תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום , לפי מה שלמדתי quick sort היא שיטת מיון היעילה ביותר במקרה הכללי. כמו כן יש את ה insertion sort שממיין בצורה מהירה מאוד מערכים כמעט ממויינים. אני צריך לשלב את ה insertion sort בתוך quick sort החל מנקודה מסוימת, הקבצים שאני צריך למיין כוללים אלפי מילים. אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כיוון חשיבה או הסבר שיעזור לי להבין באיזה מקום הinsertion sort מייעל את האלגוריתם. תודה נ.ב הקוד בC++ void quick_insertion(string* A,int i, int j) { if (j - i > 1) { if (j - i < 10 )/// בחירת הנקודה בה המערך ממוין מספיק { insertion(A,j); } else { int p = partition(A[0],A,i,j); quick_insertion(A,i,p); quick_insertion(A,p,j); } } …
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם אני תורם אחסון אז אני מסכן את עצמי עם הרעיון הזה של MAIDSAFE? והאם אפשר לבנות אתר ולא אפליקציה ולאכסן אותו על השירות? מה דעתכם בכללי על זה? הכרתם את זה? אני לא מבין גדול בתחום אלא פשוט שמעתי על זה
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום נתנו לי תרגיל בספר שאני לומד בו c, את התרגיל הבא: פתח ויישם אלגוריתם המקבל כקלט עשר אותיות ומציג את מספר האותיות הזהות לאות הראשונה שנקלטה. עכשיו הנה הקוד שלי רק שפה זה עם מספרים ואני רוצה עם אותיות אני פשוט לא יודע איך ואני לא מוצא בספר שום הסבר. #include <stdio.h> #include <conio.h> void main() { clrscr(); int ot1,ot2; int mone,i; mone = 0; scanf("%d",&ot1); for(i = 2; i <= 10; i++) { scanf("%d",&ot2); if(ot2 == ot1) mone++; } printf("\n %d",mone); } תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב. יש לי אתר שלא עובד ב IE, אבל כן ב FF ובכרום. אפשר לתקן בעיה זאת? איך מתחילים? המון תודה על העזרה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך יודעים איך אתר בנוי? אני מנסה לברר לגבי האתר הזה: http://www.prageruniversity.com/ האם זהו אתר שבנוי ב PHP? או ב HTML? או אולי בכלל ב WordPress? כל תשובה תעזור. המון תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך עושים אחד פחות ממקסימום? לדוגמא: אני עושה פרוייקט בנושא כדורסל ואני רוצה לעשות חוק על קלע מספר 2 שהוא אחרי הקלע המצטיין איך אני עושה את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רציתי לדעת מה ההבדל בין boostrap ל css3 כיוון שבשתיהם יש הרבה דברים משותפים,ומתי משתמשים בכל אחד ?תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
כתבתי קוד בשפת C שמטרתו לקלוט מהמשתמש כמות מסויימת של מחרוזות לתוך מערך דו מימדי כאשר כל שורה במערך היא מחרוזת אחת. אני לא יכול להשתמש ב gets כי צריך שיקלטו גם רווחים. הקוד עובד בעקרון אך מסיבה כלשהי כשאני מנסה להדפיס את המערך אחר כך אני מקבל הירוגליפים או בפשטות סימני זבל מוזרים. אני לא מבין איך לפתור את הבעיה ולכן אשמח לעזרה בנושא. צירפתי קובץ עם הקוד ותמונת הפלט להודעה זו. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הי, אני מעוניין להציג DIV ובזמן שהוא מוצג , שאר המסך יהיה בלתי נגיש. ניסיתי את modal dialog של jquery UI אבל יש איתו בעיה שהוא משתמש בעיצוב CSS משלו ולי יש DIV עם עיצוב שלי (אפשר לשנות את ה - CLASS של ה DIV העוטף אבל לא יותר מזה). האם אני יכול לחקות את הפעולה שלו עם JQUERY? אני יודע איך לשנות את ה OPACITY אבל אני לא יודע איך להפוך הכל ל -DISABLED תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום מצאתי שרת שתומך ASP העלתי את העבודה שלי בC# משהו ממש קטן (סוג של טופס הרשמה) כאשר אני רוצה לפתוח את הדף שבניתי דרך הדפדפן הוא מציג לי את ההודעה הזאת: Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please …
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. למרות שיכולות הקוד שלי נמוכות, בניתי אתר (יותר נכון, רכשתי ערכת-נושא, שיפצתי, שיפצרתי, וכן הלאה). את האתר כרגע אפשר לראות בכתובת womanaday.com הוא יעלה בחודש הקרוב לכתובת ראשית חדשה. כמה נהוג לגבות על בניית אתר? מכיוון שאני לא עוסק בתחום באופן מקצועי, אני ממש חסר מושג. האתר מקבל 9,000 ביקורים בחודש, אם זה רלוונטי. תודה, ושנה טובה!
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אני לומד מבוא למדעי המחשב ואני צריך עזרה בפתרון התרגיל הבא: התרגיל הוא מפרק מצביעים ואנחנו עובדים בשפת C\C++ שאלה 6 . כתבו תוכנית הקולטת סדרה של מספרים שלמים חיוביים מן הקלט, הסדרה מסתיימת במספר -1 על התוכנית להדפיס את ערכי כל המספרים שמופיעים בסדרה 3 פעמים או יותר, ואת האינדקסים שלהם. לדוגמא, עבור הקלט: 23422524342-1 התוכנית תדפיס כפלט: 2: 0,3,4,6,10 4: 2,7,9 הנחיות: 1. על התוכנית לרוץ ביעילות .nlog(n) 2. חלקו את התוכנית לפונקציות עזר, והקפידו על כללי תכנות נכון. צריך עזרה בבקשה בדרך פתרון
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
struct soldierr { char kind[6]; }; typedef struct soldierr Soldier; int playGame(Soldier board[][], char turn); בMAIN playGame(&game,starter); כל הרעיון הוא לשלוח את המערך ולא שהפונקציה תיצור עותק שלו. כמובן שניסיתי ללא ה&. אולי אני צריך לשות ככה int playGame(Soldier* board, char turn);
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני יוצר הודעת דואר על השרת בעזרת המחלקה- System.net.mail.mailmessage (C# .net2) כאשר אני שולח את ההודעה היא נשלחת מיושרת לשמאל דוגמא לטקסט שמיושר לשמאל מישהו יודע אם יש אופציה לישר אותה לימין? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כתבתי שדות בתוך מחלקה: private bool bex; public bool Bex { set { this.bex = value; } get { return this.bex; } } } וכשאני באה לאתחל אותו בתכנית: this.Bex = true; אני מקבלת את השגיאה הבאה: מה הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש וטרי... יש לי בעיה באקספריישן של DataTable.Select אם אני כותב כך, Dim sFilter As String Dim dataR() As DataRow = DataTableName.Select("LastName Like '" & sFilter & "'") וזה עובד מצויין אלא אם כן הערך מכיל גרש('), שאז זה מחזיר שגיאה: Syntax error: Missing operand before 'Like' operator. (במקרה זה ערך הsFilter היה 123', הערך כמובן נמצא בטבלה. איך עושים למצוא ערך בטבלה המכיל תו מיוחד? הסתכלתי בעזה והבנתי שצריך לתחום בסוגריים מרובעות את הגרש. ניסיתי, ובLINQ זה באמת עובד, אבל בDataTable, לא! מה אפשר לעשות? תודה רבה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
למשל, אני רוצה תוכנה שתשאל איך קוראים לך, ולאחר מכן תקרא בשמך ותברך אותך. void main() int name { printf ("Hello entity,\n By what name do you wish to be known?"); scanf ("%c", "&name"); printf ("Hello %c, I am glad you could join us.") } לא בדקתי את הקוד הזה אבל בעיקרון זה מה שאני רוצה שיהיה. חבר'ה - אני לא מבקש שתכתבו בשבילי את הקוד רק תגידו לי איך, מקסימום דוגמה או שניים...
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
יש לי תכנית הסורקת עץ ומדפיס את הערכים לפי הרמות. אבל- אני לא מצליחה לעקוב אחרי התכנית. מישהוא יכול לעזור לי, להסביר איך זה פועל???? זו התכנית: אם לא עץ ריק (T) אז : אתחל תור (Q) הכנס לתור (T,Q) כל עוד התור לא ריק? (Q) בצע הוצא מהתור . התייחס ל-T: אם לא עץ ריק? (תת עץ שמאלי(T) -הכנס לתור תת עץ שמאלי(T,Q) אם לא עץ ריק? (תת עץ ימני(T) -הכנס לתור תת עץ ימני(T,Q)
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך כותבים תוכנית הקולטת מספרים מהמשתמש ומציבה אותם במערך. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי שלום אני עובד על פרויקט שבודק מילים פלינדרום(שנקראות משני כיונים אותו הדבר) בשפת הjavascript ונתקלתי בבעיה שניסית לשלב html אשמח שתעזרו לי בשילוב שני השפות let input = document.getElementById('input'); let button = document.getElementById('Button'); const word = input.Value; //console.log(content); //const word ='אבא'; const word1 = word.split(''); const reversed = word1.reverse(''); const word4 = reversed.join(''); //console.log(word); //console.log(word1); //console.log(reversed); //console.log(word4); if(word===word4){ console.log(`'המילה' ${word} 'היא מילה פלינדרום שניתן לקרותה משתי הכיונים אותו הדבר'`); }else{ console.log(`'המילה'…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הי חברים, צריכה את העזרה שלכם לפני שאני יורדת מהפסים... יש לי איז תקלה בוורדפרס עם פיסוק עליון במקום הסימן הזה ׳ מופיע שלושה סלאשים /// ??? זה ממש מציק לי כי אני עובדת על אתר של רכבי יוקרה www.motorcar.co.il ככה שיש לי הרבה בעיות עם רכבים כמו דודג׳ ראם >> דודג///, ג׳י.אמסי >> ג///י.אמ.סי וכו׳ וכו׳ וכו׳. אני ממש מקווה שיש למישהו כאן איזה פתרון יעיל לעניין. בכל מקרה, תודה ושבת שלום
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אני לוקח קורס של C באוניברסיטה, ומשתמשים בו בTURBO C. לצערי מסתבר שטורבו C לא עובד באופן נורמלי בVISTA64. תוכלו להמליץ לי על קומפיילר C פשוט וידידותי לנובים, שעובד בויסטה 64? המליצו לי על CODE:BLOCKS אבל הוא נראה לי מסורבל.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תראו את זה : [code] import java.io.File; import java.util.Scanner; public class count { public static void main(String[] args) throws Exception { Scanner x = new Scanner(new File("test.txt")); int words = 0; while(x.hasNext("\\S+")) { String word = x.next("\\S+"); words++; } System.out.println(words); } } התכנית קוראת קובץ טקסט ומדפיסה כמה מילים יש בתוך הקובץ. יש לי שתי שאלות על הקוד : 1. מה בעצם הפקודה הזו עושה ? x.hasNext("\\S+") 2. מה הפקודה הזו עושה ? String word = x.next("\\S+");
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אני צריך לכתוב תכנית שמקבלת כארגומנטים של שורת פקודה 1,0 או 2 שמות של קבצים. אם מופיעם 2 שמות של קבצים אז הראשון הוא קלט והשני פלט אם שם קובץ אחד אז הוא יהיה הקלט והפלט יהיה סטנדרטי ואם אין שם של קובץ אז קלט ופלט סטנדרטי. איך אני יכול לדעת כמה שמות של קבצים יש? צריך לבדוק ב [] argv* ? ואם כן אז איך אני בודק שם? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-


