עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by shaithebest,

    שלום רב אני כבר בשלבים מאוד מתקדמים של למידת HTML מתקרב לJAVA SCRIPT ישנם הצעות עבודה לדוגמא: דרוש /ה מתכנת /ת HTML, היכרות עם מערכת לניהול תוכן CMS. עבודה מהבית, משרה חלקית של 3-5 שעות ביום, מתאים לסטודנטים. תעריף שעה 25 ש"ח. אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה עצמאית יושב לי כמו כפפה ליד בתור סטודנט להרוויח כמה גרושים עכשיו בואו נצא מנקודת הנחה שHTML אני כמעט שולט למרות שזה עולם ומלואו מלמידה לבד בעזרת ספרים אבל.....המערכת לניהול תוכן CMS הזה,מה לעזזל?? מה זה?זה ממשק להורדה בחינם?? כל מה שהצלחתי להבין שזה נותן גישה לשינויים מידיים לאתרים שהלקוח דורש שדברים יתעדכו במהירות ושלא צריך רקע בתכנות היכרות עם מערכת לניהול CMS איך אני מתחיל להכיר את זה?? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום יש לי בעיה בפרוייקט סיום שלי שהוא שרת של צ'אטים וקליינט. הבעיה היא שכאשר מתחבר משתמש אז הוא מתווסף לרשימה הוויזואלית כמה פעמים במקום פעם אחת. כמובן שאי אפשר לעזור ככה על עיוור ואין פה איך להוסיף את כל התוכנה לכן מי שמוכן לעזור שישלח לי הודעה פרטית ואני אשלח לו את הפרוייקט. תודה מראש מקווה שאנשים יעזרו

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by shynet,

    היה קשה לי למצוא נושא למה שאני רוצה, אני אנסה להסביר את עצמי. בכול האתרים יש את החלק העליון למשל HWZone יש את הלוגו ואת הקישורים השונים לדפים השונים באתר, החלק הזה יהיה בכול מקום שאני אלך אליו באתר, אני רוצה לעשות את אותו הדבר ככה שאני לא אצטרך להעתיק את הקוד לכול דפי ה-HTML שלי, יש לי קובץ בשם header.htm שיש בו את כול החלק העליון בלבד, האם יש דרך ל"צרף" אותו לכול דף ככה שאני לא אצטרך לכתוב את הקוד מחדש בכול דף אחד באתר? אני יודע שאת הפונקצייה include("file.htm") ב-PHP אבל אני מחפש דרך אחרת. האם יש דרך ב-CSS למשל לעשות את זה? יש לכול הדפים שלי קובץ CSS חיצוני שבו הם משתמשים בכדי לקבל את התבנית של איך שהאתר יהיה, אם יהיה אפשרות להוסיף בקובץ החיצוני הזה איכשהו אפשרות לצרף א…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by NOY123,

    שלום! לא מזמן התחלתי ללמוד sql(בתוכנת mysql).נתקלתי בבעיה בכתיבת השאילתה הבאה: הצג את כמות החלב המירבית שהניבה פרה ברפת ואת קודי הפרות שהניבו כמות זו כאשר בסיס הנתונים הוא: cow(name,id,age) milk_product(cow_id,amount) כתבתי את השאילתה הבאה: select id,max(amount) from test.cow,test.cow_prduct; where cow_id=id group by id אבל אני מקבלת id אחר ולא של הפרה שהניבה את הכמות המקס' תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. כיצד מומלץ לממש (או מנגנון קיים) מנגנון הרשאות לאתר בתוך דומיין כלשהו? חשבתי לממש משהו פשוט שבודק אם המשתמש הנוכחי נמצא בקבוצה מסויימת בדומיין, אבל ניתן לעקוף כאלה מנגנונים בקלות. האם יש משהו יותר טוב? המנגנון הרשאות של ה-IIS אמין או לא? תודה.

  6. Started by yk1,

    אני צריכה רשימה של נושאים מעניינים שונים בתכנות שקיימים בכל השפות, או לפחות ברובן. לדוגמה: regex, json, mongodb. עדיף נושאים פחות מוכרים. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. כשקוראים לפונקציה הממומשת באסמבלר, דרך תוכנית הכתובה בסי, הפרמטרים מועברים דרך המחסנית. עד כמה שאני מבין, השוני בין מה שנשמר במחסנית (כמובן רק אם שולחים מצביע) בין המודלים הוא שעבור מודל קטן, רק ההיסט מאוחסן בעוד שבמודל גדול, מאחסנים גם את הסגמנט. כמובן שגם אל IP מתלווה CS, אבל זה לא קשור לפרמטרים. השאלה שלי נוגעת לגישה לפרמטר כשהוא מצביע כפול (לערך), במודל קטן הקוד הוא - mov si,[bp+XX] mov si,[si] mov reg,[si] במודל גדול - mov es,[bp+XXX+2] mov si,[bp+XXX] mov si,es:[si] mov reg,es:[si] זה לא עובד, ואני לא כל כך בטוח שהשתמשתי נכון באוגר סגמנט כאן. אשמח אם תוכלו לתקן אותי.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  8. היי, למשהו יש מושג אם קיימים קורסים אשר מלמדים שפת תכנות כלשהי במתכונת אישית/פרטית באזור באר שבע?

  9. ומחזירה שבע אם קלטה שלוש וההפך

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by bdoron,

    למדתי להשתמש בפרוצדורות שאני עושה שאילתות, השאלה שלי היא כזאת , הבנתי שברגע שאני יוצר פרוצדורה בפעם הראשונה שאני קורא לה היא רצה ואחרי זה אני כבר לא פונה לdatabase אלא היא מאוחסנת בשרת האם זה נכון? מה ההבדל בין גישה לdatabase לבין גישה לserver הכוונה שלי יותר היא מה ההשפעות? האם זה יותר מהיר? ברגע שאני קורא לפרוצדורה מה קורה בתכלס מאחורי הקלעים?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by geniaXP,

    קראתי שהGC יוצר תור של מצביעים לכל האובייקטים שיש להם Dtor ובזמן הביצוע של GC הוא מעביר אותם לתור נוסף. אחרי שהוא מסיים את העבודה ומשחרר את כל הthreads הוא עובר על התור הזה בthread אחר ומפעיל את כל הפונקציות ההורסות. 1)האובייקט שיש לו Dtor עובר לדור 1 לא? 2)מתי משמידים את האובייקט? האם הDtor עושה את זה בלי קשר לקוד שכתבנו בתוכו?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. הלא em יותר שימושי ומתחשב בגודל המסך, למה כולם ממשיכים להשתמש ב px ? מה פספסתי פה? תודה

  13. Started by daniels2,

    התחלתי לכתוב קודים בפייטון אבל רציתי להגיע עם זה יותר לרמה של פיתוח כלי איסוף מידע מאשר פיתוח רגיל, הקוד שלי לשינוי mac address, אשמח לקבל עצות לשיפור הקוד. import subprocess import optparse def get_arg(): opt = optparse.OptionParser() opt.add_option("-i", "--interface", dest="interface", help="This sets the interface") opt.add_option("-m", "--mac", dest="mac", help="This sets the MAC address") return opt.parse_args() def change_MAC(interface, mac): print("[+] Changing the MAC address for", interface, "for MAC", mac) subprocess.call(["ifconfig", interface, "down"]) subprocess.call(["ifconfig", interface, "hw", "ether", mac]) …

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. היי, שימו לב http://www.gogy.com/games/kingdom-rush-frontiersהמשחק הבא שוקל המון ולוקח לו לא מעט זמן להיטען, יש שם PRELOADER של חברה חיצונית, השאלה שלי היא האם מבחינה טכנולוגית תכנותית אפשר לבצע אפשרות שקובץ ה-SWF יטען מרגע פתיחת הדף ומרגע שה-PRELOADER מתחיל לפעול, זאת אומרת אם אדם חיכה 5-10-15 שניות בנתיים ה-SWF יטען לו וכשהוא ייצא מאותו PRELOADER או שהוא יסתיים לו בסוף ה-15 שניות הרווחתי בעצם 15 שניות טעינה. יש אפשרות כזו מבחינה טכנולוגית? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. שלום במקרה התחלתי לקרוא ספר java משנת 2000 כשאז הגרסה היתה 1.2. האם זה מיושן מידי? אני מאמין שבבסיס השפה נשארה אותה שפה אלא שה api התרחב. לא ככה? חוץ מזה באיזה תוכנת פיתוח (כלומר עורך ומריץ תוכניות) כדאי להשתמש? רצוי במיוחד אחד חופשי.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. אהלן. אני צריך למצוא פתרון לאחסון 500MB +/- (לא אני בניתי את האתר ולא לא בשבילי). מכיוון שהאתר לא יכיל הרבה גולשים אז חשבתי לקחת מחשב עתיק ולפתוח עליו שרת. השאלה עם זה אפשרי. קודם כל זה ישמע מצחיק כצאת אז הנה. פנטיום 1 200MHZ 80MB SDRAM 730MB HDD ide LG X52CD ROM Ati GPU 1-2MB PCI VGA 1024*768 Etharnet card 10/100 PCI Windows xp sp2 lite Usb 2.0 pci card x6 (משום מה גיליתי שיש יציאה אחת על הלוח שמפעילים אותה בביוס וחשבתי שUSB קיים רק מפנטיום 2 וW98 השאלה עם בכלל הגרוטאה הזאת מסוגלת לזה עם יותקן עליו אפילו 98/2K שהם טסות או איזה לינוקס. האתר יהיה צרוב על דיסק או מחובר לדיסק און קי. ותגידו לי מה המינימום שצריך עם זה ככה P2-3 מסוגלים לזה כי המחשב הזה הייתי הופך אותו לMs-Dos …

  17. Started by PhoenixBoy,

    שלום, ביום שלישי הקרוב יש לי מבחנים לגאמ"א ואני אצטרך לכתוב קוד ב-CPP. למדתי רק את הסינטקס הבסיסי של השפה מזמן ואני רוצה קצת לתרגל קצת מקרים מסובכים יותר גם כדי לפתח את הלוגיקה שלי וגם כדי להזכר בשפה. אתמול פתרתי את חידת 8 המלכות בתכנות פרוצדוראלי ואני מתכוון להעביר את זה גם לתכנות מונחה עצמים בשביל התרגול. אילו חידות נוספות יש שאני יכול לפתור לתרגול?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. אני רוצה לעשות אתר שכל מי שנמצא בתוך הרשת יוכל לגלוש אליו, הכוונה שלי היא לעשות אתר בבית, שאבא שלי וכל מי שמחובר לראוטר יוכל לגלוש אליו איך אני עושה את זה ? אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. שלום, אני מבקש ליצור קובץ אצווה שבכל פעם שאריץ אותו, יצור לי קובץ טקסט ששמו הוא התאריך הנוכחי בתצורה הזו: 110412 ולאחר מכן יריץ אותו. הצלחתי ליצור משהו דומה ונשארתי עם 2 בעיות/שאלות, זה הקוד: @Echo Off @For /F "tokens=1,2,3,4 delims=/ " %%A in ('Date /t') do @( Set Day=%%B Set Month=%%C Set Year=%%D Set All=%%D%%C%%B ) echo >> C:\%All%.txt notepad C:\%All%.txt בעיה 1: שם הקובץ הוא 20110412 במקום 110412, איזו פקודה תמחק את 2 התווים הראשונים? בעיה 2: חלון ה- cmd נשאר פתוח ברקע כל עוד ה- notepad פתוח, איזו פקודה תגרום לחלון ה- cmd להיסגר למרות שה- notepad נשאר פתוח? רב תודות, אורן.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  20. Started by shaihac,

    למרות שאני הצלחתי להבין קלט פלט אבל מתייאש ממינה מהר כאילו אני לא מבין מה עומד מאחורי כל פקודה ואני מיואש מיזה מישו יכול לתת עצות כייצד אני יוכלל להתמקד יותר וללימוד את השפה הזאת?...

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  21. אממ אתמול דיברתי קצת עם גיסי על עיניין התכנות ועלתה לי שאלה אליו במהלך השיחה "טוב מה עכשיו אני יעשה, אני יודע את השפה פחות או יותר פיתחתי חשיבה לוגית ואלגוריטמית וכל זה מה עכשיו? כאילו יש לי ידע, מה אני עושה עכשיו?" פחות או יותר. אז הוא אמר לי שכשהוא היה בגילי(10 שנים אחורה בערך) היה אתר שבו אנשים מבקשים שיעשו להם כל מיני פרוייקטים בתשלום וגם מדרגים כל אחד לפי מספר קריטריונים שונים... עכשיו בגלל שאותותו (איך רושמים את המילה הזו?) אני מתחיל יג ויש לי עוד כמה עיסוקים במשך היום אני לא יודע אם אני יעשה פרוייקטים אבל זה מאוד עיניין אותי אם באמת קיים אתר כזה. אולי אני יעבוד בזה בחופשים. מישהו יודע על מה הוא דיבר?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by omri123,

    כאשר אני מדפיס מערך דו מימדי עם מספרים שלמים שליליים וחיוביים אז הכל יוצא לי עקום כיןן שהמינוס(-) "תופס מקום" מישהו יודע אולי איך אני פותר את הבעיה? שכל העמודות יהיו ישרות אחת מתחת לשניה? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by xgamer,

    שלום לכם. אני משתמש בעורך dev c++ ואני צריך להשתמש בפורטים. התוכנה שלי מתחברת לחומרה חיצונית שמתחבר אל הפורטים במחשב. מה הפונקציות? ואיך אני משתמש בהם, תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Stoned Junglist,

    שלומות! =] אני עובד על תוכנה שאמורה לקרוא משפט, לזהות אם יש בו calc ואז לחשב את המספרים אחרי. לדוגמא קלט-calc 4+3 פלט-7 להלן הפונקציה הלא גמורה שלי(עוד לא בדקתי מקרה של קלט לא תקין ) שלא מתקמפלת בגלל הבעיה unterminated character constant. אך אינני יודע למה ישנה הבעיה מכיוון שבדקתי את הפונקציה ולא מצאתי את הבעיה =\. עזרה למצוא את בעיית הקימפול יהיה נחמד =] תודה רבה. להלן הפונקציה: #include <stdio.h> #include <string.h> int function_calc(char str[200],int i); int main() { char str[200]; gets(str); if(str[0]=='c' && str[1]=='a' && str[2]=='l' && str[3]=='c') { puts("calc"); function_calc(char str[200],int i); } } int function_cal…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. http://www.startpage.co.il/news/ איך האתר הנ"ל מבצע את העדכונים שלו? אנשים אשכרה יושבים מרעננים כל מספר דקות אתרים כמו וואלה ynet ומפרסמים כשמשהו חדש עולה לאוויר? או שיש משהו יותר מתוחכם פה?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים