תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
קודם כל כמו שהבטחתי אספתי בשבילכם כמה ספרי מתמטיקה להורדה. חלקם מיועדים למתכנתים ספציפית וחלקם מיועדים למטמטיקה כללית אבל אני עדיין חושב שהם יהיו שימושים עבורכם. *לינק להורדה לא חוקית צונזר* ועכשיו לדיון: האם אתם חושבים שמתכנתים זקוקים למתמטיקה? אם כן פרטו על מקרים שבהם השתמשתם במתמטיקה על מנת לתכנת. אם לא, ספרו למה לדעתכם המתמטיקה אינה שימושית. האם לדעתכם בכלל יש קשר בין מתמטיקה ותכנות ?
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן. יש לי מחלקה אבסטרקטית נקרא לה A עם שיטה אחת נקרא לה perform שממנה יורשות שתי מחלקות נקרא להן B ו C. אני רוצה להכניס אובייקטים של B וC לתוך multimap וכשאני עובר על הmultimap להפעיל על כל איבר שאני עובר עליו את השיטה perform מבלי שאני בודק מאיזה סוג הוא. מה שעשיתי הוא אתחלתי multimap ששדה הdata שלו הוא מסוג פויינטר לA.אתחלתי משתנים באופן הבא: A* somthing=new B או A* somthing=new C. ואז אני מבצע: mymultimap.insert(make_pair(key,somthing)w; להתעלם מהw בסוף. כשאני עובר באיטרציה על המאפ ומנסה להפעיל את perform על שדה הdata אני מקבל הודעת שגיאה, האובייקטים מזוהים כA, ואני מקבל segmentation fault. גם כאשר אני מנסה לגשת לשדה של אחת המחלקות B אוC הוא מזוהה כA וזורק לי שגיאה ש…
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום! אני צריך עברית לפורום Yabb SE מאיפה אפשר להוריד או להשיג???
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי וקטור של מצביעים מטיפוס *A. ישנם שני מחלקות שיורשות מ-A ובעצם יש פולימורפיזם והוקטור מכיל מצביעים לכל אחד מהמחלקות הללו. בעת שימוש באלגוריתם המיון של STL אני מקבל שגיאות שמקורן כנראה בכך שהיה ניסיון לייצר אינסטנס של מחלקה A. למה בעצם זה קורה?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום. ניסיתי להריץ קוד של תוכנית ראשונה של שלום עולם. במהדר dev c++ וקופת לי ההודעה הזאת. למה זה קורה. http://i.imgur.com/1hF4hsT.jpg' alt='1hF4hsT.jpg'>
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
בהתחלה חשבתי לקנות את "המדריך השלם לשפת C", אבל קראתי בכמה מקומות שהספר לא מומלץ ובכלל ספרות בעברית עדיף לא לקנות? עדיף ספר באנגלית? אם כן אז איזה? ??? ועוד דבר, אני מנסה למצוא compiler ל C: הורדתי Turbo C 2.01 אבל זה כל כך ישן שהתוכנה אפילו לא תומכת בעכבר.. Turbo C++ 3.0 עושה לי בעיות, אני עובד עם Win XP ואחרי כמה דק' אני מקבל מסך שחור ואין לי דרך לצאת ממנו אלא רק על ידי Alt+Tab חזרה לwindows... כרגע אני מוריד Borland c++ 5.5 וגם ms Visual c++ 6.0 אם יש לכם המלצות למהדר טוב שיעבוד יציב בwin xp אשמח לשמוע...
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני לא יודע אם זה הפורום המתאים לענייני קריפטולוגיה, אם יש פורום מתאים יותר, אשמח אם תפנו אותי אליו. הודעה בלתי מוסתרת היא כזו שלאחר ההצפנה של תו x כלשהו, נקבל את אותו תו x - ז"א התו כאילו לא הוצפן. הצופן המעריכי הוא: E(x) = (a*x^b)mod n. אשמח לעזרה, תודה
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, תרגיל יעילות ממבחן. הצלחתי לפתור בסיבוכיות זמן (O(n. הבוחן הוריד לי 17 נקודות מתוך 25. רשם שיש אפשרות לפתור ב(O(logn. הקוד שלי הועבר למחשב איכשהו ורץ תקין. האם יש פיתרון בסיבוכיות זמן (O(logn? יש על מה לערער?
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום כלום ברצוני ללמוד לתכנת בשפת java ורציתי לבקש את ההמלצה שלכם על הספר בנושא ג'אווה למתחילים. (אפשר שהספר יהיה באנגלית)
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם!, ברצוני לבנות איזה מכשיר הגנה שעובד עם טביעת אצבע ומאפשר גישה לרכב שעליו זה מותקן .. בפרויקט שלי יהיו הדברים הבאים: חיבור ישיר עם מסך וקצת אנימציה לתוכנה. ו"בשיא הפשטות" מה שאני צריך זה שכשמכניסים את הטביעת אצבע הנכונה הוא יאפשר להניע את הרכב ומתי שמכניסים לאא נכון לא לאפשר גישה .. השאלה שלי היא באיזה שפה כדאי להשתמש ? שתהיה שפה "פשוטה" ושתהיה אפשרות לעבוד עם לוח ארדואינו, או כל לוח אחר..
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
סתם לידע כללי כי לא מצאתי אופציה במאפיינים
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חושב לעשות קורס בנושא ולפני-כן יש לי כמה שאלות: 1) יש לי ידע טכני מינימלי יחסית, האם יש צורך בידע כלשהו או שאפשר להסתדר בלי ידע ? 2)איך בוחרים קורס? יש סוגים שונים של קורסים / תכנות שונה או...? 3)יש משהו חשוב שטוב יהיה לדעת לפני שאני מחליט סופית? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לבנות אתר שיכול להכיל משתמשים רשומים. האתר הוא מעין אוניברסיטה אונליין. באתר ה"תלמיד" צריך להיות מסוגל להירשם. כמו כן, להיות מסוגל לקבל ניקוד על ווידאו (כך שצריך לדעת איזה משתמש צפה באיזה ווידאו ולזכות אותו בניקוד על כך). יתרה מכך, האתר צריך להיות מסוגל לקבל תרומות באמצעות paypal וגם באמצעות אשראי (אמריקאי). האם כל אלו אפשריים באתר מבוסס wordpress? האם כדאי להימנע אולי מ wordpress? המלצות אחרות? אגב - נכון להיום האתר מאוכלס אצל חברה עצמאית שעולה לנו הון! וזה לא יכול להימשך ככה. אני מנסה לקחת את המושכות לידיים. המון תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום , כמה שאלות לגבי מערכת ניהול תוכן מוכנה . אני קצת חדש בתחום . למדתי ובניתי אתרים מאוד יפים לבד בשפת html5+css3 ושילבתי קצת ג'אווה סקריפט. בין השאר הורדתי גם תבניות מוכנות ושיחקתי הרבה עם קוד ועיצוב. העלתי אותם לשרת דרך חברת אחסון .התוצאות היו טובות . הבעיה התחילה שרציתי לנהל משתמשים,ססמאות והרשאות, נתקלתי בבעיה. הבנתי שאני צריך ללמוד צד שרת בשביל זה ,לשלב מנוע PHP ולחבר לממסד נתונים SQL. קראתי לבד את החומר והבנתי שהדרך עוד ארוכה.. השארתי את זה מאחור,והחלטתי שעם הזמן לאט לאט אני אלמד בקצב שלי ובנייתם במקביל, אני יתמקד יותר בבניית אתרים והתפרנס מזה . ולכן החלטתי לעבוד עם מערכת ניהול תוכן מוכנה ובחרתי ב Wordpress. ככה שאני יכול להמשיך לרוץ עם הבניית אתרים ותת מע…
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
איך אני מקבל את הזמן של היום ב- C++? תאריך שעה ואיך אני יכול לקחת רק את התאריך ולשים אותו בתוך מערך של CHAR-ים? בתבנית של dd/mm/yy?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אחרי בדיקה בין סלע ולג'ון ברייס הגעתי למסקנה שיש הבדל אחד: בג'ון ברייס מלמדים silvelight במסלול תיכנות שלהם ובסלע מלמדים DESIGN PATTERNS במסלול תיכנות. אני נוטה יותר ללימודים בג'ון ברייס אבל רציתי לדעת עד כה הנושא של DESIGN PATTERNS חשוב למתכנת תודה
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לשים תמונת רקע בפינה הימנית העליונה של הדף. מישהו יודע איך ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אפשר גם באנגלית צריך ספר למתחילים עבור אלה שאין להם רקע בתיכנות
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מדריך לתכנות ויזואלי ואינטרנט (VISUAL STUDIO) עדיפות לעברית אבל גם אם באנגלית יהיה סבבה. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני לומד תכנות במסגרת לימודי הנדסה שנה א', זה חובה. אני לומד בשפת C , תכנות כנראה זה לא הצד החזק שלי או שאני לא מבין את מי שמלמד (לא למדתי תכנות בבית הספר וכו') יש לי 2 בקשות ואני אשמח אם תוכלו לעזור לי 1- אני אשמח אם תפנו אותי לאתר טוב (בעברית ) ואם אין אתר כזה אז ספר שמלמד טוב שפת C , אני אמור ללמוד תכנות בסיסי ולא להכנס כנראה לעומק של השפה, אבל מספיק טוב כדי לדעת להשתמש בה. 2- יש לי עבודה שאני חייב להגיש אחרת הציון לא יחשב לי, אני יושב כבר שעות ולא מבין מה בדיוק אני אמור לעשות, לכם כנראה זה יהיה בסיסי מאוד, אני כבר שובר על זה את הראש כמה שעות. כיוון שאני צריך להגיש את זה, וחשבתי שאני אצליח לבד, אני אשמח אם תעזרו לי ותכוונו אותי. אלו רק 2 שאלות. השאלות הם: א--- בתרגיל …
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה לאתר את התוכן (content) של תג מסויים בכל קוד html וזאת העזרת ביטוי רגולרי (או אולי עדיף טכניקה אחרת??) למשל בקוד html הבא אני רוצה לאתר התוכן של התג meta name=robots כלומר את המחרוזת: index,follow,NOODP שהיא למעשה התוכן של התג. איזה ביטוי עלי לכתוב? קוד לדוגמה: <!-- Vignette V6 Wed Apr 07 19:55:55 2010 --> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=utf-8"> <!-- RC 6/4/02 12:01PM --><!-- Site Created by realcommerce Ltd. of the CommerceAge Group. --><HTML><HEAD><META NAME="ROBOTS" CONTENT="index,follow,NOODP"><meta name="keywords" content="israel, news, yedioth, ahronoth, hebrew, jewish, arab, palestin…
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
- ארבע בשורה - טקסס הולדם - טטריס טטריס לדעתי הכי קל אבל אשמח אם תאירו את עיני. אגיש את הנושא שלי כנראה מחר-מחרתיים אז אתם מוזמנים לשנות את דעתי.
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני לומד בבן גוריון וכמעט ולא נגעתי ב C++ (יודע C וJAVA). אם הקצאה בSTACK היא בזמן קומפילציה וצריכה גודל מדויק של מבנה נתונים לא הבנתי מדוע קטע הקוד הבא תקין? int main(){ ifstream in("file.txt"); string s ,line; while(getline(in,line)) s+=line + "\n"; cout << s } אני ממש לא מבין איך S גדל וגדל והוא על הSTACK ללא NEW. ב JAVA זה מאוד ברור כי כל STRING הוא על ה HEAP. ד"א הקוד מהספר לחשוב ב C++ שהוא חינמי ברשת.
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קיבלתי תרגיל כזה בקורס שאני לומד, אשמח לעזרה. אני אפילו לא יודע איך להתחיל לענות על זה. השאלה המקורית: כתבו פונקציה שמקבלת 2 מחרוזות וסופרת כמה פעמים המחרוזת הקצרה מופיעה בתוך המחרוזת הארוכה. ותחזיר את התוצאה. תודה מראש לעונים!
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-


