עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by MiniMizer,

    היי, אני נדרש לכתוב שתי פונקציות ב-C שאני לא ממש בטוח איך לממש. הראשונה צריכה לבדוק אם ניתן לחבר שני int-ים כלשהם ללא גלישה, והשניה צריכה לבדוק אם int כלשהו גדול מ-128. הפונקציה הראשונה צריכה להחזיר 1 אם ניתן לחבר ללא גלישה, ו-0 אחרת. הפונקציה השניה צריכה להחזיר 1 אם המספר גדול מ-128, ו-0 אחרת. אסור להשתמש בלולאות ובתנאים כלשהם, אלא רק באופרטורים כגון & | ^ ~ ! ו-shift ימינה/שמאלה. מן הסתם אסור להשתמש ב < או >... מכיוון שמדובר ב-int, ולא ב-unsigned, בשני המקרים אני "נתקע" בבדיקה של מספרים שליליים. למשל, עבור הפונקציה הבודקת אם מספר כלשהו גדול מ-128, חשבתי להזיז את כל המספר 6 מקומות ימינה ולבדוק אם נותרו 1-ים (על ידי & עם 1- למשל) - אבל אם המספר שקיבלתי הוא ש…

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. אני צריך ללמוד את זה די מהר. דגש על הREGEX, אבל גם קצת סינטקס... נ.ב יש סביבה עדיפה על ACTIVE STATE?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by eido300,

    למה צריך את הproperty הרי עד כמה שראיתי בדרך כלל הקוד שלהם הולך כך: public int x { get {return this.x;} set {this.x = value;} } למה צריך להגדיר משהו חדש שיעשה את זה הרי זה מה שמשתנה רגיל עושה, לא? אם משתמשים בזה בשביל לבדוק את תקינות הקלט או משהו כזה, בסדר מובן, אבל רוב המקרים שראיתי הם סתם כמו הדוגמא, אז בעצם למה צריך אותם?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. נניח שיש לי תו שאני יודע בוודאות שהוא אופרטור (+, -, *, / וכו'), איך ניתן להמיר אותו לאופרטור שניתן לבצע איתו חישובים בין מספרים? תודה עריכה: וואו, אני כ"כ עייף שהצלחתי לפרסם את הת'רד הזה כאן במקום בשפות תכנות

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שלום, אני מנסה לחשוב על ייעול הקוד אימות התחברות שלי, אשמח להצעות ייעול / שיפור / אבטחה ולביקורת בונה. <?php ################################################################### ## Strating Sessions. ## ################################################################### session_start(); ################################################################### ## Set Cases For Functions. ## ################################################################### switch ($_GET['page']) { case 'login': login(); break; default: login(); break; } ##################…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by guyman20,

    שלום, אני בונה תוכנה קטנה בלי ממשק ויזואלי, אבל אני כן צריך יכולת קלט ופלט עם המשתמש. המשתמש יריץ את התוכנה דרך דוס, בXP ומעלה, ואני רוצה שהוא יוכל לראות ולכתוב עברית. אני יודע שעם הג'אווה עצמה אין לי בעיה, אבל יש בעיה עם החלון דוס! ניסיתי להוריד מלא תוספים שונים שמצאתי באינטרנט, כמו hebdosxp וכאלה, אבל כלום לא עזר! אם אין לזה פתרון דרך דוס, אני אשמח אם תתנו לי קוד לתבנית של ממשק ויזואלי בסיסי, עם חלון קלט ופלט. אני פשוט לא יודע כלום ב JFrame.. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by xlSnaK,

    מי שלומד בספר "יסודות מדעי המחשב בשפת C# " חלק א' אז זה ע"מ 93 תרגיל 9 ולמי שלא... אלגוריתם שקולט 3 משתנים המייצגים :יום,חודש,שנה. פלט אלגוריתם:התאריך של יום המחר **צריך לעשות את זה עם Switch ו break תודה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Nurit2005,

    אני עד עכשיו מנסה ליצור תיבת תאריך ואוטומטי ואני לא מצליחה

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. שלום לכולם, אני מריץ קוד שברקע רץ קובץ MP3 עם WMPLAYER. הבעיה שהקובץ ממשיך לרוץ גם אחרי שאני יוצא מהתוכנית. WinExec("wmplayer.exe -L -S\ c:\\uefa.mp3 ",SW_HIDE);// play the sound of project איך אני הורג את התהליך של ה- WMPLAYER כדי שיפסיק לנגן לי הקובץ אחרי היציאה מהתוכנית. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by BoRIS,

    לקבלת מחזיק כוסות קפה בחינם לחץ כאן. נ.ב. תודה ל-MadHattr על הקישור.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by gkman,

    בוקר טוב. יש לי שרת web של APACHE שמותקן על לינוקס (red hat 6.2) שמשמש לרשת פנימית בדומיין של ווינדוס. אני מנסה ליצור הזדהות לאתרים באמצעות המודול mod_auth_kerb לאתרים. הגדרתי את הקובץ smb.conf, krb5.conf ואת הקובץ httpd.conf (הגדרתי לו להשתמש בהזדהות kerberos על הנתיב הרצוי.) יש לי keytab עם הרשאות קריאה לכולם. ואני רואה ש-APACHE טען את המודול. אבל שם המשתמש לא נטען למשתנה $SERVER['REMOTE_USER'] . מה עושים? אני משתמש ב-virtual hosts זה יכול להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. היום אני פותח את התוכנה ותראו מה ההודעה שהוא מקפיץ לי(סוף ההודעה)... WTF? אני בטוח שאין לי את הבטא (התוכנה תופסת לי בערך 5 גיגה)

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אהלן חברה . יש לי מסמך HTML שמכיל הרבה סקריפטינג . מה שאני מנסה לעשות זה לאכלס טבלה במסמך הזה עם ערכים מקובץ XML חיצוני . האמת שזה עובד מצויין . כשאני טוען את המסמך לאקספלורר הסקריפט עובד והדף מוצג כמו שצריך . הבעיה שלי היא שאני מתכוון לטעון את הדף הזה לתוך פקד WEB BROWSER בתוך תוכנה שכתבתי ב #C . אני מבין שיש פה בעיה של ביצוע הסקריפט מתוך התוכנה . איך אני יכול לבצע את העניין הזה ?[br]פורסם בתאריך: 28.09.2010 בשעה 14:15:23 תודה חברה, פתרתי את העניין...איזה שטות

  14. Started by averaraz,

    הקומפיילר מוציא לי כל הזמן את הerror שבכותרת. זה קורה כל פעם שאני ניגש לשדה במבנה. יש לי קובץ heder שבתוכו יש את ההצהרה הזו: typedef struct auction_manager_t *AuctionManager; ובקובץ c יש לי את סוג המבנה struct auction_manager_t { int numberOfSellers; Set sellers; }; כל איבר בset הוא גם בעל תתי מבנים וכו' הארור מתקבל למשל בשורת קוד כזה: (currentSeller->openSales)--; האם מישהו יודע במקרה מה הבעיה? הקומפיילר הוא gcc. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by tsvika,

    שלום. אני רוצה ללמוד איך לתפעל ולנהל מסדי נתונים בVB אבל אני לא מוצא מאיפה ללמוד מצאתי כמה מדריכים אבל הם לא היו טובים ובכלל לא מקיפים אשמח אם מישהו יבוא לעזרתי שאלה נוספת, מהמעט שמצאתי ניסיתי ליצור התקשרות בין מסד נתונים (אני משתמש ב access של office xp) לבין התוכנית בVB.. לרוע המזל התוכנה צועקת שהיא לא מכירה את הפורמט .mdb מה שמוזר הוא שקבצי mdb שנוצרו ב access 97 התוכנה כן מצליחה לקרוא! ופורמטים של 2000 והלאה היא לא מכירה! יש איזושהיא דרך לעדכן את השירות של מסדי נתונים של VB כך שיזהה גם פורמטים חדישים יותר? אני משתמש ב vb6.0 כמעט שחכתי.. תודה רבה רבה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Runny,

    שלום לכולם אני מנסה לכתוב PlugIn לשלט שלי (RemoteWonder II). הSDK שלו במקור כתוב ב C וברצוני לתרגם את העניין לC# בכדי שאוכל להוסיף לו פונקציונאליות רבה - הרעיון ליצור Plugin שיוכל לבצע סט של פעולות בלחיצה אחת (Plugin כזה לא קיים לצערי). לצערי אינני זוכר כ"כ C כך שאני דיי מתקשה לבצע את התיכנות בשפה הזאת. הבעיה היא : איך לתרגם את הקוד לC# כך שהתוכנה של השלט תמצא את הפונקציות שהיא זקוקה להן (זהו DLL ... כמובן). פעם השתמשתי בקובץ "Proxy" לעשות משהו דומה (מצד אחד הוא קיבל את הקוד המתאים מהC ומצד שני שלח בקשות לC#). האם ניתן לפתור את הבעיה מבלי להזדקק לקובץ הנוסף והבעיות שהוא יוצר ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. שלום, בעמוד HTML מסויים שבניתי יש כפתור JPG שמפנה לעמוד מסויים - כשלוחצים עליו יש מן סימון של קווים מסביב לו (צירפתי קובץ) איך אני יכול למחוק את זה? לדעתי זה בCSS [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. יש לי בעיה בזמן ריצה פתאום הקומפיילר (VS 2010) נותן לי את ההודעה המוכרת של בעיה בזמן ריצה (עם ה break וה continue) ופותח לי ב VS קובץ ASM שמתחיל ככה: page ,132 title chkstk - C stack checking routine ;*** ;chkstk.asm - C stack checking routine ; ; Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved. ; ;Purpose: ; Provides support for automatic stack checking in C procedures ; when stack checking is enabled. ; ;******************************************************************************* אני לא יודע מה יכל לגרום לזה אבל הדבר היחיד שנראה לי חריג הוא שהקצאתי מערך של INT בגודל שתי מליון int arr[2000001], זה אמור להיות חריגה מגודל ההקצאה המותר? אם כן…

  19. Started by surfface,

    אני לומד תיכנות בקרים וצריך את התוכנה ROBOLAB אם מישהו יכול לעזור לי למצוא אותה אני יודה לו

  20. שלום אני מחפש מישהו שיבנה לי אתר מבוסס ג'ומלה [המערכת תישאר בידי, בניה ולא אחזקת ואיחסון האתר], בדומה לאתר מסוים שראיתי: http://www.taamu.co.il/ מדובר באתר עם תכנים תורניים, בעיקר קבצי MP3 ווידאו בדומה לאתר הנ"ל, עם תוספות מתבקשות - לדוגמא פורום, אפשרות חיפוש, לייקים ועוד כמה דברים קטנים. להצעות מחיר או המלצות על מישהו שבנה לכם אתר ואתם מאד מרוצים, ניתן לפנות אלי בפרטי: nsh3nsh@gmail.com

  21. Started by GuglyBu,

    היי, כתבתי תוכנית ב-C, ויש קובץ קלט שגורם לה ליפול. אני רוצה להריץ את התוכנית במצב debug ב-visual studio 2008 ולספק לה את הקובץ הנ"ל כקובץ חיצוני. איך עושים את זה? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. אני יודע שהמבחנים הם עם ספר פתוח אבל אולי יש דרך טובה שאפשר להתאמן אליה למבחנים ?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. כתבתי תוכנית בשפת C: typedef struct{ long id; char name[20]; double price; }product; void main() { product a[3]; int i; for(i=0;i<3;i++){ printf("enter product code: "); scanf("%ld",&a[i].id); printf("enter product name: "); flushall(); gets(a[i].name); printf("enter product price: "); scanf("%lf",&a[i].price); } for(i=0;i<3;i++){ printf("product code: %ld\n",&a[i].id); printf("product name: %s\n",a[i].name); printf("product price: %lf\n\n",&a[i].price); } }#include <stdio.h> אחרי שאני מריץ אותה אני מתחיל להזין product code ו- product name וכאשר אני מזין product price ולוחץ אנטר מופיע לי הודעת שגיאה: runtime …

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by .,

    שלום מישהו בבקשה יכול ליצור איתי קשר בעינין מסדי נתונים בVB6 בICQ מס 166470618 תודה מראש .

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by xena,

    אני רוצה לאחסן את האתר שלי בארץ (הפעם. הייתי בברינקסטר). לא בא לי שוב הפיצול הזה בין DOMAIN CO.IL לשאת אחסון בחו"ל. אני רוצה שהכול ישולם במקום אחד. האתר פשוט מאוד, ולא דורש שום דבר מיוחד. יש המלצה למקום אחסון שיתן לי גם co.il?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים