עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by fx-57,

    מה לעשות, לא לכולם יש בוכטה של כסף. אז ככה,המחשב צריך להיות עם: 512MB זיכרון לפחות הארד דיסק SATA אבל הכי קטן שיש לבנות בKSP עם הרכבה כולל מקלדת סבירה עם עברית אנגלית ורוסית. צורב דיוידי. מעבד 2.66D כרטיס מסך ברמה של 6600 רגיל. מארז עם ספק כוח פשוט. ניסיתי לשכנע אותו לעלות את התקציב ואין הסכמה מצד הוריו, הוא בכיף היה מוציא 4K.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by HeavenShock,

    אממ... אני רוצה מפרט למחשב שיעלה גג 5.2K... מחשב עם מעבד חזק, כרטיס מסך טוב, שיוכל להעלות משחקים חלק (משחקים כמו קרייסיס, וכו'), לא כולל עכבר, מקלדת, ומסך.

    • 14 תגובות
    • 966 צפיות
  3. Started by eyal00,

    שלום, אני מעוניין בהמלצה למחשב בתקציב של עד 2300 ש"ח. המפרט מיועד לאינטרנט,אימיול וסרטים ומשחקים פשוטים. המפרט יכלול את החלקים הבאים:מעבד,לוח אם,זכרון,הארד דיסק,כרטיס מסך,מארז+ספק וצורב DVD. תודה

    • 6 תגובות
    • 783 צפיות
  4. Started by uzbi,

    יש לי נייד ACER TM6292 ואני משתמש ב וינדוס 7 אבל מקשי הקיצור של הווליאום (להגביר להמניך ולהשתיק) והכפתור שקובע אם לשדר למסך חיצוני לא עובדים אולי יש איזה תוכנה או משהו שאני יכול להתקין או איזה פתרון אחר?

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  5. שלום אני צריך עזרה במצאית הרכיבים שיש בכותרת יש לי כרטיס מסך R9600XT 256MB ומעבד פנטיום 4 2.8 http://www.geocities.com/gil_dror_batz/w6g.jpg אני אוברקלוקר מתחיל והתקציב שלי הוא 1500 והמקסימום זה 2000 תודה מראש לכל העוזרים

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by eyal00,

    שלום, אני צריך מעבד+לוח+זכרון ב1500 ש"ח. מעבד שיעבור OC

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  7. Started by CW,

    שלום, אני מחפש המלצות לגודל הנוח ביותר מאנשים שמשתמשים בנייד שלהם לתכנות בסביבות עבודה כמו visual studio או eclipse. בעקרון אני רוצה נייד שיהיה כמה שיותר קל ונוח לנשיאה אבל שיהיה ניתן לתכנת עליו בנוחות... האם מישהו מתכנת במחשב עם מסך 13.3 אינץ' או 14.1 אינץ'? האם זה לא קטן מדי? אני יודע מנסיון שמסך 15.6 נוח אבל הם בדרך כלל כבדים ולא נוחים לנשיאה. תודה לכל המגיבים.

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  8. הנה

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. היי אני צריך מפרט למשחקים ב 6 אלף אני לא צריך HARD DISK ולא צריך מסך לא רמקלוים מה שממש ממש חשוב לי שהמחשב יהיה שקט כמו שחוזרים הביתה ב 5 בבוקר ביום שבת ויש שקט בחוץ :-) הקירור של המעבד, של הכרטיס מסך והספק כוח חייבים להיות סופר שקטים, המחשב הנוכחי שלי כרגע עושה לי בעיות שמיעה.... תודה מראש, עמית

    • 10 תגובות
    • 934 צפיות
  10. Started by binyamins,

    שלום, אני צריך להחליף את הנייד הישן שברשותי וצריך את עזרתכם בבחירת חדש הנייד החדש צריך להתאים ל: 1. מסך מינימום "15.6 - זה המסך העיקרי שלי ומסך קטן לא מתאים לי 2. איכות מסך - אני מאוד אוהב תמונה חדה ואיכותית 3. השימוש העיקרי זה אופיס + פוטושופ + אילוסטרייטר + עריכת סרטונים של מוצרים לאתר מכירות באינטרנט (לא HD) המחשב הנוכחי 'זוחל' ואני רוצה מחשב שיעשה את הפעולות הללו מהר עד כמה שאפשר במסגרת התקציב 4. תקציב - עד 4,000 ש"ח ועדיף כמה שפחות 5. מסך מגע - לא יודע אם זה חשוב או לא ... 6. שתהיה מקלדת נוחה 7. אני לוקח כל יום את הנייד לעבודה ובחזרה - שיהיה משקל סביר ... תודה רבה !

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by asilbob,

    רציתי בתחלה להחליף לוח ומעבד עכשיו אני רוצה שבשביל להחליף אותם צריך להחליף את כול המחשב אז יוצא לי הרבה כסף .......... אז אמרתי נעשה דבר כזה זה המפרט שיש לי שלמטה .. אני רוצה להחליף רק מעבד וזיכרון המעבד עצמו שלי זה AMD 2500 והלוח זה Asus A7N8X-E Deluxe אני רוצה להחליף רק מעבד וזיכרון במחיר כמה שיותר נורמלי .... כי זה מה שניראה לי שיביא לי הכי הרבה תוצאות אני מוכן להשקיע עוד 1500 שקל אפשר לעלות Motherboard CPU Type AMD Athlon XP, 1833 MHz (11 x 167) 2500+ Motherboard Name Asus A7N8X-E Deluxe (5 PCI, 1 AGP Pro, 1 WiFi, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN) Motherboard Chipset nVIDIA nForce2 Ultra 400 System Memory 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) BIOS Type Award (02/04/04) Communic…

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  12. Started by koko0,

    X100e CPU Amd MV-40 GPU HD3200 Edge 11" CPU AMD k125 GPU HD 4225 בעיקרון שימושים כלליים, אינטרנט סרטים וכמה שאני יוכל להוציא ממנו בפוטושופ וסוני ווגאס...אולי גם לימוד #C בסיסי. בטריה די חשובה. מה ההבדלים העיקריים בינייהם?

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  13. אורח Neriya
    Started by אורח Neriya,

    1. מה התקציב המקסימאלי? 5.6K א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? האמת שכמה שיותר פחות יותר טוב , בהתחלה היה התקציב שלי 4.5K אבל איכשהו זה עלה.. ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? לא יותר מ5.6K 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? משחקים ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין: -אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב. משחקי רשת בעיקר כמו Black Desert , LoL, Overwatch, Heroes of the Storm, WoW, Diablo 3... -מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך). 1920x1080 מסך P2250 Samsung -לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בי…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  14. היי, לאחר התייעצות בפורום מעבדים, אמרו לי שלמטרות OC אני יכול להסתפק בE5200 אני רוצה בבקשה מפרט שכולל את המעבד הזה. הבעיה היא שאני רוצה לוח אם שיתמוך במעבדים חזקים יותר ( להלן מעבדי הC2Q ) האם יש לוח אם שתומך בשני סוגי המעבדים? ומציע יכולות OC כלומר אני חושב שכל הפרמטרים האלה מנגדים אחד את השני? או שאולי לא? בכל אופן. הדגש פה הוא על לוח אם שישאר בשדרוג עתידי. 4GB זכרון 800mhz זה הסטנדרט? או שיש גבוה יותר? לא צריך דיסק קשיח. ( יש לי אחד של 500GB SATA ) והכרטיס מסך רצוי שיהיה NVIDIA. לגבי מארז. חשבתי את המארז של Cooler Master CM690

    • 7 תגובות
    • 753 צפיות
  15. ניסיתי לחפש באינטרנט קצת מידע לגבי התאמה של MATLAB למעבדיים כפולי ליבה ולא כלכך הצלחתי. מישהוא מיודע ? בעיקרון אני מתלבט בין ה N100 של לנובו ל R60E של IBM. אני מתלבט עם שווה להשקיע עוד 900 שקל בעמידות של IBM... או שבכלל ללכת על פנטיום M בסביבות ה 4.5 ולשדרג לג'יגה זיכרון. מה דעתכם ?

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  16. שלום לכולם, הגיע הזמן אחרי 3 שנים פלוס להחליף את המחשב שרשום אצלי בצד כמה הערות חשובות לפני הצעה שאני חושב עליה: *הרדיסק - מעונין בהרדיסק עם הביצועים הטובים ביותר ויחד עם זאת גם שקט (דגש על ביצועים ואמינות), לכן האם מה שבחרתי מתאים ? *לגבי מארז - כבר אבדתי התמצאות בשטח הזה - מחפש אחד שיהיה שקט מאוד, עם מסננים איכותיים שלא ישאוב אבק ואיכותי מאוד ומרווח בהתאם לכרטיס מסך GTX 580 - סביב ה 750 שקל (אפשר חריגה במידה וזה שווה את זה) - האם יש משהו טוב יותר ממה ששמתי (בטח יש טובים וחדשים יותר)? *לגבי כרטיס מסך לא מתפשר - GTX 580 , לגבי מעבד לא מתפשר - I7 בלבד (אלא אם כן מעבד I5 אחר עם לוח אם אחר של P55 יביא אותם ביצועים בהגדרות מקסימליות של משחקים). *מעונין בתוספת של מאוור…

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. ראיתי את המפרט הזה באתר http://hwzone.co.il/specslist/view/2/ ויש לי 2 שאלות: הראשונה - אני לא מתכוון לעשות אוברקלוקינג - האם אני עדין צריך את לוח הקירור? דרך אגב - אם כן - האם יש לוח מקביל שיכול להתאים - כי חיפשתי איפה ניתן לרכוש את מה שרשום, ולא מצאתי והשאלה השנייה - האם יש הבדל מהותי בלוחות האם האלו : gap31ds3l gap35 ds3l הרעיון שלי הוא אם השילוב של gap31 ds3l ומעבד :intel core 2 quad q6600 1066mhz 8 mb, ללא מערכת קירור אשמח לקבל תשובה המון תודה

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  18. שלום! אני צריך עזרה בבנית מפרט למחשב חדש תקציב 6K למשחקים 1. מה התקציב המקסימלי? 6K האם לנצל את כל התקציב או לנסות לחסוך? גמיש - לכל כיוון. במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? 200-500 ש"ח 2. מה הם השימושים הצפויים של המחשב (לדוגמא - עבודה משרדית, תכני HD, משחקים, עריכה, גרפיקה וכדומה)? משחקים כבדים ומולטימדיה. א) יש לציין את התוכנות העיקריות בהן יעשה שימוש ואת אופן השימוש (מזדמן/תדיר/לפרנסה). תדיר, משחקים, ריבוי לשוניות בגלישה וכן ריבוי מסמכי אופיס ומצגות. ב) במידה והמחשב מיועד גם/בעיקר למשחקים: * אם המסך לא כלול במפרט, מה הגודל ו/או הרזולוציה הטבעית (מקסימלית) של המסך הקיים? 1920*1080 לפחות * לאיזה סוג משחקים המפרט מיועד? מה שחדש היום בשוק, וגם בעתי…

    • 6 תגובות
    • 836 צפיות
  19. Started by boim,

    אהלן אני רוצה לקנות את המחשב, מישהו יודע איפה אפשר למצוא אותו, ובתצוגה (מצאתי כמה מקומות שמוכרים רק בהזמנה אישית והוא לא נמצא במלאי)? עדיף באזור ת"א והמרכז..

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  20. Started by yanaym,

    שלום, אני מתכנן לקנות כונן ssd, עליו אני רוצה להתקין את מערכת ההפעלה ואולי כמה משחקים. אני מעוניין ב120 GB ויש שניים שאני מתלבט ביניהם (אין חשיבות כל כך למחיר שמופיע בלינקים כי יש לי אפשרות לקנות אותם במחירי יבואן): G.Skill SSD Phoenix Pro 2.5" 120GB מפרט ניתן לראות כאן - http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=FM-25S2S-120GBP2&Cat2Cat1ID=179&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he OCZ Vertex 3 120GB VTX325SAT3120G מפרט ניתן לראות כאן - http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/ocz-vertex-sata-iii-ssd-120-p-12859?language=he היתרון של ה OCZ הוא שמהירות הקריאה והכתיבה שלו מהירה בערך פי שתיים מה G.Skill אבל מה בנוגע לשאר המפרט? למה הג'י סקיל יקר משמעותית? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  21. הפרט הוא כזה. מעבד: Intel Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB Penryn OEM כמות: 1 - מחיר: ¤1644 קירור למעבד: Zalman 9700+Led כמות: 1 - מחיר: ¤298 לוח אם: Gigabyte GA-EP45-DS3 כמות: 1 - מחיר: ¤634 מארז: THERMALTAKE Soprano RS 101 Piano Black Fan Filter 120mm + Window כמות: 1 - מחיר: ¤290 ספק כוח: Thermaltake 450W TR2 RX 140mm Dual 12V Rails כמות: 1 - מחיר: ¤268 זיכרון: Corsair 2GB Kit (1GBX2) XMS2 Dominator DDR2-1142 CL5-5-5-15 כמות: 1 - מחיר: ¤1309 קשיח למחשב שולחני: WD 250GB SATA II 16MB Raid Edition כמות: 1 - מחיר: ¤320 כרטיס מסך: Sapphire Radeon 4850 512MB DDR3 Retail - זמין במלאי! כמות: 1 - מחיר: ¤1072 סה"כ: ¤5835 המחירים הינם כוללים מע"מ והם לתשלום בכ.אשראי עד 2 תשלומים שו…

    • 7 תגובות
    • 782 צפיות
  22. אני מתלבט איזה מבין המחשבים האלו לקנות http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=523675 עולה 4800 http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=505436 עולה 4600 אז איזה משניהם שווה לקנות והאם יש מחשבים טובים יותר שאתם יכולים להמליץ לי עליהם.

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  23. *כותר* מעוניים במפרט למחשב בלבד ללא ציוד היקפי במסגרת של 2500 שקלים בלי חריגה המחשב יהיה למטרות גיימינג שיוכל להריץ משחקים חדשים לא על הכי גבוה אבל במצב טוב.. דבר חשוב נוסף הינו צורב DVD העיצוב והקירור בחשב אינם חשובי אין צורך בOC גם לא בעתיד מערכת הפעלה זוהי אינה בעיה כיוון שאני יעשה זאת כאן באילת כך שאין צורך לכלול אותה במפרט.. הרכבת המחשב היא דיי חשובה.. כמות הרעש אינה נושא..כלומר אין לי העדפה מסוימת המחשב ייועד למשחקים הבאים..Crysis ,assasin creed, far cry2, GTA IV, Pure וכו'..גודל המסף הוא 19" תודה רבה מראש..

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  24. Started by kip,

    מה דעתכם על המפרט הזה? אולי יתווסף כרטיס מסך בהמשך (סגנון ה 450 או 5750). לא מוצא משהו משתלם יותר מזה. AMD Athlon 2 X3 445 3.1Ghz 95W Triple Core AM3 Box, יחידות 1 ₪361 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2058 Gigabyte GA-MA78LMT-S2 760G+SB710 CHIPSET, יחידות 1 ₪273 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1589 Patriot 2GB DDR3 1066Mhz CL7, יחידות 1 ₪125 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2207 Samsung 500GB 16MB Sata2 HD502HJ SpinPoint F3, יחידות 1 ₪189 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1324 צורב LG GH22 SATA x 22 Black, יחידות 1 ₪100 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=96 הרכבת מחשב עד 3000 ש"ח ובדיקת מאמץ לחלקים, יחידות 1 ₪99 http:/…

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  25. Started by rIp,

    שלום לכולם, אני צריך בבקשה מפרט למחשב חזק, שיריץ משחקים חזקים ושהשמקחים האלה שאותם אני יתקין לא ישפיעו על המהירות של המחשב. שגם אחרי שאני יתקין כמה משחקים כבדים אז תוכנות כמו : Avant Browser, ICQ, mIRC ועוד תוכנות כאלה שיש בדרך כלל במחשבים לא יתקעו או יהיו איטיות יותר מבהתחלה. המהירות של המחשב, העלייה של הווינדוס, כניסה לתוכנות שונות, חשוב לי שזה תמיד שאר מהיר אם לא יכנסו וירוסים שונים למחשב. סומך עליכם, תודה רבה, ויום טוב (:

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות

דיונים חדשים בפורומים