עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by sahargt,

    נראה לי שאני הולך על החלקים הבאים מעבד מעבד Intel Core 2 Duo E6600 Box מחיר לפריט - 1,792.00 ¤ לוח לוח אם ASUS P5B Deluxe/WiFi-AP מחיר לפריט - 1,217.00 ¤ זכרונות G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 1GB Dual Channel CL 4 מחיר לפריט - 820.00 ¤ קשיח כונן קשיח SeaGate ST3160811AS 250GB מחיר לפריט - 480.00 ¤ מארז לחנות אין את המארז גיגביט 570 אני צריך ליתקשר לשאול ספק ספק כח Enermax Liberty 500W מחיר לפריט - 590.00 ¤ הכול יוצא סכום ביניים : 4,899.00 ¤ מה אתם אומרים כרטיס מסך אני מקבל מחול 8800GTX יש דברים שאתם ממלצים להחליף ?

    • 8 תגובות
    • 703 צפיות
  2. שלום לכולם, הרכבתי מפרט למחשב רציתי לשאול כמה שאלות, המפרט הוא כרגע כזה: מעבד: e6600 לוח: gigabyte ga-965p-DQ6 כ' מסך: sapphire X1950pro 256mb gddr3 זיכרון: Geil 1gb DRR2 800MHZ (cas 5) דיסק קשיח: Wd 320GB YS מארז: A-top Xblade 500W 120MM סה"כ 6300 לפני הנחה :] עכשיו שאלה קטנה, כמה הבדל אני ארגיש, בין אם זה במשחקים ובין בעבודה שוטפת בין זכרון בתזמונים של 4 לזכרונות בתזמונים של 5 ? כמה הבדל אני ארגיש בין 667MHZ ל-800, והאם שווה לרדת ל- 667 ולקחת 2GB ? או פשוט לחכות שהמחירים של ה-800 ירדו ואז לקנות עוד? ועוד דבר אחד, מאוד רציתי את המארז X-1 של RaidMax, אבל אין לאף אחד במלאי... יש משהו אחר שהייתם מציעים במקום Xblade ?, באותה קטגוריית מחיר ועם ספק כוח. ? תודה לכולם.

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  3. Started by yishai,

    /

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  4. שלום לכולם אני משתמש במחשב לשימוש ביתי מתון ומעט משחקים (ENEMY TERRITORY ו - ROME TOTAL WAR) "לצערי" יצא המשחק MEDIEVAL TOTAL WAR והמחשב שלי פשוט לא עומד בעומס ולכן אני חייב לשדרג המפרט הקיים : XP ATHALON 2500@3200 1 GIGA DDR 400 ATI 9800NP (לא SE) עכשיו האם אני חייב להחליף לוח/מעבד/כרטיס מסך/זכרון פנימי ולצאת בהוצאה כספית בומבסטית או שיש אפשרות לשידרוג חלקי שישאיר כ.מסך וזכרון ויחליף רק מעבד ?(אולי משומש) ושנוכל למשוך את המחשב הנ"ל עוד חצי שנה כך שאוכל להנות מ- MEDIEVAL2 ללא פילטרים אבל על רמת פירוט בינונית ברזולוציה של 1024X768 ועדיף 1280X1024. מחכה בקוצר רוח לתשובה אני מת להתחיל לשחק ב MEDIEVAL2

    • 13 תגובות
    • 994 צפיות
  5. Started by isotop6,

    מעבד : Intel® Core2 Duo E6400 - 2.13Ghz - 2MB Cache - LGA775 - 65nm - 1066FSB - Tray לוח : gigabyte 965p ds3 ספק : THERMALTAKE Toughpower 550W ACTIVE PFC + 120mm FAN כרטיס מסך : giabyte Geforce 8800GTX קירור למעבד : Tuniq Tower-120 מארז : ENERMAX CHAKRA 7333.00 סך הכל בשקלים כולל מעמ זכרון אני רוצה מחנות אחרת עד 1500 (חשבתי על טוינמוס 2X1024 667 כי אני יודע שהם מגיעים ל900 וקצת) מחכה להצעות והערות צריך גם מסך 17" פשוט ואיכותי (לא בשבילי בשביל אחותי שלוקחת את המחשב הישן) lcd

    • 33 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. אני רוצה לקנות את המחשב הזה , וגם עם החלפת זכרון ל 1 gb מארז קדמיות ואחוריות USB כולל יציאות ATX מעבד ליבה כפולה INTEL PENTIUM D 2.8GHz DUAL CORE 64BIT 820 בתוספת 300שח DUAL CORE 3.4 ניתן לשדרג למעבד לוח אם Chipset Intel 945 תוצרת INTEL או MSI כרטיס קול 5.1 ( 6 ערוצים) לוח MSI - כ.קול 7.1 אופטי דיגיטלי כרטיס רשת 10/100 דיסק קשיח 160GB SATA 7200 RPM (WD,MAXTOR,HITACHI) ניתן לשדרג לכל דיסק אחר זיכרון פנימי 512MB DDR II ניתן להרחבה כונן אופטי צורב LG/NEC X18 DVD Dual layer כרטיס מסך INTEL GMA 950 משולב שדרוג לכרטיס Geforce NX6200 UPTO 512MB רק 185 ש"ח ניתן לשדרג לכל כרטיס מסך PCI-E אחר. מסך דק 17 אינץ' 17 LG 1719S או SAMSUNG 740N מסך דק! ניתן לרכישה ללא מסך או עם כ…

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  7. שלום לכולם אני רוצה להרכיב מחשב למשחקים עד 3200 שקל כאשר מלבד החלקים ברשימה יש לי את כל השאר. אני מבקש חוות דעת על הרכיבים ברשימה, האם הם מתאימים למחשב שמריץ משחקים תודה מראש יונתן מעבד Pentium D 2.8Ghz, s775, 2x1MB, DualCore לוח אם GIGABYTE 945GM-S2 s775 Conroe, DDRII 667, VGA, PCI-E זכרון DDR II 667 1GB דיסק קשיח Western Digital 80GB 7200RPM, 8MB, SATA כרטיס מסך GIGABYTE 7600GT Silent 256MB DDR III, TV, DVI, PCI-E לא כולל הרכבה 3080 ש"ח

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  8. Started by yuvalaba,

    Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB לוחות אם למעבדי אינטל ABIT IB9 s775 Conroe, Intel P965, DDRII 800, PCI-E זכרונות DDR II 667 512MB Starex זכרונות DDR II 667 512MB Starex דיסקים קשיחים Maxtor 160GB 8MB, SATA II כרטיסי מסך Point Of View 7100GS 128MB (Max 512MB) TV, DVI, PCI-E כרטיסי קול 5.1 Channel Audio צורבים DVD Recorders Samsung SH-S182D DVD±R x18, DL x8 ציוד רשתות On Board 10/100/1000 מארזים HJA-7610 MIDI 500W Max Beige מקלדות 2 Lang. עכברים MOUSE PS2 + roll רמקולים 400 W מסכים None מחיר 3090 או Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB לוחות אם למעבדי אינטל ASROCK ConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire זכרונו…

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  9. רציתי לדעת האם באמת הוצעה לי הנחה וגם מה אתם חושבים על המפרטים גם רשום מה הופיע בפרוספקט שהמחיר האמיתי הוא ברור לי שאלה 3 רמות שונות אבל הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכן במיוחד לגבי ה-2 הראשונים 1 Lenovo R60E (UQ1A9IM) Intel® Core Duo2 processor T5500 1.66 GHz 667NHz 15 TFT XGA (1024x768) 2GIGA 512 מקסימוםזיכרון MB 667MHz DDR2 60GB 5400 RPM SATA Intel Graphics Media Accelerator 950 UP TO 128MB DVD-RW/ CD-RW MULTI BERNER Internal 56k V.92 modem + Integrated Intel PRO/1000 Gigabit Ethernet + wi-fi Intel 3945 a/b/g + Bluetooth LI-ION 6-CELL/3hr 2.86 ק"ג WIN XP PRO 4990 שח במקום 5800 מפרט שני: Lenovo R60 (UE1HTIM) Intel® Core Duo2 processor T5500 1.66 GHz 667NHz 15 TFT XGA (1…

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  10. אני חייב לדעת מה עדיף מבין הלקים הבאים, מאוד דחוף: אני לא מתכוון לעשות OC כרטיס מסך GF 7950GT או X1950XT ? לוח אם MSI 965 NeoF או GIGABYTE GA-945P-S3-RH ? זכרונות 800MHZ או 667 MHZ ? לא מרגישים הבדל ? מעבד E6300 או E6400 ? לא מרגישים הבדל ? תודה לכולם, תשובות מהר בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  11. אני צריך מחשב לאינטרנט לימודים (בעתיד לחבר מוצרי compy לילדים אולי ) השאלה שלי איזה לוח אם כדי לקנות למפרט הזה (כאשר אני רוצה שהיה כ.קול מובנה ללא כ.מסך) ואיזה מארז כדי לקנות למחשב הזה ואשמח לשמוע טיפים לשינוי אם יש תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  12. Started by דיוגנס,

    די נמאס לי מהגרוטאה שלי ( פנטיום 3), אז חשבתי לקנות מחשב חדש. כל מה שאני צריך זה מחשב בלי מסך ובלי ציוד הקפי אחר. התקציב הוא 3000 שח, עם חריגה מאוד מאוד קטנה כלפי מעלה. אבקש ממכם לתת חלקים שנמכרים בחנות ksp, ושהמעבד יהיה קונרו 6300 ( אני חושב שבמלא תכניסו אותו למפרט, אז זה לא משנה כל כך). רב תודות, דיוגנס.

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  13. שלום, אני מעוניין לקנות מחשב נייד שיהווה תחליף למחשב שולחני בתקציב של עד כ- 7000 ש"ח אבל אפשר אפילו יותר, אם זה באמת נחוץ. גם, אם זה אפשרי, עדיף לרדת במחיר. כלומר התקציב גמיש בהתאם לצרכים האמיתיים. מה אני עושה עם המחשב: אינטרנט, OFFICE, סרטים, ורצויה גם יכולת משחקים טובה. לא חייב GAME-MACHINE במלוא מובן המילה, אבל שהמחשב יהיה מסוגל להריץ משחק נורמלי עם גרפיקה טובה בלי להתקע. עם המחשב השולחני הנוכחי שלי שהוא בן שנתיים, עם 500 מגה זכרון ופנטיום 4 2.4 GHZ, הרצתי GTA SAN ANDREAS ורץ ממש בלי בעיות. לא הייתי רוצה שהמחשב הבא ייתקע עם הגרסא הבאה של GTA. גם, אני רוצה מחשב עם ביצועים טובים כדי שגם בעבודות היום-יומיות המחשב לא "יעצור בשביל לחשוב" מדי פעם, כמו שקורה בהרבה מחשבים שולח…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אחרי חקירה רבה:מחשב שנועד לעבוד בשקט ,לא ישמש למשחקים ולא יעשה OC ירכש בKSP Core2 Duo E6300 מחיר 1070 ש"ח ASROCK ConRoe945G-DVI מחיר 450 ש"ח DDR II 667 512MBX2 בערך330 ש"ח לסטיק Samsung 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II מחיר 355 ש"ח מארז Compucase CI-6A21 Beige and Silver (No PSU) מחיר 240 ש"ח ירכש בנועה מחשבים ספק seasonic s12 330W מחיר 345 ש"ח 2 מאווררים 12 ס"מ למארז arctic fan 12 של AC מחיר 50 ש"ח לאחד סה"כ:3220 ש"ח ללא הרכבה,מקלדת ועכבר (לא שחכתי רכיבים,חוץ ממסך?) הערות: הלוח אם שנבחר הוא היחיד שמצאתי שמכיל כ.גרפי ONBOARD עם יציאת DVI (גם מחיר אטרקטיבי וביקורות חיוביות ) כל שאר הרכיבים נבחרו כשהשיקול המרכזי הוא מחשב שקט אשמח להערות והארות :alcoholic:

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  15. שלום חבר'ה יש למישהו המלצה ללטופ שישקול בסביבות הקילו. תודה, מקסים.

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  16. צריך המלצה של מחשב נייד לאחותי הקטנה ב- 4,500 אפשר להיתגמש ל- 4,800 אני מעדיף מנעה מחשבים! שימוש המחשב הוא אופיס \ תוכנות היתכתבות \ מישחקים מדי פעם. תודה לעוזרים!!

  17. Started by Reze,

    יום רביעי אני קונה מחשב חדש ואני צריך שתעזרו לי התקציב הוא 4000 שקל בלי מסך וכל השאר ובלי מארז וספק אי אפשר לחרוג בשקל מהתקציב זה הגג אםם אני לא עושה אוסי כמו שכתוב ואני לא משחק בהרבה משחקים אני אוהב לשחק אבל אני לא גיימר ממש רציני אולי גם קצת פוטו שופ חשבתי ללכת על כרטיס מסך 7600GT עוד משהו שניראה לי מוזר זה שיש בSKYPC כרטיס 7900GT ב1200 שקל של ASUS אם... עדיף שהמפרט יהיה SKYPC כי זה קרוב לבית שלי..... הלוח אם צריל להיות P5B וזהו בעיקרון תודה לעוזרים.......... *עריכה* נ.ב אני מתכנן עוד שנתיים בערך לשדרג כרטיס מסך לDX10 אז אני צריך כרטיס שיחזיק לי לפחות שנתיים ואולי מעבד למרובע ליבה זה לא בטוח..

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  18. הראשון הוא של LG דגם F1 227DE הקישור: www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=50&subcatid=67&prodid=168&keySearch והשני הוא DELL ISPIRON 6400 הקישור: www.pc-4u.co.il/product.asp?productid=503 אציין רק שלשני המחשבים יש שלוש שנים אחריות אם יש לכם הצעות הדומות במפרט במשך האחריות ובאיזור המחיר...אשמח לשמוע ד"א את MSI פסלתי משום שאייבורי קורעים כאשר הם שומעים תשלומים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. היי לכולם, אני רוצה לקנות מחשב "הדור הבא" מבחינתי. יש לי כיום מחשב שעומד די יפה ואין לי צורך אמיתי להחליף אותו מלבד הרצון להשתדרג שוב ושוב ושוב... קודם כל אני רוצה מסך דק, אחד כזה שיעמוד יפה ברזלוציות גבוהות בלי לאגים, אני מניח שאני מדבר כיום על מסך עם 2MS זמן תגובה. בנוסף אני רוצה 2 ג'יגה זיכרון לפחות, כשהשאלה המרכזית שלי היא, מה ההבדל בין 800MHZ לבין 667MHZ? חוץ מזה אני כמובן רוצה מעבד עם ליבה כפולה, צורב דיוידי, מארז שגם נראה טוב (האורורה לדעתי מכוער...) וגם איכותי בעיקר מבחינת זרימת אוויר וקירור. חוצמיזה רציתי לדעת האם אני צריך קירור נוסף ואם כן אשמח להמלצות (ולא, אני לא מתעסק עם אוברקלוקינג). בנוסף לזה אני רוצה דיסק קשיח מינימום 250 ג'יגה, וכאן השאלה הנשאלת היא האם י…

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  20. Started by zoharco1,

    אני רוצה לקבל מידע על מחשב נייד של HP 6160 איך הוא? והאם המחיר 5699 סביר למפרט כזה. הרבה תודה

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  21. מעבד Pentium D 2.8Ghz, s775, 2x1MB, DualCore לוח אם GIGABYTE 945GM-S2 s775 Conroe, DDRII 667, VGA, PCI-E זכרון DDR II 667 1GB דיסק קשיח Western Digital 80GB 7200RPM, 8MB, SATA כרטיס מסך GIGABYTE 7600GT Silent 256MB DDR III, TV, DVI, PCI-E לא כולל הרכבה לא כולל מארז 3080 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  22. 1. עד 6,000 ש"ח. 2. מסך - 15" / 14.1". לא 15.4 3. לפחות 60 GB HD 4. מעבד 64 סיביות. 5. 1 GB RAM 6. כרטיס מסך לא של אינטל - חיצוני. [move]7. אלחוטי כן, בלוטות' - לא חשוב, לפחות 3 USB, SVHS, יציאה למסך.[/move] אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  23. Started by LLLLiran,

    אני עוד כמה ימים קונה את המפרט הזה ורציתי לדעת חוות דעת עליו אני לא עושה OC בעתיד אני יקנה עוד ג'יגה זיכרון מעבדי אינטל? Price Units Total Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 1070 1 1070 לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE Price Units Total 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E 580 1 580 זכרונות? DDR II 667 Price Units Total 1GB TwinMOS 630 1 630 כרטיסי מסך? Powercolor Price Units Total X1950 Pro Extreme 256MB, GDDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E 1200 1 1200 דיסקים קשיחים? Western Digital Price Units Total 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II 340 1 340 מארזים? Price Units Total Supertalent CA-601UFK Black 370 1 370 ספקי כוח? Enermax Price Units Total Liberty ELT400AWT 400W 490 1 …

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  24. Started by EzE126,

    אני בונה מחשב לעריכת וידאו חצי מקצועי AVID למי שמכיר זה מה שבתכנון שלי עד עכשיו אשמח להצעות יעול התקציב שלי הוא עד 5500 מעבד - DUAL CORE 2 DUO E6400 לוח אם - Gigabyte GA-965G-S3 זיכרון - Geil 1GBx2 677Mhz כרטיס מסך - Leadtek WinFast PX7600 GT TDH Extreme דיסק קשיח - Western Digital WD1600YS 16MB 250GB צורב - ?LG DVD±RW GSA-H22NK x18, DL x8 מארז - Hec 6920 ספק כח - FSP 350-60GLN 350W

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by sahargt,

    Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz 4Mb BOX 1,899 ש"ח ASUS P5B Deluxe Intel P965 Chipset Socket 775 1,134 ש"ח G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400PHU2-1GBHZ 1,090 ש"ח Seagate NL35 250Gb 3.5 7200Rpm SATA II 16Mb ST3250623NS 525 ש"ח ThermalTake Aluminum Tsunami X Window Silver VA3000SWA 780 ש"ח נו אין לא סגור על זכרון מארז ואני לא יודע איזה ספק לקחת ?? אפשר קישור לכול הדברים שאתם ממלצים התקציך 1500 דולר =6500 משהו כזה

    • 14 תגובות
    • 879 צפיות

דיונים חדשים בפורומים