עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by wow,

    אני מעוניין לכתוב תוכנית מסויימת שתנגן קבצי Wireshark, יש לי קובץ exe שמסוגל לנגן את הקבצים האלו והשאלה שלי היא האם אפשרי שהתוכנית שלי תקרא לקובץ exe הזה ותוסיף לו עוד כמה פרמטרים אחרי ה-exe (כמו למשל Path ומספר מסויים שמייצג מהירות לצורך הדוגמא) איך עושים דבר כזה ?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. היי, לא יצא לי ממש למצוא מידע על זה ברשת אז אני מקווה שמישהו אולי מכיר את התקלה ויוכל לכוון אותי. יש לי שרת שמריץ Apache 2.2.3-43 על גבי CentOS. בשרת יש בעיה דיי מוזרה, שלא יצא לפגוש, שהוא פשוט מסרב להציג תמונות מסוג GIF בלבד (PNG /JPG עובדות בלי בעייה בכלל). אני לא מצליח לראות שום דבר גם ב: /var/log/httpd/error_log /var/log/httpd/access_log באותו זמן שאני מסה לגשת לתמונה. בצד הדפדפן זה מרונד כפיקסל אחד לבן בלבד (שווה ערך ל blank כנראה). ניסיתי להשוות אותו עם הגדרות של שרתי Apache אחרים שעובדים אצלי ולא מצאתי שום דבר מיוחד. יכול להיות שאשר לראות את ה HTTP response בדרך ב"צד לקוח" כלשהי כדי להבין איפה הבעיה? חשוב לציין שאני לא בא מכיוון של פיתוח אלא יותר של IT פה לכן אולי…

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Devil Servant,

    שלום לפני כמה זמן התחלתי ללמוד C ויש דבר שאני לא מוצא בשום מדריך איך אני יכול שהמחשב יקלוט אותיות? נגיד כמו שיש int num; if(num<4) { } איך אני עושה ככה אבל באותיות..? נגיד שיקלוט שם וגם,כמו שאני כותב אח"כ printf ("%d", num) מה אני שם במקום %D שיהיה אות? תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by 104952,

    כשאני מריץ את התוכנה שכתבתי -כל פעם שאני קולט מספר ואז לוחץ ENTER אז החלון עף......וחוזר לחלון של הקומפיילר מה אני עושה לא נכון?

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by golla,

    שלום, יש לי בעיה בקוד לשליחת מייל דרך האתר, כאשר משתמש שולח לי מייל אני מקבל אותו בג'יבריש, שיניתי ב charset ל- UTF-8 אבל עדיין ללא הצלחה אני מקווה שתוכלו לעזור לי, זה הקוד שאני משתמש בו: <?php if ($_POST["email"]<>'') { $ToEmail = 'info@info.co.il'; $EmailSubject = 'הזמנת שולחן'; $mailheader = "From: ".$_POST["contact@blabla.co.il"]."\r\n"; $mailheader .= "Reply-To: ".$_POST["contact@blabla.co.il"]."\r\n"; $mailheader .= "Content-type: text/html; charset=utf-8\r\n"; $MESSAGE_BODY = "Name: ".$_POST["name"]." "; $MESSAGE_BODY .= "Email: ".$_POST["email"]." "; $MESSAGE_BODY .= "Comment: ".nl2br($_POST["comment"])." "; mail($ToEmail, $EmailSubject, $ME…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by eegg,

    יש לי בגרות השנה במחשבים(כיתה י) ורציתי לדעת אם מישהו יודע מה בדיוק יש בבגרות שצריך להכין אתר ולהראות לבוחן?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by kovar2,

    השאלה שקיבלתי היא כזו Uploaded with ImageShack.us אודה מאוד למי שיוכל לעזור לי עם סעיף ב' (הבונוס) אין צורך לכתוב ממש את הקוד אלא רק להגיד לי את הרעיון הכללי, אני כבר אדע לכתוב אותו לבד. תודה רבה למי שיכול לעזור!!! אהה ואם אפשר אז אני צריך עזרה כמה שיותר מהר

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by pain_killer12,

    אני די חדש בשפה, פתחתי פרויקט שהוא windows application. פתחתי form חדש, בניתי בו text boxes לפי הצורך, ויש לי button שכאשר לוחצים עליו זה צריך להדפיס את הפתרון ל textbox שהוא read only. עכשיו אני יודע לבנות את העסק, רק איך אני כותב בדיוק את התכנית? איך אני פונה לtextbox1\2\3\4 כדי לקלוט מהם? ואיך אני עושה הדפסה לתוך הtextbox האחרון? תודה רבה רבה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. יש לי שאלה כזאת: כביכול בניתי את הקוד עצמו שאמור להפוך את המספר, אך אני מתקשה בעניין של הקישור בין הפונקציות, איך אני שולח את הערכים שהתקבלו מפונקציה אחת לשנייה?? הינה הקוד שבניתי, הסתבכתי אז התחלתי לייצר סתם משתנים לראות אם זה מצליח.. אבל לא הולך לי. מפונקציה GetLongNumber אני צריך ללכת ל-ReverseDigits , לקבל משם את הערך שיוצא ולשלוח אותו חזרה ל-GetLongNumber ולהדפיס אותו כאשר אני מחבר אליו 3. איך אני מעביר את הערך אני לא מבין תודה למי שיעזרו זה ממש חשוב!!

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  10. Started by Da-Funk,

    היי, אני מחפש פקד ל .net אני עובד בסביבת windows. הפקד שאני מחפש הוא פקד פשוט למדי שמציג את כל ימות השבוע ונותן אפשרות לסמן איזה ימים אני רוצה לשבץ (כלומר איזה מבין הימים אני רוצה לתת ערך TRUE) הפקד צריך להראות כך : SMTWTFS (אותיות של ימות השבוע) שכל אות תהיה לחיצה ותסומן בצבע. כלומר אם בחרתי בראשון שני חמישי : SMTWTFS כמובן משהו יותר מעוצב תודה

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. public void add(Object element) { add(size(), element); שאלה .המתודה אומרת להוסיף אובייקט חדש לסוף הרשימה ? בסוגריים מה לרשום ? את שם המערך או שם המערך ? אני יצרתי 2 מחלקות 1 עם בנאים שמגדירים את התכונות של פריט מסויים ומחלקה 2 אמורה להכיל סיפריה בגודל משתנה עם אותו פריט . ולכן אני משתמש בARRAYLIST . ותודה על העוזרים .

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  12. Started by vs88,

    נדרש לכתוב תכנית עבור משוואה מסוג AX+BY+CZ=D כאשר המקדמים שונים מאפס. על התכנית למצוא שלשות של X,Y,Z הפותרות את המשוואה, כאשר אלו נמצאות בתחום שבין N/2 ו N/2-, כאשר N מספר טבעי זוגי. כן יש לספור את השלשות הפותרות את המשוואה. כלומר הקלט הוא A,B,C D ו N והפלט הוא מספר הפתרונות האפשריים, הבעיה שלי היא שהדרך הכי יעילה שאני מצליח לפתור את התכנית היא באמצעות 3 לולאות מ-0 עד n/2 אבל לפי מה שנאמר לי ישנה דרך לפתור את התרגיל באמצעות שתי לולאות בלבד ואני מצליח להבין איך, אשמח מאוד לעזרה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  13. איך , איפה ואיזה משתנה אני צריך להגדיר כאשר המטרה שלי היא שהערך שבו יישמר גם לאחר שאני סוגר את היישום ?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by mei,

    איך אני עונה על סעיף ב' , ג' בשאלה ? אשמח להסבר ... תודה ! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by falukky,

    יש לי DropDownList וטקסט מסויים שאני רוצה לרשום ליד והם מופיעים לי לא מיושרים מבחינת הגובה: http://s21.postimg.org/lcggrremf/image.png איך אני יכול לסדר את זה ?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  16. Started by e-r-a-n,

    הסיפור קצת מורכב, אני אנסה לפשט. קיימת אצלי מחלקה מסוימת שמוגדרים בה אופרטורים פשוטים כדוגמת =,+,*, *=,+= וכד'. המחלקה בפני עצמה עובדת היטב, בדקתי. כעת אני מייצר אובייקט כלשהוא שבתוכו מחזיק ווקטור מסוג הקלאס שהציינתי, נאמר ושמו a, כלומר vector<a> matrix הוקטור הזה מסמל מטריצה, כאשר אני מציג אותה ברשימה חד-מימדית. אני מעוניין לבצע שחלוף שלה, ולכן כתבתי את המתודה transpose. השיטה המשחלפת מחזירה מטריצה חדשה. הווקטור המייצג את המטריצה נמצא באוביקט כלשהוא שמכיל שדות נוספים - אורך ורוחב. קיימות שתי שיטות שימושיות לקטע הזה: void GetCol(vector<a> &vec, int colNum); ובאופן דומה לקבלת וקטור השורה ה- i, שתיהן מקבלות רפרנס לווקטור ומעתיקות לתוכו את התוכן. השיטה …

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by bykeking,

    יש לי את התוכנה הנ"ל אבל אין לי מושג איך להשתמש בה. אני יוצר מסמך חדש, כותב את הקוד ואז אין לי מושג מה לעשות. HELP PLZ

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by UnwiZ,

    ערב טוב, התחלתי לאחרונה לקחת טיפה יותר ברצינות את לימודי ה-PHP ובמאמץ עילאי הצלחתי להגיע לשלב ה-SQL אני לומד מהמדריך בוובמאסטר בעיקר ושם ממליצים לעבוד עם MySQL ולקשר אותו דרך ה- my connections לוובמאטריקס. הבעיה היא ששם אני יכול לבחור רק ב- SQL Server 2005/2008 ולא ב-MySQL שלא מופיע לי שם כלל (ב-DATABASE TYPE) ולא משנה כמה אני מנסה להתקין מחדש או להתקין תוספים של הSQL זה ממשיך שלא להופיע לי שם. אני רוצה להמשיך ולחזק את הידע שלי בשפה והעניין עם הSQL מאוד תוקע אותי כרגע כי אני לא יכול להמשיך ולהשתמש בו בPHP. אודה מאוד לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. שלום לכולם אני מנסה לקודד עיצוב מסויים, את העיצוב כולו אני מקיף באמצעות ה-div הבא: <!-- Side Wrapper --> <div id="sitelayout"> ה-div מקיף את כול העיצוב, הינה ה"שלד" של העיצוב: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="template.css"> <title>Nemex Studios</title> </head> <body> <!-- Side Wrapper --> <div id="sitelayout"> <!-- He…

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. שלום לכולם. אני מעוניין לכתוב web crawler המסוגל לענות על שאלות פשוטות. למי שאולי זוכר היה מנוע חיפוש שהיית שואל אותו שאלה מסויימת והוא היה מציג לך תשובה מהרשת. אני מעוניין ללמוד לכתוב משהוא כזה ולהתחיל לדוגמא עם שאילתות פשוטות. כל מידע שיכול לעזור (פרט לחיפוש בגוגל אתצמד המילים how to write web crawler) יבורך!. כמו כן אם כבר שואלים: החיפוש בגוגל הנ"ל העלה הרבה אתרים אך רובם מתחייחסים ל C# ו JAVA, נשאלת השאלה למה? web crawler אמור להיות משהוא יעיל ואם כן למה לא כותבים אותו ב C++ או C לדוגמא? תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by vgamaster,

    שלום שלום, ברצוני ללמוד שפת אסמבלר שמתמשים בה בתקופתינו, במסגרת לימודיי למדתי אסמבלר של 8086 (ברמה לא הכי גבוהה) ואסמבלר של 8051 (ברמה דיי גבוהה) איזו גירסא של השפה הכי מומלץ ללמוד היום? אם יש המלצות לספרים אני אשמח, תודה מראש, בר.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  22. Started by omfir,

    להלן התרגיל: List<int> lst = new List<int>(); lst.Insert(null, 10); Node<int> pos = lst.Insert(null, -5); lst.Insert(lst.GetFirst(), 17); pos = lst.Insert(pos, 8); lst.Insert(null, pos.GetInfo()); Console.WriteLine(lst); מה שאני צריך זה שרטוט שמסביר שלב שלב את התרגיל. תודה עומר.

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. היי, שאלה ..אני מניח שנשאלה מספיק פעמים לגבי מלא שפות תכנות ו...דברים חדשים בכלליות אני מתחיל ללמוד עכשיו שפת תכנות (אני יודע כבר כמה שפות תכנות ברמה בסיסית+, ובקרוב השחרור , אז הגיע הזמן ללמוד משהו שבאמת יעניין חברות הייטק לקרוא ברזומה) אני פשוט לא יודע איזה אני יודע PHP C++ ממש בסיסי פסקל מהתיכון, כנ"ל אסמבלי TAMI (מהצבא - שפה שנעלמה מהעולם לפני 20 שנה ) HTML SQL ועוד כמה שטויות כרגע לפי מה שהבנתי - ההתלבטות שלי היא בין JAVA לC# (אם יש שפה אחרת שכדאי לחשוב עליה - אשמח לשמוע) רועי.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Pum,

    class Product { public: Product(){ID=-1;} Product(int id){ID=id;} Product(const Product & p){ID=p.ID;} ~Product(){ID=-999;}; int getNumber(){return ID;} private: int ID; }; איך אוכל ליצור מערך מגודל N כך שתהיה לי אפשרות להוסיף עליו אובייקטים של PRODUCTS. האם אני חייב ליצור פונקצייה שיכולה לשנות את ה-ID? הראיון היחיד שעלה לי לראש זה ליצור מערך Product kits[N]; להוסיף את הפונ' ל-Product שיכולה לשנות את ה-ID ואחרי זה פשוט לשנות את ה-IDs של האובייקטים במערך. אבל נראה לי שיש שיטה יותר טובה.

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. ציינתי הכל בכותרת

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים