עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. שלום.. הלכתי לכמה חנויות בשביל לבנות מפרט למחשב למשחקים במחיר של 7000 זה המפרט: מעבד: core 2 duo 1.86 ghz #e6300 מחיר : 1095 לוח אם: gigabyte ga-945pl-s3 מחיר: 458 דיסק קשיח: westren digital sata 2 250gb wd2500ks מחיר: 442 פלופי: citizen fdd 1,44 mb מחיר: 44 זיכרון:kingston ddr2 1024 mb 667 mhz kingston ddr2 1024 mb 667 mhz (2G זיכרון פנימי) מחיר: ליחידה = 707.5 מחיר לכל הזיכרון: 1415 צורב: asus cd-rw external crw-5232as-u מחיר: 252 מסך: asus vw192s מחיר: 1383 מארז: gigabyte poseidon מחיר: 426 ספק כח: hec 450td-t מחיר: 290 בשלב זה אני לא קונה כרטיס מסך אני מחכה שיצאו הכרטיסי מסך החדשים 8600ultra ובינתיים אני אשתמש בgeforce 440 עכשיו מה שאני צריך שתעזרו לי זה שתתנ…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by r.b.y,

    שלום מה דעתכם על המפרט הזה: לוח אם GIGA BYTE INTEL 965 תומך מהירות 1066 זיכרונות 512MB DUAL DDR II 800MHZ מעבד אינטל מקורי INTEL CORE 2 DOU E6300 1066mhz החדש כרטיס מסך ASUS GFORCE 7300 128MB/512MB DDR X 16 דיסק קשיח 2 250GB 7200 RPM 16MB SATA צורב DVD X 16 LG/SONY מארז איכותי FRONT USB 500W 10 USB מקלדת מולטימדיה כסופה GPT עכבר אופטי כסוף GPT רמקולים 400W GIGA BYTE דקים מסך דק 17 LCD כולל LCD NU 8MS כרטיס רשת 10/100/1000,כרטיס קול 7.1 מחיר 4890 ¤ נתנו לי את המפרט הזה מה אתם אומרים? מה לשפר ? וכמה?

    • 6 תגובות
    • 624 צפיות
  3. Started by adfx166,

    האם כדאי לקנות את ה - 7950gt או את ה- 8800gts?

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  4. Started by ros007,

    שלום, הציעו לי דרך ספק האינטרנט באמצעות מכירה קבוצתית לרכוש את המפרט הבא ב 1600 ש"ח ללא מסך. אודה להתייחסותכם בדבר המפרט האם כדאי. הצרכים שלי מהמחשב הינם צרכי משרד גלישה מרובה באינטרנט וצפייה לעיתים בסרטים. ניתן גם לשדרג חלק מהרכיבים אשמח לשמוע את דעתכם אלו חלקים מומלץ לי לשדרג כמו כן חשוב לי כי לא יהיה מצב של אבטלה במחשב כלומר שלא יהיה מצב שיהיה רכיב מהיר כאשר יתר הרכיבים לא מסוגלים להגיע למהירות זו להלן המפרט: לוח אם דגם: GIGABYTE GA-VM900M סוג ציפסט: via מהירות FSB: 1066 MHz כ.מסך משולב: VIA P4M900 Chipset VIA Chrome9 כרטיס קול משולב: Intel high definition audio כרטיס רשת: משולב 10/100 יציאת S.ATA: שתי יציאות יציאת PCI Express X16: כלול יציאת PCI: 2 סה"כ יציאת…

  5. Started by IdolAdmin,

    מחשב למשחקים כולל מסך 19 אינץ' ואם אפשר שני מפרטים אחד לOC אחד בלי..אני רוצה לראות את ההבדלים..ושיהיה מהחלקים הכי איכותיים וטובים

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  6. היי! אני מבקש את עזרתכם במפרט מחשב למטרה הבאה: המחשב מיועד לשמש כתחנה רדיו באינטרנט (לא שרת). המארז, הקירור והספק צרכים להיות שקטים במיוחד! כמוכן, עריכת וודיאו וקול. אבקש גם שם חנות. בתודה

    • 4 תגובות
    • 781 צפיות
  7. מחפש מפרט, לחבר טוב התקציב 2000 ש"ח, אני מניח שאפשר למתוח אותו גג ל 2500 צריך : מעבד Core 2 due ג'יגה זכרון, לוח מתאים, וכ.מסך לגיימר שאיננו EXTREME , אבל עדיין מעוניין בביצועים כמה שאפשר. (אין צורך בציוד היקפי ,כוננים אופטיים וקשיחים, מסך, או מארז וספק, כל אלה קיימים) מטרה : משחקים + כללי (אינטרנט, אופיס) האם זה אפשרי ? אשמח להצעותיכם במסגרת התקציב, תודה

    • 13 תגובות
    • 771 צפיות
  8. שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תכשירי ניקוי טובים לניקוי המסך והפלסטיקה/מקלדת. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  9. Started by motiyair,

    שלום לכולם, אני שואל את השאלה הנ"ל בשביל חבר הוא מעוניין במפרט כולל הכל בעלות של 4500, הוא מעוניין במסך 20 אינץ' 2 MS (לא מבין מדוע, אבל עזבו). כולל הרכבה ומערכת הפעלה. המחשב לסרטים, ומשחקים LITE. אשמח לקבל מפרט מKSP, גם עבור AMD וגם עבור פנטיום. המון תודה עבור הסבלנות מראש.

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  10. שלום, אני קונה שני מחשבים אחד מתוכנן להיות חזק יותר ולמשחקים ב 4500 ש"ח אני רוצה את core 2 ולפחות ג'יגה זיכרון(בעתיד אני כבר אוסיף....) המפרט בתמונה הראשונה המחשב השני צריך להיות לישומים פשוטים ולמשחקים לא ממש חדשים (GTA SIMS וכאלה קצת ישנים) ב 2500ש"ח התמונה השניה תודה רבה ומקווה שתעזרו לי בבחירה אלון [attachment deleted by admin]

  11. קיבלתי הצעה לקנות מחשב נייד יד שנייה ב1000 שקל ורציתי לדעת מה דעתכם. המפרט של הנייד הוא: intel® pentium® 3 933mhz זכרון 384 מגה הארדיסק 20 גיגה כרטיס מסך mobility radeon - M6 צורב די וי די מסך 15 אינץ השימוש של הנייד אמור להיות בגדול אינטרנט ואופיס בשביל הלימודים. מה דעתכם? שווה את המחיר? איך אני יודע אם למחשב יש TVOUT?

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  12. אני צריך מפרט טוב, אמין ופשוט לסוקט AM2 וקונרו. אני לא מעוניין ב-OC. חובה לכלול כונן קשיח. תודה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  13. אני שוקל למכור את מחשבי, להוסיף עוד 1500 - 2000 ש"ח ולקנות מחשב חדש. המפרט: מעבד: AMD Athlon XP 3200 לוח אם: Abit NF7 2.0 זיכרון: 512X2 DDR 400 G.SKILL (מגיע עם אחריות מנועה מחשבים) כרטיס מסך: GeForce 5900XT (מגיע עם קירור Thermaltake) כונן קשיח: Maxtor 40GB צורב: TECH X52 ספק כוח: Thermaltake 400W מארז: מארז ישן ומכוער מתקופת P3 כמה שווה מחשב כזה?

    • 1 תגובה
    • 802 צפיות
  14. Started by Dark Respect,

    היא גולשת באינטרנט ועושה עבודות וטיפה משחקת היא רוצה מחשב להרבה שנים עם בטריה חזקה עד5K תודה!

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  15. אני קונה היום מחשב ב-4 אלף זה מה שלפי דעתי הכי כדאי במחיר הזה... תנו את דעתכם.... דיסק קשיח Westren Digital WD1600JS 160GB - ¤304.00 ¤304.00 מקלדת Logitech Deluxe Keyboard Black - ¤56.00 ¤56.00 הרכבת מחשב+התקנת תוכנה+אחריות על עבודה - ¤0.00 ¤0.00 מעבד Intel Core 2 Duo E6300 Box - ¤1,008.00 ¤1,008.00 לוח אם GIGABYTE GA-945P-S3 - ¤527.00 ¤527.00 כרטיס גרפי Albatron Geforce 7600GT 256MB PCI-E - ¤965.00 ¤965.00 מארז מחשב HEC 6A19 - ¤213.00 ¤213.00 ספק כח Enermax Liberty 400W - ¤465.00 ¤465.00 עכבר אופטי 3D עם גלגלת Smart Com - ¤49.00 ¤49.00 זיכרון TWINMOS 1024MB DDR2 667MHz Cl5 5300 - ¤580.00 ¤580.00 סך הכל : ¤4,167.00

  16. חבר שלי קיבל אותו מתנה מתורמים מארה"ב (עקב פציעה מקסאם..) ואין לו דיסקים בכלל! בבקשה תעזרו לי.. וניכנסתי כבר לאתר של HP אבל אני לא יודע איזה דרייבר מדוייק להוריד. תודה לעוזרים והמשך יום טוב (:

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  17. Started by uzi123,

    רציתי לבקש את דעתכם על המפרט של אייבורי: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=211&CatCode=3 שזה כולל AMD 3800x2 GIGABYTE M55PLUS-S3G 160GB SATA2 7200 RPM 1024 DUAL DDR II 667MHz של CEON (הם נותנים אחריות לכל החיים על הזיכרון והמעבד) צורב SONY/LG/NEC X 18 DVD. בלי מסך. (יש לי כבר 19 LCD של ACER עם DVI) נראה לי שזה ספק כח ג'נרי כי הנציג לא ידע להגיד לי מי היצרן של הספק ואם אני פותח את המחשב אז האחריות לא מתבטלת או משהו כזה. יש לי כבר כרטיס מסך 7600GT של BFG מה דעתכם על המפרט? איזה ספק מומלץ לי בעקבות הכרטיס מסך שיש לי? לשדרג ללוח M55SLI-S4 יעלה לי עוד 120 ש"ח. שווה? זה ישפר ביצועים? בלוח של ה-SLI יש רק שני סלוטים של PCI לעומת 4 בלוח המקורי שהם נותנים. השאלה אם …

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  18. אני רוצה להרכיב מחשב אבל אני לא כל כך מבין בכל העסק אז ככה התקציב הוא בערך 4 אלף חשוב לי : מסך lcd ,הארדיסק 160 ג'יגה,זכרון לפחות מעל 1000 ומעבד חזק (כיום יש לי 2.66 ואני רוצה להשתדרג למשהו יותר חזק עם המחשב הזה ),צורב דיוידי וסידירום רגיל. אז ככה על כרטיס מסך קראתי פה על זה -GeForce 7900GS (לא שחקן מטורף אבל יש ימים מה לעשות..) כל הצעה תתקבל בברכב (אם יכנסו בתקציב עוד יותר ברכה ..) תודה לכל העוזרים

    • 10 תגובות
    • 848 צפיות
  19. שלום, מבקש את עזרתכם בהרכבת מפרט למחשב ביתי עד לסך של כ-3000 ש"ח, אשר משמש לגלישה באינטרנט, קבצי שיתוף, וכן למשחקים ברמה ראשונית (זאטוט בן 4), וכן לשימושי אופיס רבים (עבודה משרדית מהבית. בקיצור - מחשב שיש בו הכל. אין צורך לכלול: מסך; כרטיס FIREWIRE לחיבור למצלמת וידאו דיגיטלית(יועבר ממחשב ישן); צורב DVDRW (ברשותי צורב שיועבר ממחשב קודם). היות ואני עדיין "מנפעי דור הפנטיום" הישנים (משנת 2000) חשוב לי שהמחשב יגיב במהירות ויעלה תוכנות בצורה מהירה. קיימת מערכת הפעלה מסוג XP. מבקש את המלצתכם לגבי מקום רכישה אמין + אחריות. תודה !!!! אדי.

    • 5 תגובות
    • 593 צפיות
  20. חובה הארדיסק 160GB. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  21. שלום, 1. המחשב הוא עבור עריכת וידאו + בניית אתרים + גרפיקה - לא משחקים - לא OC 2. אין לי הגבלת מחיר אבל לפי מה שהסתכלתי באינטרנט נראה לי שמספיק כ-6000 -7000 ש"ח 3. לא הייתי חוסך עוד 200-500 ¤ כדי לקנות חומרה איכותית ומתאימה למטרות שלי (דוגמה אם יש זיכרון שתגיד ששווה אקנה הכי טוב...) 4. בצד שני לא הייתי מבזבז 100 ¤ על דבר שאני לא צריך (דוגמה: לא הייתי משקיע בכרטיס מסך משוכלל למשחקים כי אני לא משחק...) 5. אודה לך אם תכתב את שם החומרה המדויק כדי לחפש אותו באינטרנט ואם המחיר שלו. 6. העיקר שיהיה התאמה בין החלקים כי לפעמים גם חלקים הכי יקרים לא נותנים תוצאות אם אין בינהם התאמה. מעבד הכי חם והכי טוב בשוק במחיר הכי סביר - שמעתי שיש משהו עם קירור מיוחד לוח אם לוח רציני כולל …

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום לכולם, בימים אלו ממש אני בעיצומו של סקר שוק לקראת קנייה של מחשב נייד. את המחשב אני צריך לצורכי לימודים ו WOW. למה נייד? למרות שאני לא אסחב אותו להרצאות, אני צריך אותו בסופ"שים כשאני חוזר לבית של ההורים. למה WOW? כי אני מכור.... לענייננו: הקונפיגורציה שבחרתי היא: Intel T7200 - 2Ghz 4mb 1Gb Ram 120Gb HDD Geforce 7600 256/512 מסך 17" HP dv9000 עונה על הדרישות במחיר סביר. שתי שאלות: 1. האם מישהו יכול להמליץ על מחשב של חברה אחרת באותה קונפיגורציה (לא DELL בבקשה - 12k זה מחיר מוגזם) 2. האם יש מישהו שקנה מחשב של HP ונזקק לשירותי המעבדה שלהם ויכול לכתוב על חווית השירות שלו? תודה רבה

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות מחשב לצורכי גרפיקה - תוכנות כמו: פריהנד פוטושופ CS, אילוסטרייטור, ודומיהן ותוכנות כמו מאיה פרימייר ופלאש. יש לי תקציב של 4000 שקל עד גג 5000 ורציתי לשמוע גם המלצות על מסכים. כדאי לקנות CRT או LCD כשזה נוגע לגרפיקה? אגב לא מתכוון לעשות OC. תודה.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  24. שלום לכולם. אני מחפש מחשב לקנות, יש לי תקציב של כ-4000 ש"ח. מטרות המחשב: הרצת משחקים באופן מצוין, חלונות שיחה מרובים, הרצת תוכנות ברקע, ווינדווס ויסטה, צפיה בסרטים והורדות. אני צריך ציוד היקפי - הכל חוץ מרמקולים. העדפה לחברת אינטל. העיצוב, אני מתכוון למארז המחשב חשוב לי מאוד. אני מאוד אוהב את זה. אני לא צריך שהמחשב יגיע עם מערכת הפעלה, יש לי כבר. אני ארכיב את המחשב. מצאתי את המחשב הזה דרך גיס שלי שעובד באריקום: כונן: DVRW NEC 5170 X 18 +/- DUAL LAYER BLACK כרטיס מסך: ATI SAPPHIRE PCI-E X1300 512MB DDR2 DVI 128BIT הארד דיסק: 250GB 16MB SATA II 7200 KS WD לוח אם: INTEL CORYVILLE DDR2 667 945GCLL VGA+LAN זיכרון: DDR II 1024MB 667Mhz CL5 TwinMOS מקלדת ועכ…

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  25. Started by oferl31,

    היי המסך של הלפטופ pavilion zt3000 בגודל 15.4 אינטש , נשבר לי . אין לי מושג מה לעשות . אפשר לקנות דבר כזה ? איך מרכיבים ? התקשרתי ל HP . הם מבקשים 3500 ש"ח ! אשמח לכל עזרה . תודה .

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים