עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. איך אני פותר את התרגיל הבא? (באלגוריתים) "עצים דומים הם שהמבנה הפנימי שלהם, כלומר סדר הצמתים בתוך העץ זהה. (העצים בנויים מאותו מספר הצמתים ובאותו סדר אין חשיבות לאיברים שהם מכילים) השאלה היא: כתבו אלגוריתים דומים שמקבל שתי עצים (t1, t2 ) ומחזיר אמת אם העצים הם דומים ושקר אחרת. מקווה שתצליחו (אני יודע שזה לא הכי מסובך פשוט רק התחלנו ללמוד את זה) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  2. Started by naor2,

    אני מתחיל ללמוד אסמבלי. עד עכשיו זה רץ יופי אבל נתקלתי פה בתרגיל שאני לא בדיוק יודע איך לגשת אליו: "כתוב תוכנית המקבלת עשרה מספרים דרך פורט 1 ובודקת כמה מהם זוגיים. את תוצאת הבדיקה יש לכתוב לפורט 2. בתהליך הסימולציה יש לקלוט כל פעם נתון דרך פורט 1 ולבדוק האם הנתון שנקלט זוגי. במידה וכן, יש לעלות את ערך פורט 2. במידה ולא, יש לקלוט נתון חדש." אני יודע שפת C ממש טוב, עכשיו...מה אני צריך לעשות כדי לקלוט בלולאה בכלל 10 מספרים? כי אני מכיר שבאסמבלי אם אני לא מאתחל את הפורט בתוכנית אז לא ניתן להכניס לו נתונים אחרת. כאילו אני די הולך לאיבוד פה כי זה לא מסתדר לי עם שפות קודמות שאני מכיר. מישהו יכול רק לתת כיוון? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. לא משנה, תודה

  4. Started by jon the papaya,

    מה גורם להודעה הזאת ואיך מתקנים אותה?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום! יש לי אתר שברקע שלו 4 תמונות שמתחלפות. כל תמונה בערך שוקלת 1 מגה. האם כדאי/מומלץ לצמצם את גודלן? האם יש לכך השפעה על זמני הטעינה? במידה וכן, ומכיוון שהתמונות חשובות, כיצד מצמצמים תמונות, ועד לאיזה גודל כדאי לצמצם מבלי לאבד איכות? המון תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by Nahum2,

    http://news.walla.co.il/?w=/4015/1605475 מישהו חקר את העניין? שווה לימוד?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by luk,

    אני צריכה להפוך כל זוג ספרות הקסה בעזרת פקודת הזזה ובלי להשתמש בלולאה, לדוגמה: לפני - EAX = F542EBCA אחרי - EAX = 5F24BEAC יש פקודת הזזה שיכולה לעזור?? אין לי מושג איך פותרים את זה

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by orninyo,

    איך ניתן להעתיק את התוכן של הdata segment לתוך מערך ?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by adirze,

    שלום, התחלתי לקרוא בדיוק על הספרייה הגרפית ולא כ"כ הבנתי כאן משהו לא הבנתי כ"כ מה המשמעות לכך שהמחלקה Container היא מסוג composite או היא מימוש של composite למה זה הופך אותו שונה ממחלקות נגזרות אחרות? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Marksiman,

    void main() { int constex; printf("Enter a value of fixed expenses\n"); _flushall; scanf("%d", &constex); if ( ) printf("Input error!\n");#include <stdio.h> השאלה שלי היא איך אני מוציא/מדפיס הודעת שגיאה כאשר הקלט של המשתמש הוא אותיות במקום מספרים? הדרישה היא שהקלט של constex יהיה רק ספרות. קו החשיבה שלי היה להוסיף משתנה כלשהו מסוג char נניח שאקרא לו ch ללא ערך מסויים, ולאמר ש if constex==ch printf "INPUT ERROR" זה לא עבד לי. אח"כ ניסיתי להגדיר את ch בצורה הבאה ch>='A' && ch<='z' ולאמר שאם constex=ch printf INPUT ERROR גם זה לא עבד. רעיון? תודה.

  11. Started by eido300,

    בספר שממנו אני לומד יש תרגיל ובו אני אמור לפתוח את הview class diagram הוא מסביר על visual studio 2005, וזה לא מתאים לגירסה שאני עכשיו משתמש בה (2100), זה די מביך אבל אני לא מצליח למצוא את הדבר הזה, מישהו יכול להסביר לי איך למצוא את זה? חיפשתי בmsdn וגם שם זה לא מתאים, אשמח לעזרה.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by aviiiii,

    שלום לכולם! התחלתי ללמוד את הבסיס של פייתון ואני מנסה לעשות איזו משימה די פשוטה ואני תקוע קצת.. אשמח לעזרת המנוסים פה בפורום! המשימה שלי: לכתוב תוכנה המבקשת מהמשתמש 10 מספרים בידיוק (לא משנה אילו) ולאחר שהמשתמש מכניס אותם אז התוכנה בעצם מחשבת את הממוצע של המספרים. הצלחתי לתחום את הפעולה של הכנסת המספרים לעשר פעמים בלבד אבל אני לא מצליח לבצע את הפקודה שבה התוכנית מבצעת פעולת חיבור לכל המספרים, ומשם מחלקת אותם (פחות בעיה). אשמח מאד לעזרה! לכל העוזרים תזכרו שהידע שלי הוא מאד מאד בסיסי כך שההסברים שלכם צריכים להיות בשפה שתהיה מובנת לי :) תודה לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by melchyot,

    הי, התקנתי את ה MYSQL CONNECTOR ל NET. גרסא 5. אני לא מצליח להתחבר לשרת, אני מקבל EXCEPTION בקריאה לפונקציה ()connection.Open Code: MySql.Data.MySqlClient.MySqlException: Unable to connect to any of the specified MySQL hosts. ---> System.Exception: Exception of type 'System.Exception' was thrown. at MySql.Data.MySqlClient.NativeDriver.Open() MYSQL יושב ב VIRTUAL MACHINE בלינוקס. כתובת ה IP נכונה, USER, PASSWORD ושם ה DATABASE. וקיימת טבלה בשם ACCOUNTS. הנה הקטע קוד: Code: string MyConString = "SERVER=192.168.197.200;" + "DATABASE=test;" + "UID=root;" + "PASSWORD=12345;"; MySqlConnection connection = new MySqlConnection(MyConString); …

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by אתי :),

    שבוע טוב. יש לי שאלה...אנילא מבינה כלום במצביעים!!! אני קולטת מחרוזת וקולטת אות. התוכנית צריכה להחזיר לי כתובת של המקום שבו נמצאת האות הזאת. אם אני עושה : הדפסה עם אחוז p printf("%p",p) זה מדפיס לי 0012FF31 אם אני עושה עם אחוז d printf("%d",p); זה מדפיס לי 1244976 רציתי לדעת מה ההבדל? מה ההבדל בין d ל- p? עד עכשיו למדנו C אבל הדפסנו עם cin cout ורק עכשיו התחלנו להדפיס עם printf תודה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by CodeNinja,

    שלום לכולם, רכשתי אתמול איחסון בgodaddy, יש לי דומיין cn-apps.net מ- domain.com. העלתי לאיחסון קובץ index.htm פשוט ואני לא מצליח להציג אותו כשהאתר עולה. שמתי אותו גם בתיקייה הראשית (הROOT) וגם בתיקייה public_html. האייפי של האתר הוא 192.186.207.226 הדומיין cn-apps.net הגדרתי לו nameservers: ns41.domaincontrol.com ns42.domaincontrol.com והגדרתי אותו pointer לIP של האתר. חייב חייב עזרההה! זמין גם בסקייפ codeninja_apps ובמייל: codeninjaa@gmail.com תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by FRT,

    היי. רציתי לקבל חוות דעת - איך python בתור התחלה? בנוסף- יש משהו מיוחד שצריך שיהיה במחשב בשביל זה? תודה!

  17. Started by asihiz,

    אני בונה משחק עם לוח שמצויר בתלת מימד(מעין טרפז).כאשר אני מעלה את ה-applet,הקווים האלכסונים יוצאים קצת מקווקוים ולא ישרים,כאילו אין מספיק פיקסלים בחלון הישומון.אפשר לשנות זאת עי שינוי הרזולוציה בווינדוס אבל אני מעלה את המשחק לרשת ואיני רוצה שיצטרכו רזולוציה מטורפת כדי להעלות את זה.שאלותי הן... 1)אם אני בונה את המשחק ברזולוציה של 1200*1600 ,האם שאעלה אותו לאינטרנט יראו בדיוק את אותה הגרפיקה עם רזולוציה סטנדרטית? 2)אם לא,האם יש אפשרות להגדיר יותר פיקסלים בתוך הישומון על ידי JAVA? 3)אשמח להצעות יצירתיות.... ;D ;D ;D

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  18. Started by kabirsh,

    שלום אני צריך למיין מערך int ב C רצוי רק עם לולאת FOR ו WHILE/DO WHILE

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. לא והלך לי, אני רוצה להציג ערך מתוך NUM בטבלה cunter של הSQL שלי (יש שם רק עמודה אחת בלבד ID=0, ככה שזה אמור להיות ממש פשוט) את התצוגה דווקא הצלחתי לעשות רק המקש לא עובד לי, אני רוצה שהכפתור שם יעשה לי +1 לערך המספרי של NUM. אני צריך את זה בfuntion jscript ... מה לא בסדר ?! <html><script> function update() { <?php mysqli_query($conn, "UPDATE counter SET num=5 WHERE id=0"); mysqli_close($conn);?> }</script><body> <?php$servername = "mysql.hostinger.co.uk";$username = "41232133_db";$password = "1231321356";$dbname = "12303123_db"; $conn = new mysqli($servername, $username, $password, $dbname); $sql = "SELECT num FROM counter WHERE id…

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by sinbad2,

    שלום לכולם, אני צריך לכתוב מנהל משימות כאשר שורה ברשימה מכילה תאריך,שעה ואת המשימה עצמה,כמובן שיש כמה שורות כאלו. השאלה היא איך ניתן למיין את הרשימה לפי תאריך.שעה כאשר היא בפורמט כזה? אני התחלתי לעבוד עם JLIST כאשר מה שנשלח לרשימה זהו וקטור המכיל את כל הנתונים הנ"ל. האם צריך לשמור כמה מבני נתונים ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. שלום... איך אני בונה תוכנית שפועלת על ישום כלשהו שבו נפתח חלון ואני רוצה שכל מספר דקות יכנס טקסט מסוים לתוך תיבת הטקסט ביישום שרץ לי על המסך. מחכה לתשובה במהרה.... (נערך)

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. אני מכין UI ואני רוצה להכין ג'ויסטיק בתלת מימד

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by c5123,

    בקובץ 2010tar4 אני לא מבין למה זה מדפיס 4 ולא 5 בשורה מספר 13 4 לחלק 3 כפול 4 =5.3333 או 16/3 בקובץ 2010tar1 בשורה מספר 17-18 יש 2 הדפסות של ptr פעם ראשונה זה מדפיס 5 פעם שניה זה מדפיס משהו אחר ואני לא מבין למה זה משתנה? תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by hagai-,

    השתמשתי בקוד הבא ע"מ ליצור תיבת בחירה, הבעיה היא שאני לא מצליח לקשר לחיצה על אחת מהאופציות להעלאת עמוד מסויים. <script language="JavaScript" type="text/javascript"> <!-- function go3(){ if (document.selecter3.select2.options[document.selecter3.select2.selectedIndex].value != "none") { location = document.selecter3.select2.options[document.selecter3.select2.selectedIndex].value } } //--> </script> <script language="JavaScript" type="text/javascript"> <!-- document.write('<form name="selecter3"><select name="select2" size=1 onchange="go3()">'); document.write('<option value=none>הנתיב הטכנולוגי'); documen…

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by binyamin1001,

    המתרגל שלנו באחד הקורסים, הציג בפנינו את הקוד הבא: const int a = 5; int *b = (int *(&a; *b++; cout<<a<<endl; cout<<*b<<; הוא טען שהרצה של הקוד הזה תעשה לנו "לא נעים בבטן", ובאמת - הקוד הזה מעלה מחשבות. הוא יספר שהקוד נבדק על מהדר VisualStudio, וגם על Unix - ובשניהם הריץ את התוצאה המזעזעת 5,6. השאלה שלי היא כזאת - האם אין כאן סתירה לתקן? התקן לא מגדיר את ה const כמו define, ולכן אין לו כתובת כלל? (שאלה נוספת שעולה בעקבות השאלה הקודמת היא, אם התקן מגדיר את const כמשתנה ללא כתובת, איך מתקיים const_cast?) יהיה נחמד לקבל תשובה ברמת התיאוריה תודה מראש! נ.ב - מתנצל אם הסוגריים טיפ'לה לא מסודרת.

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים