תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
המורה שלנו אמר לנו לכתוב בבית תוכנית פשוטה על ציונים ותגובות אז ניסיתי ולא הבנתי מה כתוב פה לא נכון (תסתכלו בתמונה..): הוא כותב לי: "then" expected" ו "ADD WATCH" עם המילה wirteln מה לא בסדר פה??? [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות overload לפונק' ב-C ? נניח יש לי פונק' הכי פשוטה שיש אפילו ברמת סכימה של מספרים, ואני רוצה שכל פעם היא תסכום סכום אחר של מספרים, אז נכון שאני יכול לקלוט מערך או להשתמש בממשק של EOF פנימי או משהו כזה, אבל אני מדבר ברמה של ממש: sum(2,3,4) מול נניח: sum(2,3,4,5,6) הצעות ? אשמח להצעות אחרות אם אי אפשר, שיוכלו לתת פתרון הולם אחר תודה !! ;D
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אנשים קיבלתי כמה תרגילים כהגשה ואחד התרגילים אני פשוט לא מצליח להגיע לכתיבת התוכנית : התרגיל הוא: צריך לכתוב תוכנית באסמבלי שמקבלת מערך בשם arr1 בגודל 20 תאים, כל תא בגודל byte והופכת את סדר הסיביות שבכל אחד מתאי המערך. הופכת את הסדר לא ערך. לדוגמא: תן במערך שהתוכן שלו : 10010011 הסדר ההפוך יהיה : 11001001 אם זה 00110011 זה יהיה 11001100 אשמח פיתרון, אני כבר יושב הרבה זמן על זה :-\
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום רב !! אני כותב פרויקט ויש צורך להשתמש בו בקלט מהמקלדת (תווים , מספרים וכו').. איך אני קולט מהמקלדת ב-JAVA לתוך משתנה מסוג מסוים? מה התחביר לביצוע פעולה זו ?
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מעוניין לכתוב תוכנית שתחליף כניסה בטבלת הפסיקות (IVT) להצביע על פונקציה שאני אכתוב. כלומר בכל פעם שיזרק exception ע"י המעבד הפונקציה שלי תקרא ולא של מערכת ההפעלה. הסיבה היא על מנת לבצע אמולטור של invalid opcodes , תמיכה בפקודות חדשות למעבד. הבנתי שאין באפשרותי לכתוב למרחב הזכרון האמיתי ב windows בשום דרך, רק עם דרייבר. יש למישהו ניסיון בכתיבה של דרייברים? אם כן אשמח לקבל הסבר קצר מאיפה להתחיל...או כל אינפורמציה שיכולה לעזור לי. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
-
אתם בטח מכירים אתרים כמו KSP שעוברים מדף לדף אבל הכתובת בשורת הכתובות נשארת אותו דבר עם איזה שפה בונים אתר כזה ? או שבעצם אפשר עם כל שפה ? מה ההגיון בזה ? למה זה נועד ? תודה לעונים
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בתור התחלה זו המחלקה STACK המגדירה מחסנית public class Stack<T> { private Node<T> first; public Stack() { this.first = null; } public bool IsEmpty() { return this.first == null; } public void Push(T x) { this.first = new Node<T>(x, this.first); } public T Pop() { T x = this.first.GetInfo(); this.first = this.first.Getnext(); return x; } public T Top() { return this.first.GetInfo(); } public override string ToString() { string str = "["; Node<T> pos = this.first; while (pos != null) { str = str + pos…
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני צריך לדעת איך עושים פרוצדורה שבוחרת 2 מספרים רנדומליים ומחלקת אותם אחד בשני ככה שיוצא מספר שלם אם מישהו יודע בבקשה תכתבו תודה
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה לעשות לי סדר במונחים האלה? עשיתי חיפוש בגוגל אבל לא ממש הצלחתי להבין מתי מחלקה מוגדרת כך. תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, לאחרונה התחלתי ללמוד C#.. חשבתי לבנות תוכנית שמקבלת מספר בינארי, לדוגמא 111, ומחזירה את המספר בעשרוני(7).. הבעיה היא, שכדי להמיר מספר בינארי לעשרוני צריך לקחת כל ספרה בנפרד ולהכפיל אותה ב2 בחזקת המיקום.. מה שאומר, שאם אני מקבל מספר כמו 11001 אני צריך להפריד אותו ל 1 0 0 1 1 ואני לא יודע איך אפשר לעשות כזה דבר.. עוד דבר, מישהו מכיר אתר עם כל מיני פרויקטים קטנים עם קוד המקור שלהם ככה שאפשר לעבור על הקוד וללמוד ממנו? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מריץ פקודת SQL שסופרת רשומות ע"פ תאריך מסויים שנקלט, הכל רץ טוב, אבל כשמכניסים יום בין ה- 02 ל- 12 פקודת ה Count מתעלמת מהרשומות ומחזירה 0 (למרות שהפקודה הכללית של החזרת הרשומה הראשונה שמכילה תאריך זה עובדת). אני משתמש בפורמט dd/mm/yyyy בשליחה לתוך ה SQL (פורמט קבוע מראש ע"י התוכנה). למישהו יש רעיון לתיקון?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחרונה התחלתי לעשות פרויקט משל עצמי, רק בשביל לצבור נסיון , מאחר ואין לי איזה מדריך הייתי רוצה לדעת אם אני עושה הכל לפי המקובל, אז אני ארשום דברים שעשיתי ואתם תעבירו ביקורת האם זאת הדרך המקובלת בתעשיה.. 1. אז נתחיל עם sql server, יצרתי DB שמכיל מספר טבלאות עם קשרים בניהם.. 2. יצרתי דף login שמרכיב סיסמה ואימל... שלמעשה ברגע לחיצת לחצן הלוגין הוא בעצם ניגש לDB בודק את הסיסמה והאימל ובהתאם להרשאה שלו אני שולח אותו לדף מסויים זה הקוד : protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { if (Request.HttpMethod == "POST") { _IsValid = false; SqlConnection _conn = new SqlConnection("Data Source=WINDOWS-PC;Initial…
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עבדתי על פרוייקט מסויים בבית שלי וכשהעברתי אותו למחשב אחר הוא הראה לי את השגיאה הבאה. http://img208.imageshack.us/img208/2696/88372155.jpg חיפשתי בגוגל ומושם לא לא הצלחתי להבחין איך ואם אפשר בכלל לעדכן את ה SQL server לגירסא 662
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
בעזרת פוינטרים? (ומקסימום בעזרת INCLUDE <IOSTREAM>ׂׂ) י
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לאחרונה התחלתי להתעסק קצת עם XML ב VB.NeT אני צריך לעבד קבצים מסוג NZB (סוג של XML) קישור - http://en.wikipedia.org/wiki/Nzb הבעיה היא שבקבצים אלו נעשה שימוש ב namespace ניסתי לשחק עם זה קצת אבל לא הבנתי איך זה עובד. הכי טוב שהגעתי אליו הוא לקרוא את ה Message ID מהקבצים אשמח אם מישהו יסביר לי איך לנווט בתוך XML עם namespace ואיך לדוגמא למשוך את שם הקובץ מתוך ה NZB הנה הקוד שכתבתי: Sub NZBToMsgID(ByVal _FileLnk As String) Dim m_xmld As XmlDocument Dim m_nodelist As XmlNodeList Dim m_node As XmlNode 'Create the XML Document m_xmld = New XmlDocument() 'Load the Xml file m_xmld.Load(_FileLnk) Dim namespaceManager As XmlNamespaceManager…
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש אתר שמקבץ את הדברים הללו? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אנשים אני מקצה דינמית זכרון בתוכנית ומכניס לשם מחרוזת כגודל ההקצאה אבל משום מה כשאני מדפיס את מה שהכנסתי זה מדפיס לי גם זבל אחרי המחרוזת מישהו? איך נפתרים מהזבל ptr[i]=(char*)malloc((size)*sizeof(char)); if (!ptr[i]) cout<<"error"; for(int j=0;j<size;j++) [br]פורסם בתאריך: 18.07.2008 בשעה 20:11:07 שכחתי שורה אחרונהptr[i][j]=input[j];
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך לקמפל מvs2008 בC++ כאשר אני בסביבה של XP לוינדוס 7 64 ביט ראיתי אופציה כזאת תחת BUILD אבל אין לי מושג איך לעבוד עם זה. בברכה
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יצרתי פרוייקט entity עם כמה טבלאות בפנים, יצרתי את האובייקט הראשי שמכיל את הכל (entity container name) והכנסתי ידנית נתונים לטבלת ה-students אני רוצה להדפיס את הטבלה בצורה הבאה כאשר db זה ה-entity container name והוא מכיל כמה טבלאות שאחת מהם מכילה אובייקטים של סטודנט foreach (Student item in db) { Console.WriteLine(item); } ב-foreach אחרי ה-db לאיזה מתודה לפנות ? (אני מקבל שגיאת קומפילציה שאומרת foreach statement cannot operate on variables of type 'Students.Model1Container' because 'Students.Model1Container' does not contain a public definition for 'GetEnumerator')
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אני יגדיר עכשיו את ההבעיה שיש לי ומקווה שמישהו יוכל לעזור. יש להזכיר שלא צריך לכתוב את הפונקציות שבונות suffix tree, הן כבר נתונות לפי האלגוריתם של אוקנון. מה שצריך זה אלגוריתם (לא תוכנית מחשב) יעיל, מהיר ולא בזבזן במקום. הגדרה: תת מחרוזת נקראת MUM אם: 1. היא מופיע בכל אחת ממחרוזות הקלט. 2. היא מופיע בכל אחת מהן בדיוק פעם אחת. 3. אין תת מחרוזת אחרת המכילה אותה ומקיימת את תכונה 1+2. הבעיה: בהינתן קבוצת גנומים ( מחרוזות תווים ארוכות מאוד שהא"ב שלהם מוגבל בדר"כ ל-4 אותיות), צריך למצוא את הMUMים תוך שימוש בsuffix tree. דוגמה: ababcABCDddCRTYYEdd ABCDfdabcCRTYYEeabc abCRTYYEABCDrtyyydabc ה-MUMים כאן הם: 1. ABCD 2. CRTYYE (סימנתי אן באותיות גדולות את הMUM, אבל במחרוזות …
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי אני צריך קומפיילר לשפת C לא Visual studio למרות שהוא טוב יש לי איתו בעיה שאני לא יכול להריץ תוכנה שבניתי במחשב שלא מותקן עליו visual studio מסיבה שאני לא ממש מבין, כאשר מנסים להריץ את הקובץ EXE יש הודעה כלשהי ולא ניתן להריץ. בכל מקרה חיפשתי 3 שעות באינטרנט וכל מה שמצאתי לא התאים, ניסיתי להתקין תוסף ל NETBEANS ולא הצלחתי כנראה ניסיתי את DEVCPP ולא עזר למה שאני צריך, התוכנה עולה נורא לאט אחרי הקימפול שלו ניסיתי קומפיילרים אחרים מבוססים DOS כמו TURBO C אבל הוא לא תומך ב WINDOWS 7 64BIT ולכן התוכנה לא עולה. בקיצור.. יש למישהו עצה לתת? תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי פרטים על הנושא אני רוצה לעשות בתור פרוייקט לביתספר צ'אט בין מחשבים עם תקשורת אייפי או משהו דומה אני הולך לעשות גם קידוד של הנתונים וכל מיני דברים כאלה אז מי שיכול להביא לא נתונים על כל סוג תקשורת אפשרית בשפת C / C++ אני אודה לו מאוד מחכה לתגובות
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יצרתי קשר בין התוכנה שכתבתי ל-DB ואני צריך להדפיס טבלה לתוך JFrame (צריך להשתמש ב-Graphics). ואומר שההתחלה של המתודה צריכה להיות: public void name(Graphics g) איך עושים את זה? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן בזמן האחרון עלו לי רעיונות לגבי הקמת רשת חברתית חדשה אך אין לי מושג לגבי העלות האמיתית של פרוייקט כזה. בתור בנאדם שטכנולוגיה זה לא הצד החזק שלו, אשמח לעזרתכם הבנת מרכיבי המערכת ועל מה צריך בעצם לשלם על בנייה של אתר או רעיון(מעצב, מתכנת, שרת, דומיין וכו'בהנחה שהאנשים איתם אני עובד הם פרילנסרים ) כמה מאפיינים של הרשת שיש לי בראש : היא תכלול בסיס משתמשים גבוה, עיצוב קל, צטים, העלאת תמונות, תשלום, חלוקה לתתי אזורים או פורומים. אם צריך עוד קווים כלליים על מנת לעזור להעריך על מה צריך לשלם בעצם, אשמח אם תבהירו לי שכן, הפן הטכנולוגי אינו החזק ביותר אצלי (: . תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-


