תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני בניתי תוכנית בc++ של מערכת קבלה למוסד.(כחלק מהאקטון , כך שאין שאל תשאלו למה בc++ וכו') והוספתי סקריפט בפייתון ששולח מייל לצורך אבטחה מסוים. הפייתון שולח מייל ע"י שהתוכנית בc++ מפעילה את הקובץ בפייתון על ידי הcmd. עכשיו רציתי לשאול, אם יש דרך נורמלית יותר לעשות זאת, כיון שלמעשה אני לא יכול לדעת מה התוכנית בפייתון שלחה(נניח קוד אבטחה) או לשלוט על להיכן התוכנית בפייתון תשלח את המייל.(כי אני מפעיל את התסקיפט דרך הcmd, כלומר שישנה כבר תוכנית מובנית שc++ מריץ אותה.) אני עובד עם VS 2019 תודה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שאני מחפש דרך לקבל SMS למחשב ולא דרך איסיקיו, ככה שאפשר יהיה לעשות את זה גם בישראל =].
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
-
אני רוצה שהתוכנה תפעל כמנהל באופן אוטומטי, ברגע שמפעילים אותה היא תבקש אישור מנהל ניסיתי עם mainfest ללא הצלחה, אין אפשרות להגדיר לו mainfest ב VS10 ניסיתי את זה ProcessStartInfo pi = new ProcessStartInfo(); pi.Verb = "runas"; pi.FileName = Application.ExecutablePath; Process.Start(pi); ניסיתי לשים אותו במקומות שונים, אבל יש לו כמה בעיות. 1.הוא נפתח פעמיים, פעם כמנהל ופעם לא. 2.הוא נפתח בלי סוף. 3.ברגע שמפעילים את התוכנה לאחר שאני מאשר לו הרשאת מנהל, התוכנה נעלמת ונפתחת מחדש כמנהל.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. שאלה פשוטה לי אליכם: האם הפונקציה strcpy יכולה להעתיק רק מחרוזת מסוג char[] ל char[], אך איננה מסוגלת להעתיק char* ל char*? כאשר אני מנסה להעתיק char* ל char* הנני מקבל שגיאת הרצה, לדוגמה עבור הקוד הבא: #include <string.h> #include <iostream.h> void main() { char *string1="hw"; char *string2="zone"; strcpy(string2, string1); cout<<string2; } תודה מראש, קובי.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום גם אני רוצה להתחיל ללמוד תיכנות ורציתי לדעת איפה אתם למדתם אם מספר אז תנו המלצה לספר תודה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, קיבלתי תרגיל לתכנות שרת HTTP שממתין על פורט 80 לחיבור ואמור לקבל מחרוזת מסויימת מהלקוח לצורך העניין. הקוד שלי הוא כזה: from socket import * server_s = socket(AF_INET, SOCK_STREAM) server_s.bind(('0.0.0.0', 80)) server_s.listen(5) while(1): (client_s, client_addr) = server_s.accept() rcv = client_s.recv(1000) cmd = rcv.split(' ') client_s.sendall("a") client_s.close() משום מה, ברגע שאני מתחבר דרך ה-CMD בצורה הבאה: telnet localhost 80 השרת לא ממתין לקבלת המחרוזת מהלקוח, כלומר, אני מקבל ישר a וConnection Lost. אציין שהידע של בפייתון הוא בסיסי בהחלט (בעבר תכנתתי בשפות שונות, פייתון רק התחלתי ללמוד ע"מ להבין את החוברת - כך שאם למישהו יש מ…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ניסיתי לפניות ישירות לזיכרון המסך בכתובת A1000, אבל כשאני מנסה לעשות את זה המחשב מצפצף ונתקע. קודם כל זימנתי את פסיקה 10H עם הערך 0003 ב-AX, באימולציה זה עובד כמו שצריך, כשעוברים לחומרה האמיתית זה לא. אני עובד עם מערכת DOS 4. (ולא יכול לעדכן או לבצע שינויים במחשב)
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להתחיל ללמוד את שפת C, יש לי רקע קטן בתיכנות (למדתי פסקל... ), אני מחפש איזשהו ספר / מדריך אינטרנטי בעברית שיעזור לי ללמוד. בעבר שמעתי על כך שלא מומלץ ללמוד דרך הספרים בעברית כי הם ברמה נמוכה?, זה נכון גם היום, אם כן זה יכול לגרום לאיזשהן בעיות בלמידה? מקווה שתענו ותעזרו לי, תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום ! אני עובד כרגע עבודה שקשורה לדטהבייס מאד גדול, ומעוניין להרחיב את הידע בנושא, - יש למישהו מושג איך אני מתקין SQL עם דטהבייס חיצוני או 'דמו' שאפשר ללמוד עליו ? המלצה על איזה אתר טוב ללימוד? - ויזואל בייסיק - מה הגירסה הכי 'הולכת' בשוק היום שכדאי ללמוד ? תודה רבה !
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מתכנת בשפת C ושפות נוספות כרגע אני עושה את המעבר לC++ ( מונחה עצמים ) . אך הפרוייקט הקרוב יהיה על גבי לינוקס , אני עדיין לא יודע איזה הוצאה ואיזה גירסא . רציתי לדעת מהם האופציות לקומייפלרים או האם יש איזה שהוא מדריך שאפשר להיעזר בו ? האם קיים משהו בסגנון של Visual C++ כמו של Visual Studio ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד אסמבלר אבל אמרו לי ששווה לי יותר ללמוד C ועוד דעה אומרת שכדאי לי בכלל NET. איזו שפה אתם ממליצים ללמוד קודם? ואיך? ספר (אלה של הוד-עמי) יעזרו לי? יש לי ידע קודם במחשבים.. ואין לי בעיות קליטה.. תודה
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש ספר לימוד או קורס עם הסבר מוחשי לשפה זאת אומרת איך להתחיל פרויקט איך לתכנן אותו לפרק אותו לחלקים וכו רעיון לפרויקט תיכנון עיצוב פירוק לתת פונקציות משהו שיתן לי המחשה איך לעבוד תודה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני כותב תוכנה לחישוב שורשים של פולינום. יצרתי טופס ובו המשתמש מכניס את מעלת הפולינום ולפי זה אני יוצר את כמות ה- TEXT BOX בטופס לפי מעלת הפולינום. אחרי שאני יוצר את כולם בעזרת לולאת FOR אני מאבד את הייחוס אליהם, כלומר איך אני ניגש לכל אחת מה -TEXTBOX כדי לקרוא את התוכן שלהם. אודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בעיה נוספת: אני רוצה להגדיר בתוכנה שאת המשתמש שאני מקליד הוא ימחוק לי אותו, כלומר אני מקליד מספרים אבל לא רואה כלום על המסך אלא אם כן יש פקדות WRITE או שנגמרת התכנה אגב זאת התוכנה החדשה int b,c,d=0,i; Random rnd=new Random(); for (i = 0; i < 50; i++) { b = rnd.Next(1, 10); Console.WriteLine(b); c = int.Parse(Console.ReadLine()); if (b == 0 || b == 1 || b == 2 || b == 3) d--; if (b == 4 || b == 5 || b == 6 || b == 7) d = d; if (b == 9 || b == 8 || b == 10) d++; …
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קיימת פונקציה שמחזירה לי את שם הUSER שנכנס לעמוד...
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב !! בניתי מסד נתונים ללקוח וכעת ברצוני להפוך אותו ליישום שאותו אני אשלח ללקוח כלומר יישום אשר בו לא תיהיה גישה מצד הלקוח לקוד המקור והתיכנות ולטבלאות עצמם... ביטלתי את ה-V הנמצאים בכל החלון ההפעלה (כלים --> הפעלה)... נאמר לי שניתן לעקוף אפשרויות אלו ע"י לחיצה על מקש SHIFT האם זה נכון ? אם כן , האם ניתן לבטל אפשרות זו וכיצד ? האם יש אפשרות להפוך את היישום כך שהוא לא יהיה תלוי תוכנת האקסס כלומר לא יהיה צורך צורך להתקין את תוכנת האקסס כדי להפעילו ? יש לכם עוד הצעות לשיפור וסגירת האפליקציה לפני שליחתו ללקוח ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שאני רושם במהדר שלי את הפקודה delay(30); המהדר רושם לי שהפקודה לא טובה מישהו יודע מה הבעיה פה אני משתמש ב borland c++ אני אשמח לפתרון אולי זה בעיה במהדר שלי?
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
צירפתי את השאלה בתור תמונה אני כבר תקוע עליה כמה שעות, הבנתי שהרעיון הוא למיין את מערך הכתובות לפי הערכים שהן מצביעות עליו במערך המקורי. נסיתי בכל מיני קומבינציות, הכוכביות האלה פשוט משגעות אותי. אני מצרף את הנסיון האחרון שלי, במקום לכתוב עד הסוף ואז להתבאס, כתבתי את ההתחלה, אשמח אם תגידו לי אם אני בכיוון הנכון, במיוחד בפרוטורייפ, נראה לי ששם הבעיה. תודה עריכה: הפונקציה למעלה זה הפונקציה שביקשו לכתוב בשאלה, בינתיים יצרתי מערך כתובות והעברתי את הכתובות של המערך המקורי(הפונקציה לא גמורה כמובן) הפונקציה התחתונה זה המרג'-סורט, רציתי לדעת אם זה בסדר או שהסתבכתי עם כל ענייני הכוכביות והפרמטרים שם לפני שאני ממשיך הלאה תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, יש לי אתר ב WIX.COM כרגע לאתר יש כתובת דומיין באנגלית שמפנה אליו. קניתי לאחרונה כתובת גם בעברית, ואני מעוניין שגם היא תפנה אל האתר. איך אני עושה את זה? תודה על העזרה :-)
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקיי, אז התקדמתי הצלחתי ליצור סקריפט כזה והוא אפילו שולח לי מייל לתיבת הדואר שלי לאחר מילוי פרטים בטופס צור קשר, אבל ישנה בעיה אני מקבל את המייל בג'יבריש, ניסיתי להגדיר קידוד UTF 8 ניסיתי קידוד עברי ותמיד אני מקבל את המייל בג'יבריש יש למישהו רעיון איך אפשר לתקן את הבעיה ? תודה... שי
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה פשר הבעיה http://img72.imageshack.us/f/51439039.jpg/
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
איבר במערך המקושר הוא struct node // structure of a node for a list { car members_car; //àåáé÷è øëá member members_info; //àåáé÷è çáø îåòãåï node* next; // pointer to an object node }; אבל מה אני צריך לעשות כשהוא אומר לי לעשות initialize לmembers_car ולmembers_info ?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי דף פיסבוק שעבר את ה 5000 חברים, אני מעונין להפוך אותו לאפליקציה פיסבוקאית, ללא מטרת רווח כרגע אלא כשירות לקהילה (אולי בעתיד אפשר לחשוב על מודל כלכלי ) מחפש מתכנתים שרוצים ויכולים לעזור אלכס art34y@gmail.com
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-


