עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. שלום. אני מעוניין לרכוש את החלקים הבאים: לוח אם זיכרון (2גיגה) מעבד INEL CORE 2 DUO כרטיס מסך. שימושים במערכת: לא עושה OC משחקים לא ברמה כבדה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  2. מבוסס אינטל c2d ללא אובקלוק ,למשחקים,קשיח 250gb בלי ציוד הקיפי ובלי צורב תודה

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  3. יש לי amd 3200+ s-939 512mb ddr לוח של ג'יגה בייט k8nf-9 הארד דיסק 80 ג'יגה של wd צורבי דיוידי...זה כבר לא כל כך משנה... 6600gt 128 mb כרטיס מסך אז ככה חשבתי להחליף את המעבד ואם אני מחליף מעבד כמובן שאני צריך להחליף גם לוח ולהוסיף עוד זיכרון לא סגור אם ג'יגה או עוד 512 מה אתם ממליצים?אני לא רוצה משהו יקר מדי אבל גם עם ביצועים יותר גבוהים. המעבד שלי הוא לא כפול ליבה שזה בזבוז, היום הכפולי ליבה הם זולים מאוד ואפשר למצוא במחיר סביר לפי דעתי משהו טוב מיכוון שאני כבר לא כל כך בענינים כמו פעם אני מבקש ממי שמבין שיענה לי מה כדאי לי והאם עומדת לצאת סדרה חדשה של מעבדים ככה שכדאי לי לחכות קצת עם זה שירדו המחירים תודהההה רבה אריהה!!!

    • 14 תגובות
    • 699 צפיות
  4. Started by impious,

    אהלן, חדש פה אז ככה, אחותי מעוניינת בקניית מחשב. התקציב כולל מסך (חייב שיהיה 19" דק) רמקולים מקלדת ועכבר. המחשב מיועד לעבודה משרדית בעיקר, אבל למשחקים לא כבדים במידה ויהיה הצורך. תודה רבה מראש ושבוע טוב לכולם אגב, מה דעתכם על המפרטים המוכנים בksp? שווה ללכת על זה?

    • 10 תגובות
    • 638 צפיות
  5. Started by soundf,

    שלום חברה אני עוזר לחבר לבנות מפרט ונתקעתי (אשמח לתגובות אם יש משהו טוב או יש יותר טובים) Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS 390 ש"ח דיסק קשיח NEC ND-4571 Dual Layer DVD±R/W/DL 16X Bulk Black 270 ש"ח צורב DVD G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-1GBPK 998 ש"ח זיכרונות 2X פעמיים במחיר הזה (בדילמה ) Thermaltake BigTyphoon VX Cpu Cooler CL-P0310 259 ש"ח קירור למעבד (בהיתלבטות קשה ) ASUS Commando Intel P965 Socket 775 1,199 ש"ח (איך הוא שמעתי עכשיו נפלאות) Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz 4Mb BOX 1,390 ש"ח (מעבד אנחנו סגורים עליו!!) LG DVD 16x52 Black OEM 151 ש"ח סתם כונן DVD לעשות קופי וכו... …

    • 11 תגובות
    • 807 צפיות
  6. היי המחשב הוא מחשב למשחקים, לא מתכונן OC ב3 שנים הקרובות , כנראה שהמחשב הזה הולך להיות המחשב שלי ל5 שנים הקרובות המשחקים שאני משחק הם כעיקרון FIFAות וכאלה מה שלא יאתגר כמעט אף מחשב (חוץ מאת הנוכחי שלי), אבל מה שמצריך להעלות את התקציב זה גם שהמחשב הוא להמון זמן (בטח שאני לא מצפה שעוד שנתיים משחקים ירוצו על HIGH) והדרישה להרצה טובה, מעולה אפילו של FSX.. כעיקרון התקציב הוא 8000 ש"ח למחשב ציוד היקפי (אפשר ללא רמקולים, נראה לי מקלדת חוטית ועכבר זה לא משנה העיקר שיהיה טוב.. (אני כמעט לא משחק משחקים עם עכבר, טוב אני לא משחק משחקים עם עכבר )) ומסך.. אבל אפשר לחרוג קצת.. THANKS

    • 7 תגובות
    • 679 צפיות
  7. היי יש לי amd 64 3000 512 ddr gefroce 5200 ( הכרטיס הקודם התקלקל וה- 5200 הוא תחליף זמני ) 160 WD GB ספק 400 W של antec צורב dvd מאז שהתקלקל לי הכרטיס מסך כמעט אף משחק לא עובד עם ה- 5200 , ככה שאני רואה 2 אפשרויות : 1. שדרוג , כשאני מחליף כרטיס מסך ל- 7600 gt או x800 משומש , ועוד 512 ddr . העלות של זה תהיה בין 650 ל- 900 ש"ח . כאשר עוד שנה או קצת יותר אני אוכל לעשות החלפת מערכת כוללת . 2. החלפת מערכת , החלפה של מעבד לוח אם זכרון וכרטיס התקציב יהיה בערך 3000 וכנראה שהכרטיס שיכנס בזה הוא 7600gt ו- 1 GB ddr2 . ככה שבעצם השיפור יהיה אך ורק במעבד למעבד כפול ליבה לעומת השדרוג . מה לדעתכם עדיף ? כאשר השאלה המרכזית זה האם באופציה של השדרוג המערכת עדיין תוכל לסחוב משחקים …

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  8. Started by Tomerb1,

    למשחקים בעיקר, לא עושה OC שיהיה מפנדה מחשבים. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 981 צפיות
  9. מה קורה אני חדש פה.... אני צריך מפרט ב-5500 ש"ח מקסימום בלי מסך. ושיהיה מבוסס INTEL CORE 2 DUO תודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 698 צפיות
  10. Started by Slash87,

    המחשב מיודע למשתמש הממוצע פלוס. יהיה מחובר לטלויזיה עם אופציה ל HTPC וגם ישומש כמחשב משחקים. INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX 1360 GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 705 G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel 4-4-3-5 580 WD 320GB 7200RPM 16MB SATAII 495 LEADTEK WinFast PX7600 GT TDH Extreme 256MB PCI-E 770 GIGABYTE Triton 180 410 LG DVDRW GSA-H30N SATA 210 ENERMAX LIBERTY 400W 460 סה"כ 4990 מה אתם אומרים?!?!

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  11. Started by מר מקלדת,

    וצ'יפ של נדיבה (לא של ATI). ללא מסך וציוד היקפי. לא לגיימר, אבל עם אפשרות להריץ משחקים (כרטיס מסך בנפרד מלוח האם).

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  12. היי, מחפש מפרט טוב לחבר טוב, המטרות העיקריות הן קולנוע ביתי, גלישה באינטרנט, ותכנות (מלשון לתכנת). התקציב : עד 4K. (אין צורך במסך, מקלדת ועכבר - אלו קיימים כבר) אם יש אפשרות שיהיה מבוסס C2D, עם 2 ג'יגה זכרון בעקרון הוא חשב על כ.מסך ONBOARD, אבל אם יש אפשרות וזה נכנס בתקציב, גם כ.מסך MID-LOW מהדור החדש, או MID מהדור הקודם, יהיה תוספת מבורכת. (עריכה : חשוב מאוד, שכחתי לציין : צריך HDMI) אנחנו נשמח לשמוע הצעות, המון תודה.

    • 11 תגובות
    • 959 צפיות
  13. Started by lt mor,

    שלום ברשותי מחשב נייד מדגם DELL INSPIRON 2200 http://compreviews.about.com/od/budgetnote/gr/DellInsp2200.htm אני רוצה להוסיף לו זכרון. ראיתי שיש רק "מקום אחד" ושמדובר בDDR1. http://www.skypc.co.il/pl_product~24115~15~0.htm# או https://www.misradia.co.il/application/product_viewRegular.asp?Pid=458&Group=2#RequestedProduct ב 345 ש"ח ? אני רוצה לוודא שאני בכלל בודק את המוצר הנכון. תודה

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  14. Started by r.b.y,

    מפרט לאופיס משחקים אינטרנט כולל מדפסת וסורק וכל שאר החלקים תודה

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  15. שלום לכולם! כמה צריך להשקיע (ובמה) כדי לקנות נייד לצרכים הבאים: WORD אינטרנט ניגון סרטים אימיול (קומפקט?) ומה צריך כדי שאפשר יהיה להתקין בעתיד ויסטה אם יהיה צורך? תודה למגיבים

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  16. Started by guysfa,

    שלום המחשב צריך להיות בשביל משחקים כבדים ואני רוצה לשלב את הכרטיס מסך: (Geforce 8800 GTS 320 MB (ASUS עם המפרט תודה.

    • 12 תגובות
    • 824 צפיות
  17. הרכבתי לי את המפרט הנ"ל : לוח אם: Asus Striker Extreme מעבד: Intel Core 2 Duo E6600 Box זכרון: Corsair DDR2 1024MB 800MHZ CL4 X 2 כ.קשיח: Western Digital WD2500YS X 2 כ.מסך: Asus nVIDIA GeForce 8800GTX 768MB PCIe צורב DVD: LG GSAH42N x 18 מארז: Antec 900 ספק: Enermax Noisetaker II EG701AX-VE 600W Dual Fan מסך: LG L1970HR מקלדת: Logitech G15 Gaming Keyboard עכבר: Logitech G5 רמקולים: Logitech X530 הערות: * המפרט הנ"ל צפוי לעלות לפי סקרים אינטרנטים בין 12K ל 18K. * השאיפה שלי היא ליצור חיית משחקים שלא תוגבל בשום משחק, תחזיק תקופה יפה בטרם תתיישן (קרי יצא המשחק שיגרום לי להתפשר באיכות הצפיה), ותהווה בסיס נאה (ואפשרי) לשדרוגי טכנולוגיה עתידיים. * א…

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by the_lighting,

    למשחקים וOC מטורף! רצוי שיהיה בו p180

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום התקציב שלי הוא עד 3500 ש"ח, והמחשב מיועד בעיקר לעיצוב גרפי (דו מימדי-פוטושופ וכו') intel core 2 duo e4400 gigabyte ga945g2-sm kingsrton ddr 2 1gb 667mhz X2 geforce 7300GT 256mb/128bit song dvdrw wd 160gb sataII 7200rpm פלוס ספק כח+מארז+ווינדווז ויסטה home premium 3300 ש"ח ההתלבטות העיקרית היא בין athlon 64X2 4200 לבין core 2 duo 4400. אני לא כ"כ מעורה בשוק הדינמי הזה, אבל הבנתי שהאינטל הוא בערך דור אחד קדימה. והאת'לון נוטים יותר להתחמם. דעתכם? אפשרויות לשיפור במסגרת התקציב? תודה

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  20. הדרישות: המרת וידאו אנלוגי למדיה דיגיטלית, שיריץ ויסטה בעתיד, גלישה, אמיול ,סרטים ומשחקים(בעתיד) לוח אם עם כרטיס מסך מובנה. אפשרות להוסיף בעתיד כרטיס מסך למשחקי DX10. לא צריך oc. מפרט מבוסס אינטל וגם amd ומה עדיף משניהם תודה רבה , אורי

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  21. ככה לא הארדיסקים ,DVD,כוננים,מקלדת עכבר לא צריך יש לי הכל . ואם אפשר מסך לא יקר וסבבה שיתאים אני רוצה אופציה לOC קטן בעתיד. ושיסחוב משחקים בסבבה לא בהכרח תחדשים חדשים ,ובעיקרון זה למולטימדיה וגלישה והמחשב הולך להיות דלוק הרבה זמן יותר מ24 שעות בגלל שיתוף והורדות. אז בעיקרון מארז טוב שיהיה קירור ובעתיד שידורג והוספת מאווררים ,וכנל לגבי הלוח אם שיהיה אפשרות שידרוג חלקים .אם אפשר להכין תמפרטים בnoacomp.co.il | או ב tms.co.il שאלה אחרונה היא בקשר להאם שווה לשים ווינדוס ויסטה או שעדיף להמשיך עם XP הרבה תודה מראש למי שיעזור ויחלוק ידע וייעץ שבת שלום

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  22. שלום, יש ברשותי Dell Inspiron 1300 עם 256Mb זיכרון. אני רוצה להרחיב אותו ל512Mb או פשוט להוסיף לו עוד 512Mb, (יש מקום לסטיק נוסף). CPUZ טוען שסוג הזכרון הוא DDR2-SDRAM PC4300 (266Mhz) והבאס שלי הוא 100Mhz כלומר 200Mhz מבחינת הזיכרון. בחנויות ראיתי ש DDR2 לנייד מגיע בצורות של 533Mhz ו 667Mhz, שזה בכלל לא קרוב ל 200/266Mhz איזה זיכרון אני צריך ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  23. Started by uri101,

    הדרישות: המרת וידאו אנלוגי למדיה דיגיטלית, שיריץ ויסטה בעתיד, גלישה, אמיול ,סרטים ומשחקים(בעתיד) לוח אם עם כרטיס מסך מובנה. אפשרות להוסיף בעתיד כרטיס מסך למשחקי DX10. לא צריך oc. מפרט מבוסס אינטל וגם amd ומה עדיף משניהם תודה רבה , אורי

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  24. Started by gal2229,

    מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.8GHz(E4300) 800MHz/FSB 2MB - BOX ¤674 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤624 כרטיס מסך: PALIT PCI-EX GeForce 7600GS SONIC 256MB DDR3 128 BIT TV/O DVI - RETAIL ¤520 דיסק קשיח: SAMSUNG 160GB 8MB SATA2 7200 RPM - HD160JJ ¤299 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤190 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400CL4D-2GBPK ¤533 מארז: COMPUCASE CI-6A19-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN ¤398 קרור למעבד: SUNBEAM TUNIQ TOWER 120mm ¤253 מחיר סופי (כולל הרכבה): ¤3492 המפרט הורכב ב - www.IQPC.co.il

    • 8 תגובות
    • 791 צפיות
  25. שלום ידידי, לאחר למעלה משנה שאני כבר סובל עם מחשב נוכחי (1001 סיבות) החלטתי סוף סוף לקנות מחשב חדש. אני לא רוצה לבזבז יותר מידי כסף, הרף שהצבתי לעצמי הוא כ2500-3000 "גג" שתמיד לצערי אני חוצה אותו, הרכבתי לעצמי מחשב ורציתי לדעת את דעתכם ועצות אם אפשר תמיד יתקבלו בברכה: Intel Core 2 Duo 4300 - 1.8 GHz - 2MB cache - 65W - LGA775 - 700 NIS ASUS P5W DH DELUXE (975X) - ATX - 1171 NIS 1GB KINGSTON DDR II - 667 - KINGSTON Original X2 - 400 NIS Thermaltake SwInG ATX MIDI Tower CASE - Black - 349 NIS CooLER Master - eXtreme Power 400W(RS-430-PMSR/P) - ATX - 220 NIS WD 160GB-8MB AAJS - 7200RPM S-ATA II - 300 NIS Leadtek GeForce PX8500 GT 256MB TDH - PCX - retail - 557 NIS TOTAL = …

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים