עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by nehmia,

    אני יודע שזה בספרייה TIME.H ולא ידוע שום דבר יותר מזה.. אני רוצה את השעה בתוך משתנה int

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by moran14,

    היי רציתי לדעת אם יש פורום מוכן חוקי שאפשר להשתמש בו, משהו פשוט, לא יותר מדי מסובך {הפורום בעברית} תודה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. שלום, נגיד ויש לי תוכנה ב-C# או ב-JAVA, יש אפשרות לשים אותה בפלאפון? כלומר לשים אותה אוליי כמשחק או משהו (אני יודע שמשתמשים במשהו שנקרא JAR\JAD למשחקים) או אוליי לשים את התוכנה שאני בונה (c# או java ) באתר WAP ולגלוש דרכו בתוכנה? אם אף אחת מהאפשרויות,איך אני בונה תוכנה לפלאפון? תודה רבה רבה מראש ! ד"א זה מתוכנן לפלאפונים לא בעלי מערכת פתוחה (סימביאן)

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. שלום, אני רוצה ללמוד עיצוב אתרים. התחלתי לקרוא את הספרים: Head start web design ו The principles of beautiful web design אבל הספרים האלה מדברים בתאוריה על צבעים, וסידורי טקסט וכל מיני דברים כאלה... ואני צריך ספר או מדריך שמלמד את זה, וגם איך ליישם את זה בפוטושופ. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by sharonp,

    היי, בוקר טוב ! :-* אני צריך קצת עזרה בלהבין את הבעיה שמצורפת, כלומר איך להתחיל אותה ומאיזו זווית בדיוק לגשת.. קצת קשה לי להבין איך לכתוב את הקוד שיקלוט קלט כל כך ארוך וידע להפריד בין הפקודות השונות. אפשר עזרה ככה בגדול? תודה לעוזרים ויום נעים

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by dvirf1,

    היי. 1. למה אני חייב לעשות המרה ממחרוזת לשלם בקליטת משתנה (אחרת הקומפיילר רושם: cannot implicitly convert type 'string' to 'int')? 2. איך אני יכול להשתמש ב case בשביל משהו כמו: אם הערך בין 90-99 (או בין כל טווח אחר של מספרים)? השאלות שלי נבעו מתוכנית פשוטה שרציתי לעשות: int grade; //commented out// string gradeString; //gets the user's grade in math Console.Write("Enter your math grade: "); grade = Console.ReadLine(); //commented out// gradeString = Console.ReadLine(); //commented out// grade = Convert.ToInt32(gradeString); //creates some blank lines Console.WriteLine(); Console.WriteLine(); //checks the us…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. אני מתחילה בקשר לC/C++ כשרוצים ליצור פרוייקט חדש, מופיעות 3 אפשרויות: CLR Win32 General מישהו יכול להסביר לי מה זה CLR וWin32? ניסיתי להבין מהאינטרנט ולא הצלחתי. בנוסף, בWin32 ובCLR יש אפשרות לעשות console application. מה הכוונה console? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by shmulike,

    אני מנסה לשלוח מידע דרך UDP בפייתון יש לי מחשב ראשון שהוא מוגדר לי כשרת עם IP קבוע (אני קבעתי 192.168.42.1) ומחשב שני שמתחבר אליו ב WIFI עם IP שגיליתי אותו דרך ה cmd, והוא ( 169.254.145.25) המחשב השני זיהה את השרת והתחבר אליו עם הסיסמא שקבעתי לרשת במחשב השני (client) אני מריץ את הקוד הבא כדי לשלוח מחרוזת פשוטה, רק לשם התחלה: import time # HOST = "localhost" HOST = "192.168.42.1" PORT = 5454 data = "my Text" s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_DGRAM) s.connect((HOST,PORT)) while True: s.sendto(data,(HOST,PORT)) print "send: "+ data time.sleep(1) import socket ועל המחשב הראשון (server) אני מריץ את הקוד הזה כדי שיאזין לפורט המדובר: import time …

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. שמעתי על שפה חדשה לאנדרואיד בשם Kotlin איפה אפשר להתחיל לכתוב איתה ואיפה אפשר להריץ אותה? אני לומד כבר שנה תכנות בC# ואסמבלר (אני יודע שזה מיושן מאוד אבל אין מה לעשות)

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Nahum2,

    האם מישהו יוכל להביא לי בבקשה רבה פונקציה פשוטה שתחזיר במילי או אפילו מיקרו שניות את הזמן שעבר מאז ה פעם הקודמת שהיא הורצה? בתודה רבה מראש,נחום.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by BedB0y,

    שלום, אני מחפש אתר שנותן מדריכים לשפות תכנות וטכנולוגיות + שיתן משימות לביצוע אחרי כל נושא. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by mcalfi,

    קראתי באנגלית הרבה על הנושא ואני פשוט לא מבין מזה. למה צריך את זה ואיך משתמשים בזה? האם אפשר לשפר את הקוד שלך עם זה? איך? אני ישמח להסבר אחד בעברית בצורה מפורטת! תודה רבה!

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by gkman,

    שלום לכולם יש לי טופס שמשתמש מכניס לתוכו שם ודואר אלקטרוני. כשהוא לוחץ על שלח הוא מקבל אימייל בפורמט HTML עם קובץ ZIP והוא מתווסף לטבלה ב-mysql (כל זה ב-PHP) האימייל נשלח טוב מציג הכל כמו שצריך והקובץ ZIP נשלח איתו גם כן. אבל בטבלה של mysql הוא מציג גיבריש במקום עיברית (האימייל גם כן בעיברית) העמוד שבו המשתמש ממלא את הטופס הוא בקידוד UTF8 וכך גם הטבלה שב mysql (ליתר דיוק utf8_general_ci - אני משתמש בphpmyadmin ) מישהו יכול לעזור? כשאני מריץ את זה על המחשב שלי הפרטי אז זה מוסיף את זה כמו שצריך לmysql

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by yahalom,

    אני רוצה לעבוד מול DB של MYSQL בצורה שתאפשר לי להחליף DB בקלות עם מה כדי לי לעבוד ? שמעתי על NHybernet האם זה הפיתרון ? אם כן אשמח לדוגמה טובה של איך לעבוד איתו (או עם משהו אחר יותר רלוונטי) מול MYSQL לגבי חיבור והכנסת נתונים תודה[br]פורסם בתאריך: 22.10.2008 בשעה 12:49:51 להחליף DB בקלות ->לדוגמה ל ORACLE[br]פורסם בתאריך: 22.10.2008 בשעה 12:51:43NHybernet מיועד עבור עבודה עם WEB ? אם כן זה לא מתאים לי

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by bdoron,

    אני מתאמן בסי שארפ ומצאתי איזה תרגיל שאומר ליצור כמה מחלקות , ריבוע משולש אליפסה ועיגול ,מצוין גם שצריך לחשב את השטח של כל אובייקט ואחרי זה לעשות מיון מערך של האובייקטים על פי גודל השטח. אז יצרתי 4 מחלקות שיורשות ממחלקת אב שקראתי לה shape כאשר במחלקת האב גם יצרתי מתודה אבסטרקטית לחישוב שטח, מימשתי אותה בכל מחלקה יורשת בהתאם לצורה. לאחר קריאה קצרה הבנתי שהפונקציה sort קוראת לפונקציה אחרת בשם compareTo ששם מתבצעת הבדיקה מי מבין 2 האובייקטים יותר גדול קטן או שווה, ואז הבנתי שבכל אובייקט אני צריך לממש את הפונקציה compareTo וכל מחלקה כזאת בעצם צריכה להיות יורשת של Icomparable. מה שתיכננתי זה לעשות דבר כזה , בכל מחלקה לממש את הפונקציה compareTo ובתוכה לעשות חישוב שטח של כל א…

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by c5123,

    student* removes(student *head,char id[9]) { student *nav,*nav3; nav=head; while(nav!=NULL) { if(strcmp(nav->id,id)==0) { printf("code 22\n"); nav3=nav->next; free(nav); return nav3; } if(strcmp(nav->next->id,id)==0) { printf("code 23\n"); nav3=nav->next; nav->next=nav->next->next; free(nav3); return head; } nav=nav->next; }   } שליחה: head=removes(head,id); פונציה למחיקה לפי מחרוזת id זה עובד בסדר כל עוד אני לא משתמש ב free כדי לשחרר את מה שמחקתי if הראשון בודק אם התא שאני רוצה למחוק שווה למצביע head תחילת הרשימה if השני בודק אם התא הבא (next) שווה לתא שאני רוצה למחוק שני מצבים ראוש רשימה וגוף רשימה אני לא מבין למה free…

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by pooggy,

    כשאני מנסה להוריד כאן http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/java-se-jdk-7-download-432154.html אני מקבל הודעת שגיאה של השרת.

  18. Started by nirsela,

    שלום לכולם! יש לי כמה בעיות\שאלות שהייתי שמח לקבל עזרה בהן, אז אשמח לעזרתכם.. 1) למדתי תכנות בVB בתיכון, אבל אני עד היום לא באמת יודע את ההבדל בין ויזואל בייסיק לויזואל סטודיו. מישהו יכול להסביר לי בקצרה? 2) התקנתי עכשיו ויזואל סטודיו 2008, במטרה לכתוב תוכנית שעובדת עם מסד נתונים של אקסס, בשפת ויזואל בייסיק. אבל, לפי הרושם הראשוני שקיבלתי, הסינטקס של VB ממש השתנה. מהפונקציות לטעינת קבצים, ועד שורות הקוד שבהם משתמשים לעבודה עם מסדי נתונים. נוצרה בעיה, שכאילו איבדתי שפת תכנות שידעתי. אני מנסה כבר כמה ימים להבין איך מוסיפים שורה לטבלה במסד נתונים של אקסס(לכתוב את הפקודה בעצמי), ואני פשוט לא מצליח. אפילו קטעי הקוד שאני מעתיק מהעזרה של מיקרוסופט לא עוזרים. מישהו יכול לכתו…

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  19. Started by bdoron,

    יש לי מערך דו מימדי שאני רוצה לקשור כל איבר במערך לפקד מסויים בxaml הבעיה שהוא לא מתעדכן, למדתי שבשביל שהUI התעדכן אני צריך להוסיף inotificationchange ועל משתנים רגילים זה עובד ראיתי דוגמאות באינטרנט לגבי מערכים אבל שום דבר לא עובד מישהו יודע מה הבעיה? לאחר שיצרתי מערך דו מימדי ובזאמל עשיתי בdependenceproperty binding איך אני עושה נוטיפיקיישן לאיבר במערך דו מימדי.. אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by iPsych,

    שלום לכולם, אני צריך עזרה קלה בקוד VB... מטרתו של הקוד היא הגרלת שש תמונות מתוך שמונה והצגתם באופן רנדומלי בתוך פריים של תמונה (לא משנה איזה סוג), התמונות כמובן נמצאות בתיקיה אחד שמיקומה לא חשוב (אפשר להתשתמש בc:\pics\a.jpg רק לשם ההדגמה)... מי שיוכל יכתוב את הקוד (או את הרעיון שלו או שניהם). תודה מראש :saint:

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  21. Started by Get-Process,

    היי אני תמיד משתמש בreturn אבל אף פעם לא הבנתי מה הפירוש של המשפטים הבאים: return -1 return 1 return 0 איזה סוג ביטוי זה ? ומהו מבצע ?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by barp12,

    כותרת

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by נעמה.,

    יש לי שאלה: : הדמיה של קו ייצור כסאות הכולל 4 עמדות עבודה המתבצעות במקביל. העמדה הראשונה בונה את השלד של הכסא. העמדה השניה מקבלת את השלד מהעמדה הראשונה וצובעת את השלד. העמדה השלישית מקבלת את השלד הצבוע ומרכיבה עליו את המושב. העמדה הרביעית מקבלת את השלד עם המושב ומרפדת את המושב. [b]צריך לממש את היישום הכולל כמה תהליכים מקביליים המסונכרנים באמצעות תהליך ראשי. הימנע מליצור תהליך בשלב שאינו פעיל. אין קלט.[/b] זו התכנית שרשמתי ויש לי בעיה, אשמח לעזרתכם: ??? ??? class BuildCheir extends Thread // build sheled { int numA,k; public BuildCheir(int nb, int _k) // constructor { numA=nb; k=_k; start(); } public void run () { Syste…

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by erone,

    delete plz

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים