ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
מחשב 10000שקל : מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX 1270שח לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 620 שח זכרונות: OCZ 2048MB PLATINUM (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-15 1010 שח כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL 2100שח מסך: NEC 20.1 20WGX2 ?רק המסך עלה לי 3000---יקר אך מומלץ עי אתרים שונים ואתרי בדיקות של חומרה) קישור http://www.trustedreviews.com/displays/review/2006/06/08/NEC-MultiSync-20WGX2-20-1in-widescreen-LCD/p2 מארז: THERMALTAKE ARMOR JUNIOR VC3000BNS w/o PSU - BLACK 560שח קישור http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/armorjr/vc3000swa.asp ספק…
-
- 60 תגובות
- 7.4k צפיות
-
-
ככה, אני מחפפש המלצה (עדיף מנומקת) למפרט חלקי (פירוט בהמשך) בתקציב של 3000 ש"ח בערך. החלקים הדרושים: מעבד, לוח אם, זכרון (2 גיגה לפחות), כרטיס מסך הארד דיסק ומארז. אין שום כוונה לעשות OC. אני לא גיימר (לא משחק בכלל), אני עדיין רוצה כרטיס עם האצת תלת מימד, אני עובד על לינוקס ותמיכת האצת התלת מימד טובה יותר בכרטיסים של Nvidia אז עדיף כרטיס שלהם. תודה מראש מטי.
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-
-
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~117283,00.html PS אין לי מושג לאיזה חלק בפורום זה שייך. אם לא לכאן=תעבירו בבקשה. תודה מראש.[br]פורסם בתאריך: 4.05.2007 בשעה 23:55:10 ליאור תודה.לא ידעתי על קיומו של האשכול "מחשבים ניידים".
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
הרכבתי את המפרט להלן: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX מחיר: ¤1295 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 מחיר: ¤625 כרטיס מסך: ALBATRON PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL מחיר: ¤1685 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤381 צורב DVD: ASUS DVDRW DRW-1814BLT DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA - LIGHT SCRIBE מחיר: ¤213 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL5-5-5-15 - F2-6400CL5D-2GBNQ מחיר: ¤807 כונני דיסקטים: SONY 3.5 FLOPPY DISK DRIVE- BLACK מחיר: ¤43 מארז: THERMALTAKE SOPRANO BLACK MIDDLE TOWER CASE SERIES VB1000BNS w/o PSU מחיר: ¤414 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY …
-
- 25 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.0GHz(E4400) 1066MHz/FSB 2MB - BOX ¤812 לוח אם: GIGABYTE GA-965G-DS3 REV3.3 ¤646 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤1730 דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA 250GB 8MB 7200 RPM SATA2 - NCQ - ST3250820AS ¤420 צורב DVD: ASUS DVDRW DRW-1814BLT DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA - LIGHT SCRIBE ¤213 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ¤576 כונני דיסקטים: SONY 3.5 FLOPPY DISK DRIVE- BLACK ¤43 מארז: NZXT APOLLO w/o PSU ¤381 ספק כוח: ENERMAX NOISETAKER2 485W : EG-495P-VE ¤493 מחיר סופי (כולל הרכבה): ¤5175 המפרט הורכב ב - www.IQPC.co.il …
-
- 5 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אהלן אנשים, צריך בבקשה חוות דעת על המפרט הנ"ל שאני מתכנן לרכוש, המחשב ישמש למשחקים בלבד לא מתוכנן OC אין צורך בשאר הציוד (צורב, מסך וכו) כמו כן יש לי כרגע ספק 430W של Thermaltake שנקנה לפני שנתיים בערך, האם הוא יספיק? או לקנות חדש? אם אתם חושבים שיש טעם לשנות משהו מן המרכיבים, בתקציב של עד סביבות 6500 תרגישו חופשי. תודה רבה מעבדי אינטל Core 2 Duo E6600, 1066Mhz, s775, 4MB 1 1355 שח לוחות אם למעבדי אינטל GIGABYTE 965G-DS3 s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E 1 680 שח זכרונות DDR II 667 1GB Kingston 2 570 שח כרטיסי מסך ASUS 8800GTS 640MB GDDRIII, HDTV, 2xDVI, PCI-E 1 2515 שח דיסקים קשיחים Western Digital 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II 1 320 שח מארזים The…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, ותודה מראש על העזרה.. אני מתכננת להוציא עד 5000 ש"ח, וצריכה בבקשה עזרה בהרכבת מפרט למחשב, ללא מסך, ללא ציוד היקפי, ואני לא מתכננת לעשות OC. אני מעוניינת לקנות מחשב שיהיה מצויין לשימוש שוטף די כבד אני חושבת, כולל ויסטה והאפשרויות המתקדמות שלה, אבל ללא עריכה גרפית או משהו כזה. אני לא משחקת יותר מפעם בכמה שבועות (לצערי אין לי זמן :-\), אז זה לא במיוחד חשוב, אבל אני רוצה שהמחשב יריץ בצורה טובה משחקים בני שנה נניח.. אגב, אני רואה שכולם מרכיבים את המפרטים מ IQPC, והבנתי שיש שם בעיה עם מארזים של NXTZ שאין במלאי, אז אם אפשר להמליץ לי על משהו שיש כרגע, זה עדיף לי, תודה
-
- 27 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מפרט למחשב משרדי בסיסי לא משחקים לא OC AMD Athlon 64 (3800+) (65W) - Dual Core 1MB Cache [AM2]- RETAIL 461.29 ש"ח ASUS M2A-VM (AMD 690G) - mATX 498.04 ש"ח 1GB KINGSTON DDR II - 667 - KINGSTON Original 269.08 ש"ח WD 160GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II 298.98 ש"ח LG DVD-RW GSA-H42N x18 DUAL LAYER (black) - bulk 212.07 ש"ח COMPUCASE CI-6a19 300w ATX SUPER MIDI (black) TOWER CASE 311.10 ש"ח התקנת רכיבים ובדיקת מעבדה (למחשב חדש בלבד) 170.00 ש"ח סך הכל לתשלום: 2,220.57 ש"ח מה שקצת מפריע לי: אין TV-OUT, ואין הרבה מקום לשדרוג - האם עדיף ATX ולא MICRO ATX? הערות על המפרט?
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
מפרט שאני חושב עליו בימים האחרונים,מה שרציתי לדעת האם יהיה סנכרון מלא בין הרכיבים הנ"ל ומה הגורם המאט בינהם (אם יש?!) 637.00 1 AMD ATHLON AM2 4200+ 64Bit DUAL CORE 454.00 1 GIGABYTE AMD AM2 GA-M55PLUS 760.00 2 DDRAM II 1GB 667 HYNIX 1,101.00 1 GF 7900GS PCX 256MB+TV סליחה על הבלגן ככה יצא לי אבל אפשר עדיין להבין מה קורה פה חח. הקיצר תנו דעתכם.הכרטיס מסך דרך אגב כנראה של חברת לידטק,לפחות לפי התמונה שבאתר החנות יש על הכרטיס כתובת winfast משהו אז כנראה שמדובר בלידטק.בכל מקרה אם וכאשר ארצה לקנות משם אני כבר אברר של איזה חברה הכרטיס בדיוק אה ועוד דבר, לא מתוכנן OC .
-
- 33 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המחשב ישמש בעיקר למשחקים כך שיש צורך בכרטיס מסך חזק. מעוניין במעבד INTEL בלבד ! תודה
-
- 10 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום, מסיבות שלא צריכות להיות חשובות לאף אחד פה, אני קונה מחשב ללא הגבלה כספית ברורה. אני לא רוצה שהמחשב יעלה 20 אלף שקל, אבל אני לא ממש צריך לחסוך בואו נגיד את זה ככה... אני לא ממש מבין במפרטים אבל חשוב לי שהמחשב יהיה טוב מאד, אפילו מעולה, אבל בלי להגזים יותר מדי. עד כה קיבלתי המלצה כזאת: לקנות מעבד dualcore 3.4 ג'יגה הרץ... זיכרון פנימי 1536ram מבחינת הכונן הקשיח 250 ג'יגה בייט מספיקים לי מאד... שלא כמוכם לפי מה שקראתי פה קצת... הדבר שאני ממש ממש ממש לא מבין בו זה כרטיס מסך, ואני רוצה אחד ממש טוב אבל לא יקר בטירוף כמו שראיתי (7000 שקל רק לכרטיס מסך זה קצת טירוף לא?) אז אני מבקש שתרשמו לי מה ממש חשוב שיהיה. וגם על הכרטיס מסך והמפרט שכתבתי. תודה מראש- רן.
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רב, עומדים מולי שני מפרטים די דומים אך ההתלבטות ביניהם היא ברמת המעבד ולוח האם. האפשרות הראשונה היא Intel Pentium-D 925 3.0GHz (LGA775. עם לוח אם- Intel Iselton D946GZISL. האפשרות השניה היא AMD Athlon-64 3800 X2 Dual Core Socket-AM@ (2 GHz), עם לוח אם Asus M2N-mx. שני המפרטים כוללים 1GB זיכרון Transcend, 80 GB WD SATAII 19 אינץ' ViewSonic 8MS [...] ומיועדים לעבודה ביתית (אינטרנט/אופיס), לא למשחקים (מקסימום משחקי פלאש). אשמח לקבל המלצה לגבי מעבד/לוח אם. תודה ושבת שלום.
-
- 7 תגובות
- 704 צפיות
-
-
אני אשמח אם תוכלו גם להפנות אותי ישירות למחשבים ספציפיים ולא רק להגיד איזה מעבד או זיכרון כדאי. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
מה שאני צריך זה: מעבד לוח אם דיסק קשיח(בערך 120g) אפשרי גם מאתרים אמריקאיים
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
האם המבצע הזה שווה, אשמח אם תפרטו על החומרה: http://www.nrgshops.co.il/sale.php?sale=3075935 תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
קיבלתי מפרט למחשב כולל מסך תגידו לי אם בכללי הוא טוב וגם אם הוא יריץ לי משחקים חלק וסרטים בלי תקיעות ואיכות טובה מעבד - AMD K8 4600+ 64BIT AM2 1MB לוח אם - GA-M61PM-S2, FSB2000, DC DDR2-800 זיכרון - PQI 1GB DDR2-800MHz DC דיסק קשיח - WD 200 GB RPM 8MB SATA2 כרטיס מסך - GFORCE 6100 128MB 3D OB - 128כרטיס קול BIT AC-97 8-CHANNEL HD צורב דיוידי - LG DVD-RW X18 DUAL GSA-H12NBA כרטיס רשת - LAN 1 GIGA מארז - MIDI ATX + USB + AIR GUIDE 450W כרטיס לכידה - VIDEO IEEE 1394 X 3 עכבר + מקלדת - GIGABYTE MULTIMEDIA OPTICAL SET רמקולים - MULTIMEDIA 2 + SUB 2800W מסך - L922A 19" 8M/Sec DVI + CABLE
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
צריך המלצה למפרט לילד לשימושים כלליים וכמובן משחקים . לא מתוכנן OC . אני יודע שהסכום קצת בעייתי בנוסף כשמדובר על מסךLCD 19 . תנסו בסביבות ה 4.5 גג5k חנויות אזור אשדוד IQPC כנראה ילך טוב .
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-
-
המפרט אמור להכיל: 1. מעבד אינטל C2D 2. לוח אם 3. זיכרון 2GB 4. כ. מסך התומך DX10 5. כונן קשיח לפחות 200GB. האם הדבר אפשרי בסכום הנ"ל?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הדרישות שלי הם כאלו : Intel בלבד. מוכנות מלאה לויסטה AERO. אין כוונה לבצע OC בכלל בשלב זה. כרטיס מסך משולב על לוח אם (כמה שיותר חזק ואם אפשר שיהיה לו DVI אבל לא חובה) בשלב השני אני אקנה כרטיס מסך חיצוני טוב יותר תומך DX10 אין צורך בצורב יש לי צורב טוב מאוד במחשב הנוכחי שאני אקח למחשב הבא. כמו כן אין צורך בציוד הקפי יש לי איזשהוא מפרט שבניתי אך אשמח לשמוע קודם המלצות שלכם ולאחר מכן אפרסם אותו. המחשב ישמש בעיקר לגלישה ותוכנות אך לפעמים גם למשחקים כדוגמת : FIFA , PES וכדומה עדיף שהמחיר יהיה קרוב יותר ל2500 שקל. תודה
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב מחשב HTPC + מסך 22" עד 4000 שקל המחשב ישמש לצפייה ב-TV ולכן חשוב שהיה בו כרטיס TV ודיסק קשיח גדול בשביל הקלטה ושמירת סרטים ומוסיקה אם המסך לא עם רמקולים מובנים אז תוסיפו רמקולים 2.1 לא משנה איזה
-
- 6 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אם אפשר לקבל מפרט למחשב לעריכת וידאו נטו .. ללא מסך ללא ציוד הקפי רק מארז עם כל מה שצריך מבפנים .
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
Intel Core 2 Duo E4400 2GHz 2Mb BOX ASUS P5N-E SLI NVIDIA nForce® 650i SLI LGA 775 G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 Western Digital 160GB 3.5 7200Rpm 8Mb ASUS EN8600GT GeForce 8600GT 256MB EN8600GT/2DHT/256M PCIe Frontier Viento 450W האם המפרט הזה שווה את הכסף? ואם בכלל כדי לקנות את זה או לחכות עד שיצאו לוחות תומכים DDR3
-
- 8 תגובות
- 541 צפיות
-
-
-
עבודה אם תמונות ועבודה מישרדית יעשו על המחשב הזה
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
מעבד:INTEL PENTIUM E4300 1.86 2M CORE 2 DUO זיכרון: DDRII KINGSTON 2 X 1024 667 MHZ לוח: INTEL LEMONT DG965LTCK USB DDRII firewire מארז:EZCOOL H550D MIDI TOWER ATX 400W pro כונן :16MB WD250KS 250 GB 7200 16MB SATAII כונן אופטי: DVDRW LG H-42 DUAL LAYER כרטיס מסך: LEADTEK Geforce PX8500 GT TDH כרטיס רשת: ONBOARD 10/100 כרטיס קול : ONBOARD 6CH הציעו לשדרג את המעבד ל-E6600 ב-700 ש"ח, ויכול להיות שזה מה שנעשה כי אנחנו רוצים מחשב שיחזיק להרבה זמן (~4 שנים בשימוש כללי - גלישה, הורדות, יישומי אופיס, ICQ, מסנג'ר וכו'). נראה לי שאני יכול לרדת בכרטיס המסך למשהו חלש יותר (נניח 7300GT), או אפילו לאיזה לוח אחר עם כרטיס מסך מובנה, ולחסוך עוד קצת כסף. אם המפרט לא משהו, אשמח לקבל…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-


