עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by kalimero1234,

    שלום. אם אני אתקין מערכת הפעלה 64BIT - האם תיהיה לזה השפעה על התכנות? אצטרך לכתוב בצורה שונה?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  2. Started by spide220,

    אהלן, בניתי אתרון בVS2008 פרוייקט WEBSITE בASP.NET עם קוד C# עם תאימות ל .net framework 2 דף הבית בשם Default.aspx עשיתי PUBLISH בדרך הרגילה לתוך תיקיה. והעלאתי את הכל לחשבון תלמיד שלי בbrinkster.net ואני מקבל שגיאה: Configuration Error Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately. Parser Error Message: It is an error to use a section registered as allowDefinition='MachineToApplication' beyond application level. This error can be caused by a virtual directory not being configured as an application in IIS. …

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. ניסיתי לעבוד עם כל מיני מחלקות, אפילו קובץ facebook api sdk שהורדתי מפייסבוק בעצם, כולם נותנים לי שגיאת שרת. אני מפרסם את הנושא הזה בהמשך לשירשור מתפוז http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=312&MessageId=149008222 תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Moty_p,

    שלום אני רוצה לבנות TOOLS BAR ל IE ול FF השמח לדעת מאיפה להתחיל...

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  5. הי, לא מזמן התחלתי לעבוד על איזו אפליקציה שאני יוצר ל- Facebook. האפליקציה ניגשת ל- MySQL DB להכנסה ושליפה של נתונים. זו פחות או יותר אפליקצית ה- WEB הראשונה שלי, ואני בא בעיקר מרקע של C#. אני לומד את ה- Syntax ואת כל הפיצ'רים של PHP תוך כדי עבודה ולכן אני לא ממש לומד את זה בצורה מסודרת. לא מעט פעמים אני שובר את הראש על חלק מהתקלות וגם Debugging לא ממש נוח. אבל עם הבעיות האלה אני יכול להסתדר בד"כ. הבעיות שמהן אני חושש הכי הרבה אלה בעיות קריטיות של ארכיטקטורה פגומה ובעיות אבטחה. אין לי מושג מהן הדרכים הנכונות לכתוב קוד ב- PHP ובכלל בסביבת WEB. בעיקר בדברים כמו איך כדאי לי לחלק Classes ופונקציות. קוד נקי ויעיל. ומאוד חשוב, לשמור על הביטחון של האתר. קראתי קצת על 'סניטציה' של…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. היי, יש לי בתוכנית קטע שאני מקבלת מהמשתמש ערך כלשהו ואני מכניסה ת הערך הזה לתוך string אבל זה אמור להיות מספר כלשהו, איך אני יכולה לבדוק אם הערך הזה הוא מספר? אני ממש אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בזה !! תודהה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by zolder,

    אני מנסה ללמוד שפת C ויש לי בעיה בלהריץ איזה תוכנה (לפי דוגמא מאיזה אתר).

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. הכנסתי את השורה באתר שלי <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=Windows-1255" /> יישרתי את הטקסט לימין.. עם: <div align="right"> ועדיין סימני פיסוק בטקסט עברי כמו נקודה, סימן שאלה וקריאה, לא מופיעים לי במקום הנכון במשפט אם הם נמצאים בסופו - מה הפתרון? tnx

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by לירון לירון,

    אני צריך עזרה בניסוח חוק. שבחוק הזה אני צריך לדעת מקסימום ומינימום בפרולוג. אז מישהו יכול להסביר לי בבקשה מקסימום ומינימום.

  10. אני ישמח אם מישהו ירשום לי כאן.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. שפה הכי טובה למשוך ממשחק נתונים וkernel bypass אפשר לעשות את זה טוב גם פייטון?

  12. Started by shlomi_x,

    היי, הראשונה נוגעת לקומבו בוקס. כיצד אני יוצר מצב שבו לחיצה על אות במקלדת מקפיצה את היוזר לערכים שמתחילים באותה האות? השניה - כיצד אני יוצר תיבת טקסט אשר באופן אוטומטי עוברת למצב הקלדה בעברית? תודה !!!

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by Dirb,

    שלום רב, האם אפשר לראות קוד של טיימר? כלומר איך אני כותב אינטרפט של טיימר פשוט. תודה ועוד שאלה, האם אפשר לגשת ולשנות את אוגר הדגלים (flag register)? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  14. Started by shir gold,

    הי, רציתי לשאול למה אנגולר וריאקט לא נחשבות WEB API? או שלא הבנתי מה זה WEB API תודה!!

      • אהבתי!
    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. יצרתי web service שמחזיר לי string מסוג json , בדקתי האם הסטרינג באמת מחזיר אובייקט מסוג json והאובייקט תקין, הבעיה היא שאני מנסה לשלוף נתונים מהאובייקט דרך ajax אני לא מצליח אבל אם אני מנסה לשלוף את הנתונים דרך ajax משהו לא עובד כמו שצריך זה מה שרשמתי בצד השרת שכן עובד וכן מדפיס לי את הסטרינג : DbServices d = new DbServices(); string a = "boazsml@gmail.com"; string b = "1234"; email = d.GetUserDetails(a, b); ואז הstring שאני מחזיר מצד השרת מראה לי את התוצאה הבאה: זה הקוד jquery שלי , חשוב לציין שיש לי כבר script אחד שעובד בajax , הבעיה היחידה שלי לדעתי לפחות היא איך לשלוף מהאובייקט data את הנתונים האלה זה הקוד ajax שלי window.onloa…

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by shaithebest,

    שבת שלום, אני מנסה לשלב לוגו על טמפלייט של ג'ומלה.....עכשיו אני יודע שאתם לא עוזרים בג'ומלה אבל זו בעיית CSS לגמרי. אז ככה, כנסו בבקשה ללינק הבא שם יש את הצילום מסך של הבעיה שלי http://shopthenet.co.il/images/logo.jpg זה לא מוכן להתיישר לי למרות שחתכתי עם פוטושוב סבדיוק לפי הגדלים של הheader להלן הקוד: div#header_l { position: relative; } div#header_r { height: 200px; padding-top: 10px; text-align: left; } div#logo { left: 0; top: 0; position: absolute; width: 1020px; height: 200px; background: url(../images/webnetInternet1.jpg) 0 0 no-repeat; } כל דרך שאני מנסה לשחק עם הקוז זה לא מתיישר חייב עזרה תודה

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Epic,

    מתי נהוג לפתוח פרוייקט נוסף בתוכנה ומתי פשוט להוסיף קבצים לפרוייקט הנוכחי. למשל GUI צריך פשוט להיות עוד מחלקות או פרוייקט נפד לחלוטין שיושב יחד עם הפרויקט המקורי? בנוסף האם ניתן לפתח פרוייקט משותף עם עוד אנשים כאשר לכל אחד גירסת ויזואל סטודיו אחרת?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by morbidangel,

    שלום לכולם יש לי פונקציה שמקבלת שני מערכים ממוינים בסדר עולה בשני גדלים שונים שאמורה להשוות בין שני המערכים ולהדפיס את האיברים המשותפים (ללא חשיבות לסדר או לאיבר שחוזר על עצמו מספר פעמים). זה הקוד: void print_common(int arr1[], int arr2[], int size1, int size2) { int max_size; int a; int b; max_size= size1+size2; a=0; b=0; while ((a+b)<= max_size) { if (arr1[a]>arr2[b]) a++; else if (arr2[b]<arr1[a]) b++; else printf("\n the common values are %d\n",arr1[a]) a++; b++; } } אני מקבל הודעת שגיאה מסוג Error 5 error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'a' הצהרתי על כל המשתנים בראש הפונקציה, כולם מאותחלים, מה יכולה …

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. Started by yakir8,

    שלום אני כותב תוכנה היא בודקת במוסד הנתונים אם המשתמש (שמזדהה עם ת.ז) עבר מבחן באותה תקופה או לא. במידה ולא עבר מקפיצה לו את המבחן ובמידה ועובר מעדכנת את תאריך ביצע המבחן. עכשיו הכול עובד לי כמו שצריך חוץ מהחלק של עדכון הנתונים. אני עובד לפי ההסברים פה- http://www.homeandlearn.co.uk/csharp/csharp_s12p1.html הבעיה שלי שאני כותב בVS 2005 וכול פעם שאני מנסה לפתוח את המוסד נתונים קופצת לי הודעה "מוסד הנתינים אלי פגום תריץ כלי תיקון". System.Data.SqlServerCe.SqlCeConnection con; private void welcome_Load(object sender, EventArgs e) { con = new System.Data.SqlServerCe.SqlCeConnection(); con.ConnectionString = "Data Source=C:\\Users\\y…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  20. Started by HaEsrimVeArba,

    רציתי לדעת קצת על ההבדלים בין PHP ל ASP ומה זה COLDFUSION ?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Chaim Yeffet,

    כשאומרים שצד שרת זה קוד שרץ בצד של השרת ולא בצד הלקוח, אז השרת הזה, זה תוכנה שמתקינים או זה חלק מההוסטינג כשקונים את האתר ?

  22. Started by orninyo,

    שלום יצרתי קובץ Htaccess וריק. מהן השורות שעלי להכניס על מנת שבכל פעם שבשורת הכתובת לא מופיעות המחרוזות xxx zzz ו yyy הכתובת תקוצר עד לפני סיומת הקובץ (שיכולה להיות php או htm) לדוגמא: www.xyz.co.il/name.php?blabla=222 תהפוך ל www.xyz.co.il/name ומהן השורות שעלי להכניס על מנת שמתי שמופיע בכתובת המחרוזת ccc יופיע במקום www.xyz.co.il/name.php?type=ddd יופיע www.xyz.co.il/ddd תודה לכל עוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by ItayBm,

    שלום אני רוצה להתחיל ללמוד שפת C,והמליצו לי על כמה ספרים,אבל באנגלית.. יש ספרים טובים גם בעברית? תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Maor.S,

    יש לי את הסקריפט הנ"ל <html> <center><script type="text/javascript"> var hex = 255; var Strings = new Array("Loading game files...", "Unwelding Boxes...", "Breaking Addons...", "Stuffing Ragdolls...", "Unreticulating Splines...", "Feeding Birds...", "Growing Watermelons...", "Mowing Grass...", "Plastering Walls...", "Inflating Balloons...", "Charging Toolgun...") ; var Count = -1; var Timer; var ID = "Div"; function Freeze() { hex = 0; document.getElementById(ID).style.color = "rgb(" hex "," hex "," hex ")"; var Links = document.getElementById(ID).getElementsByTagName("a"); for (var i = 0; i < …

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by raiman1,

    עשיתי לפני שנתיים 3 יח"ל במחשבים בשפת C#. לצערי המגמה נסגרה ואני נאלץ להשלים לבד את החומר. למדתי כבר את הספר הזה ואז התברר לי שזה רק היחידה הרביעית. אז שאלתי את המורה בבית ספר שלי מה אני אמור ללמוד ליחידה חמישית והוא אמר לי שאני צריך לקנות איזשהו את הספר תכנות מונחה עצמים בשפת JAVA ומשם אני אמור ללמוד כמה פרקים(הבנתי שההבדלים ביןC# ל JAVA ממש לא גדולים,ככה שזה בסדר מבחינתי) הבעיה היא שאני לא מוצא את הספר הזה או כל ספר אחר שמלמד תכנות מונחה עצמים ב-JAVA. אני אודה לכם אם תוכלו לומר לי איזה ספר אני אמור ללמוד. ואם יש את זה ב-C# זה יהיה עדיף. תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים