עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. המפרט יקנה אחרי ירידת מחירים אז כנראה יהיה שווה בסביבות 9300ש"ח ... מתכונן משחקים כבדים מאוד...כן גם אני רוצה CRYSIS ;D מתכונן OC בינוני למעבד...להגיע בערך ל3.2 GHZ משו כזה אשמח לשמוע שיפורים והמלצות לחיסכון ושיפור ביצועים תודה רבה מראש לכולם! רז קרור למעבד : ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO CPU COOLER FOR INTEL S775 ¤ 135 דיסק קשיח : WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS ¤ 380 קרור למארז : 2X GLACIALTECH 120mm CASE FAN - SILENT BLADE 19dBA - BLACK - GT1225EBDL-1 ¤ 99 מעבד : INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤ 1257 לוח אם : GIGABYTE GA-965G-DS3 REV3.3 ¤ 629 זיכרון : OCZ 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL5-5-5-15 - SYSTEM ELITE EDITIO…

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  2. Started by shai82,

    שניהם של LG, ההבדל הוא בגודל ההרדיסק, ובמערכת ההפעלה. אז ההתלבטות שלי נובעת מכיוון שבראשון יש 2 סלוטים של זכרון תפוסים, ככה שאם ארצה להוסיף בעתיד אצטרך להוציא את הקיימים. P1-JPROE http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=35&subcatid=57&prodid=163&keySearch= או P1-KP11E http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=35&subcatid=57&prodid=195&keySearch= תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  3. Started by e-r-a-n,

    שלום לכולם, כבר מספר שבועות שהנייד שלי מתחמם בצורה נוראית. בשימוש "כבד" של אינטרנט, מוזיקה ותוכנת מסרים מסוגל להגיע ל70מעלות טמפ' מעבד, עם פוטושופ פתוח בשימוש קליל אפילו ל 76~, לוח סביבות ה 40-50.. הנייד תקין, דיי חדש (מספר חודשים), אין איתו תקלות, אני שומר עליו כמו על עצמי, ניסיתי לראות אולי יש בעיה עם האוורור אבל הכל נראה בסדר גמור.... ידוע על בעיית התחממות לנייד הזה? האם זו בעיה אופיינית? יש פתרון לבעיה? זה מטריד מאוד מאחר ואפילו כשרק נוגעים בעכבר הוא חם. אשמח לקבל את דעתכם ועזרתכם בבעיה, תודה.

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  4. ניראה לי שזה הכי טוב שאפשר לקבל היום. זיכרון : GEIL 2048MB (1024MB X2) DDR2 ULTRA 800MHz DUAL CHANNEL KIT WITH COOLING CL-4-4-4-12 ¤ 978 לוח אם : GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤ 624 כרטיס מסך : SPARKLE PCI-EX GeForce 8800GTS CALIBRE OVERCLOCK 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤ 1869 דיסק קשיח : WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - RAID 24/7 - WD2500YS ¤ 429 (תיכנון לRAID בעתיד) ספק כוח : CORSAIR 520W HX SERIES : CMPSU-520HXEU ¤ 639 מארז : ENERMAX CHAKRA ECA3052 MID TOWER CASE w/o PSU ¤ 355 (מאוורר 25 צידי + מוציא את הסטוק ושם 120 קידמי 120 אחורי של GLACIALTECH ) קרור למעבד : THERMALTAKE BIG TYPHON 120 VX FOR AMD&INTEL S462/478/754/775/939/AM2 : TT…

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by biwi,

    קיבלתי את ההצעה הנ"ל למחשב הייתי רוצה לשמוע תגובות המחשב לא מיועד ל oc ובעיקר הוא ישמש אותי בעיקר לעבודה משרדית ומשחקים מעבד Intel® Core2 Duo Processor 2.13Ghz 1066FSB 4MB לוח אם Intel DG965RYCK Rogers Cily זיכרון gskil 1024MB DDRII 667Mhz (סה"כ 2GB) WD 3200KS 320GB 16MB Cache כרטיס מסך Gigabyte 8600GT DDR3 מארז HEC דגם 6A19B שחור צורב DVD+-RW NEC DL ערכת מקלדת ועכבר אלחוטי Microsoft Opti סה"כ 4100 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  6. Intel® Core 2 DUO LGA 775 2.13 GHz E6420 4MB BOX 64Bit 1066MHz INTEL 965SS SHREWSBURY 1066MHz מהדור החדש GIGABYTE 8600GT PEGx16 8600GT 128Bit 256MB-DDR3 PQI DDR II 1GB 667MHz PC5300 X2 ASUS TA661 ATX2 300W 8cm Silver/Black ASUS Midi ATX Intel & AMD Certification דיסק קשיח כבר יש לי. השימושים העקריים הם לסרטי HD 720/1080P, תוכנות גרפיות כמו פוטושופ -MAYA וגם קצת מישחקים. יש הצעות לשיפורים? ושווה את המחיר של 2950 שקל? דרך הגב אין לי כוונה לעשות OC. תודה!

    • 8 תגובות
    • 734 צפיות
  7. Started by Tomerb1,

    אני דיי סגור על מפרט 1x ASUS M2N-E NVIDIA nForce 570 Ultra Socket AM2 2x PQI 1Gb DDRII PC5400 667MHz Turbo 4-4-4-12 1x Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS 1x LG GSA-H30N Multi DVD-Recorder Black Bulk 1x NZXT APOLLO Steel Midtower BLACK 1x Enermax Liberty 400W Active PFC ואני דיי מתלבט עם השילוב של המעבד והכרטיס מסך מה יותר כדאי למשחקים? [משחקים חדשים שיצאו וגם משחקים ישנים כמו NFS או C&C 3 או RCT וכו'...] זה 1x Amd Athlon 64 X2 Dual Core 5600 BOX AM2 1x BFG GeForce 8800 GTS 320MB PCI-E OC VERSION או זה 1x Amd Athlon 64 X2 Dual Core 4800 BOX AM2 1x Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 640MB PCIe תודה

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  8. Started by idle`,

    למשחקים כבדים שיעבוד רצוף עם כמה שיותר זיכרון חשבתי על E6320 ועשות OC ל3GHZ 8800GTS 640 לוח אם של שיתאים ל1333FSB שלGB זיכרון כמה שיותר 667 יספיק למשחקים מארז ארורה חייב של GB ספק אני קונה בנפרד של TT מהסדרה של הTP 600W ב560ש"ח מKSP מסך של DELL 20" WIDE

    • 6 תגובות
    • 646 צפיות
  9. Started by angle,

    היי חברה, אני מחפש מפרט למחשב עד 15K עבור עריכת סרטים (מומלץ בתצורת HDDVD) כרגע הכיוון הוא שטח איכסון גדול במערך משולב של raid 0 ו raid 1, וכמובן שיכולות גראפיות גבוהות, ומומלץ גם כרטיס קול ורמקולים של 5.1 ערוצים לפחות. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  10. מה דעתכם על המפרט הבא(פעם ראשונה שאני מרכיב מפרט),מכיוון שהרכיבים כולם יקרים, מסך(CRT בן 3) אני לא מחליף,עכבר מקלדת אני לא מחליף,רמקולים(ישנים של קריאייטיב,אבל עובדים כמו תותחים) אני לא מחליף,דיסקים קשיחים(SATA 1 בנפחים 80 ו-160 ) לא מחליף וCD/DVD ROM אני לא מחליף(צורב DVD)(כל אלה אני אשדרג בהדרגה כשיהיה לי כסף לכך): יעוד:משחקים,נסיונות באוברקלוק(חדש בתחום),תכנות,שימוש יומיומי(מסנג'ר שיטוט באינטרנט),וכמובן שיהיה מוכן ומותאם לVISTA ויהיה מסוגל להריץ בעתיד DX10 מעבד: Intel core 2 duo E4300 כ-700 ש"ח כרטיס מסך: Geforce 8800 GTS 320MB sparkle PCIe כ-1650 ש"ח לוח אם: Asus P5B Deluxe כ-1100 ש"ח זכרון: OCZ DDR2 2048MB 800MHz CL3 כ-1400 ש"ח ספק(שיהיה מוכן גם לSLI וגם לריבוי מאוור…

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by elado83,

    איזה דגם עדיף? ‎DV-6327EA‎ ‎ CPU‎ ‎1.86 GHz Intel® Core Duo processor T2350 with Intel® Centrino® Duo Mobile Technology‎ או ‎DV-6263EA‎ ‎ CPU‎ ‎1.66 GHz Intel® Core 2 Duo processor T5500 with Intel® Centrino® Duo Mobile Technology‎ שימו לב שמצב אחד הדגם השני או כפול ליבה אבל זה 1.66 ולא 1.86 האם הבדל הוא כזה משמעותי? או שעדיף כפול ליבה גם על חשבון מהירות מעבד.... אשמח לתשובה אלעד נ.ב כל שאר המפרט אותו דבר

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  12. מוכר אותו שלם או בחלקים בכמה מוכר? לא יודע הצעות לפרטי או כאן.

    • 3 תגובות
    • 956 צפיות
  13. Started by elado83,

    שלום לכולם, מעוניין לקנות מחשב נייד כמובן שזכרון 1024 וכל הדברים הרגילים אבל השאלה היא מה ההבדל בין amd dou core או dou core x2 אני יודע שיש הבדל ביניהם השאלה היא הם ההבדל ממש ממש משמעותי ששוה להשקיע עוד 1000 שקל או שפשוט לקחת Intel doul core רגיל אשמח לתשובות אלעד

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  14. Started by yigael_o,

    היי, יש לי בעיה. אח של חבר קנה מחשב חדש. נתתי לו מפרט מדויק של המחשב שמופיע פה לעבודה משרדית ב 3000. הוא הלך לאיבורי והמוכר אמר לו שהוא יכול למכור לו את "אותו מפרט" בהרבה פחות. חוץ מ 6300 הוא נתן לו 4300 (וזה בסדר, הוא התייעץ איתי וראיתי שאין כזה הבדל מבחינתו, הוא רופא אז הוא לא משחק בכלל עם המחשב) המפרט שקיבל הוא כזה (נא להביע דעה מהר, אני רוצה שיספיק לחזור לחנות אם צריך): מארז עם USB קדמי קטן לבן זכרון 667MHz DDR-2 1 GB צורב SATA LG H30N DVDX 18 DL מעבד אינטל e4300 core2duo conroe דיסק קשיח 70GB 7200 8MB WD לוח אם MSI RC410M2-L X200 ATI מתאם TV OUT ללוח RC410/K9AGM2 כ. קול OB 7.1 (8 ערוצים) כ. מסך X200 OB ATI 1800 ש"ח אשמח לתגובתכם במהרה. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 919 צפיות
  15. היי בניתי 2 מפרטים למשחקים,אני יותר נוטה לכיוון הE4300 בגלל ה"אחריות לכול החיים" שלא כמו AMD שנותנת רק 3 שנות אחריות למעבדים שלה וגם בכדי לעשות לו C@ כשהוא "יזדקן" המפרטים עד 2500ש"ח ולא שקל אחד יותר מצ"ב מפרטים תודה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  16. Started by uvshapira,

    צריך יעוץ למישהו (אני) שלא מבין בכלל במחשבים . אני קיבלתי פה כבר עצה אבל המצב השתנה קצת מאז. אני צריך עצה למפרט למחשב שיפעל בן זונה בתפקוד היומ יומי - אייסיקיו אינטרנט ושיט כזה. אבל שיהייה גם אם אופצייה להפעלת תוכנות עריכת סרטים פשוטות. אני צריך גם חיבור וכרטיס פייר וייר. והאם אני צריך ספק כוח או מקרר למעבד? אין צורך במסך ורמקולים. יש צורך במקלדת ועכבר . עדיף מחשב כמובן כמה שטוב אם משך חיים רב כאפשר. אשמח גגם אם תגידו לי מה החסרונות של המחשב המוצא זה המסך שיש לי אם זה משמעותי- מסך מחשב דק ''SAMSUNG DVI/RGB 5ms 1:700 LCD 19. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  17. התקציב שלי הוא 4000~ ש"ח וחריגות קטנות אפשריות במידה שהן שוות את השיפור בביצועים. המחשב מיועד למשחקים כבדים. אני לא זקוק לציוד היקפי וכונני תקליטורים\תקליטונים או צורב, לא זקוק לדיסק קשיח של יותר מ150GB~ ואין לי צורך בכרטיס קול איכותי. אין לי העדפה לחלקים או חברות מסויימות. ממש לא אכפת לי מאיך שהמחשב נראה. אני לא זקוק לתוכנות, כן זקוק להרכבה במעבדה (לפחות של לוח האם והמעבד) לא יצא לי להתנסות בOC אבל אני מוכן לנסות אם זה לא מצריך התקנה של ציוד קירור נוסף או סיכונים מיותרים. תמיכה בDX10 לא חשובה לי, אני מעדיף לשדרג את כרטיס המסך כאשר התאימות תהייה טובה יותר. תודה מראש לעוזרים

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. מוצרים סה"כ Intel Core 2 Duo 6320 - 1.86 GHz - 4MB cache - 65W - LGA775 לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 994.07 ש"ח ASUS P5N-E SLI (nForce 650i SLI) - ATX לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 738.52 ש"ח 2GB Cellshock V² (2X1024) DDR II - PC6400 4-4-4-12 (Elpida) 800M לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 975.78 ש"ח WD 250GB-16MB AAKS - 7200RPM S-ATA II לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 375.56 ש"ח Thermaltake TR2 420W - PFC - ATX 2.01 לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 303.38 ש"ח Leadtek GeForce PX8600 GT 256MB TDH - PCX - retail 737.06 ש"ח ASUS TS-6A1 250w (Black) Mini Tower - mATX לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 247.60 ש"ח סך הכל לתשלום: 4,371.9…

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  19. זה המפרט שהרכבתי, כל מה שלא מופיע אני לא צריך והמארז הוא לא למחשב הזה אלא למחשב HTPC עתידי. מארז וספק כבר יש כמו גם מסך, תודה רבה לכל העוזרים. מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6320) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤948 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤624 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤1726 דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200KS ¤504 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤195 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ¤574 מארז: NZXT DUET w/o PSU ¤390 קרור למעבד: SUNBEAM TUNIQ TOWER 120mm ¤253 קרור למארז: 2X GLACIALTECH 120mm CASE FAN - S…

    • 10 תגובות
    • 885 צפיות
  20. Started by skr,

    אז ככה אני צריך מפרט מחשב ב 6K ואני ממש מתלבט בקשר לכרטיס מסך כי איך שראיתי בבנצ'ים הDX10 ממש לא מפעיל טוב את המשחקים הקיימים בDX10 היום. אז רציתי לשאול אם לדעתכם כדאי לקנות כרטיס MID-RANGE ב1000 ש''ח ולשדרק אחר-כך ל G92? ותשימו לי מעבד 800-900 ש''ח כי אני מקבל את המעבד Q6600 במחיר הזה. והמפרט ללא ציוד היקפי. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  21. :CPU Intel - Core 2 Duo E6600 1193 שח - Well Computers MB: Asus - Striker Extreme 1648 שח - גיבור מחשבים GPU: Asus - GeForce 8800GTS 640 MB 2420 שח - גיבור מחשבים Memory: Corsair - 2GB (1024X2) 800Mhz CL4 DDRII 5400c4pro 1142 שח - סקיי פיסי HD: Western Digital - Caviar 3200AAKS 320GB 16 MB 7200RPM 455 שח - פלונטר PSU: Corsair - 520W HX Series 648 שח - פלונטר CPU cooling: Sunbeam - Tuniq Tower 120mm fan 255 שח - סקיי פיסי Case: Antec - P182 Black 925 שח - נועה מחשבים סה"כ 8668 דעתכם על המפרט יתרונות חסרונות וכו' OC מתוכנן, SLI כנראה גם ואולי הוספת הארד דרייב שני בRAID הייתה לי התלבטות בבחירת לוח אם בין הקומנדו של אסוס לאקסטרים והבחירה נפלה על האקסטרים למרות המחיר

    • 6 תגובות
    • 684 צפיות
  22. קראתי כרגע את הביקורת על ה 8500GT והסיכום שם (לפחות לפי הבנתי) שממש לא כדאי. האם שווה לקנות אותו ? או את ה 8600 ? או שלהישאר בסדרת ה 7000 בהנחנה שמחשקי DX10 הם לא בראש מעיניי ? ועוד שאלה לידע כללי: יש הבדל בין החברות שמיצרות את הכרטיסים של NVIDA? אסוס הרבה יותר יקרים מכל מיני חברות עלומות שם (מבחנתי) כמו EVGA, POWERCOLOR וכו'. האם יש הבדל משמעותי בניהן? או ללכת על הכי זולה?

    • 1 תגובה
    • 533 צפיות
  23. Started by Tomerb1,

    שימוש למשחקים המחשב יקנה מפנדה! זה? 1x Amd Athlon 64 X2 Dual Core 4800 BOX AM2 1x ASUS M2N-E NVIDIA nForce 570 Ultra Socket AM2 2x PQI 1Gb DDRII PC5400 667MHz Turbo 4-4-4-12 1x Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS 1x LG GSA-H30N Multi DVD-Recorder Black Bulk 1x NZXT APOLLO Steel Midtower BLACK 1x Enermax Liberty 400W Active PFC 1x Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 640MB PCIe 1x הרכבת מחשב במעבדה סך הכל: 5,626 ש"ח או זה? 1x ASUS M2N-E NVIDIA nForce 570 Ultra Socket AM2 2x PQI 1Gb DDRII PC5400 667MHz Turbo 4-4-4-12 1x Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS 1x LG GSA-H30N Multi DVD-Recorder Black Bulk 1x NZXT APOL…

    • 9 תגובות
    • 787 צפיות
  24. הי, אני מתכונן לשדרג את המחשב , על רוב הרכיבים אני סגור, בחלקם אני צריך עזרה, ויש לי גם קצת שאלות. המחשב מיועד לעבודה משרדית, אינטרנט, פיתוח תוכנה, סרטים, וגם משחקים (שיהיה מסוגל להריץ משחקים עדכניים בצורה סבירה, לא יותר). אני מתכוון לעשות קצת overclocking (אין לי נסיון בזה אבל זה לא נשמע יותר מדי קשה). מבחינת תקציב- אני לא מוגבל מתקציב גלובלי, לכל רכיב יש תקציב משלו. הכסף פחות מדאיג אותי, אבל אני לא רוצה לבזבז כסף על חומרה מיותרת ואין לי דרישות מטורפות. הרכיבים שאני סגור עליהם: מעבד: Inter Core2 Duo E4300 Box זכרון: DDR2 , שני סטיקים של 1G, 667mhz. שני כוננים קשיחים, הראשון Western Digital WD5000KS (חדש, SATA2) והשני הכונן הקשיח הישן שלי, עם ממשק ATA. מקלדת, עכבר, …

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  25. שלום לכם תקציב המפרט שלי הוא עד 5500 שקל ואני מאד מתלבט בנוגע למפרטים שונים במיוחד על השאלה מה כדאי: מעבד חזק יותר+כרטיס מסך חלש יותר או מעבד חלש יותר+כרטיס מסך חזק יותר להלן המפרטים : מפרט מספר 1 מה שונה: *כרטיס מסך חלש/חזק יותר *ספק כוח חזק יותר *מעבד חלש יותר-חשש לצוואר בקבוק... מפרט מספר 2 מה שונה: * כרטיס מסך חלש/חזק יותר *ספק כוח חלש יותר *המעבד החזק ביותר מבין המפרטים * עכשיו אני יודע שחלק ממכם יגידו שכדאי ללכת על INTEL E4400 ולעשות לו OC אבל הבעיה היא שאין לוח אם מספיק טוב וחזק שתומך בזכרונות 800MHZ במסגרת המחיר של 450 שקל פחות או יותר על מנת שאני לא אעבור את התקציב... *שינויים במפרט, תגובות וחיזוקים לגבי המפרט יתקבלו בברכה. תודה

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים