עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by punk119,

    יש לי כרגע P4 2.6 abit ic7-g kingston 2*256 DDR1 433mhz Radeon 9800PRO 128 MB עד לפני פסח זה עוד סחב בקושי משחקים אבל המשחקים החדשים שיצאו בזמן האחרון test drive unlimited silverfall stalker C&C החדש כולם מקרטעים אפילו ברמות גרפיקה נמוכות אני ממש לא מתמצא במה שהולך עכשיו בשוק של החומרה לפי מה בחיפשתי מצאתי שאני יכול לשדרג ב2300 שקל את הזכרון והכרטיס מסך לX1950PRO ולעוד גיגה של זכרון בדקתי גם שעם אני קונה מעבד/זכרון/לוח/כקטיס מסך חדשים זה יעלה לי בסביבות ה4800 חשבתי משהו בכיוון ה AMD X2 5200 OCZ 2GB 800MHZ Abit kn9 Ultra X1950XT 256 יש משהו יותר טוב באותו המחיר? מה כדאי לי בינתיים לעשות? עזרה תתקבל בברכה עריכה: אני ראיתי את חוקי הפורום, תקציב זה דבר משתנה כפי שאתה רוא…

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  2. Started by V00d00,

    1. מה התקציב? 2300-2500 2. מטרות המחשב? מחשב הכי יציב וחזק שאפשר להוציא ממחיר כזה. 3. האם אתם צריכים ציוד הקפי? כלום.. 4. האם יש דבר ספציפי שאתם לא צריכים במחשב עצמו? צורב DVD, כרטיס מסך 5. האם יש לכם העדפה לחברה או לחלק כלשהו ? לא 6. האם נושא הקירור והעיצוב במחשב חשובים לכם? לא 7. האם אתם צריכים מערכת הפעלה חוקית, הרכבת מחשב במעבדה או התקנת מערכת הפעלה במעבדה? לא 8. האם יש צרכים מיוחדים כלשהם? כן, חובה: ליבה כפולה, הארדיסק 320 ג'יגה, זיכרון 1GB. אני יודע שזה נשמע חולני להוציא מחשב עם צרכים כאלה בתקציב כזה, אבל זה מה יש.. תודה.

    • 11 תגובות
    • 888 צפיות
  3. שלוםשלום עליי להקיים שני עמדות PC לגרפיקה שמשמשות לעיבוד וסריקת תמונות ברולוציה גבוהה ביותר של 1024 DPI כאשר קובץ סרוק יכול להגיע לנפח של 0.5 GB . כל תחנה צריכה להיות מסוגלת לאחסן DATA של לפחות 1TB על גבי כונן יחיד. כמו כן ישנה דרישה להגנת נתונים כוללת שימוש ה RIAD מתאים , המסך אמור לתמוך ברולוציה של 2048X1536 Pixeis . למחשב יחובר סורק איכותי בממשק Firewire ( 1394 IEEE שמסוגל לסרוק דפים של עד A3 עם אפשרות לסרוק נגטיבים של תמונות (אופציה) . התחנה מחוברת לרשת עם כרטיס רשת של 1Gbps === 1 עמדת PC Multimedia שמשמשת לעריכת קול ותמונה . הדרישות עבור ה - Multimdia זהות לתחנות הגרפיקה אולם כאן צריך להיות כרטיס קול 7.1 עם מערכת Suround שמתחברת בחיבור SPDIF . במחשב זה יעבדו שני…

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  4. שלוםשלום,בעיה בפניי - עלי להביא לבוס הגדול שלי מחשב ע"י דרישה מיוחדת :: מעבד 4 בתדר 3.4 ghz על סווקט 775 LGA . לוח אם שבו לפחות שני חריצי הרחבה PCI Express ולפחות שני חריצי הרחבה רגילים . הלוח צריך לתמוך גם ב DDR רגיל וגם ב DDR2 , במחשב יותקן 1GB של זיכרון RAM מסוג DDR . כמו כן חובה RAID חומרה מובנה בלוח על IDE או יותר נכון SATA . כרטיס מסך עם 128MB שכולל חיבור DVI . כרטיס קול של Creative ומסך 19 אינטש עם חיבור תואם . הובכן זו לא בעיה אך אני צריך עזרה ויעוץ מכם אנשים - תנו דעתכם בנושא ... --- התקציב פה לא משחק תפקיד תהיו יצירתים --

    • 53 תגובות
    • 4.7k צפיות
  5. Started by Southpark,

    דרוש מפרט, בעיקר למשחקים עכשויים להפעלה ברזולוציות גבוהות + פילטרים, אך שיהיה מסוגל להריץ משחקים שיצאו כמו Crysis, BioShok וכו' באיכות בנונית-גבוה, על FPS גבוה יחסית, ישנה אפשרות ל-OC אם המעבד יהיה פחות מה-E6600. לא צריך מארז מהודר, אני יסתפק גם בפשוט ביותר. -לא צריך כרטיס קול. יש עדיפות לחנות IQPC (אני מאשדוד) יש חיה כזאת?

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. אני עומד לקנות מחשב הסכום 4000-4500 [בלי חריגות] בלי ציוד היקפי אולי רמקולים אם ישאר כסף שהמחשב יהיה גם עם חלקים טובים לאוברקלוק [ אולי אני יעשה בעתיד] תודה

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. הי, ברצוני לקנות מחשב שיהיה מרכז בידורי לבית. (אפשר לחבר את הממיר של הטלוויזיה יתמוך HD , אפשר לחבר למגבר ולמערכת שמע) ראיתי מוצר של ACER שעולה 9K עם המפרט הבא: GFORCE7600 250GB PENTIUM 2 DOU VIIVE תומך בכל כרטיסי הזכרון תומך BLUETOOTH יש WIRELESS תומך גם ווידאו וגם אודיו HIGH DEFINITION מארז יפה (נראה כמו DVD) ושקט האם יש מפרט עם מארז יפה ושקט לסלון בתקציב נמוך יותר? למארז של ACER אין אפשרות לשים כרטיסי הרחבה. מה מומלץ? האם יש עוד חברות שבונות דברים כאלו (כמו ACER)? בנוסף, אם מותר לשאול, באיזה חנות כדאי לקנות מחשב כזה או מפרט כזה? תודה רבה

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by yanipc,

    היי חברה,תעזרו לי ותנו לי הצעות למפרט למחשב שיריץ ויסטה טוב כולל מסך כולל ציוד היקפי..תודה מראש למגיבים

    • 6 תגובות
    • 678 צפיות
  9. אני רוצה שהמחשב יהיה שקט כמה שיותר ממש שלא ישמעו אותו מוכן לשלם בשביל זה כסף... ואני רוצה אותו אמין בימיוחד. וכמו שכתבתי למעלה שיהיה שקט בשביל שאני יוכל להשאיר אותו דולק יומים ואפילו שבועות למטרת פתיחת שרט MU ואתר בשבילו. ומשחקים כבדים אחרים. לא כולל ציוד הקפי. רק מחשב

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. E6400 Gigabyte 965 s3 rev 3.3 G.skill 2GB 4-4-3-5 800Mhz LG H30 DVDRW BFG oc 8800GTS 320MB Antec Sonata2 + 450W W.D 250GB 16MB buffer Artic cooling Freezer pr0 מה אתם אומרים? יש מקום לשיפור?

    • 11 תגובות
    • 919 צפיות
  11. Started by australia,

    Hi I try to choose the best system for today ( without screen ) based on 965 intel chipset and Mobo Asus Commando Comp will be used for OC /games/ internet / photoshop / home work I was thinking about 680i SLI mobo but it looks like a lot of bugs in this chipset ... Commando looks like much stable as for today Thanks for any help ) INTEL CORE 2 DUO E6600 2.4GHZ 1066MHZ 4MB 64BIT LGA775 BOX 1700 sh BFG 8800GTS 2392 sh OCZ CL5 1066MHz 2048 HPC DDR2 1560 sh Asus Commando 1190 sh Asus DVDRW-1814BLT 220 sh ASUS DVD-E616A3T 130 sh MICROLAB X-23 BLACK 5.1 670 sh ANTEC 900 GAMING NO PS 846 sh Antec TP3 650 720 sh …

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  12. Started by dorviper,

    כמו בכותרת אפשר לחרוג מעט לא להגזים מעבד CTD לא רוצה AMD רק מחשב בלי מסך וציוד הקיפי מארז לא כזה חשוב לי יכול להיות הכי סטנדרטי שיש תודה!

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  13. רבים מהניידים מגיעים עם הזוועה הנקראת ויסטה. השאלה שלי היא האם, לפחות ברמת העקרון, אפשר לפרמט דיסק קשוח של כל נייד, לפצל אותו איך שרוצים ולהתקין עליו איזה מערכת הפעלה שרוצים, או שחייבים להתקין את זאת הבאה איתו, שעברה התאמה ע"י היצרן?

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  14. מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz/FSB 2MB - BOX מחיר: ¤1024 אחריות: ללא הגבלת זמן. אסטרוניקס מקורי. לוח אם: ABIT IB9 מחיר: ¤579 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL מחיר 1782 ¤ אחריות שלוש שנים. זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT מחיר: ¤709 אחריות: ללא הגבלת זמן מארז: COMPUCASE CI-6A19B-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN מחיר: ¤415 אחריות: שנה כרטיס קול: CREATIVE SB LIVE 5.1 מחיר 126 ¤ אחריות שנה. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤391 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 80GB 8MB…

    • 14 תגובות
    • 957 צפיות
  15. אני רוצה מחשב חדש למשחקים כבדים+פילטרים(ללא תכנון לאוברקלוק) אני לא צריך הרבה חלקים רק כמה והם: מעבד לוח אם זכרונות ספק מארז כרטיס מסך יש לי כמה שאלות: 1. אני מתלבט בין 6400 ל6600 במעבד...האם ההבדלים גדולים במשחקים ובביצועים של תוכנות? 2. כרטיס מסך אני מתלבט בין ה8800GTS של ה320 ל640 מכיוון שיש לי מסך CRT 17 ואני לא יודע אם זה ישתנה בקרוב ואני יודע שההבדל ביניהם הוא ברזולוציות גבוהות אבל המשחקים העתידיים בטח יצרכו יותר זיכרון(או שאני טועה?) 3. זכרונות כדאי 667 או 800? אני לא יודע בכלל מה ההבדל... 4. כדאי לשמור אופציה לSLI? 5. אני אשמח לקבל חוות דעת על זיגזג ונעה מקווה שתעזרו תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. זהו המפרט שתיכננתי - דיסק קשיח : WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS ¤ 391 מעבד : INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤ 1726 לוח אם : GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤ 657 זיכרון : G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ¤ 709 כרטיס מסך : LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤ 2221 מארז : ANTEC NINE HUNDRED - ULTIMATE GAMER CASE ¤ 839 ספק כוח : ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤ 422 סה"כ כל המוצרים (כולל מע"מ) : ¤6965 אני כבר יודע על ירידת מחירי המעבדים... יש עוד כאלה בזמן הקרוב בו נגיד עד סוף השנה תחילת שנה הבאה?? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 842 צפיות
  17. Started by M@NIAC,

    שלום לכל המגיבים ותודה אני מחפש מחשב שמיועד למשחקים בעיקר,מחפש כרטיס מסך חזק לא highend משהו פחות אבל מתקרב שיתאים למפרט ולתקציב, לא מבצע OC, שני ג'יגה זכרון מחברה ידועה כמו G.skill ,geil,kingston,ocz, ספק כח טוב antec או enermax . המארז שיוכל לאכלס 3-5 מאווררים כי אני מתכוון לקרר קצת,בנוסף קירור טוב למעבד.הקירור לא נועד ל oc רק לחיי מדף יותר ארוכים. יש לי מסך של samsung 19 כרטיס קול מצויין וציוד הקפי.אז לכן לא להכניס את זה לתקציב. חוץ מזה אני גר בפ"ת לגבי המשלוח. אם צריך לחכות לירידת מחירים או משהו כזה תכתבו פה כי סה"כ אני מחפש לקנות עד סוף אפריל. אם שחכתי משהו אז תגידו לי ואני אערוך.. בכל אופן תודה רבה לכל מי שיענה.

    • 11 תגובות
    • 664 צפיות
  18. אני חייב אינטל כי מי שיביא לי את החלקים עובד שם, ולא נעים לבקש ממנו AMD. בכל מקרה, אני זקוק להכל חוץ מציוד היקפי, שאותו אני אקנה בארץ. לא לחרוג מ1200, שיהיה כמה שיותר שקט. שיהיה מכוון לOC קליל. וקר.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  19. שלום רב, אני מחפש מחשב ללא מסך (רק מארז) לצורך יישומים ביתיים ומשרדיים (ללא משחקים). הצרכים שלי הם: אינטרנט, הורדת סרטים ומוזיקה, עיבוד תמלילים בעיקר, לפחות 8 יציאות usb 2, מחשב שיוכל לעמוד בנטל עומסים גבוההים של מס' ישומים במקביל וללא שתיפגע מהירות עבודתו. יציבות ואמינות ללא פשרות !!! מעבד רק של אינטל. זיכרון של הרד דיסק לפחות 160 ג'יגה. זיכרון 2 ג'יגה לפחות (חשוב לי שהמחשב יהיה מהיר ביותר וחזק ביותר...). אבקש לציין את החנויות בהם אוכל לרכוש את המפרט (מחיר כולל מע"מ + הרכבה+אחריות), רצוי חנויות במרכז הארץ: ת"א, ראשל"צ, רמלה, לוד, מודיעין וכ"ו אקדים תודה

    • 5 תגובות
    • 918 צפיות
  20. שלום לכולם אני רוצה המלצה למפרט מחשב בתקציב עד 7000-8000 ש"ח בלי מסך,מקלדת,עכבר וצורב dvd אני בעיקר משתמש במחשב בפוטושופ,אילוסטרייטור וסולידוורקס. בקשר ל oc אני לא כל כך מתמצה בנושא הזה אז אם תוכלו להמליץ אם כדאי או אני אשמח תודה לכל מי שמגיב

    • 7 תגובות
    • 716 צפיות
  21. Started by cars racer,

    אני יודע שנייד הוא לא למשחקים אבל מה לעשות עם מחסור במקום ואני רוצה דגש על אמינות תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  22. Started by gmoshiko,

    BFG nVIDIA GeForce 8800GTX OC2 768MB PCIe כרטיס גריפ: 2,762.00 Intel Core 2 Duo E6600 Box מעבד: 1,737.00 G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT זכרון: 709.00 GigaByte GA-965P-DQ6 לוח אם: 1,247.00 Western Digital WD2500YS 250GB כונן קשיח: 445.00 DELL LCD 20" 2007FP ULTRASHARP FLAT PANEL MONITOR :מסך 2350.00 ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ספק כח: 422.00 GIGABYTE AURORA TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK/SILVER - GZ-FSCA1 מארז: 672.00 DVD : LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA צורב: 217.00 מחיר כולל: 10561 הצעות לשיפור והאם כדאי לי לכחת מעבד amd זה מיועד למשחקים בלי overclock תודה.

    • 5 תגובות
    • 710 צפיות
  23. אני רוצה לקנות 8800GTS 320MB (החלש בסדרה) בשביל הDIRECT X 10, אבל המערכת הקיימת שלי לא תומכת Pci express וכנראה גם ככה חלשה מדי בשבילו(amd 64 3000). לכן אני רוצה לקנות מחשב חדש, מבוסס intel core 2 Dou. העניין הוא שאני רוצה שזה יהיה כמה שיותר זול, כי הכרטיס עצמו כבר עולה 1700 שקל. האם המעבד הזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=4682, ביחד עם זכרונות של 667MHZ, יתנו לי לנצל את המירב מהכרטיס מסך שאני רוצה לקנות? כמו כן, האם יש טעם לשים זכרונות של 800MHZ עם מעבד כזה, או שזה חסר תועלת?

    • 7 תגובות
    • 631 צפיות
  24. שלום לכולם בן דוד שלי רוצה לקנות מחשב הוא ביקש שאני יביא לו מפרט עד 4 אלף שקל אבל עם מקסימום חריגה 4200 [רק עם ממש חייב] רק מהחנות פנדה שבקסריה! לא מתוכנן OC וצריך מחשב עכבר ומקלדת זה הכל! המחשב בעיקר למשחקים תודה לכולם

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. אשמח לשמוע חוות דעת על המפרט הבא שהוצע לי במחיר 2100 ש"ח: מארז - MIDI ATX FOR P-4 לוח אם - Intel Iselton FSB 1066Mhz w/Lan100,2ch,DDR2, uATX מעבד - P-4 3.0GHz INTEL 800MHz LGA775, 64Bit, 1MB זיכרון - DDR-2 1024MB / 677 MHz מתאם קול - 128 BIT כרטיס מסך - Intel Graphic Media Accelerator 945 דיסק קשיח - GB SATA II 7200 RPM ULTRA DMA 160 צורב DVD - +/-16 DVD-RW רשת תקשורת - LAN 100מתאים לאינטרנט מהיר כל זה ב- 2100 ש"ח. הצרכים שלי קטנים יחסית - לא מתעסק במשחקים ותוכנות כבדות, רוצה זיכרון טוב וגלישה מהירה באינטרנט, ולא לשלם הרבה. מצד שני גם לא לקבל משהו שיפסיק לעבוד אחרי שנה. בנוסף מסך: 17 LCD Pixel 4 ms ב- 890 ¤. בתודה מראש שמוליק

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות

דיונים חדשים בפורומים