עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by נעמה.,

    יש לי את התכנית הבאה(צריכה להדפיס שורות מקובץ בתחום מסוים): משום מה זה מדפיס לי כל פעם אותה שורה. מה הטעות? #include <iostream> #include <conio.h> #include <fstream> using namespace std; char* f(int choice, int line) { ifstream file; if(choice==1) { file.open("1.txt"); } else { file.open("2.txt"); } char *s= new char[256]; int moneLine =0; if(!file.eof()) { file.seekg(line); file.getline(s,256); } file.close(); return s; } void main() { int choice, begin, end, line; char*str = new char[256]; cin>>choice; cin>>begin; cin>>end; line = begin; while(line<=end) { str = f(choice,line); line++; …

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by QWERRREWQ,

    שלום חברים, הייתי שמח אם מישהו היה יכול לסייע לי להיפטר מהמודעה שמונעת ממני להיכנס לדף האינטרנט הזה, אני מאמין שמדובר בסקריפט קטן שמסיר אותה. http://www.kipa.co.il/special/tubeav/ תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by eyal1728,

    היי כולם אני ממש ממש חדש ורוצה ללמוד פיתוח לאנדרואיד ולזה דרוש קודם ידע ב JAVA , יש לי ידע ב C# שזה די דומה ל java אבל עדיין הסבה ל java היא לא קצרה במיוחד . קניתי את הספר the java tutorial אם מישהו מכיר http://opus.co.il/product_info.php?products_id=535וראיתי שהמערכות ההפעלה הנתמכות הן ישנות (xp ומטה) , הספר יצא לאור בשנת 2001 ומגיע בדיסק sdk ver 1.3 או 2 ואני יודע קיימת היום גירסה 7בקיצור להתחיל ללמוד מהספר או להחזירו ? מבחינת הלימוד בספר יכול להיות דרכי לימוד של צורות כתיבה ישנות שסתם יבלבלו אותי להמשך או שהשינוי משנת 2001 עד עכשיו בצורת הכתיבה של ה java לה השתנה מאוד (לא רק צורת כתיבה אלא גם קיצורים ושינויים ועזרים נוספים שלא היו אז)אז... כדאי להסתמך על הספר ? (אני מת…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. יש לי תרגיל שבו אני אמור להכניס מספר ולקבל אותו בהקסה. אני אמור לכתוב מתודה שעושה את זה ובגלל שזה קצת מבלבל אותי פתרתי את התרגיל בתור התחלה ללא מתודה ושאני רוצה להעביר את התרגיל למתודה נהיה לי בלגאן. אני רואה מה הבעיה שלי, hexNumber מקבל את הערך הנכון (למשל אם אני מכניס את המספר 125 הוא מקבל 7D)ה אבל כשאני רושם return hexNumber; אני מקבל את השגיאה Cannot implicitly convert type 'string' to 'int' ואין לי מושג מה לעשות הפיתרון לתרגיל ללא מתודה מצורף בקובץ טקסט וזה עם המתודה בהמשך, הבעיה שלי היא ההבנה איך אני מעביר דברים למתודה זה מבלבל אותי: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace NumberToHex { class Program { …

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by LaLa_LooP,

    שלום לכולם. אני צריך איכשהו להקפיץ POST בFACEBOOK כל כמה זמן עכשיו אני בהתחלה חשבתי לכתוב משהו מסובך שהוא לוקח קובץ TXT עם הטקסט שאני רוצה לפרסם וזה ניכנס לפייסבוק ומפרסם את הפוסט אבל זה לא התקדם לשום מקום עכשיו בקיצור חשבתי על רעיון אחר נכון בפיסבוק אחרי שאני מפרסם פוסט יש מתחת לפוסט שלי שיתוף רציתי איכשהו ל"קחת" את הקוד מקור או הכתובת של "השיתוף" הזה ולהדביק בתוכנה או משהו או אחרי קוד PHP, HTML שפשוט פותח את הקוד מקור או הכתובת כל כמה זמן נתון אבל אני פשוט לא יודע איך להוציא את הכתובת של השיתןף הזה ככתובת שמהעתקה והדבקה בשורת הכתובות מפרסמת את הפוסט שוב תודה לכל העוזרים מראש

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by 8us.co.il,

    א.איך אני עושה שיהיה לי קוביה מתחת לתמונת הקטגוריה במוד CS דוגמה : http://mycomp.co.il/forum/index.php כמו ב http://www.fxp.co.il/ שיש להם מתחת לכל תמונה קוביה עם שם הקטגוריה! ב. איך אני משנה צבע לקטגוריות! משום מה הצבע לבן אצלי . ג.איך אני משלב HEDER יפה שוב כמו בפורום FXP ....אני רוצה לעשות תפריט יפה עם כפטורים יפים אני יודע איך לעשות את זה ב HTML בעיה שלא מצליח לי לשלב את זה בפורום זה יוצר מגעיל ועושה שגיאות... ד.הוספת כפטור לפרסם נושא חדש ..להחליף אותו בכפטור .... תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by omfir,

    אהלן,יש לי בעיה קטנה בפתרון שאלה. מה שנתבקש מהשאלה זה לבדוק שארית של מספר אקראי בין 0 למיליון ובדוק אם שארית 7 בספרותיו שווה לאפס אז יודפס בום. לצערי לא מצאתי דרך לבדוק את שארית ספרות של מספר אקראי בין 0 למיליון,ברור שאפשר ללכת לפי עשרות וכו' אבל אולי יש דרך יותר יעילה?. תודה,עומר.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by pssheba,

    שלום, מישהו מכיר אתר ממנו ניתן ללמוד או להוריד מדריך\ספר פרמייר פרו? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום! אני כותב עכשיו אפליקציה מאוד פשוטה (מתוך ספר לימוד לאנדרואיד) ונתקלתי בבעיה: בקובץ ה-xml של ה-layout יש לי TextView שאמור להציג למשתמש שאלה. בקובץ ה-xml של המחרוזות יש לי מחרוזת בשם question_text_view שמכילה את השאלה. היא מוגדרת כך: <string name="question_text_view">The Pacific Ocean is larger than the Atlantic Ocean.</string> בקובץ ה-layout שהוזכר, ה-TextView מוגדר כך: <TextView android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:padding="24dp" android:text="@string/question_text_view" /> בהתחלה הייתה טעות בהגדרה ובשורה הלפני אחרונה היה רשום: android:text="@string/question_text" כלומר, question…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Electric Boom,

    האם יש כלי (אולי אפילו ב-VS) שמאפשר לראות המרה של קוד c לאסמבלי? האם הוא יהיה מובן בכלל? אני מתכוון האם זה כאילו כתבת את הקוד(הפונקציונליות שלו) באסמבלי לבד, להזניח כל מיני כתובות - כאילו שלא יהיו לו כל מיני כלים של דיליי או השד יודע מה שאני לא אבין...(לא משנה כרגע bear\virtual)

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by MasterDK,

    טוב קודם כל זה מאוכסן על המחשב שלי ולכן האיי פי משתנה כל פעם אבל אני ישתדל לעדכן נכון לעכשיו זה הכתובת http://80.230.66.51/ עכשיו קצת על האתר: המערכת משמשת לאתר שלי שהוא על אבטחת מידע ומחשבים. כל האתר נבנה ב PHP אני לא אסביר פה על הקבצים כי אין בזה טעם יש הרבה קבצים. עשיתי כל מה שאפשר בשביל להגן על התוכן ועל האתר מפריצות. בעיקרון מלחתחילה זה התחיל כפרוייקט שיעזור לי ללמוד PHP ובדרך זה הפך לאתר הרשמי שלי =) אני רוצה שתבדקו תחפשו בגים ותודיעו לי מה דעתכם על האתר =) בקשר ללוגו אני יודע שאין כזה אז על תגידו "אין לוגו". זהו אני מקווה שתעריכו את העבודה שלי זה האתר הראשון שלי ב PHP בכלל. כמעט שכחתי לגישה ללוח הניהול יש להזין פרטים הבאים: Username: test Password: test זהו מקווה ש…

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. מישהו יודע איך עושים את המסמך הרביעי - מסמך עיצוב בפרוייקט 5 יח"ל של טכ"ם? תודה לכל העונים מורוזס ;D

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by ביצה,

    שלום לכולם! האם אפשר לעשות שברגע שנקלוט אות מסוימת יפתח חלון חדש עם תוכנה אחרת בשפת C? אני מתכוון למשהו כזה: אז אם נקלוט X התוכנה תפתח חלון חדש עם תוכנה אחרת גם היא בשפת C. איך עושים את זה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by AvlK,

    שלום אני משתמש ב rainmeter ואחת מהאפליקציות מציגה את מזג האוויר עכשיו צריך לקנפג אותה כדי שיציג את אזור האזור שלנו , אחרי חיפוש הגעתי להסבר הזה : http://docs.rainmeter.net/tips/webparser-weather-location-code אני מבין מה צריך לעשות ויש לי את הקוד של אזור הזמן שלי אבל אני לא מוצא איפה לערוך בקובץ של האפליקציה. [Rainmeter] Author=P2C | toastbrotpascal.deviantart.com Update=1000 @include="#SKINSPATH#\ABP\Variables.txt" @include2="#SKINSPATH#\ABP\Resources\#Skin#\Colors.txt" [Variables] Closed=0 Open=1 [BG] Meter=IMAGE ImageName=WeatherBG.png Path="#SKINSPATH#\ABP\Resources\#Skin#" [BG2] Meter=IMAGE ImageName=WeatherBG2.png Path="#SKINSPATH#\ABP\Resources\#Skin#" Y=115 Hi…

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by nirk16,

    שלום לכולם, בניתי toolbar שבו יש מספר כפתורים וקומבו אחד(ב-אקסט - ג'אווה סקריפט) , אני מחפש דרך שבה אוכל לשלוף נתונים מטבלת SQL ולהעבירם לקומבו (הנתונים מתעדכנים כל הזמן ויש לשלוף את חמשת האחרונים) למישהו יש מושג איך מממשים את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. מחפש דוגמה לפרויקט 5 יחידות בC#, מערכת אתר מכירות או דברים דומים כאלו... הרצתי חיפוש ולא מצאתי לכן אני שואל כאן... אם יש למישהו פרויקט שהוא הכין ויכול להביא לי אותו וכו' יעזור לי מאוד... ויש לי שאלה, יש לגוגל ארט וובסרביס ? אם כן משהו ? ואיך אני יכול להשתמש בו ? (אני מכין פרויקט על מערכת מיני חמ"ל כזאת...)

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום לכולם, אני בעת הכנת עבודה סטודנטיאלית בנושא רשתות נוירונים ואני צריך קצת עזרה ממישהו שמבין בנושא. אין לי בעיה לתגמול כספי לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by nforce,

    איך אני מסדר שזה יעבור מצד שמאל לצד ימין ? ואיך אני מסדר את ה- Encoding לעברית ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by idoleff,

    שלום, אני בונה פרוייקט בVB אשר מבוסס על בסיס נתונים. אחת הפעולות שאני צריך לעשות היא הוספה של טבלה לבסיס הנתונים, פעולה פשוטה כשלעצמה, אבל אני צריך קודם כל לבדוק אם באמת לא קיימת טבלה בשם זה. יש למישהו רעיון כיצד ניתן לעשות זאת? תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by sharonp,

    צהריים טובים אני רוצה ליצור תת-תוכנית אליה אני שולח n (מספר טבעי), שני מערכים בגודל n, ו- x מספר כלשהו כשבתור פלט אני מקבל y מספר אחר התת-תוכנית משתמשת בקלט על מנת לחשב על y אך לא משנה את הקלט ומחזירה לתכנית שכחתי איך אני רושם את 'השליחה' במיוחד כשזה נוגע לשליחת מערך של מספרים ? (המערכים הם בגודל n+1 לצורך העניין וכבר מכילים ערכים) y = calc_y(n, x[i], y[i], x);

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by eido300,

    יש אפשרות לעצב מייל ששולחים דרך #c, אחרי ששיניתי את isBodyHtml ל-true, איך אפשר להוסיף תמונת רקע, או לסגנן את הכתב הרי לא עושים את זה בhtml? ניסיתי להשתמש בcss וזה לא ממש הלך (הוספתי את התגית background-image, וזה לא הוסיף תמונה, אבל יכול להיות שזה כי הוספתי את זה לא נכון, אני ממש לא יודע css).

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by nir_sela9,

    אני צריך נושא לפרויקט במחשבים 5 יח' לכיתה יב' בשפת אסמבלי תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by PhoenixBoy,

    שלום, אני מרגיש שמיציתי את תחום ה-WEB והאינטרנט ועכשיו ברצוני לבנות תוכנה. התוכנה שאני רוצה צריכה להקליט אותי ולבצע כל מיני אפקטים כמו המהרה וכו'... עכשיו אני רוצה לדעת באיזו שפה יהיה לי הכי נוח: 1. להקליט ולקרוא את הHZ. 2. ליצור ממשק משתמש. 3. להשוות קטעי קול... אני מתלבט בין C++ וויזואל C++. על מה אתם ממליצים? לא חייב מביניהם..

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by AMIT_MEG,

    אני רוצה להתחיל ללמוד c ואין לי שום ידע קודם מישהו יכול להמליץ לי על ספר אבל ספר שמסביר למתחילים ולא לאנשים שכבר יודעים כמה שפות יש לצייןן אני לא יודע שפות תכנות בכלל

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by reiematza,

    היי אני למדתי את הבסיס של PHP מ וואבמאסטר ומ PHP ישראל אחשיו אני רוצה מצריכים יותר מעמיקים ולא רק את הבסיס לא משנה אם המדריך באנגלית. או שאולי יש דרך אחרת לילמוד את ההמשך אולי כדאי בכל ליקנות ספר תודה רעי מצא

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים