1. אני כמעט ולא מכיר את עולם התכנות (למדתי קצת בתיכון, אך עברו בערך 15 שנה מאז שכתבתי משהו) 2. אני עובד בדרך כלל עם התוכנות: AutoCad, Revit, Sketchup, Rhino3D. 3. אני מכיר קצת את התוסף Grasshopper ל- Rhino3D, שמאפשר תכנות גרפי. 4. הצרכים שלי הם בתחומים הבאים: א) כלים קטנים לייעול העבודה בתוכנות הקיימות אצלי (דרך ממשק API) ב) כלים לניתוח והצגת מידע בדרך גרפית (למשל מידע GIS) ג) עבודה עם ממשק פיזי - כדוגמת ARDUINO שיא…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by kutomer,

    ערב טוב, לאחרונה אני בונה תוכנה ב.net אשר עוסקת סביב אובייקט עץ שאני יצרתי, כרגע במהלך הפיתוח האובייקט סה"כ שוקל מספר kb בודדים אך בתיאוריה הוא עלול להתנפח מאוד ולהגיע לגדלים של מאות מגה ואולי אפילו גיגות. מה שמן הסתם מיד מקפיץ את הפחד מ"Out.Of.Memory" באופן עקרוני אני אמור לכתוב לאובייקט באופן קבוע ובמקביל גם לקרוא ממנו. לכן במקום להשתמש בbinary serialize הפשוט שאני משתמש בו כרגע חשבתי על לממש כמו xmlReader\Writer בעצמי לעץ שלי (בעיקר כי מבחינה לוגית זה נשמע מתאים, מעץ בניגוד להרבה אובייקט אחרים אפשר להפיק נתונים ולהשתמש בו מבלי לקרוא את כולו). רק שאין לי שמץ איך עושים את זה. אשמח לעזרתכם בנושא, תודה מראש תומר

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by rscha,

    בוקר טוב. אשמח לקבלת משוב והערות על האתר שבניתי http://chavruta.byethost33.com

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by rab10,

    שלום לכם, ברצוני לכתוב תוכנה שתעשה את הדברים הבאים בתוכנה יהיו כ 35 רקעים שונים בעלי ריבועי "מטרה". על התוכנה אני ישלוט בעזרת סמן בצורה משתנה. כאשר לוחצים על מקש השליטה בתוכנה בודקת אם הסמן נמצא על ה"מטרה". אם הוא נמצא על המטרה מופיע הודעה "X" אם הוא "החטיא" מופיעה הודעה "Y" השליטה באמצעות מקלדת\עכבר שכשאשר מקשי השליטה הם חצים במקלדת ואנטר לבדיקת מיקום הסמן. או בעכבר שמשתמשים בלהזיז את העכבר להזזת הסמן ומקש שמאלי לבדיקת מיקום הסמן. אין לי רקע בשום שפת תכנות אז אני יצטרך עזרה עד כמה זה מסובך לבניה... תודה רבה, בר.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by The-Devil,

    אני רוצה לדעת איך אני מוסיף אייקון לתוכנית ב ++Visual C והאם אני יכול להוסיף אייקון מוכן עם סיומת PNG או שזה חייב להיות מסוג אייקון?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by omershelef,

    מדריך HTML - פרק 1 הבסיס - WebGuide

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by talgold,

    הורדתי את הקומפיילר DEV-C++ אני מריץ את התוכניות אבל חלון ה OUTPUT כול הזמן נסגר לי ניכנסתי להגדרות ואני לא מוצא אייך לגרום לחלון להישאר פתוח עד שאני רוצה לסגור אותו אני לא יכול לראות את התוצאות של ההרצה הקיצר אייך אני מונע מהחלון ה OUTPUT להיסגר אוטומטית??????

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שלום, כבר הרבה זמן שבראש שלי יושבת מחשבה האם ללכת ללמוד פיתוח אפליקציות, כיוון שהרשמה לאוניברסיטה וסיום הפסיכומטרי עדיין לא ידוע בשביל להתחיל לימודי הנדסת תוכנה, נראה לי מאוד מענין הנושא שנוגע לפיתוח תוכנות. בתור אחד, שאין לו ידע בסיסי, מעולם לא נגעתי בשפות תכנות והידע שלי במחשבים הוא יותר טכני פיזי מאשר ידע אישי. בתור אחד שמשתמש באנדרויד כבר שנה וחצי, היתי מעוניין להתחיל ללמוד פיתוחי תוכנות לפלטפורמה הנ"ל השאלה העיקרית שלי היא איפה זה כדאי? מה זה דורש? האם מתמטיקה ברמה גבוהה? (לא נראה לי שיש מישהו שאוהב מתמטיקה) תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום כולם. נעים מאוד. שמי רועי אושרוב. מתכנת כשני עשורים (עוד מויזואל בייסיק ועד היום בכל מני שפות). רציתי להזמין את כולם למיטאפ הקרוב של קבוצה חדשה שהקמתי שנקראת CD/XP Israel. https://www.meetup.com/cdisrael/events/268070890/ הקבוצה מיועדת למי שמתעניין בכתיבת קוד בצורה יותר טובה, בשחרור מהיר של תוכנה ובתהליכים אגיליים שתומכים בכך. אשמח שתצטרפו אלינו ואולי גם תרצו שם! מצרף את תיאור הקבוצה: No marketing BS. Just engineering practices, eXtreme Programming, Continuous Delivery & DevOps. • Continuous delivery (CD for short) & Continuous Integration • Branching Models & Feature Toggles • eXtre…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום, חזרתי לא מזמן למקורות- לC כדי לנסות למצוא פונקציה חזקה שמייצרת מספרים רנדומלים טובים. לפי מה שהבנתי בC הפונקציה שמייצרת מספרים, RAND, מייצרת פסדו-רנדומליים קבועים בין 0 ל32767, כאשר אני פשוט "דוגם" מספר מסדרה קבועה שרצה ולכל מספר הסתברות שווה להופיע. אפילו אם אני עושה SEED עם SRAND עדיין המספרים לא כל כך טובים... גם random() בדומה לrand לא משהו בכלל... אבל אז שמתי לב לפונקציה מעניינת בשם CryptGenRandom בספרייה Wincrypt.h שלפי מה שקראתי עליה ע"י ישום טוב שלה למקור רנדומלי CSP ניתן לייצר פונקציה חזקה למספרים רנדומליים.. יחד עם זאת יש עליה הרבה סימני שאלה שלא ממש הצלחתי להבין, כמו מה מקור האנטרופיה שלה... מישהו פה פיתח משהו טוב עם הפונקציה הזאת למספרים רנדומל…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Lili2424,

    היי , יש לי את ה3 טבלאות המסומנות בקובץ המצורף. שמהם אני צריכה להוציא שאילתה שמעדכנת את ערכו של tot_creds בהתאם לסהכ הנקודות בקורסים שלקח הסטודנט - עזרה בפיתרון? ניסתי לעשות עם UpDate אבל לא יצא לי טוב..

  23. לא בטוח אם פה זה המקום הנכון לרשום, תרגיל שקיבלתי במבוא לאסמבלר, ואני צריך בו עזרה התרגיל אומר כך: נתונים שני מספרים בבסיס עשרוני: A=0.5566*10^2 B=0.7777*10^3 חשב בבסיס עשרוני: A-B בשיטת נקודה הצפה נתון: מנטיסה=4 ביט חזקה=3 ביט למנטיסה יש סיבית סימן אני יודע לחבר מספרים, אבל רוצים פה שאני אחסר את A מ B ומשום מה יוצאת לי תשובה לא הגיונית מישהו יכול להסביר לי?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by orlupo,

    למדתי בעבר C עד לרמה של מבנים וגרפיקה. לאחר מכן למדתי ב++C רק בסיס, מחלקות ורשימה מקושרת.(לא הבנתי בדיוק מזה רשימה מקושרת הודה למישו אם יסביר לי) עכשיו ההתלבטות שלי אם להמשיך ללמוד C או ++C. בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by ikatz,

    כתבתי פרויקט בשפת #C . הפרויקט הוא משחק ואני רוצה לעשות אפשרות של שמירת המשחק כך שיהיה אפשרות לשחק משחק חדש או לפתוח משחק קיים(שמור). השאלה שלי היא איך אני שומרת את הנתונים של המשחק כך שגם אם אני אסגור את הפרויקט אני אוכל לפתוח אותו שוב ולהמשיך לשחק. תודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים